Zalecenia ogólne

Pamiętaj, że aplikacja mobilna i bankowość internetowa dostępne są dla Ciebie codziennie przez całą dobę.

  • Korzystaj z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej,

  • Korzystaj z płatności online, a w sklepach stacjonarnych płać zbliżeniowo kartą, telefonem lub zegarkiem,
  • ​Teraz możesz płacić kartą za zakupy do 100 zł bez zatwierdzania kodem PIN (wcześniej mogłeś płacić bez PIN za zakupy do 50 zł).
    Wystarczy, że zrobisz jednorazowo transakcję stykową z użyciem kodu PIN, a my automatycznie podniesiemy Ci limit płatności bez zatwierdzania kodem PIN.
    Początkowo może zdarzyć się, że skorzystasz z terminala, który nie jest jeszcze zaktualizowany i będziesz proszony o wprowadzenie kodu PIN przy płatnościach do kwoty 100 zł. 
  • Unikaj wizyt w oddziałach/placówkach i stref bankomatowych (nie wypłacaj gotówki na zapas),

  • Przed wizytą w placówce sprawdź aktualne godziny pracy naszych placówek na mapie.

Wizyta w oddziale

Wiele spraw możesz załatwić w bankowości mobilnej lub internetowej oraz za pośrednictwem infolinii.

Podczas wizyty w oddziale lub placówce prosimy o bezwzględne przestrzeganie zasad reżimu sanitarnego:
 
  • Pamiętaj o obowiązku zakrywania ust i nosa.
  • Zdezynfekuj ręce zaraz po wejściu do oddziału/placówki.
  • Nie podawaj ręki na powitanie.
  • Zachowaj niezbędny dystans przynajmniej 1,5 metra od innych osób.
  • W oddziale/placówce może przebywać jednocześnie 3 klientów - poczekaj na zewnątrz jeśli to możliwe.

Powyższe zasady obowiązują we wszystkich strefach.  

Uważaj na oszustów

Uważaj na oszustów, którzy wysyłają fałszywe sms i e-mail dotyczące koronawirusa (COVID-19):

  • przestępcy podszywają się pod instytucje zaufania publicznego takie jak banki i urzędy państwowe,
  • dokładnie sprawdzaj linki oraz strony, na które jesteś kierowany w sms i e-mail. W fałszywych wiadomościach mogą pojawić się linki prowadzące do stron przestępców. Ich zadaniem jest wyłudzanie loginów i haseł do bankowości internetowej, a także kodów autoryzacyjnych, dających możliwość zatwierdzenia przelewów na rachunek przestępców.
  • jeżeli jakiś komunikat lub wiadomość budzi Twój niepokój - zgłoś to na kontakt@nestbank.pl

Kontakt z nami

W najbliższych dniach czas oczekiwania na rozmowę telefoniczną może być dłuższy niż zazwyczaj. Staramy się sprostać rosnącej liczbie połączeń i porozmawiać z każdym jak najszybciej.
 
Dodatkowe źródła informacji i kontaktu z nami:

  • śledź naszą stronę nestbank.pl – znajdziesz tam wszystkie aktualne informacje
  • sprawdź zakładkę pomoc - znajdziesz tam odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
  • skontaktuj się poprzez formularz kontaktowy dostępny TUTAJ
  • skorzystaj z opcji kontaktu w bankowości mobilnej lub internetowej
Ciastko

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych i reklamowych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów.
Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Polityka prywatności