Bankowo艣膰 mobilna

Gdziekolwiek jeste艣, dost臋pna 24/7

Poznaj korzy艣ci

Wygodne i bezpieczne logowanie biometryczne

Odciskiem palca na telefonach Android/Apple lub za pomoc膮 skanu twarzy na urz膮dzeniach Apple z technologi膮 Face ID.

Wygodny dost臋p do finans贸w firmowych i osobistych

Bez potrzeby osobnego logowania. Dla porz膮dku i przejrzysto艣ci finanse osobiste i firmowe pokazywane s膮 w odr臋bnych zak艂adkach.

Pe艂na transakcyjno艣膰

W tym: przelewy natychmiastowe, w艂asne, obs艂uga lokat, kupno i sprzeda偶 walut, przelewy podatkowe, przelew Podzielony VAT (Split Payment), do艂adowania telefon贸w, przelewy walutowe (SEPA i SWIFT), zlecenia sta艂e, przelewy z dat膮 przysz艂膮.

U偶yteczne funkcje wspieraj膮ce

Baza odbiorc贸w z podpowiedzi膮 ostatnich operacji do odbiorcy i funkcj膮 „Pon贸w”, akcje kontekstowe w historii rachunku np. „Przelew zwrotny”. Przyciski zapewniaj膮ce szybki dost臋p do najcz臋艣ciej u偶ywanych funkcji.

Wygodne us艂ugi dost臋pne w aplikacji

Op艂acanie parking贸w, kupno bilet贸w komunikacji miejskiej, zamawianie i op艂acanie taks贸wek, zamawianie kwiat贸w, rezerwacja hoteli i bilety na wydarzenia kulturalne i sportowe.

U偶yteczne i darmowe powiadomienia Push

Wp艂ywy i obci膮偶enia konta, pakiet powiadomie艅 o bezpiecze艅stwie, m.in. o nieudanych pr贸bach logowania, aktywacji aplikacji, zmianie danych logowania i danych osobistych.

Pobierz aplikacj臋

P艂atno艣ci mobilne

Najcz臋艣ciej zadawane pytania

  • Czy mog臋 zmieni膰 ju偶 raz nadany PIN, has艂o mobilne i awatar do bankowo艣ci mobilnej?
    Tak, mo偶esz samodzielnie zmieni膰 wszystkie elementy zwi膮zane z bezpiecze艅stwem w ustawieniach aplikacji. Pami臋taj, 偶e awatar jest wsp贸lny dla Bankowo艣ci Mobilnej i Internetowej. PIN s艂u偶膮cy do logowania jest taki sam dla wszystkich Twoich urz膮dze艅, na kt贸rych u偶ywasz aplikacji Banku. Has艂o mobilne mo偶e by膰 inne na ka偶dym urz膮dzeniu.
  • Czy mog臋 korzysta膰 z logowania odciskiem palca lub biometri膮 twarzy do bankowo艣ci mobilnej?
    Logowanie odciskiem palca dost臋pne jest na urz膮dzeniach z systemem Android i iOS, kt贸re obs艂uguj膮 t臋 technologi臋 (technologia Touch ID). Logowanie za pomoc膮 skanu twarzy dost臋pne jest na urz膮dzeniach Apple z technologi膮 Face ID. Logowanie biometryczne mo偶esz w艂膮czy膰 w ustawieniach aplikacji.
  • Na czym polega autoryzacja mobilna?
    Autoryzacja mobilna to nowoczesna i wygodna metoda zatwierdzania operacji, kt贸ra zapewnia wysoki standard bezpiecze艅stwa. Do korzystania z autoryzacji mobilnej niezb臋dny jest telefon z zainstalowan膮 aplikacj膮 mobiln膮 Banku. Po utworzeniu operacji w serwisie internetowym, np. wprowadzeniu danych przelewu, automatycznie wysy艂amy na Tw贸j telefon kom贸rkowy wiadomo艣膰 o operacji do zatwierdzenia. Po uruchomieniu na telefonie aplikacji banku zobaczysz szczeg贸艂y operacji i zatwierdzisz j膮 wprowadzaj膮c 4-cyfrowe has艂o mobilne. Bez przepisywania kodu z SMS-a do bankowo艣ci internetowej, dzi臋ki czemu realizacja operacji jest szybsza i prostsza.
  • Korzystam z kod贸w SMS. Czy mog臋 zmieni膰 metod臋 autoryzacji na autoryzacj臋 mobiln膮?
    Tak, w dowolnym momencie mo偶esz samodzielnie zmieni膰 u偶ywan膮 metod臋 autoryzacji. Wystarczy, 偶e zalogujesz si臋 w bankowo艣ci internetowej i wybierzesz opcj臋: Ustawienia > Bezpiecze艅stwo > Metoda autoryzacji > Zmie艅. Nast臋pnie spo艣r贸d swoich urz膮dze艅 z zainstalowan膮 aplikacj膮 mobiln膮, wybierz to, kt贸rego chcesz u偶ywa膰 do autoryzacji operacji zlecanych w bankowo艣ci internetowej. Zmiana wymaga autoryzacji kodem SMS.
  • Zgubi艂em telefon z zainstalowan膮 aplikacj膮 mobiln膮, kt贸rego u偶ywam do autoryzacji mobilnej. Co zrobi膰?
    W takiej sytuacji nale偶y skontaktowa膰 si臋 z infolini膮 Banku. Po potwierdzeniu Twojej to偶samo艣ci, pracownik zmieni metod臋 autoryzacji na kody SMS. Po realizacji dyspozycji, podczas kolejnego logowania do bankowo艣ci internetowej, b臋dziesz musia艂 ponownie przej艣膰 proces aktywacji. Po ponowne aktywacji b臋dziesz m贸g艂 znowu w艂膮czy膰 autoryzacj臋 mobiln膮 na innym telefonie lub korzysta膰 z kod贸w SMS.
  • Mam w Nest Banku konto firmowe i osobiste 鈥 czy b臋d臋 je widzia艂 loguj膮c si臋 do bankowo艣ci internetowej i mobilnej?

    Funkcjonalno艣膰 zar贸wno bankowo艣ci internetowej, jak i mobilnej, pozwala Ci na dost臋p do wszystkich Twoich produkt贸w posiadanych w Banku, przy wykorzystaniu jednego dost臋pu, niezale偶nie od tego czy s膮 to rachunki osobiste czy firmowe. Je偶eli jeste艣 posiadaczem konta osobistego i rachunk贸w np. dw贸ch firm w Nest Banku, loguj膮c si臋 swoim pakietem bezpiecze艅stwa zobaczysz wszystkie posiadane produkty. Dla porz膮dku i przejrzysto艣ci informacji ka偶dy z Klient贸w, tzn. ka偶da Twoja firma oraz Twoje rachunki osobiste pokazywane s膮 w formie odr臋bnych kontekst贸w.

    Podczas pracy w bankowo艣ci internetowej, w g贸rnej cz臋艣ci ekranu widoczna jest informacja o tym, w jakim kontek艣cie pracujesz. Masz r贸wnie偶 mo偶liwo艣膰 szybkiej zmiany kontekstu, poprzez wskazanie kafla z nazw膮 Klienta, kt贸rego produkty chcesz aktualnie widzie膰 na ekranie.

  • Jak aktywowa膰 aplikacj臋 mobiln膮?
    Krok 1. Aktywacja dost臋pna jest na ekranie startowym, prezentowanym po uruchomieniu aplikacji. Wybierz „AKTYWACJA APLIKACJI” i nast臋pnie w pierwszym kroku podaj login.

    Krok 2. Po podaniu loginu wysy艂ana jest wiadomo艣膰 SMS z kodem aktywacyjnym. Kod nale偶y wprowadzi膰 w aplikacji i wybra膰 „DALEJ”.

    Krok 3. W nast臋pnym kroku nale偶y ustawi膰 PIN do logowania do aplikacji. PIN ustawia si臋 raz przy pierwszej aktywacji aplikacji Banku. Krok ten nie wyst臋puje, je艣li aktywujesz aplikacj臋 po raz kolejny. Je偶eli u偶ywasz aplikacji Banku na kilku smartfonach, na ka偶dym obowi膮zuje ten sam PIN.

    Krok 4. W nast臋pnym kroku nale偶y ustawi膰 awatara. Awatar to obrazek bezpiecze艅stwa, kt贸ry nale偶y wskaza膰 przy logowaniu w aplikacji oraz w Bankowo艣ci Internetowej. Awatar ustawia si臋 raz przy pierwszej aktywacji Bankowo艣ci Mobilnej lub internetowej. Krok ten jest pomijany, je偶eli ustawi艂e艣 ju偶 sw贸j awatar np. w Bankowo艣ci Internetowej.

    Krok 5. W nast臋pnym kroku nale偶y ustawi膰 has艂o mobilne, kt贸rym b臋dziesz zatwierdza艂 operacje. Je艣li u偶ywasz aplikacji Banku na kilku smartfonach, na ka偶dym mo偶esz ustawi膰 inne has艂o mobilne.

    Krok 6. Podczas pierwszej aktywacji Bankowo艣ci Mobilnej mo偶na ustawi膰 powiadomienia, kt贸re b臋d膮 przesy艂ane na telefon oraz przenie艣膰 odbiorc贸w przelew贸w z historii rachunku w innym banku. W celu przeniesienia odbiorc贸w nale偶y za艂膮czy 膰 wyci膮g lub histori臋 rachunku zapisan膮 w pliku PDF. System automatycznie odczyta i zapisze odbiorc贸w. List臋 zapisanych odbiorc贸w b臋dziesz m贸g艂 przejrze膰 po zalogowaniu w aplikacji.

    Na tym aktywacja si臋 ko艅czy.
  • Na jakie telefony dedykowana jest aplikacja Bankowo艣ci mobilnej Nest Banku?
    Aktualnie aplikacj臋 dost臋pn膮 na smartfony z systemem iOS mo偶esz pobra膰 ze sklepu App Store – aplikacja oznaczona jako „Nowy” pod tym linkiem lub dla smartfon贸w z systemem Android ze Sklepu Play pod tym linkiem.
  • Jak zainstalowa膰 aplikacj臋?
    Aktualnie aplikacj臋 dost臋pn膮 na smartfony z systemem iOS mo偶esz pobra膰 ze sklepu App Store – aplikacja oznaczona jako „Nowy” pod tym linkiem lub dla smartfon贸w z systemem Android ze Sklepu Play pod tym linkiem. Po pobraniu aplikacji zostanie automatycznie zainstalowana na Twoim telefonie.
  • Co to jest Login i czy mog臋 go zmieni膰?
    Login jest to niepowtarzalny, o艣miocyfrowy numer, kt贸ry otrzymuje ka偶dy u偶ytkownik bankowo艣ci elektronicznej Nest Banku. Tw贸j pierwszy Login otrzymujesz od Banku i jest on podany na umowie o konto bankowe.

    Podczas pierwszego logowania (aktywacji) Bankowo艣ci mobilnej zostaniesz poproszony o podanie w/w numeru. W kolejnych krokach aktywacji system zaproponuje Ci mo偶liwo艣膰 zmiany Loginu na Tw贸j w艂asny (mo偶esz zmieni膰 na alias), dzi臋ki czemu logowanie b臋dzie dla Ciebie prostsze.

    Je偶eli zdarzy si臋, 偶e zapomnisz zdefiniowanego przez siebie Loginu, pami臋taj, 偶e zawsze mo偶esz u偶y膰 o艣miocyfrowego loginu nadanego przez Bank. Pami臋taj, 偶e Login znajdziesz w tre艣ci Umowy ramowej lub przesy艂ce kurierskiej otrzymanej z Banku. Gdy nie jeste艣 w stanie odtworzy膰 tych danych, zadzwo艅 na Infolini臋 Banku lub skontaktuj si臋 z najbli偶sz膮 plac贸wk膮 Nest Banku.
  • Co to jest kod aktywacyjny i jak go uzyska膰?
    Podczas pierwszego logowania do Bankowo艣ci mobilnej Nest Banku aplikacja poprosi Ciebie o podanie kodu aktywacyjnego. Aby go uzyska膰 po podaniu loginu odbierz po艂膮czenie telefoniczne na Tw贸j telefon kom贸rkowy zarejestrowany w Banku (jest to po艂膮czenie automatyczne tzn. wykonywane przez automat. Automat odczytuje 4-cyfrowy kod aktywacyjny, kt贸ry nale偶y zapami臋ta膰 i wprowadzi膰 w aplikacji. Je偶eli nie uda艂o si臋 odebra膰 po艂膮czenia za pierwszym razem, nale偶y odczeka膰 kilkana艣cie sekund – zostanie podj臋ta kolejna pr贸ba po艂膮czenia.
  • Co to jest kod PIN i jak do otrzyma膰?
    Kod PIN s艂u偶y do logowania do aplikacji i potwierdzania wykonywanych w niej operacji, takich jak na przyk艂ad przelewy. Kod PIN ustawiasz samodzielnie przy pierwszej aktywacji Bankowo艣ci mobilnej. Krok ten nie wyst臋puje, je艣li aktywujesz aplikacj臋 po raz kolejny. Je艣li u偶ywasz aplikacj臋 Banku na kliku smartfonach, na ka偶dym obowi膮zuje ten sam PIN. Ze wzgl臋d贸w bezpiecze艅stwa pami臋taj:
    • PIN nie powinien by膰 zbyt prosty (np. nie powinien to by膰 1234 albo rok urodzenia).
    • PIN-u nie nale偶y nigdzie zapisywa膰 aby nie wszed艂 w posiadanie os贸b nieuprawnionych.
    • 3-krotne b艂臋dne podanie PIN-u blokuje Bankowo艣膰 mobiln膮.
  • Co to jest Has艂o mobilne i jak je otrzyma膰?
    Podczas pierwszej aktywacji Bankowo艣ci mobilnej zostaniesz poproszony r贸wnie偶 o ustawienie Has艂a mobilnego. Has艂o mobilne s艂u偶y do zatwierdzania operacji. Je艣li u偶ywasz aplikacji Banku na kliku smartfonach na ka偶dym mo偶esz ustawi膰 inne has艂o mobilne. Je偶eli chcesz Has艂o mobilne i PIN mobilny mog膮 by膰 takie same.

    Ze wzgl臋d贸w bezpiecze艅stwa pami臋taj:
    • has艂o nie powinno by膰 zbyt proste (np. nie powinno to by膰 1234 albo rok urodzenia),
    • PIN-u nie nale偶y nigdzie zapisywa膰 aby nie wszed艂 w posiadanie os贸b nieuprawnionych.
  • Co to jest awatar i do czego s艂u偶y?
    Awatar to inaczej obrazek bezpiecze艅stwa– jest on indywidualnie wybran膮 przez Ciebie podczas aktywacji Bankowo艣ci internetowej i/lub mobilnej grafik膮, kt贸ra s艂u偶y do logowania. Awatar wybierasz podczas pierwszego logowania, niezale偶nie w kt贸rym kanale to robisz czy w Bankowo艣ci Internetowej czy w Bankowo艣ci mobilnej. Ten sam awatar b臋dzie s艂u偶y艂 do logowania w obu kana艂ach. 3-krotne b艂臋dne podanie PIN-u lub awatara blokuje Bankowo艣膰 Mobiln膮.
  • Czy mog臋 korzysta膰 z logowania odciskiem palca lub biometri膮 twarzy?
    Logowanie odciskiem palca dost臋pne jest na urz膮dzeniach, kt贸re obs艂uguj膮 t臋 technologie z systemem Android, mo偶esz w艂膮czy膰 w ustawieniach aplikacji.
  • Czy mog臋 zmieni膰 ju偶 raz nadany PIN, Has艂o mobilne i awatara?
    Tak, mo偶esz samodzielnie zmieni膰 wszystkie elementy zwi膮zane z bezpiecze艅stwem w Ustawieniach aplikacji, w zak艂adce Bezpiecze艅stwo. Pami臋taj, 偶e awatar jest wsp贸lny dla Bankowo艣ci mobilnej i internetowej. PIN s艂u偶膮cy do logowania jest taki sam dla wszystkich Twoich urz膮dze艅 na kt贸rych u偶ywasz aplikacj臋 Banku. Has艂o mobilne mo偶e by膰 ustawione na ka偶dym urz膮dzeniu inne.
  • Co zrobi膰, gdy zablokowa艂em sobie dost臋p do Bankowo艣ci mobilnej?
    Dost臋p do Bankowo艣ci mobilnej zostaje automatycznie zablokowany, gdy nast臋puj膮 trzy nieudane pr贸by logowania. W celu odblokowania nale偶y si臋 skontaktowa膰 z Infolini膮 Banku.
  • Z jakich funkcjonalno艣ci mog臋 skorzysta膰 w Bankowo艣ci mobilnej?
    Sprawd藕 w DEMO lub pobierz PDF z map膮 funkcjonalno艣ci tutaj.
  • Gdzie mog臋 przeczyta膰 wi臋cej o Bankowo艣ci mobilnej?
    Skorzystaj z DEMO lub pobierz PDF z informacjami o Bankowo艣ci mobilnej tutaj.
 

Przydatne dokumenty do pobrania

Ciastko

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych i reklamowych oraz w celu dostosowania naszych serwis贸w do indywidualnych potrzeb klient贸w.
Zmiany ustawie艅 dotycz膮cych plik贸w cookie mo偶na dokona膰 w dowolnej chwili modyfikuj膮c ustawienia przegl膮darki. Polityka prywatno艣ci