Kody sms

  • Czy mogę zmienić numer telefonu, na który przychodzą Kody SMS?
    Numer telefonu możesz zmienić z poziomu Bankowości Internetowej i Mobilnej, odpowiednio:    
    • w Bankowości Mobilnej -  w zakładce Ustawienia > Dane kontaktowe i zgody,    
    • w Bankowości Internetowej – w zakładce Ustawienia > Dane osobowe.
    Ze względów bezpieczeństwa, po wprowadzeniu nowego numeru telefonu,  na Twój dotychczasowy i nowy numer telefonu wysyłane są kody SMS, które należy wprowadzić do systemu (jeden ze starego, drugi z nowego numeru). Dodatkowo po zatwierdzeniu zmiany wysyłane  jest Powiadomienie SMS potwierdzające realizację Twojej dyspozycji. Powiadomienie również wysyłane jest na stary i nowy numer telefonu.  Jeżeli otrzymałeś taki SMS a nie dokonywałeś żadnych zmian w systemie koniecznie skontaktuj się z Infolinią Banku.
  • Czy kody SMS są płatne?
    Wszystkie kody SMS autoryzacyjne, które otrzymujesz od Nest Banku są bezpłatne.
  • Czy kody SMS będą działać zagranicą?
    Kody SMS przyjdą na twój telefon wszędzie tam gdzie będziesz mieć dostęp do sieci komórkowej. Nie pobieramy za to żadnej dodatkowej opłaty.
Ciastko

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych i reklamowych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów.
Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Polityka prywatności