• Jak odblokować dostęp do bankowości elektronicznej? Jak odzyskać hasło, login lub awatar?

    Nie pamiętasz hasła lub zablokowałeś dostęp?
    Wypełnij wniosek o odblokowanie dostępu i restart hasła do bankowości internetowej. SMSem otrzymasz od nas tymczasowe hasło internetowe i będziesz mógł znowu zalogować się na swoje konto.
    Ważne: Tym wnioskiem nie odblokujesz zablokowanej aplikacji mobilnej. W tym celu zadzwoń do nas 22 438 41 41.

    Nie pamiętasz loginu?
    Pamiętaj, że zawsze możesz użyć ośmiocyfrowego loginu nadanego przez bank. Login znajdziesz w treści Umowy ramowej. Jeżeli nie znasz tych danych zadzwoń na naszą infolinię lub odwiedź najbliższy oddział banku.

    Nie pamiętasz awatara?
    Zadzwoń na naszą infolinię lub odwiedź najbliższy oddział banku. Zresetujemy Twój awatar, a podczas kolejnego logowania w serwisie bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej ustawisz nowy.
  • Jak aktywować bankowość internetową?

    Krok 1. Kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ na stronie internetowej Nest Banku

    Krok 2. Wpisz swój login, a następnie kliknij przycisk DALEJ. Login znajdziesz w treści Umowy ramowej lub w przesyłce kurierskiej otrzymanej z Nest Banku.

    Krok 3. Na twój telefon komórkowy zarejestrowany w banku otrzymasz sześciocyfrowy kod aktywacyjny przesłany SMSem. Wprowadź go na stronie i kliknij przycisk DALEJ.

    Krok 4. Ustaw w tym kroku własny login. Będzie mógł z niego korzystać podczas następnych logowań do bankowości internetowej. 

    Krok 5. Następnie ustaw własne hasło do logowania. Wskazówki o tworzeniu bezpiecznego hasła znajdziesz na naszej stronie internetowej.

    Krok 6. Teraz możesz wybrać swój awatar.  Awatar to obrazek, który należy wskazać przy każdym logowaniu. Wybierz i zapamiętaj swój awatar spośród obrazków prezentowanych na ekranie.
     
  • W jaki sposób mogę zaktualizować numer telefonu?

    Dyspozycję zmiany numeru telefonu możesz złożyć w następujący sposób:
    • bankowość internetowa - sekcja Ustawienia > Dane osobowe
    • aplikacja mobilna - sekcja Ustawienia > Dane kontaktowe i zgody
    • telefonicznie - kontaktując się z infolinią i autoryzując TelePINem
    • korespondencyjnie - przesyłając własnoręcznie podpisany wniosek na adres Nest Bank SA, ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa
    • mailowo - wysyłając skan własnoręcznie podpisanego wniosku na adres kontakt@nestbank.pl
    • bezpośrednio - składając wniosek w formie pisemnej w placówce banku
  • W jaki sposób mogę zamknąć konto w Nest Banku?

    Konto w Nest Banku można zamknąć:
    • telefonicznie - kontaktując się z infolinią i autoryzując TelePINem
    • korespondencyjnie - przesyłając własnoręcznie podpisany wniosek na adres Nest Bank SA, ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa
    • mailowo - wysyłając skan własnoręcznie podpisanego wniosku na adres kontakt@nestbank.pl
    • bezpośrednio - składając wniosek w formie pisemnej w placówce banku
 

Formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy

Pola oznaczone * są wymagane

Podaj prawidłowe imię i nazwisko.
Podaj prawidłowy numel PESEL lub REGON.
Wybierz rodzaj sprawy.
Wybierz temat.
Wprowadź numer umowy.
Proszę podać poprawny tekst (maksymalnie 1000 znaków)

Wybierz format odpowiedzi.
Podaj prawidłowy adres e-mail.
Podaj prawidłowy adres.
Podaj prawidłowy kod pocztowy.
Podaj prawidłowe miasto.
Podaj prawidłowy e-mail.

Do formularza należy załączyć zeskanowany dokument (pisemny wniosek lub dyspozycję) opatrzony podpisem zgodnym z kartą wzorów podpisów złożoną w Nest Banku. Maksymalny rozmiar pliku to 2MB.

Prosze o wyrażenie zgody

Wybierz format odpowiedzi.

Forma odpowiedzi

Odpowiedź zostanie udzielona na Twój adres e-mail lub adres korespondencyjny zarejestrowany w Nest Banku. Chcesz go zmienić ? Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie w ciągu 1 dnia roboczego, by dokonać zmian.

Forma odpowiedzi

Odpowiedź zostanie udzielona na Twój adres e-mail zarejestrowany w Nest Bank. Chcesz go zmienić ? Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie w ciągu 1 dnia roboczego, by dokonać zmian.

Rozpatrywanie reklamacji

Możesz zapoznać się, ze szczegółowymi informacjami o rozpatrywaniu reklamacji.

Bezpieczeństwo informacji

W trosce o bezpieczeństwo prosimy nie podawać informacji poufnych (np.: szczegółów dotyczących finansów, PIN, numer karty, hasło dostępu itd.)

* - pola oznaczone gwiazdką są wymagane

Infolinia

Złóż reklamację, zapytanie, dyspozycję
dzwoniąc na naszą infolinię

8.00-18.00 poniedziałek-piątek. Karty można zastrzec całodobowo.

Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci

 

Interaktywna Obsługa osoby dzwoniącej (IVR)

Po połączeniu się z infolinią usłyszysz następujący komunikat:

„Witaj w Nest Banku. Jesteśmy po to, aby dbać o finanse Twoje i Twojej rodziny. W trosce o Twoje bezpieczeństwo, rozmowa będzie rejestrowana. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zakończenie połączenia.”

Wybierz
Wybierz

Chcesz połączyć się z konsultantem

0

Następnie wybierz produkt który Cię interesuje:

  1. Rachunki
  2. Pozostałe produkty

Chcesz zastrzec kartę

1

Jeśli posiadasz hasło do Teleserwisu IVR

2

Chcesz odzyskać dostęp do Bankowości internetowej

3

Jesteś zainteresowany nowymi produktami i usługami

4

Następnie wybierz produkt, który Cię interesuje:

  1. Kredyty
  2. Depozyty
  3. Rachunki
  4. Finansowanie faktur

Dzwonisz w sprawie zaległości w spłacie

5
 

Dla klientów NestBanku:

Logowanie klienta krok po kroku

Wybierz

Jeśli posiadasz hasło do Teleserwisu IVR

2

Podaj Numer Identyfikacyjny Klienta

(NIK - ośmiocyfrowy numer znajdziesz na pierwszej stronie Umowy Ramowej) #

Wpisz na klawiaturze odpowiednie cyfry z hasła do Teleserwisu IVR

(otrzymane hasło w SMS podczas pierwszego logowania)

Dziękujemy za autoryzację. Możemy przejść dalej.

Opcje dostępne po zalogowaniu (autoryzacji) klienta:

Wybierz

Połączenie z konsultantem

0

Jeżeli chcesz zmienić lub zablokować zdalny dostęp do banku

1

Po wybraniu tej opcji uzyskujesz dostęp do następujących opcji IVR:

  1. Możliwość zablokowania bankowości internetowej
  2. Możliwość zmiany hasła do Teleserwisu IVR
  3. Możliwość zablokowania dostępu do Teleserwisu IVR
  4. Możliwość zablokowania dostępu do bankowości mobilnej
  5. Połączenie z konsultanten jako klient zautoryzowany
 

Zastrzeż kartę - całodobowo

Telefonicznie

22 438-41-41*

Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci

W bankowości internetowej

Zaloguj się, następnie przejdź do zakładki Karty, a następnie wybierz Podsumowanie kart. Tam będziesz miał możliwość Zastrzeżenia karty.

W aplikacji mobilnej

Zaloguj się, następnie przejdź do zakładki Karty - wybierz kartę, a następnie Szczegóły karty i na dole strony wybierz przycisk Zastrzeż kartę.

Nest Bank SA

SWIFT/BIC: NESBPLPW

Nest Bank SA
ul. Wołoska 24
02-675 Warszawa

kontakt@nestbank.pl

Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy,
XIII Wydział Gospodarczy
KRS: 0000030330
REGON: 010928125
NIP: 526-10-21-021
Kapitał zakładowy: 319 357 000 zł

 
Ciastko

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych i reklamowych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów.
Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Polityka prywatności