20.03.2019

Nest Bank drugim bankiem w Polsce w rankingu The World’s Best Banks 2019

Amerykańskie wydanie miesięcznika Forbes ogłosiło wyniki The World’s Best Banks 2019. Jest to jeden z największych na świecie rankingów oceniających banki pod względem jakości relacji z klientami. Wśród wyróżnionych znalazło się 15 polskich banków, w tym Nest Bank, który uplasował się na 2. miejscu.  
 
The World’s Best Banks 2019 to ranking opracowany przez magazyn Forbes we współpracy z międzynarodową firmą badawczą Statista. W ramach projektu  przebadano pond 40 tys. klientów z całego świata. Celem badań było sprawdzenie poziomu ich satysfakcji ze współpracy z bankami. Klienci byli pytani między innymi zaufanie do marki, ofertę, jakość obsługi i rozwiązania digitalowe. 23 banki z całego świata zostały ocenione pod względem ogólnej satysfakcji i kluczowych atrybutów, takich jak zaufanie, opłaty, usługi cyfrowe i doradztwo finansowe.

Uczestnicy badania musieli ocenić każdy bank, w którym posiadają konto lub konto oszczędnościowe. Banki były oceniane pod kątem 5 kryteriów:   Zaufanie, Zasady i warunki oferty, obsługa klienta, usługi cyfrowe i doradztwo finansowe. W gronie polskich banków wyróżnionych w rankingu znalazł się także Nest Bank, który zajął drugą pozycję.

Rozwiązania cyfrowe i mobilne rewolucjonizują światowy rynek bankowy, a oczekiwania klientów wobec instytucji finansowych są wyższe niż kiedykolwiek. Z tego powodu to wyróżnienie jest dla nas szczególnie ważne. Wkładamy wiele pracy, aby być bankiem najlepiej ocenianym przez klientów i dostarczającym im najlepsze user experience. 

mówi Bartosz Chytła I Wiceprezes Zarządu Nest Banku
 
Kontakt dla mediów
Agata Dorożuk
Agata Dorożuk
Rzecznik Prasowy Nest Banku

 
Ciastko

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych i reklamowych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów.
Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Polityka prywatności