Usługa Transakcji Negocjowanej Wymiany Walutowej („Usługa negocjacje”) dostępna jest dla klientów indywidualnych oraz biznesowych, którzy posiadają co najmniej dwa rachunki płatnicze prowadzone przez Nest Bank („Bank”) w różnych walutach, w tym jeden w PLN oraz złożyli w Banku stałą dyspozycję negocjowania kursów walut. Telefoniczna negocjacja kursu waluty możliwa jest: (i) dla kwoty od 500 EUR (dla klientów biznesowych) i od 1000 EUR (dla klienta indywidualnego) lub ich równowartości w innej obsługiwanej walucie (ii) dla transakcji w walutach: (i) EUR, USD, GBP (dla klientów indywidulnych) i CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, HUF, NOK, RON, SEK, USD (dla klientów biznesowych) we wszystkich konfiguracjach, np. EUR/USD, bez konieczności wymiany do PLN, czyli bez podwójnego przewalutowania. Negocjacje telefoniczne można prowadzić w dni robocze w godzinach 9.00-17.00. Szczegółowe warunki Usługi negocjacji, w tym opłaty i prowizje, określone są w regulaminie Usługi negocjacje oraz tabeli opłat i prowizji skierowanych do klientów indywidualnych i biznesowych, które są dostępne na stronie www.nestbank.pl, w placówkach własnych i u partnerów finansowych Banku.