Doładowania

  • Jak doładować telefon?
    Zaloguj się do swojej Bankowości Mobilnej lub Internetowej. Funkcjonalność doładowania telefonu znajdziesz w zakładce „Płatności” w menu głównym systemu. Następnie należy:
    • wybrać odbiorcę z listy o ile już wcześniej było na niego realizowałeś doładowanie lub odbiorca był zapisany w bazie odbiorców lub należy wpisać nazwę odbiorcy,
    • wpisać numer telefonu odbiorcy gdy nie zostanie uzupełniony automatycznie,
    • wybrać operatora, wpisać kwotę doładowania ,
    • po kliknięciu przycisku Dalej wystarczy zatwierdzić zlecenie.
  • Jak szybko zostanie zrealizowane doładowanie telefonu?
    Doładowanie telefonu zostanie zrealizowane natychmiast, po zatwierdzeniu operacji w systemie i dokonaniu płatności. Zasilenie telefonu zostanie potwierdzone wiadomością SMS wysłaną przez operatora.
  • Zrobiłem doładowanie, środki zostały pobrane z mojego rachunku bankowego, ale doładowania nie otrzymałem. Co mam zrobić?
    Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, wątpliwości lub chcesz zgłosić reklamację, skontaktuj się z Blue Media
    • za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie: pomoc.bluemedia.pl;
    • telefonicznie pod nr tel. 58 7604 822 w godzinach 8:00 - 22.00 w dni robocze oraz w soboty w godzinach 8:00 –16:00 (połączenie płatne według stawek właściwego dla Użytkownika operatora telekomunikacyjnego);
    • na piśmie, pod adresem: Blue Media S.A., ul. Haffnera 6, 81-717 Sopot, z dopiskiem: Doładowania telefonów drogą pisemną.
  • Czy mogę zapisać odbiorców doładowań?
    W nowym systemie dostępnych jest szereg funkcji wspierających realizację codziennych płatności. Jedną z nich jest m.in. bardzo użyteczna baza odbiorców. Twoi odbiorcy, w tym doładowań, zapisywani są w systemie automatycznie (jako odbiorcy niezaufani), bez konieczności ich manualnego zapisywania. W każdej chwili można im nadać status „Zaufanych” – wówczas przy realizacji zleceń na ich rzecz nie będzie wymagana autoryzacja. Baza odbiorców znajduje się w menu Płatności > Odbiorcy. Po kliknięciu na zakładkę, odbiorcy pogrupowani są na odbiorców do „zleceń krajowych” są to zwykłe przelewy realizowane do odbiorców w Polsce, „doładowania telefonów” oraz odbiorcy do „zleceń zagranicznych”. Masz również bardzo prostą wyszukiwarkę odbiorców, odbiorcy na liście uszeregowani są alfabetycznie.
  • W jaki sposób otrzymać fakturę?
    Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą i chcesz otrzymać fakturę VAT za zakupione doładowanie, zaznacz opcję „Chcę otrzymać fakturę”.

    System automatycznie przekieruje Cię na stronę https://zasilenia.faktura.pl/, gdzie po rejestracji w prosty sposób otrzymasz fakturę za doładowania każdego numeru zarejestrowanego w serwisie.

    Jeśli masz pytania w sprawie faktur za doładowania, skontaktuj się z Blue Media drogą elektroniczną poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie: pomoc.bluemedia.pl lub telefonicznie pod nr tel. 58 7604 822 – od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 22:00, a w soboty w godzinach od 8:00 do 16:00.
  • Kto jest realizatorem usługi doładowania telefonu?
    Realizatorem usługi doładowania telefonu jest firma Blue Media S.A. ul. Haffnera 6, 81-717 Sopot http://www.bluemedia.pl.
  • Przez pomyłkę zleciłem doładowanie telefonu , który nie należy do mnie. Co należy zrobić, by odzyskać środki?
    W takiej sytuacji skontaktuj się z Operatorem sieci komórkowej , w której funkcjonuje doładowany telefon. Zasady postępowania reklamacyjnego dotyczącego doładowań telefonów komórkowych znajdziesz w §5 Regulaminu doładowań.
  • Wykonałem przelew, ale doładowanie telefonu nie powiodło się. Co należy zrobić, aby odzyskać środki?
    W takiej sytuacji skontaktuj się z Blue Media S.A. Zasady postępowania reklamacyjnego dotyczącego doładowań telefonów komórkowych znajdziesz w § VIII „Regulaminu świadczenia usługi natychmiastowych doładowań telefonów komórkowych w bankowości elektronicznej”, dostępnego na stronie: http://zasilenia.info.blue.pl/media/pdf/regulamin.pdf.
 

Zobacz, co jeszcze dla Ciebie mamy

Nest Oszczędności

Oszczędnościowy rachunek online z wysokim oprocentowaniem.

Nest Konto

Nr 1 w rankingu* kont osobistych Bankier.pl 2018. Prowadzisz niezmiennie za 0 zł.
 

BIZnest Konto

Darmowe konto firmowe. Nr 1 wg rankingu Bankier.pl 2018 r.
 
Ciastko

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych i reklamowych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów.
Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Polityka prywatności