• Jak odblokowa膰 dost臋p do bankowo艣ci elektronicznej? Jak odzyska膰 has艂o, login lub awatar?
    Nie pami臋tasz has艂a lub zablokowa艂e艣 dost臋p?
    Wype艂nij wniosek o odblokowanie Elektronicznych Kana艂贸w Dost臋pu. Zresetujemy Twoje has艂o i b臋dziesz m贸g艂 ustawi膰 nowe podczas kolejnego logowania w bankowo艣ci internetowej.

    Nie pami臋tasz loginu?
    Pami臋taj, 偶e zawsze mo偶esz u偶y膰 o艣miocyfrowego loginu nadanego przez bank. Login znajdziesz w tre艣ci Umowy ramowej lub przesy艂ce kurierskiej otrzymanej z banku. Je偶eli nie znasz tych danych zadzwo艅 na nasz膮 infolini臋 lub odwied藕 najbli偶szy oddzia艂 banku.

    Nie pami臋tasz awatara?
    Zadzwo艅 na nasz膮 infolini臋 lub odwied藕 najbli偶szy oddzia艂 banku. Zresetujemy Tw贸j awarat, a podczas kolejnego logowania w serwisie bankowo艣ci internetowej lub mobilnej ustawisz nowy.
  • Jak aktywowa膰 bankowo艣膰 internetow膮?
    Krok 1. Kliknij przycisk ZALOGUJ SI臉 na stronie internetowej Nest Banku

    Krok 2. Wpisz sw贸j login, a nast臋pnie kliknij przycisk DALEJ. Login znajdziesz w tre艣ci Umowy Ramowej lub w przesy艂ce kurierskiej otrzymanej z Nest Banku.

    Krok 3. Na tw贸j telefon kom贸rkowy zarejestrowany w banku otrzymasz sze艣ciocyfrowy kod aktywacyjny przes艂any SMSem. Wprowad藕 go na stronie i kliknij przycisk DALEJ.

    Krok 4. Ustaw w tym kroku wlasny login. B臋dzie m贸g艂 z niego korzysta膰 podczas nast臋pnych logowa艅 do bankowo艣ci internetowej. 

    Krok 5. Nast臋pnie ustaw w艂asne has艂o do logowania. Wskaz贸wki o tworzeniu bezpiecznego has艂a znajdziesz na naszej stronie internetowej.

    Krok 6. Teraz mo偶esz wybra膰 sw贸j awatar.  Awatar to obrazek, kt贸ry nale偶y wskaza膰 przy ka偶dym logowaniu. Wybierz i zapami臋taj sw贸j awatar spo艣r贸d obrazk贸w prezentowanych na ekranie.
     
  • Nie uda艂o mi si臋 po艂膮czy膰 z konsultantem wideo lub po艂膮czenie zosta艂o przerwane. Czy musz臋 sk艂ada膰 wniosek od nowa?
    Nie, mo偶esz ponownie nawi膮za膰 rozmow臋 wideo tutaj. Do wznowienia po艂膮cznia z konsultantem potrzebny b臋dzie kod SMS, kt贸ry otrzyma艂e艣 na koniec sk艂adania wniosku. 
  • W jaki spos贸b mog臋 zaktualizowa膰 numer telefonu?
    Dyspozycj臋 zmiany numeru telefonu mo偶esz z艂o偶y膰 w nast臋puj膮cy spos贸b:
    • bankowo艣膰 internetowa - sekcja Ustawienia > Dane osobowe
    • aplikacja mobilna - sekcja Ustawienia > Dane kontaktowe i zgody
    • telefonicznie - kontaktuj膮c si臋 z infolini膮 i autoryzuj膮c TelePINem
    • korespondencyjnie - przesy艂aj膮c w艂asnor臋cznie podpisany wniosek na adres Nest Bank SA, ul. Wo艂oska 24, 02-675 Warszawa
    • mailowo - wysy艂aj膮c skan w艂asnor臋cznie podpisanego wniosku na adres kontakt@nestbank.pl
    • bezpo艣rednio - sk艂adaj膮c wniosek w formie pisemnej w plac贸wce banku
  • W jaki spos贸b mog臋 zamkn膮膰 konto w Nest Banku?
    Konto w Nest Banku mo偶na zamkn膮膰:
    • telefonicznie - kontaktuj膮c si臋 z infolini膮 i autoryzuj膮c TelePINem
    • korespondencyjnie - przesy艂aj膮c w艂asnor臋cznie podpisany wniosek na adres Nest Bank SA, ul. Wo艂oska 24, 02-675 Warszawa
    • mailowo - wysy艂aj膮c skan w艂asnor臋cznie podpisanego wniosku na adres kontakt@nestbank.pl
    • bezpo艣rednio - sk艂adaj膮c wniosek w formie pisemnej w plac贸wce banku
 
 

Formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy

Pola oznaczone * s膮 wymagane

Podaj prawid艂owe imi臋 i nazwisko.
Podaj prawid艂owy numel PESEL lub REGON.
Wybierz rodzaj sprawy.
Wybierz temat.
Wprowad藕 numer umowy.
Prosz臋 poda膰 poprawny tekst (maksymalnie 1000 znak贸w)
Podaj prawid艂owy e-mail.

Do formularza nale偶y za艂膮czy膰 zeskanowany dokument (pisemny wniosek lub dyspozycj臋) opatrzony podpisem zgodnym z kart膮 wzor贸w podpis贸w z艂o偶on膮 w Nest Banku. Maksymalny rozmiar pliku to 2MB.

Prosze o wyra偶enie zgody

Do formularza mo偶esz za艂膮czy膰 dokument. Maksymalny rozmiar pliku to 2MB

Mo偶esz zapozna膰 si臋, ze szczeg贸艂owymi informacjami o rozpatrywaniu reklamacji.


Wybierz format odpowiedzi.

Wybierz format odpowiedzi.
Podaj prawid艂owy adres e-mail.
Podaj prawid艂owy adres.
Podaj prawid艂owy kod pocztowy.
Podaj prawid艂owe miasto.

Zmieni艂e艣 adres e-mail lub korespondencyjny? Zaznacz ten checkbox. Skontaktujemy si臋 z Tob膮 telefonicznie w ci膮gu 1 dnia roboczego, by dokona膰 zmian.

Bezpiecze艅stwo informacji

W trosce o bezpiecze艅stwo prosimy nie podawa膰 informacji poufnych (np.: szczeg贸艂贸w dotycz膮cych finans贸w, PIN, numer karty, has艂o dost臋pu itd.)

* - pola oznaczone gwiazdk膮 s膮 wymagane

Infolinia

Z艂贸偶 reklamacj臋, zapytanie, dyspozycj臋
dzwoni膮c na nasz膮 infolini臋

801-800-188

22 438-41-41

7.00-24.00 poniedzia艂ek-sobota, 8.00-20.00 niedziela. Karty mo偶na zastrzec ca艂odobowo.

Koszt po艂膮czenia liczony jest wed艂ug taryfy operatora danej sieci

 

Interaktywna Obs艂uga osoby dzwoni膮cej (IVR)

Po po艂膮czeniu si臋 z infolini膮 us艂yszysz nast臋puj膮cy komunikat:

„Witaj w Nest Banku. Jeste艣my po to, aby dba膰 o finanse Twoje i Twojej rodziny. Zapraszamy od poniedzia艂ku do soboty w godz.: 07:00 do 24:00, a w niedziel臋 od 08:00 do 20:00. W trosce o Twoje bezpiecze艅stwo, rozmowa b臋dzie rejestrowana. Je偶eli nie wyra偶asz na to zgody, prosimy o zako艅czenie po艂膮czenia.”

Wybierz
Wybierz

Chcesz po艂膮czy膰 si臋 z konsultantem

0

Nast臋pnie wybierz produkt kt贸ry Ci臋 interesuje:

  1. Rachunki
  2. Pozosta艂e produkty

Chcesz zastrzec kart臋

1

Je艣li posiadasz has艂o do Teleserwisu IVR

2

Chcesz odzyska膰 dost臋p do Bankowo艣ci internetowej

3

Jeste艣 zainteresowany nowymi produktami i us艂ugami

4

Nast臋pnie wybierz produkt, kt贸ry Ci臋 interesuje:

  1. Kredyty
  2. Depozyty
  3. Rachunki
  4. Finansowanie faktur

Dzwonisz w sprawie zaleg艂o艣ci w sp艂acie

5
 

Dla klient贸w NestBanku:

Logowanie klienta krok po kroku

Wybierz

Je艣li posiadasz has艂o do Teleserwisu IVR

2

Podaj Numer Identyfikacyjny Klienta

(NIK - o艣miocyfrowy numer znajdziesz na pierwszej stronie Umowy Ramowej) #

Wpisz na klawiaturze odpowiednie cyfry z has艂a do Teleserwisu IVR

(otrzymane has艂o w SMS podczas pierwszego logowania)

Dzi臋kujemy za autoryzacj臋. Mo偶emy przej艣膰 dalej.

Opcje dost臋pne po zalogowaniu (autoryzacji) klienta:

Wybierz

Po艂膮czenie z konsultantem

0
  1. Rachunki
  2. Pozosta艂e produkty

Je偶eli chcesz zmieni膰 lub zablokowa膰 zdalny dost臋p do banku

1

Po wybraniu tej opcji uzyskujesz dost臋p do nast臋puj膮cych opcji IVR:

  1. Mo偶liwo艣膰 zablokowania bankowo艣ci internetowej
  2. Mo偶liwo艣膰 zmiany has艂a do Teleserwisu IVR
  3. Mo偶liwo艣膰 zablokowania dost臋pu do Teleserwisu IVR
  4. Mo偶liwo艣膰 zablokowania dost臋pu do bankowo艣ci mobilnej
  5. Po艂膮czenie z konsultanten jako klient zautoryzowany
 

Zastrze偶 kart臋 - ca艂odobowo

Telefonicznie

801-800-188*

22 438-41-41*

Koszt po艂膮czenia liczony jest wed艂ug taryfy operatora danej sieci

W bankowo艣ci internetowej

Zaloguj si臋, nast臋pnie przejd藕 do zak艂adki Karty, a nast臋pnie wybierz Podsumowanie kart. Tam b臋dziesz mia艂 mo偶liwo艣膰 Zastrze偶enia karty.

W aplikacji mobilnej

Zaloguj si臋, nast臋pnie przejd藕 do zak艂adki Karty - wybierz kart臋, a nast臋pnie Szczeg贸艂y karty i na dole strony wybierz przycisk Zastrze偶 kart臋.

Nest Bank SA

SWIFT/BIC: NESBPLPW

Nest Bank SA
ul. Wo艂oska 24
02-675 Warszawa

kontakt@nestbank.pl

S膮d rejestrowy: S膮d Rejonowy dla m. st. Warszawy,
XIII Wydzia艂 Gospodarczy
KRS: 0000030330
REGON: 010928125
NIP: 526-10-21-021
Kapita艂 zak艂adowy: 319 357 000 z艂

 
 
 
 
Ciastko

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych i reklamowych oraz w celu dostosowania naszych serwis贸w do indywidualnych potrzeb klient贸w.
Zmiany ustawie艅 dotycz膮cych plik贸w cookie mo偶na dokona膰 w dowolnej chwili modyfikuj膮c ustawienia przegl膮darki. Polityka prywatno艣ci