• Jak odblokowa膰 dost臋p do bankowo艣ci elektronicznej? Jak odzyska膰 has艂o, login lub awatar?

    Nie pami臋tasz has艂a lub zablokowa艂e艣 dost臋p?
    Wype艂nij wniosek o odblokowanie dost臋pu i restart has艂a do bankowo艣ci internetowej. SMSem otrzymasz od nas tymczasowe has艂o internetowe i b臋dziesz m贸g艂 znowu zalogowa膰 si臋 na swoje konto.
    Wa偶ne: Tym wnioskiem nie odblokujesz zablokowanej aplikacji mobilnej. W tym celu zadzwo艅 do nas 22 438 41 41.

    Nie pami臋tasz loginu?
    Pami臋taj, 偶e zawsze mo偶esz u偶y膰 o艣miocyfrowego loginu nadanego przez bank. Login znajdziesz w tre艣ci Umowy ramowej. Je偶eli nie znasz tych danych zadzwo艅 na nasz膮 infolini臋 lub odwied藕 najbli偶szy oddzia艂 banku.

    Nie pami臋tasz awatara?
    Zadzwo艅 na nasz膮 infolini臋 lub odwied藕 najbli偶szy oddzia艂 banku. Zresetujemy Tw贸j awatar, a podczas kolejnego logowania w serwisie bankowo艣ci internetowej lub aplikacji mobilnej ustawisz nowy.
  • Jak aktywowa膰 bankowo艣膰 internetow膮?

    Krok 1. Kliknij przycisk ZALOGUJ SI臉 na stronie internetowej Nest Banku

    Krok 2. Wpisz sw贸j login, a nast臋pnie kliknij przycisk DALEJ. Login znajdziesz w tre艣ci Umowy ramowej lub w przesy艂ce kurierskiej otrzymanej z Nest Banku.

    Krok 3. Na tw贸j telefon kom贸rkowy zarejestrowany w banku otrzymasz sze艣ciocyfrowy kod aktywacyjny przes艂any SMSem. Wprowad藕 go na stronie i kliknij przycisk DALEJ.

    Krok 4. Ustaw w tym kroku w艂asny login. B臋dzie m贸g艂 z niego korzysta膰 podczas nast臋pnych logowa艅 do bankowo艣ci internetowej. 

    Krok 5. Nast臋pnie ustaw w艂asne has艂o do logowania. Wskaz贸wki o tworzeniu bezpiecznego has艂a znajdziesz na naszej stronie internetowej.

    Krok 6. Teraz mo偶esz wybra膰 sw贸j awatar.  Awatar to obrazek, kt贸ry nale偶y wskaza膰 przy ka偶dym logowaniu. Wybierz i zapami臋taj sw贸j awatar spo艣r贸d obrazk贸w prezentowanych na ekranie.
     
  • W jaki spos贸b mog臋 zaktualizowa膰 numer telefonu?

    Dyspozycj臋 zmiany numeru telefonu mo偶esz z艂o偶y膰 w nast臋puj膮cy spos贸b:
    • bankowo艣膰 internetowa - sekcja Ustawienia > Dane osobowe
    • aplikacja mobilna - sekcja Ustawienia > Dane kontaktowe i zgody
    • telefonicznie - kontaktuj膮c si臋 z infolini膮 i autoryzuj膮c TelePINem
    • korespondencyjnie - przesy艂aj膮c w艂asnor臋cznie podpisany wniosek na adres Nest Bank SA, ul. Wo艂oska 24, 02-675 Warszawa
    • mailowo - wysy艂aj膮c skan w艂asnor臋cznie podpisanego wniosku na adres kontakt@nestbank.pl
    • bezpo艣rednio - sk艂adaj膮c wniosek w formie pisemnej w plac贸wce banku
  • W jaki spos贸b mog臋 zamkn膮膰 konto w Nest Banku?

    Konto w Nest Banku mo偶na zamkn膮膰:
    • telefonicznie - kontaktuj膮c si臋 z infolini膮 i autoryzuj膮c TelePINem
    • korespondencyjnie - przesy艂aj膮c w艂asnor臋cznie podpisany wniosek na adres Nest Bank SA, ul. Wo艂oska 24, 02-675 Warszawa
    • mailowo - wysy艂aj膮c skan w艂asnor臋cznie podpisanego wniosku na adres kontakt@nestbank.pl
    • bezpo艣rednio - sk艂adaj膮c wniosek w formie pisemnej w plac贸wce banku
Wakacje kredytowe 鈥 aby skorzysta膰 z艂贸偶 wniosek online

Wygodnie, bezpiecznie, bez wychodzenia z domu

 

Formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy

Pola oznaczone * s膮 wymagane

Podaj prawid艂owe imi臋 i nazwisko.
Podaj prawid艂owy numel PESEL lub REGON.
Wybierz rodzaj sprawy.
Wybierz temat.
Wprowad藕 numer umowy.
Prosz臋 poda膰 poprawny tekst (maksymalnie 1000 znak贸w)

Wybierz format odpowiedzi.
Podaj prawid艂owy adres e-mail.
Podaj prawid艂owy adres.
Podaj prawid艂owy kod pocztowy.
Podaj prawid艂owe miasto.
Podaj prawid艂owy e-mail.

Do formularza nale偶y za艂膮czy膰 zeskanowany dokument (pisemny wniosek lub dyspozycj臋) opatrzony podpisem zgodnym z kart膮 wzor贸w podpis贸w z艂o偶on膮 w Nest Banku. Maksymalny rozmiar pliku to 2MB.

Prosze o wyra偶enie zgody

Wybierz format odpowiedzi.

Forma odpowiedzi

Odpowied藕 zostanie udzielona na Tw贸j adres e-mail lub adres korespondencyjny zarejestrowany w Nest Banku. Chcesz go zmieni膰 ? Skontaktujemy si臋 z Tob膮 telefonicznie w ci膮gu 1 dnia roboczego, by dokona膰 zmian.

Forma odpowiedzi

Odpowied藕 zostanie udzielona na Tw贸j adres e-mail zarejestrowany w Nest Bank. Chcesz go zmieni膰 ? Skontaktujemy si臋 z Tob膮 telefonicznie w ci膮gu 1 dnia roboczego, by dokona膰 zmian.

Rozpatrywanie reklamacji

Mo偶esz zapozna膰 si臋, ze szczeg贸艂owymi informacjami o rozpatrywaniu reklamacji.

Bezpiecze艅stwo informacji

W trosce o bezpiecze艅stwo prosimy nie podawa膰 informacji poufnych (np.: szczeg贸艂贸w dotycz膮cych finans贸w, PIN, numer karty, has艂o dost臋pu itd.)

* - pola oznaczone gwiazdk膮 s膮 wymagane

Infolinia

Z艂贸偶 reklamacj臋, zapytanie, dyspozycj臋
dzwoni膮c na nasz膮 infolini臋

22 438-41-41

8.00-18.00 poniedzia艂ek-pi膮tek. Karty mo偶na zastrzec ca艂odobowo.

Koszt po艂膮czenia liczony jest wed艂ug taryfy operatora danej sieci

 

Interaktywna Obs艂uga osoby dzwoni膮cej (IVR)

Po po艂膮czeniu si臋 z infolini膮 us艂yszysz nast臋puj膮cy komunikat:

„Witaj w Nest Banku. Jeste艣my po to, aby dba膰 o finanse Twoje i Twojej rodziny. W trosce o Twoje bezpiecze艅stwo, rozmowa b臋dzie rejestrowana. Je偶eli nie wyra偶asz na to zgody, prosimy o zako艅czenie po艂膮czenia.”

Wybierz
Wybierz

Chcesz po艂膮czy膰 si臋 z konsultantem

0

Nast臋pnie wybierz produkt kt贸ry Ci臋 interesuje:

  1. Rachunki
  2. Pozosta艂e produkty

Chcesz zastrzec kart臋

1

Je艣li posiadasz has艂o do Teleserwisu IVR

2

Chcesz odzyska膰 dost臋p do Bankowo艣ci internetowej

3

Jeste艣 zainteresowany nowymi produktami i us艂ugami

4

Nast臋pnie wybierz produkt, kt贸ry Ci臋 interesuje:

  1. Kredyty
  2. Depozyty
  3. Rachunki
  4. Finansowanie faktur

Dzwonisz w sprawie zaleg艂o艣ci w sp艂acie

5
 

Dla klient贸w NestBanku:

Logowanie klienta krok po kroku

Wybierz

Je艣li posiadasz has艂o do Teleserwisu IVR

2

Podaj Numer Identyfikacyjny Klienta

(NIK - o艣miocyfrowy numer znajdziesz na pierwszej stronie Umowy Ramowej) #

Wpisz na klawiaturze odpowiednie cyfry z has艂a do Teleserwisu IVR

(otrzymane has艂o w SMS podczas pierwszego logowania)

Dzi臋kujemy za autoryzacj臋. Mo偶emy przej艣膰 dalej.

Opcje dost臋pne po zalogowaniu (autoryzacji) klienta:

Wybierz

Po艂膮czenie z konsultantem

0

Je偶eli chcesz zmieni膰 lub zablokowa膰 zdalny dost臋p do banku

1

Po wybraniu tej opcji uzyskujesz dost臋p do nast臋puj膮cych opcji IVR:

  1. Mo偶liwo艣膰 zablokowania bankowo艣ci internetowej
  2. Mo偶liwo艣膰 zmiany has艂a do Teleserwisu IVR
  3. Mo偶liwo艣膰 zablokowania dost臋pu do Teleserwisu IVR
  4. Mo偶liwo艣膰 zablokowania dost臋pu do bankowo艣ci mobilnej
  5. Po艂膮czenie z konsultanten jako klient zautoryzowany
 

Zastrze偶 kart臋 - ca艂odobowo

Telefonicznie

22 438-41-41*

Koszt po艂膮czenia liczony jest wed艂ug taryfy operatora danej sieci

W bankowo艣ci internetowej

Zaloguj si臋, nast臋pnie przejd藕 do zak艂adki Karty, a nast臋pnie wybierz Podsumowanie kart. Tam b臋dziesz mia艂 mo偶liwo艣膰 Zastrze偶enia karty.

W aplikacji mobilnej

Zaloguj si臋, nast臋pnie przejd藕 do zak艂adki Karty - wybierz kart臋, a nast臋pnie Szczeg贸艂y karty i na dole strony wybierz przycisk Zastrze偶 kart臋.

Nest Bank SA

SWIFT/BIC: NESBPLPW

Nest Bank SA
ul. Wo艂oska 24
02-675 Warszawa

kontakt@nestbank.pl

S膮d rejestrowy: S膮d Rejonowy dla m. st. Warszawy,
XIII Wydzia艂 Gospodarczy
KRS: 0000030330
REGON: 010928125
NIP: 526-10-21-021
Kapita艂 zak艂adowy: 319 357 000 z艂

 
Ciastko

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych i reklamowych oraz w celu dostosowania naszych serwis贸w do indywidualnych potrzeb klient贸w.
Zmiany ustawie艅 dotycz膮cych plik贸w cookie mo偶na dokona膰 w dowolnej chwili modyfikuj膮c ustawienia przegl膮darki. Polityka prywatno艣ci