Bankowość internetowa

  • Jak odblokować dostęp do bankowości elektronicznej? Jak odzyskać hasło, login lub awatar?

    Nie pamiętasz hasła lub zablokowałeś dostęp?
    Wypełnij wniosek o odblokowanie dostępu i restart hasła do bankowości internetowej. SMSem otrzymasz od nas tymczasowe hasło internetowe i będziesz mógł znowu zalogować się na swoje konto.
    Ważne: Tym wnioskiem nie odblokujesz zablokowanej aplikacji mobilnej. W tym celu zadzwoń do nas 22 438 41 41.

    Nie pamiętasz loginu?
    Pamiętaj, że zawsze możesz użyć ośmiocyfrowego loginu nadanego przez bank. Login znajdziesz w treści Umowy ramowej. Jeżeli nie znasz tych danych zadzwoń na naszą infolinię lub odwiedź najbliższy oddział banku.

    Nie pamiętasz awatara?
    Zadzwoń na naszą infolinię lub odwiedź najbliższy oddział banku. Zresetujemy Twój awatar, a podczas kolejnego logowania w serwisie bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej ustawisz nowy.
  • Jak aktywować bankowość internetową?

    Krok 1. Kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ na stronie internetowej Nest Banku

    Krok 2. Wpisz swój login, a następnie kliknij przycisk DALEJ. Login znajdziesz w treści Umowy ramowej lub w przesyłce kurierskiej otrzymanej z Nest Banku.

    Krok 3. Na twój telefon komórkowy zarejestrowany w banku otrzymasz sześciocyfrowy kod aktywacyjny przesłany SMSem. Wprowadź go na stronie i kliknij przycisk DALEJ.

    Krok 4. Ustaw w tym kroku własny login. Będzie mógł z niego korzystać podczas następnych logowań do bankowości internetowej. 

    Krok 5. Następnie ustaw własne hasło do logowania. Wskazówki o tworzeniu bezpiecznego hasła znajdziesz na naszej stronie internetowej.

    Krok 6. Teraz możesz wybrać swój awatar.  Awatar to obrazek, który należy wskazać przy każdym logowaniu. Wybierz i zapamiętaj swój awatar spośród obrazków prezentowanych na ekranie.
     
  • Czy można zmienić hasło do logowania?

    W każdej chwili możesz zmienić swoje hasło do logowania po zalogowaniu w serwisie bankowości internetowej w opcji: Ustawienia > Bezpieczeństwo > Hasło > Zmień.
  • Czy jest możliwość ustawienia hasła maskowanego?

    Tak, jeżeli chcesz, możesz włączyć maskowanie hasła podczas logowania. W tym celu, po zalogowaniu w bankowości internetowej, wybierz menu Ustawienia > Bezpieczeństwo > Hasło i ustaw opcję "Maskowanie hasła" na TAK. Zmiana wymaga autoryzacji. Począwszy od następnego logowania, hasło do logowania będzie pojawiać się na ekranie w formie maskowanej. Uzupełniasz tylko brakujące znaki, wskazane przez system. W dowolnym momencie możesz wyłączyć maskowanie hasła, wybierając opcję: Maskowanie hasła > NIE w menu Ustawienia > Bezpieczeństwo > Hasło.
  • Czy można zmienić wybrany awatar?

    Tak, w każdej chwili możesz zmienić wybrany awatar po zalogowaniu w serwisie bankowości internetowej, w opcji Ustawienia > Bezpieczeństwo > Awatar > Zmień.
  • Co zrobić, gdy zgubisz swój telefon komórkowy lub chcesz zmienić numer swojego telefonu komórkowego, zarejestrowanego w Banku?

    W takiej sytuacji skontaktuj się z Infolinią Banku w celu złożenia dyspozycji zmiany numeru telefonu komórkowego. Pamiętaj, że aby przyjąć od Ciebie taką zmianę, konieczne jest potwierdzenie Twojej tożsamości w serwisie telefonicznym.

    W każdej chwili możesz również samodzielnie zmienić numer telefonu komórkowego, na który przychodzą do Ciebie kody SMS. W tym celu zaloguj się w bankowości internetowej i wybierz opcję: Ustawienia > Dane osobowe > Numer telefonu komórkowego > Zmień. Pamiętaj, że aby wykonać tę operację, musisz mieć przy sobie dotychczasowy i nowy telefon – na oba numery wyślemy Ci kody SMS, które będziesz musiał wprowadzić w serwisie, aby przejść do ekranu autoryzacji zmiany.

  • Mam w Nest Banku konto firmowe i osobiste – czy będę je widział logując się do bankowości internetowej i mobilnej?

    Funkcjonalność zarówno bankowości internetowej, jak i mobilnej, pozwala Ci na dostęp do wszystkich Twoich produktów posiadanych w Banku, przy wykorzystaniu jednego dostępu, niezależnie od tego czy są to rachunki osobiste czy firmowe. Jeżeli jesteś posiadaczem konta osobistego i rachunków np. dwóch firm w Nest Banku, logując się swoim pakietem bezpieczeństwa zobaczysz wszystkie posiadane produkty. Dla porządku i przejrzystości informacji każdy z Klientów, tzn. każda Twoja firma oraz Twoje rachunki osobiste pokazywane są w formie odrębnych kontekstów.

    Podczas pracy w bankowości internetowej, w górnej części ekranu widoczna jest informacja o tym, w jakim kontekście pracujesz. Masz również możliwość szybkiej zmiany kontekstu, poprzez wskazanie kafla z nazwą Klienta, którego produkty chcesz aktualnie widzieć na ekranie.

  • Do czego służy TelePIN?

    TelePIN to sześciocyfrowy numer wykorzystywany do potwierdzenia tożsamości użytkownika za pośrednictwem serwisu telefonicznego (Infolinii Banku). Podczas pierwszego połączenia z Infolinią Banku, po wprowadzeniu przez Ciebie loginu, wyślemy Ci wiadomość SMS z kodem startowym. Po jego wpisaniu, będziesz mógł nadać swój własny TelePIN.
  • Czy i w jaki sposób można zmienić TelePIN?

    Tak. W każdej chwili możesz zmienić swój TelePIN po zalogowaniu w Bankowości internetowej i wybraniu opcji: Ustawienia > Bezpieczeństwo > Metoda autoryzacji > Zmień.
  • Jak zmienić limity przelewów?

    Zmiany limitu przelewów możesz dokonać w Bankowości Internetowej oraz Mobilnej. Opcja jest dostępna w Ustawieniach, w sekcji Limity transakcji.
 
Ciastko

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych i reklamowych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów.
Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Polityka prywatności