Wakacje kredytowe - aby skorzystać złóż wniosek online

Wygodnie, bezpiecznie, bez wychodzenia z domu

Zalecenia ogólne

Pamiętaj, że aplikacja mobilna i bankowość internetowa dostępne są dla Ciebie codziennie przez całą dobę.

  • Korzystaj z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej,

  • Korzystaj z płatności online, a w sklepach stacjonarnych płać zbliżeniowo kartą, telefonem lub zegarkiem,
  • ​Teraz możesz płacić kartą za zakupy do 100 zł bez zatwierdzania kodem PIN (wcześniej mogłeś płacić bez PIN za zakupy do 50 zł).
    Wystarczy, że zrobisz jednorazowo transakcję stykową z użyciem kodu PIN, a my automatycznie podniesiemy Ci limit płatności bez zatwierdzania kodem PIN.
    Początkowo może zdarzyć się, że skorzystasz z terminala, który nie jest jeszcze zaktualizowany i będziesz proszony o wprowadzenie kodu PIN przy płatnościach do kwoty 100 zł. 
  • Unikaj wizyt w oddziałach/placówkach i stref bankomatowych (nie wypłacaj gotówki na zapas),

  • Przed wizytą w oddziale/placówce sprawdź TUTAJ jakie są jej godziny otwarcia.

Wizyta w oddziale

Wiele spraw możesz załatwić w bankowości mobilnej lub internetowej oraz za pośrednictwem infolinii.

Podczas wizyty w oddziale lub placówce prosimy o bezwzględne przestrzeganie zasad reżimu sanitarnego:
 
  • Pamiętaj o obowiązku zakrywania ust i nosa.
  • Zdezynfekuj ręce zaraz po wejściu do oddziału/placówki.
  • Nie podawaj ręki na powitanie.
  • Zachowaj niezbędny dystans przynajmniej 1,5 metra od innych osób.
  • W oddziale/placówce może przebywać jednocześnie 3 klientów - poczekaj na zewnątrz jeśli to możliwe.

Powyższe zasady obowiązują we wszystkich strefach.  
Sprawdź TUTAJ jakie są aktualne godziny otwarcia oddziału lub placówki.

Uważaj na oszustów

Uważaj na oszustów, którzy wysyłają fałszywe sms i e-mail dotyczące koronawirusa (COVID-19):

  • przestępcy podszywają się pod instytucje zaufania publicznego takie jak banki i urzędy państwowe,
  • dokładnie sprawdzaj linki oraz strony, na które jesteś kierowany w sms i e-mail. W fałszywych wiadomościach mogą pojawić się linki prowadzące do stron przestępców. Ich zadaniem jest wyłudzanie loginów i haseł do bankowości internetowej, a także kodów autoryzacyjnych, dających możliwość zatwierdzenia przelewów na rachunek przestępców.
  • jeżeli jakiś komunikat lub wiadomość budzi Twój niepokój - zgłoś to na kontakt@nestbank.pl

Kontakt z nami

W najbliższych dniach czas oczekiwania na rozmowę telefoniczną może być dłuższy niż zazwyczaj. Staramy się sprostać rosnącej liczbie połączeń i porozmawiać z każdym jak najszybciej.
 
Dodatkowe źródła informacji i kontaktu z nami:

  • śledź naszą stronę nestbank.pl – znajdziesz tam wszystkie aktualne informacje
  • sprawdź zakładkę pomoc - znajdziesz tam odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
  • skontaktuj się poprzez formularz kontaktowy dostępny TUTAJ
  • skorzystaj z opcji kontaktu w bankowości mobilnej lub internetowej
Ciastko

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych i reklamowych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów.
Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Polityka prywatności