01.03.2021

Zmieniamy się dla Was - prace techniczne od 4 do 8 marca 2021 roku sprawdź możliwe utrudnienia

Zmieniamy się dla Was. Dlatego od 4 do 8 marca 2021 roku będziemy prowadzić prace techniczne w naszych systemach. W weekend (6-7 marca) nie będzie dostępny BLIK, nie zrobisz przelewów natychmiastowych oraz w ograniczony sposób będziesz mógł korzystać z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. W poniedziałek (8 marca) mogą występować chwilowe utrudnienia w płatności kartą.  

Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje nt. niedostępnych funkcji w najbliższych dniach.

  1. Od 4 do 8 marca w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej nie będziesz mógł:

  • zmienić kodu PIN, zmienić limitu na karcie, zastrzec karty oraz aktywować nowej karty i nadać dla niej kodu PIN,
  • złożyć wniosku o otwarcie Nest Konta Samodzielnego dla swojego dziecka, o pełnomocnictwo do rachunku oraz o wydanie nowej karty.

 
W każdym momencie możesz zastrzec kartę dzwoniąc na naszą infolinię.

  1. 6 marca 2021 r. (sobota) w godzinach 00:30 do 02:00 bankowość internetowa i aplikacja mobilna będą niedostępne – nie będzie możliwości zalogowania się.

  2. Od 6 marca od godziny 2.00 do 7 marca do godz.18.00 bankowość internetowa i aplikacja mobilna będą działały w ograniczonym zakresie. Oznacza to, że:

  • BLIK będzie całkowicie niedostępny – nie zapłacisz za zakupy internetowe ani stacjonarne, nie wypłacisz z bankomatu ani nie wpłacisz gotówki.

W tym czasie nadal będziesz mógł wypłacać gotówkę kartą z dowolnych bankomatów oraz płacić kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych.

  • Nie złożysz żadnego wniosku (np. o otwarcie konta).
  • Twoje zlecenia (np. przelewy) zostaną zapisane w systemie, ale zrealizujemy je po zakończeniu prac.
  • Nie doładujesz telefonu w bankowości online.
  • Możesz wpłacić gotówkę we wpłatomacie (przy użyciu karty), jednak środki pojawią się na Twoim koncie po zakończeniu prac.
  • Nie będziesz mógł wykonać, ani otrzymać  przelewu natychmiastowego.
  • Niedostępne będą operacje na saszetkach (zasilenie, zmiana kwoty, usunięcie saszetki) oraz zarządzanie celami oszczędnościowymi.
  1. 8 marca 2021 r.  (poniedziałek) w godzinach 11:00 do 12:00 mogą występować chwilowe problemy w trakcie płatności kartami.

Za wszystkie niedogodności przepraszamy.
Dodatkowe źródła informacji i kontaktu z nami:

  • śledź naszą stronę nestbank.pl – znajdziesz tam wszystkie aktualne informacje
  • sprawdź zakładkę pomoc - znajdziesz tam odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
  • skontaktuj się poprzez formularz kontaktowy dostępny TUTAJ
  • skontaktuj się z naszą infolinią nr. 22 438 41 41 lub napisz na kontakt@nestbank.pl
Kontakt dla mediów
Ciastko

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych i reklamowych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów.
Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Polityka prywatności