Pomoc

  • Co zrobi─ç, gdy zapomnia┼éem danych do logowania ÔÇô has┼éa, loginu, awatara?
    ZAPOMNIAŁEM HASŁA
    Najszybsz─ů ┼Ťcie┼╝k─ů jest wype┼énienie Wniosku o odblokowanie Elektronicznych Kana┼é├│w Dost─Öpu. Po jego weryfikacji, zresetujemy dane Twojego has┼éa i umo┼╝liwimy Ci ustawienie nowego has┼éa podczas kolejnego logowania w Bankowo┼Ťci internetowej.

    ZAPOMNIAŁEM LOGINU
    Je┼╝eli zdarzy si─Ö, ┼╝e zapomnisz zdefiniowanego przez siebie loginu, pami─Ötaj, ┼╝e zawsze mo┼╝esz u┼╝y─ç o┼Ťmiocyfrowego loginu nadanego przez Bank. Pami─Ötaj, ┼╝e login znajdziesz w tre┼Ťci Umowy ramowej lub przesy┼éce kurierskiej otrzymanej z Banku. Gdy nie jeste┼Ť w stanie odtworzy─ç tych danych, zadzwo┼ä na Infolini─Ö Banku lub skontaktuj si─Ö z najbli┼╝szym oddzia┼éem.

    ZAPOMNIAŁEM AWATARA
    • Spos├│b nr 1 - Zadzwo┼ä  na numer infolinii Banku. Po potwierdzeniu Twojej to┼╝samo┼Ťci w serwisie telefonicznym, pracownik Banku wykona reset danych Twojego awatara.
    • Spos├│b nr 2 - Odwied┼║ nasz oddzia┼é, kt├│rego pracownik po zweryfikowaniu Twojej to┼╝samo┼Ťci wykona reset danych Twojego awatara. Bez wzgl─Ödu na wybran─ů ┼Ťcie┼╝k─Ö kontaktu z Bankiem, po realizacji dyspozycji, podczas kolejnego logowania w serwisie bankowo┼Ťci internetowej lub aplikacji mobilnej, zdefiniujesz nowego awatara.
  • Jak aktywowa─ç Bankowo┼Ť─ç internetow─ů?
    Przed pierwszym u┼╝yciem Bankowo┼Ťci internetowej niezb─Ödne jest dokonanie jej aktywacji. W tym celu b─Ödzie Ci potrzebny o┼Ťmiocyfrowy login, kt├│ry otrzyma┼ée┼Ť z Nest Banku podczas zawierania umowy rachunku bankowego oraz telefon kom├│rkowy, kt├│rego numer zarejestrowa┼ée┼Ť w Banku.

    Krok 1. Wpisz w przegl─ůdarce adres strony logowania do Bankowo┼Ťci internetowej: https://login.nestbank.pl/login.
    Krok 2. Na ekranie logowania wpisz login otrzymany z Nest Banku, a nast─Öpnie kliknij przycisk Dalej. Pami─Ötaj, ┼╝e login znajdziesz w tre┼Ťci umowy ramowej lub przesy┼éce kurierskiej otrzymanej z Nest Banku. Na ekranie zobaczysz r├│wnie┼╝ przypomnienie o konieczno┼Ťci przygotowania telefonu kom├│rkowego, kt├│rego numer zarejestrowa┼ée┼Ť w Banku. Podczas procesu aktywacji mo┼╝liwe jest przeniesienie odbiorc├│w przelew├│w z innego banku. Je┼╝eli chcia┼éby┼Ť skorzysta─ç z tej opcji, przygotuj plik z wyci─ůgiem lub histori─ů ze swojego rachunku w formacie PDF.
    Krok 3. Po podaniu loginu, na telefon kom├│rkowy zarejestrowany w Banku przesy┼éany jest kod SMS z 6-cyfrowym kodem aktywacyjnym, kt├│ry nale┼╝y wprowadzi─ç na stronie, a nast─Öpnie klikn─ů─ç przycisk Dalej.
    Krok 4. W kolejnym kroku ustawisz sw├│j w┼éasny login. Po zako┼äczeniu aktywacji b─Ödziesz m├│g┼é korzysta─ç z niego podczas nast─Öpnych logowa┼ä zamiast loginu nadanego przez Bank. Pami─Ötaj, ┼╝e login musi mie─ç sk┼éada─ç si─Ö z co najmniej 5 znak├│w, rozr├│┼╝niane s─ů du┼╝e i ma┼ée litery.
    Krok 5. Nast─Öpnym krokiem jest ustawienie w┼éasnego has┼éa do logowania. Wpisz i zapami─Ötaj swoje has┼éo. Zwr├│─ç uwag─Ö na to, by nie by┼éo ono zbyt proste do odgadni─Öcia, ale jednocze┼Ťnie ┼éatwe do zapami─Ötania dla Ciebie. Has┼éo musi sk┼éada─ç si─Ö z co najmniej 10 znak├│w, w┼Ťr├│d kt├│rych znajd─ů si─Ö trzy z czterech element├│w: ma┼ée litery, wielkie litery, cyfry, znaki specjalne.

    Dla zwiększenia bezpieczeństwa przy wprowadzaniu hasła można użyć klawiatury ekranowej. Jest to szczególnie ważne, gdy ustawiasz hasło na komputerze współdzielonym z innymi osobami.

    Krok 6. W kolejnym kroku wybierzesz awatara. Awatar to obrazek, kt├│ry nale┼╝y wskaza─ç przy ka┼╝dym logowaniu w Bankowo┼Ťci internetowej oraz w aplikacji mobilnej. Wybierz i zapami─Ötaj swojego awatara spo┼Ťr├│d obrazk├│w prezentowanych na ekranie. Awatara ustawia si─Ö raz przy pierwszej aktywacji bankowo┼Ťci internetowej lub bankowo┼Ťci mobilnej. Krok ten jest pomijany, je┼╝eli ustawi┼ée┼Ť ju┼╝ swojego awatara w Bankowo┼Ťci mobilnej.

    Tw├│j dost─Öp jest ju┼╝ aktywny. Od tej pory mo┼╝esz logowa─ç si─Ö korzystaj─ůc z w┼éasnego loginu, has┼éa i awatara. W kolejnym kroku mo┼╝esz jeszcze ustawi─ç opcje dodatkowe.
    • Powiadomienia - mo┼╝esz ustawi─ç powiadomienia o wp┼éywach na rachunek oraz wybra─ç spos├│b ich otrzymywania (SMS lub e-mail). Ustawienia oraz zakres powiadomie┼ä mo┼╝esz zawsze zmieni─ç po zalogowaniu w bankowo┼Ťci internetowej z poziomu zak┼éadki Ustawienia > Powiadomienia.
    • Import Twoich odbiorc├│w z innego Banku - masz r├│wnie┼╝ mo┼╝liwo┼Ť─ç importu danych odbiorc├│w z innego banku. Wystarczy, ┼╝e przygotujesz plik PDF z wyci─ůgiem lub histori─ů rachunku i zaczytasz go do systemu. Aplikacja automatycznie rozpozna odbiorc├│w Twoich p┼éatno┼Ťci i zapisze ich dane w bazie odbiorc├│w. Otrzymasz komunikat, ilu odbiorc├│w zosta┼éo dodanych do systemu. Pami─Ötaj, ┼╝e przeniesieni z innych bank├│w odbiorcy zawsze zapisuj─ů si─Ö w bazie odbiorc├│w jako niezaufani. Mo┼╝esz edytowa─ç ich dane, w tym zmieni─ç status zaufania odbiorcy na „zaufany” oraz usun─ů─ç dane odbiorc├│w, z kt├│rych nie chcesz korzysta─ç. Je┼╝eli potrzebujesz informacji na temat tego, w jaki spos├│b przygotowa─ç plik z obecnego banku kliknij i skorzystaj z instrukcji. Przeniesienie odbiorc├│w z innego banku mo┼╝e by─ç wykonane r├│wnie┼╝ p├│┼║niej. Opcja jest dost─Öpna zawsze po zalogowaniu w menu: P┼éatno┼Ťci > Odbiorcy > Przenie┼Ť odbiorc├│w.

    Po ustawieniu opcji dodatkowych wystarczy wybra─ç przycisk Gotowe. Skorzystaj z niego r├│wnie┼╝, je┼╝eli nie chcesz w tej chwili z nich korzysta─ç. System potwierdzi zako┼äczenie procesu aktywacji, wy┼Ťwietlaj─ůc Ci odpowiedni komunikat. Wybierz przycisk Przejd┼║ do serwisu, aby rozpocz─ů─ç prac─Ö w bankowo┼Ťci internetowej.
  • W jaki spos├│b mog─Ö zaktualizowa─ç numer telefonu?
    Dyspozycj─Ö zmiany numeru telefonu mo┼╝esz z┼éo┼╝y─ç w nast─Öpuj─ůcy spos├│b:
    • Z poziomu bankowo┼Ťci internetowej w sekcji Ustawienia/Dane osobowe.
    • Za pomoc─ů aplikacji mobilnej w sekcji Ustawienia/Dane kontaktowe i zgody.
    • Telefonicznie - kontaktuj─ůc si─Ö z pracownikiem Biura Obs┼éugi Klient├│w (autoryzacja przy u┼╝yciu has┼éa do TeleSerwisu IVR). Sprawd┼║ gdzie znajdziesz Telepin.
    • Bezpo┼Ťrednio - sk┼éadaj─ůc wniosek w Oddziale lub Plac├│wce Partnerskiej Banku.
  • W jaki spos├│b mog─Ö zamkn─ů─ç konto w Nest Banku?
    1. telefonicznie - kontaktuj─ůc si─Ö z Infolini─ů (autoryzacja przy u┼╝yciu TelePINu);
    2. korespondencyjnie, przesy┼éaj─ůc w┼éasnor─Öcznie podpisany wniosek, na adres:

    Nest Bank SA
    ul. Wołoska 24
    02-675 Warszawa

    3. drog─ů mailow─ů: kontakt@nestbank.pl (skan w┼éasnor─Öcznie podpisanego wniosku);
    4. bezpo┼Ťrednio - sk┼éadaj─ůc wniosek w formie pisemnej w plac├│wce Nest Bank SA.
 

Formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy

Pola oznaczone * s─ů wymagane

Podaj prawidłowe imię i nazwisko.
Podaj prawidłowy numel PESEL lub REGON.
Wybierz rodzaj
wybierz temat
Wprowad┼║ numer umowy
Prosz─Ö poda─ç poprawny tekst (maksymalnie 1000 znak├│w)
Podaj prawidłowy e-mail.

Do formularza nale┼╝y za┼é─ůczy─ç zeskanowany dokument (pisemny wniosek lub dyspozycj─Ö) opatrzony podpisem zgodnym z kart─ů wzor├│w podpis├│w z┼éo┼╝on─ů w Nest Banku. Maksymalny rozmiar pliku to 5MB.

Prosze o wyra┼╝enie zgody

Do formularza mo┼╝esz za┼é─ůczy─ç dokument. Maksymalny rozmiar pliku to 5MB

Możesz zapoznać się, ze szczegółowymi informacjami o rozpatrywaniu reklamacji.


Wybierz format odpowiedzi

Wybierz format odpowiedzi
Tre┼Ť─ç b┼é─Ödu
Tre┼Ť─ç b┼é─Ödu
Tre┼Ť─ç b┼é─Ödu
Tre┼Ť─ç b┼é─Ödu

Zmieni┼ée┼Ť adres e-mail lub korespondencyjny? Zaznacz ten checkbox. Skontaktujemy si─Ö z Tob─ů telefonicznie w ci─ůgu 1 dnia roboczego, by dokona─ç zmian.

Bezpieczeństwo informacji

W trosce o bezpiecze┼ästwo prosimy nie podawa─ç informacji poufnych (np.: szczeg├│┼é├│w dotycz─ůcych finans├│w, PIN, numer karty, has┼éo dost─Öpu itd.)

* - pola oznaczone gwiazdk─ů s─ů wymagane

Infolinia

Złóż reklamację, zapytanie, dyspozycję
dzwoni─ůc na nasz─ů infolini─Ö

801-800-188

22 438-41-41

7.00-24.00 poniedziałek-sobota, 8.00-20.00 niedziela. Karty można zastrzec całodobowo.

Koszt po┼é─ůczenia liczony jest wed┼éug taryfy operatora danej sieci

 

Interaktywna Obs┼éuga osoby dzwoni─ůcej (IVR)

Po po┼é─ůczeniu si─Ö z infolini─ů us┼éyszysz nast─Öpuj─ůcy komunikat:

„Witaj w Nest Banku. Jeste┼Ťmy po to, aby dba─ç o finanse Twoje i Twojej rodziny. Zapraszamy od poniedzia┼éku do soboty w godz.: 07:00 do 24:00, a w niedziel─Ö od 08:00 do 20:00. W trosce o Twoje bezpiecze┼ästwo, rozmowa b─Ödzie rejestrowana. Je┼╝eli nie wyra┼╝asz na to zgody, prosimy o zako┼äczenie po┼é─ůczenia.”

Wybierz
Wybierz

Chcesz po┼é─ůczy─ç si─Ö z konsultantem

0

Nast─Öpnie wybierz produkt kt├│ry Ci─Ö interesuje:

  1. Rachunki
  2. Pozostałe produkty

Chcesz zastrzec kart─Ö

1

Je┼Ťli posiadasz has┼éo do Teleserwisu IVR

2

Chcesz odzyska─ç dost─Öp do Bankowo┼Ťci internetowej

3

Jeste┼Ť zainteresowany nowymi produktami i us┼éugami

4

Nast─Öpnie wybierz produkt, kt├│ry Ci─Ö interesuje:

  1. Kredyty
  2. Depozyty
  3. Rachunki
  4. Finansowanie faktur

Dzwonisz w sprawie zaleg┼éo┼Ťci w sp┼éacie

5
 

Dla klient├│w NestBanku:

Logowanie klienta krok po kroku

Wybierz

Je┼Ťli posiadasz has┼éo do Teleserwisu IVR

2

Podaj Numer Identyfikacyjny Klienta

(NIK - o┼Ťmiocyfrowy numer znajdziesz na pierwszej stronie Umowy Ramowej) #

Wpisz na klawiaturze odpowiednie cyfry z hasła do Teleserwisu IVR

(otrzymane hasło w SMS podczas pierwszego logowania)

Dzi─Ökujemy za autoryzacj─Ö. Mo┼╝emy przej┼Ť─ç dalej.

Opcje dost─Öpne po zalogowaniu (autoryzacji) klienta:

Wybierz

Po┼é─ůczenie z konsultantem

0
  1. Rachunki
  2. Pozostałe produkty

Je┼╝eli chcesz zmieni─ç lub zablokowa─ç zdalny dost─Öp do banku

1

Po wybraniu tej opcji uzyskujesz dost─Öp do nast─Öpuj─ůcych opcji IVR:

  1. Mo┼╝liwo┼Ť─ç zablokowania bankowo┼Ťci internetowej
  2. Mo┼╝liwo┼Ť─ç zmiany has┼éa do Teleserwisu IVR
  3. Mo┼╝liwo┼Ť─ç zablokowania dost─Öpu do Teleserwisu IVR
  4. Mo┼╝liwo┼Ť─ç zablokowania dost─Öpu do bankowo┼Ťci mobilnej
  5. Po┼é─ůczenie z konsultanten jako klient zautoryzowany
 

Zastrzeż kartę - całodobowo

Telefonicznie

801-800-188*

22 438-41-41*

Koszt po┼é─ůczenia liczony jest wed┼éug taryfy operatora danej sieci

W bankowo┼Ťci internetowej

Zaloguj si─Ö, nast─Öpnie przejd┼║ do zak┼éadki Karty, a nast─Öpnie wybierz Podsumowanie kart. Tam b─Ödziesz mia┼é mo┼╝liwo┼Ť─ç Zastrze┼╝enia karty.

W aplikacji mobilnej

Zaloguj się, następnie przejdź do zakładki Karty - wybierz kartę, a następnie Szczegóły karty i na dole strony wybierz przycisk Zastrzeż kartę.

Nest Bank SA

SWIFT/BIC: NESBPLPW

Nest Bank SA
ul. Wołoska 24
02-675 Warszawa

kontakt@nestbank.pl

S─ůd rejestrowy: S─ůd Rejonowy dla m. st. Warszawy,
XIII Wydział Gospodarczy
KRS: 0000030330
REGON: 010928125
NIP: 526-10-21-021
Kapitał zakładowy: 319 357 000 zł

 
 
 
 
Ciastko

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych i reklamowych oraz w celu dostosowania naszych serwis├│w do indywidualnych potrzeb klient├│w.
Zmiany ustawie┼ä dotycz─ůcych plik├│w cookie mo┼╝na dokona─ç w dowolnej chwili modyfikuj─ůc ustawienia przegl─ůdarki. Polityka prywatno┼Ťci