Najczęściej zadawane pytania

  • Jak odblokować dostęp do bankowości elektronicznej? Jak odzyskać hasło, login lub awatar?

    Nie pamiętasz hasła lub zablokowałeś dostęp?
    Wypełnij wniosek o odblokowanie dostępu i restart hasła do bankowości internetowej. SMSem otrzymasz od nas tymczasowe hasło internetowe i będziesz mógł znowu zalogować się na swoje konto.
    Ważne: Tym wnioskiem nie odblokujesz zablokowanej aplikacji mobilnej. W tym celu zadzwoń do nas 22 438 41 41.

    Nie pamiętasz loginu?
    Pamiętaj, że zawsze możesz użyć ośmiocyfrowego loginu nadanego przez bank. Login znajdziesz w treści Umowy ramowej. Jeżeli nie znasz tych danych zadzwoń na naszą infolinię lub odwiedź najbliższy oddział banku.

    Nie pamiętasz awatara?
    Zadzwoń na naszą infolinię lub odwiedź najbliższy oddział banku. Zresetujemy Twój awatar, a podczas kolejnego logowania w serwisie bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej ustawisz nowy.
  • Jak aktywować bankowość internetową?

    Krok 1. Kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ na stronie internetowej Nest Banku

    Krok 2. Wpisz swój login, a następnie kliknij przycisk DALEJ. Login znajdziesz w treści Umowy ramowej lub w przesyłce kurierskiej otrzymanej z Nest Banku.

    Krok 3. Na twój telefon komórkowy zarejestrowany w banku otrzymasz sześciocyfrowy kod aktywacyjny przesłany SMSem. Wprowadź go na stronie i kliknij przycisk DALEJ.

    Krok 4. Ustaw w tym kroku własny login. Będzie mógł z niego korzystać podczas następnych logowań do bankowości internetowej. 

    Krok 5. Następnie ustaw własne hasło do logowania. Wskazówki o tworzeniu bezpiecznego hasła znajdziesz na naszej stronie internetowej.

    Krok 6. Teraz możesz wybrać swój awatar.  Awatar to obrazek, który należy wskazać przy każdym logowaniu. Wybierz i zapamiętaj swój awatar spośród obrazków prezentowanych na ekranie.
     
  • W jaki sposób mogę zaktualizować numer telefonu?

    Dyspozycję zmiany numeru telefonu możesz złożyć w następujący sposób:
    • bankowość internetowa - sekcja Ustawienia > Dane osobowe
    • aplikacja mobilna - sekcja Ustawienia > Dane kontaktowe i zgody
    • telefonicznie - kontaktując się z infolinią i autoryzując TelePINem
    • korespondencyjnie - przesyłając własnoręcznie podpisany wniosek na adres Nest Bank SA, ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa
    • mailowo - wysyłając skan własnoręcznie podpisanego wniosku na adres kontakt@nestbank.pl
    • bezpośrednio - składając wniosek w formie pisemnej w placówce banku
  • W jaki sposób mogę zamknąć konto w Nest Banku?

    Konto w Nest Banku można zamknąć:
    • telefonicznie - kontaktując się z infolinią i autoryzując TelePINem
    • korespondencyjnie - przesyłając własnoręcznie podpisany wniosek na adres Nest Bank SA, ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa
    • mailowo - wysyłając skan własnoręcznie podpisanego wniosku na adres kontakt@nestbank.pl
    • bezpośrednio - składając wniosek w formie pisemnej w placówce banku

Produkty

Funkcjonalność

Bankowość internetowa i mobilna

Płatności mobilne w Nest Banku

Wystarczy, że masz konto w Nest Banku, ściągniesz odpowiednią aplikację mobilną i możesz płacić smartfonem lub zegarkiem za zakupy!

  • Apple Pay to proste i bezpieczne zakupy. Wystarczy Ci urządzenie Apple.
  • Google Pay możesz płacić wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.
  • Garmin Pay - dotknij zegarkiem terminalu płatniczego i przekonaj się jakie to proste.
Dowiedz się więcej

Inne tematy

Baza dokumentów

Potrzebujesz odnaleźć regulamin, tabelę opłat albo inny archiwalny dokument? Skorzystaj z naszej wyszukiwarki dokumentów i znajdź w kilka chwil to, co potrzebujesz.

Lista dokumentów dla:

{# DYNAMIC CONTENT CREATED IN JS FILE #}
Ciastko

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych i reklamowych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów.
Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Polityka prywatności