bankier.pl
Nest Konto

Najlepsze konto osobiste według rankingu Bankier.pl 2018

 

Korzystaj na co dzień bez opłat

prowadzenie rachunku płatniczego

wydanie i obsługa karty debetowej Visa

wypłaty gotówki w dowolnej kwocie z każdego bankomatu w Polsce

wszystkie internetowe przelewy krajowe Elixir

internetowe przelewy europejskie SEPA

wpłaty gotówki we wpłatomatach sieci Euronet

Zakładając Nest Konto dodatkowo zyskujesz

Atrakcyjne oprocentowanie oszczędności

%

na Nest Lokacie Witaj dla nowych klientów.

Więcej o promocji
 
Do 2,25 %

na rachunku oszczędnościowym Nest Oszczędności.

Więcej o rachunku
 

Nowoczesne płatności mobilne

Kartą Visa możesz płacić za zakupy bezpośrednio swoim zegarkiem (Garmin Pay) oraz telefonem.

Sprawdź usługi płatności mobilnych dostępnych w Nest Banku.

Poznaj szczegóły

Kartę VISA wraz z rabatami VISA Oferty

Posiadając kartę VISA, możesz dołączyć do programu Visa Oferty i otrzymywać częściowy zwrot pieniędzy za zakupy.

Co miesiąc dostaniesz od nas wiadomość o promocjach w wybranych sklepach. 

Więcej o programie Visa Oferty

Dostęp do dodatkowej gotówki

Kiedy pojawią się niespodziewane wydatki, możesz skorzystać z Nest Kredytu Odnawialnego w koncie (RRSO: 14,1%).

Dodatkowe środki możesz otrzymać od razu po otwarciu rachunku osobistego Nest Konto.

Więcej o kredycie
 

Wygodę i oszczędność czasu

W Nest Banku nie musisz szukać bezpłatnego bankomatu, aby wypłacać gotówkę za darmo.

Z kartą VISA możesz wypłacać swoje pieniądze w dowolnej kwocie i z każdego bankomatu w Polsce – a wszystko to za 0 zł.

 

Doceniamy lojalnych klientów

Dla klientów przelewających wynagrodzenie na Nest Konto oraz aktywnie płacących kartą, oferujemy specjalne warunki:
 

  • Gwarancja najwyższego oprocentowania lokat w Nest Banku.
  • Nest Lokata Lojalna nawet do 2,45% w skali roku. Możesz otworzyć dowolną ilość lokat, w dowolnej kwocie (od 1 tys. do 2 mln zł).
  • Kredyt gotówkowy na oświadczenie - nawet do 30 000 zł.
  • Nest Gotówka na KLIK (RRSO 14,2%) kredyt gotówkowy, który możesz otrzymać na podstawie oświadczenia o zarobkach.
  • Płacisz mniej za zakupy w wybranach sklepach w ramach programu zniżek Visa Oferty.
 

Porównaj Nest Konto z ofertą swojego banku

Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić z Nest Bankiem. Nawet do 463 zł rocznie.
Porównaj

Załóż konto tak, jak będzie Ci najwygodniej

Samodzielnie przez internet

  • Rozmowa wideo Konto w 5 minut
    • 1
      Kliknij "Załóż konto" i zrób zdjęcia dokumentu tożsamości oraz Twojej twarzy za pomocą kamery komputera.
    • 2
      Uzupełnij swoje dane kontaktowe oraz pozostałe informacje we wniosku online.
    • 3
      Na koniec połączysz się z naszym konsultantem. Podczas krótkiej rozmowy wideo potwierdzimy Twoją tożsamość.
    Rekomendowane
  • Przelewy Aktywacja nawet w 15 minut
    • 1
      Kliknij "Załóż konto" i wypełnij wniosek samodzielnie przez internet.
    • 2

      Potwierdź umowę samodzielnie przez internet, wykonując przelew na 1 zł z Twojego rachunku osobistego w innym banku. Przelew musi zostać wykonany z rachunku, który nie został wcześniej otwarty za pomocą przelewu weryfikacyjnego.

    • 3
      Aktywuj konto i korzystaj z jego możliwości.
  • Kurier Aktywne konto nawet w 5 dni
    • 1
      Kliknij "Załóż konto" i wypełnij wniosek online.
    • 2
      Okaż dokument tożsamości kurierowi, który zjawi się u Ciebie w ciągu 3 dni roboczych.
    • 3
      Twoje konto zostanie aktywowane po pozytywnej weryfikacji tożsamości.
  • Oddział Wniosek online i podpisanie umowy w oddziale
    • 1
      Kliknij "Załóż konto" i wypełnij wniosek samodzielnie przez internet.
    • 2
      Przyjdź do wybranego oddziału i podpisz umowę. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą dokument tożsamości.
    • 3
      Aktywuj konto i ciesz się jego możliwościami.

W tradycyjny sposób

Opłaty i prowizje - tabela skrócona

  • Konto
      Opłata
    Otwarcie rachunku płatniczego 0 zł
    Prowadzenie rachunku płatniczego 0 zł
  • Karta do konta
      Opłata
    Wydanie karty debetowej Visa 0 zł
    Obsługa karty debetowej Visa​ 0 zł
  • Wpłaty i wypłaty gotówki
      Opłata
    Wypłaty gotówki w dowolnej kwocie z każdego bankomatu w Polsce 0 zł
    Wpłaty gotówki we wpłatomatach sieci Euronet 0 zł
    Wypłaty gotówki w odziałach 0 zł
    Wpłaty gotówki w oddziałach 0 zł
  • Przelewy internetowe
      Opłata
    Polecenie przelewu krajowego Elixir 0 zł
    Polecenie przelewu SEPA 0 zł
    Polecenie przelewu wewnętrznego 0 zł
    Zlecenie stałe 0 zł
    Przelew natychmiastowy​ 1 zł

Najczęściej zadawane pytania

  • Co dokładnie oznacza przeniesienie rachunku płatniczego do Nest Banku?
    Po złożeniu przez Ciebie wniosku o przeniesienie rachunku płatniczego do Nest Banku, rozpoczniemy działania mające na celu:
    a) przeniesienie z dotychczasowego Banku Twoich środków pieniężnych znajdujących się na dotychczasowym rachunku płatniczym oraz zleceń stałych i poleceń zapłaty,
    b) rozpoczęcie procesu zamknięcia rachunku płatniczego, w Twoim dotychczasowym Banku,
    c) powiadomienie płatników, od których otrzymujesz regularnie polecenia przelewów na rachunek płatniczy, np. wynagrodzenie lub inne świadczenia.
  • Co się dzieje ze zdjęciami mojego dokumentu i twarzy po złożeniu wniosku?
    Zdjęcia wykonane i przesłane do banku w trakcie składania wniosku, są przechowywane przez nas w odpowiednio zabezpieczonej bazie danych, jako dokumentacja potwierdzająca Twoją tożsamość.
  • Co zrobić jeśli zgubię lub zapomnę swój login?
    Możesz odzyskać swój login dzwoniąc na naszą Infolinię (801-800-188 lub 22 438-41-41 – Infolinia działa w godzinach: 7.00-24.00 poniedziałek-sobota oraz 8.00-20.00 niedziela). Podczas rozmowy konsultant przeprowadzi weryfikację Twoich danych osobowych i przekaże Ci Twój login.
  • Czy konto jest za darmo?
    Za otwarcie i prowadzenie rachunków w Nest Banku nie pobieramy żadnych opłat. Nie musisz regularnie zasilać konta, czy dokonywać określonej ilości transakcji za pomocą karty płatniczej – gwarantujemy bezwarunkowe zero. Za resztę usług bank pobiera opłaty zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji.

    Szczegółową Tabelę Opłat i Prowizji znajdziesz tutaj.
  • Czy mogę mieć konto bez karty płatniczej?
    Możesz w pełni korzystać z rachunku prowadzonego w Nest Banku, bez konieczności posiadania karty płatniczej. Pamiętaj jednak, że za wydanie i obsługę pierwszej karty płatniczej nie pobieramy opłat. Dodatkowo nie pobieramy opłaty za wypłaty gotówki z każdego bankomatu w Polsce. Możesz ją zamówić w każdej chwili – wystarczy, że złożysz wniosek po zalogowaniu do Bankowości internetowej lub mobilnej Nest Banku.
  • Czy mogę przenieść kredyt w rachunku płatniczym z mojego obecnego Banku?
    Niestety nie, jednak możesz zawnioskować o kredyt w rachunku płatniczym Nest Kredyt Odnawialny. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
  • Czy mogę wykonać zdjęcia smartfonem?
    Opcja wykonania zdjęć smartfonem będzie dostępna wkrótce.
  • Czy mogę załączyć zdjęcia, które zrobiłem już wcześniej?
    Niestety nie. Do otwarcia konta wymagane jest wykonanie zdjęć dokumentu tożsamości i twarzy w trakcie składania wniosku.
  • Czy mogę założyć konto osobiste posiadając już konto firmowe?
    Jeśli posiadasz już konto firmowe możesz w każdej chwili otworzyć konto osobiste.  Wystarczy, że wypełnisz wniosek o otwarcie rachunku płatniczego Nest Konto, który jest dostępny na stronie internetowej oraz w placówkach Nest Bank SA.
  • Czy mogę założyć konto poprzez rozmowę wideo, jeżeli nie mam jeszcze konta w żadnym innym banku?
    Tak. Do otwarcia konta poprzez rozmowę wideo nie jest wymagane posiadanie konta w innym banku.
  • Czy mogę zmienić login?
    Login jest nadawany podczas zakładania konta. Jest to czynność jednorazowa i nie ma możliwości zmiany loginu.
  • Czy osoba niepełnoletnia może założyć konto w Nest Banku?
    Osoba niepełnoletnia nie może samodzielnie otworzyć rachunku w Nest Banku. Natomiast rodzic, który posiada konto w Nest Banku może założyć rachunek dla dziecka w ramach oferty Nest Konto Samodzielne. Właścicielem Nest Konta Samodzielnego będzie rodzic. Dziecko będzie mogło dysponować rachunkiem w ramach przyznanego mu pełnomocnictwa. Więcej o Nest Koncie Samodzielnym tu:
  • Czy po wideoweryfikacji muszę jeszcze iść do placówki banku, żeby podpisać umowę?
    Nie. Po zakończeniu składania wniosku – czyli po potwierdzeniu Twojej tożsamości w trakcie rozmowy wideo z naszym konsultantem – Twoje konto jest już otwarte i aktywne. Możesz z niego od razu korzystać, także poprzez Bankowowość internetową i mobilną.
  • Czy potrzebna jest dobra kamera internetowa?
    Standardowa kamera internetowa jest wystarczająca do otwarcia konta przy pomocy wideo rozmowy. Oczywiście im kamera jest lepszej jakości, tym lepiej. Pamiętaj również, że istotnym warunkiem wykonania dobrych zdjęć Twojego dokumentu i twarzy jest ich dobre oświetlenie.
  • Czy przez wideo mogę założyć konto wspólne?
    Obecnie w procesie rozmowy wideo możliwe jest otwarcie jedynie konta indywidualnego – dla jednej osoby. Konto indywidualne można w każdym czasie zmienić na konto wspólne, kontaktując się z nami i składając odpowiednią dyspozycję.
  • Czy rozmowa wideo jest nagrywana?
    Tak. Rozmowa wideo jest zawsze nagrywana – zarówno obraz, jak i dźwięk. Jeżeli w trakcie połączenia wideo z konsultantem używałeś czatu tekstowego, treść tej rozmowy również jest rejestrowana.
  • Czy usługa przeniesienie rachunku płatniczego jest płatna?
    Nie pobieramy opłat za przeniesienie rachunku płatniczego do Nest Banku.
  • Czy wykonanie zdjęć i rozmowa wideo przez internet są bezpieczne? Jak zabezpieczone są moje dane i mój wizerunek, które pokazuję do kamery?
    Zarówno składanie wniosku o konto przez internet, jak i wykonywanie w jego trakcie zdjęć oraz rozmowa wideo są wykonywane w tzw. połączeniu bezpiecznym, aby dane przesyłane pomiędzy Twoim komputerem a bankiem nie mogły być odczytane przez osoby niepowołane.

    Zwróć uwagę! Dla upewnienia się, że Twoja przeglądarka nawiązała ze stroną internetową banku bezpieczne połącznie, sprawdź, czy w pasku adresu strony wyświetlana jest ikona zielonej kłódki. Po kliknięciu w ikonę kłódki, przeglądarka poinformuje Cię, czy to połączenie jest bezpieczne oraz poda nazwę firmy, do której należy strona (w naszym przypadku będzie to „Nest Bank SA.”).
  • Dlaczego muszę zrobić zdjęcie dokumentu tożsamości?
    Wykonanie zdjęcia Twojego dokumentu potrzebne jest do potwierdzenia Twojej tożsamości oraz do uzupełnienia wniosku danymi, znajdującymi się na nim. Składając wniosek o konto w placówce banku lub za pośrednictwem kuriera, również poprosilibyśmy Cię o okazanie dokumentu tożsamości.
  • Dlaczego muszę zrobić zdjęcie sobie?
    Wykonanie zdjęcia Twojej twarzy potrzebne jest, aby upewnić się, że osoba wnioskująca o otwarcie konta jest tą samą osobą, która widnieje na zdjęciu dokumentu tożsamości okazanego do kamery. System rozpoznawania twarzy, oparty o zaawansowane mechanizmy biometryczne, uniemożliwi otwarcie konta, gdyby ktoś niepowołany wszedł w posiadanie twojego dokumentu tożsamości i próbował się nim posłużyć.
  • Ile czasu potrzeba aby przenieść rachunek płatniczy do Nest Banku?
    Na cały proces potrzebujemy maksymalnie 12 dni roboczych. Jednak czas oczekiwania może się wydłużyć jeżeli pojawią się przeszkody w przeniesieniu rachunku płatniczego.
  • Ile kont osobistych mogę posiadać?
    Jedna osoba może posiadać wyłącznie jedno konto osobiste w danej walucie. Obecnie Nest Bank oferuje rachunki w czterech walutach (PLN, EUR, USD oraz GBP).
  • Jak długo trwa rozmowa z konsultantem wideo?
    Rozmowa z konsultantem wideo trwa krótko – zazwyczaj ok. 3 minut.
  • Jak mogę zmienić swoje dane adresowe?
    Dane korespondencyjne możesz zmienić w Bankowości internetowej oraz mobilnej. Adres zamieszkania możesz zmienić przez naszą Infolinię (801-800-188 lub 22 438-41-41 – Infolinia działa w godzinach: 7.00-24.00 poniedziałek-sobota oraz 8.00-20.00 niedziela) lub w placówce Nest Bank SA.
  • Jak otworzyć konto?
    Aby otworzyć konto w Nest Banku złóż wniosek:

    dostępny na stronie internetowej, a następnie wybierz wygodną dla siebie formę zawarcia umowy: poprzez rozmowę wideo, wykonanie przelewu autoryzacyjnego (opcja dostępna dla posiadaczy konta z listy banków dostępnych we wniosku), spotkanie z kurierem lub podpisanie umowy w wybranej przez Ciebie placówce banku w placówce banku podczas wizyty. Listę oddziałów i placówek znajdziesz tu.

    Pamiętaj, że składając wniosek możesz otworzyć kilka rachunków. W każdej dostępnej walucie możesz posiadać jedno konto osobiste.

    Jeśli masz już inny rachunek w Nest Banku wystarczy, że zalogujesz się do swojej Bankowości mobilnej lub internetowej, a następnie złożysz wniosek o dodatkowe konto osobiste.
  • Jak szybko będę mógł korzystać z konta i z bankowości internetowej?
    Korzystać z konta, a także z Bankowości internetowej i mobilnej, będziesz mógł od razu po zakończeniu składania wniosku – czyli po potwierdzeniu Twojej tożsamości w trakcie rozmowy wideo z naszym konsultantem Twoje konto będzie już aktywne.
  • Jak założyć konto podczas rozmowy wideo (wideoweryfikacji) krok po kroku?
    Krok 1. Rozpoczynając składanie wniosku o konto, wybierz opcję Rozmowa wideo jako formę zawarcia umowy.
    Krok 2. Postępując zgodnie z instrukcjami na ekranie, wykonaj zdjęcia dokumentu tożsamości – dowodu osobistego lub paszportu – oraz zdjęcie swojej twarzy (w zależności od ustawień przeglądarki internetowej, której używasz do składania wniosku, może być wymagane udzielenie jej pozwolenia na uruchomienie kamery).
    Krok 3. Uzupełnij formularz wniosku o dane niezbędne do otwarcia Twojego konta.
    Krok 4. Postępując zgodnie z instrukcjami na ekranie, nawiąż połączenie z naszym konsultantem wideo, który ostatecznie potwierdzi Twoją tożsamość i odpowie na ewentualne pytania.
    Twoje konto jest już otwarte i aktywne.
    Pobierz infografikę, jak założyć konto podczas rozmowy wideo (wideoweryfikacji) krok po kroku tutaj.
  • Jak zmienić hasło dostępu do konta?
    Hasło dostępu możesz zmienić z poziomu Bankowości internetowej edytując swoje dane profilowe. Dla bezpieczeństwa, każda zmiana hasła do Bankowości internetowej jest autoryzowana jednorazowym kodem SMS.
  • Jaka jest wymagana prędkość łącza internetowego?
    Wymagana prędkość połączenia internetowego to:

    pobieranie: min. 1 Mb/s,
    wysyłanie: min. 256 kb/s.
  • Jakie dane są potrzebne do założenia konta osobistego w Nest Banku?
    Aby założyć rachunek płatniczy Nest Konto wystarczy, że wpiszesz we wniosku dane z dowodu osobistego oraz dane kontaktowe (adres korespondencyjny, numer telefonu komórkowego, adres e-mail).
  • Jakie dokumenty potrzebuję do otwarcia konta osobistego w Nest Banku?
    Jedynym dokumentem potrzebnym do otwarcia rachunku płatniczego Nest Konto jest ważny dowód osobisty (polski) lub paszport. Jeżeli posiadasz dowód osobisty wydany przez kraj Unii Europejskiej, a nie posiadasz paszportu, konto osobiste możesz otworzyć wyłącznie w oddziale (nie dotyczy placówek partnerskich).
  • Jakie wymagania techniczne musi spełniać mój komputer?
    Twój komputer powinien być wyposażony w kamerę internetową i mikrofon oraz posiadać połączenie z internetem o prędkości pobierania min. 1 Mb/s i wysyłania min. 256 kb/s.Powinien również posiadać zainstalowaną jedną z wymienionych poniżej przeglądarek internetowych:

    Firefox – wersja 32 lub nowsza,
    Chrome – wersja 23 lub nowsza,
    Edge,
    Safari – wersja 6 lub nowsza.

    Nie jest wymagana instalacja specjalnych programów.
  • Jeżeli skorzystam z przeniesienia rachunku płatniczego do Nest Banku, to będę mógł zachować swój stary numer rachunku płatniczego z poprzedniego Banku?
    Niestety nie ale na Twój wniosek poinformujemy płatników, od których otrzymujesz regularnie polecenia przelewów np. wynagrodzenie lub inne świadczenia o Twoim nowym numerze rachunku płatniczego.
  • Kto może otworzyć konto w Nest Banku?
    Konto w Nest Banku może otworzyć każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz posiadająca miejsce zamieszkania na terytorium RP.
  • Nie mam mikrofonu. Czy jest on niezbędny?
    Mikrofon jest bardzo przydatny w trakcie połączenia wideo z naszym konsultantem. Istotnie ułatwia komunikację. Natomiast jeżeli z jakiegoś powodu nie masz możliwości skorzystania z mikrofonu, podczas połączenia z konsultantem wideo możesz uruchomić czat tekstowy i dzięki niemu przeprowadzić „rozmowę” z konsultantem.
  • Nie udało mi się połączyć z konsultantem wideo lub połączenie zostało przerwane w trakcie rozmowy. Czy muszę składać wniosek od nowa?
    Nie. W przypadku, gdy już wypełniłeś wniosek o konto, ale z jakiegoś powodu nie udało Ci się od razu połączyć z konsultantem wideo lub połączenie zostało przerwane, nie należy składać nowego wniosku. W takim przypadku wejdź na stronę www.nestbank.pl/wideo, która umożliwia bezpośrednie połączenie wideo z konsultantem. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.

    Zwróć uwagę! Do połącznia z konsultantem poprzez stronę www.nestbank.pl/wideo potrzebny będzie kod SMS, który otrzymałeś na koniec składania wniosku.
  • W jaki sposób mam się połączyć z konsultantem wideo?
    Połączenie z konsultantem wideo można wykonać bezpośrednio po wypełnieniu wniosku o konto, klikając w przycisk "Połącz z konsultantem".Jeżeli chcesz przeprowadzić rozmowę wideo w późniejszym czasie, wejdź na stronę www.nestbank.pl/wideo i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.

    Zwróć uwagę! Do połącznia z konsultantem poprzez stronę www.nestbank.pl/wideo potrzebny będzie kod SMS, który otrzymałeś na koniec składania wniosku.
  • W jaki sposób mogę zamknąć konto w Nest Banku?
    1. telefonicznie - kontaktując się z Infolinią (autoryzacja przy użyciu TelePINu);
    2. korespondencyjnie, przesyłając własnoręcznie podpisany wniosek, na adres:

    Nest Bank SA
    ul. Wołoska 24
    02-675 Warszawa

    3. drogą mailową: kontakt@nestbank.pl (skan własnoręcznie podpisanego wniosku);
    4. bezpośrednio - składając wniosek w formie pisemnej w placówce Nest Bank SA.
  • W jaki sposób wykonać przelew autoryzacyjny?
    Na wniosku o otwarcie rachunku dostępnym na stronie internetowej wybierz bank, z którego chcesz wykonać przelew. Po złożeniu wniosku zostaniesz automatycznie przekierowany do strony swojego banku. Dane do przelewu na kwotę 1 zł zostaną automatycznie wypełnione, więc wystarczy, że zaakceptujesz przelew wybierając „Wyślij przelew”.
  • W jaki sposób zrobić zdjęcie mojego dowodu osobistego lub paszportu?
    Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. Podczas wykonywa zdjęcia zbliż dokument do kamery i ustaw go możliwie najdokładniej w ramce, którą widzisz na ekranie. Zadbaj o dobre oświetlenie – to ważny warunek wykonania dobrego, wyraźnego zdjęcia. Użyj przycisku "Zrób zdjęcie", znajdującego się poniżej obszaru, w którym widzisz dokument, aby wykonać zdjęcie.

    Zwróć uwagę! W zależności od ustawień przeglądarki internetowej, której używasz do składania wniosku, może być wymagane udzielenie jej pozwolenia na uruchomienie kamery.
  • W jakich godzinach mogę złożyć wniosek o konto poprzez rozmowę wideo?
    Złożenie wniosku o konto poprzez wideoweryfikację dostępne jest w godzinach:

    poniedziałek – piątek: 8:00 – 21:00
  • W jakim przypadku nie będzie możliwości przeniesienie rachunku płatniczego?
    Przeniesienie rachunku płatniczego z innego banku nie będzie możliwe m.in. w przypadku rachunku płatniczego:
    • na który została nałożona blokada środków,
    • który jest powiązanym z kredytem,
    • który został zajęty przez komornika,
    • który jest obciążony zaległymi opłatami,
    • który ma ujemne saldo na rachunku.

    Więcej przykładów znajdziesz tutaj.
  • Zablokowałem dostęp do swojego konta, co mogę zrobić?
    Jeżeli zablokowałeś swój dostęp do konta, zadzwoń na Infolinię Nest Banku (801-800-188 lub 22 438-41-41 - Infolinia działa w godzinach: 7.00-24.00 poniedziałek-sobota oraz 8.00-20.00 niedziela). Konsultant po zweryfikowaniu Twoich danych osobowych przekaże Ci Twój NIK oraz nowe hasło dostępu.
 

Przydatne dokumenty do pobrania

Zobacz, co jeszcze dla Ciebie mamy

Program Poleceń: Nest Konto i SOS Wioski Dziecięce

Poleć Nest Konto i pomagaj dzieciom z SOS Wioski Dziecięce.

Przenieś konto do Nest Banku

Dowiedz się, jak szybko i łatwo przenieść konto.

BIZnest Konto

Prowadzisz firmę? Sprawdź BIZnest Konto za 0 zł.
Ciastko

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych i reklamowych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów.
Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Polityka prywatności