14.05.2020

Kolejne ułatwienia dla klientów firmowych Nest Banku. Ruszył portal Obsługa faktur.

Nest Bank we współpracy z CashDirector udostępnił narzędzie do porządkowania faktur i dostarczania ich księgowym bez wychodzenia z domu. Jest to kolejne rozwiązanie, które ma ułatwić klientom firmowym Nest Banku prowadzenie biznesu.  

Nest Bank skupia się na obsłudze mikro i małych firm dostarczając im nowoczesne rozwiązania. W ofercie banku znajdują się zarówno konta, kredyty jak i produkty faktoringowe Faktorii. Obecnie bank we współpracy z wyspecjalizowanymi firmami udostępnia dodatkowe usługi dla przedsiębiorców, które mają ułatwić prowadzenie biznesu online - zarówno w czasie pandemii COVID-19, jak i w przyszłości.
 
Kolejnym rozwiązaniem kierowanym do klientów firmowych Nest Banku jest portal Obsługa faktur, udostępniony we współpracy z CashDirector, właścicielem  portalu jak i min. marki superksiegowa.pl.
Obsługa faktur jest platformą, dzięki której firma może przechowywać i porządkować wszystkie faktury kosztowe i sprzedażowe. Co ważne, faktury są widoczne zarówno dla właściciela firmy, jak i jego księgowości. Klient korzystający z portalu nie potrzebuje skanera ani drukarki - wgrywa faktury kosztowe jak chce - ze smartfona, e-maila, z dysku.
Portal Obsługa Faktur składa się z dwóch elementów: aplikacji mobilnej do wykonywania zdjęć faktur kosztowych oraz programu działającego w przeglądarce internetowej na komputerze. Dodatkowo na platformie dostępne jest rozwiązanie wspierające firmę w pozyskiwaniu płatności za zaległe faktury. 
W ramach platformy firma może korzystać z następujących funkcjonalności:

  • Wydatki  –  wgrywanie faktur kosztowych lub innych dokumentów księgowych bądź umów z firmami oraz ich zdalne przekazywanie do księgowości lub biura rachunkowego. Ponadto przedsiębiorca może sprawdzić status dokumentu - czy księgowy/księgowa lub biuro rachunkowe pobrały fakturę.

  • Fakturowanie – łatwe wystawianie faktur sprzedażowych z własnym logo, za darmo i bez limitu. Dostępne są różne szablony faktur oraz faktury pro forma, korygujące i duplikaty.

  • Monitoring płatności – firma może oznaczać kto opłacił fakturę, a kto zalega z płatnością. Widzi zestawienie niezapłaconych faktur i wysyła przypomnienia o płatności bezpośrednio z systemu - mailem lub SMSem.

 
Jak przedsiębiorca może skorzystać z portalu Obsługa faktur?

  1. Wystarczy wejść na stronę www.portal.obslugafaktur.pl 

  2. Zarejestrować się na portalu podając adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego

  3. Zaprosić swoją księgową, aby miała dostęp do faktur online (przycisk „zaproś swoją księgową”)

  4. Pobrać aplikację mobilną (pozwala na wgrywanie faktur przy wykorzystaniu smartfonu).

 
Korzystanie z funkcjonalności fakturowania jest całkowicie bezpłatne, moduł Wydatki jest bezpłatny przez cały 2020 r., natomiast  monitoring płatności jest bezpłatny przez 90 dni. Po upływie tego okresu korzystanie z portalu będzie płatne wg. cennika zawartego w Regulaminie serwisu OBSŁUGA FAKTUR (dostępny tutaj)

Kontakt dla mediów
Ciastko

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych i reklamowych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów.
Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Polityka prywatności