Metody zatwierdzania przelewów

  • Zgubiłem telefon z zainstalowaną aplikacją mobilną, którego używam do autoryzacji mobilnej. Co zrobić?

    W takiej sytuacji należy skontaktować się z infolinią Banku. Po potwierdzeniu Twojej tożsamości, pracownik zmieni metodę autoryzacji na kody SMS. Po realizacji dyspozycji, podczas kolejnego logowania do bankowości internetowej, będziesz musiał ponownie przejść proces aktywacji. Po ponownej aktywacji będziesz mógł znowu włączyć autoryzację mobilną na innym telefonie lub korzystać z kodów SMS.
  • Co to jest Hasło mobilne i jak je otrzymać?

    Podczas pierwszej aktywacji bankowości mobilnej (aplikacji) poprosimy Cię o ustawienie Hasła mobilnego. Hasło mobilne służy do zatwierdzania operacji. Jeśli używasz aplikacji Banku na kilku smartfonach, na każdym możesz ustawić inne hasło mobilne. 

    Ze względów bezpieczeństwa pamiętaj:
    • hasło nie powinno być zbyt proste (np. nie powinno to być 1234 albo rok urodzenia),
    • hasła nie należy nigdzie zapisywać aby nie weszło w posiadanie osób nieuprawnionych.
  • Korzystam z kodów SMS. Czy mogę zmienić metodę autoryzacji na autoryzację mobilną?

    Tak, w dowolnym momencie możesz samodzielnie zmienić używaną metodę autoryzacji. Wystarczy, że zalogujesz się w bankowości internetowej i wybierzesz opcję: Ustawienia > Bezpieczeństwo > Metoda autoryzacji > Zmień. Następnie spośród swoich urządzeń z zainstalowaną aplikacją mobilną, wybierz to, którego chcesz używać do autoryzacji operacji zlecanych w bankowości internetowej. Zmiana wymaga autoryzacji kodem SMS.
  • Na czym polega autoryzacja mobilna?

    Dzięki niej autoryzujesz swoje płatności 4-cyfrowym hasłem mobilnym, a nie hasłem z SMS-a. Do korzystania z autoryzacji mobilnej niezbędny jest telefon z zainstalowaną aplikacją mobilną Banku. Po utworzeniu operacji w serwisie internetowym, np. wprowadzeniu danych przelewu, automatycznie wysyłamy na Twój telefon komórkowy wiadomość o operacji do zatwierdzenia. Po uruchomieniu na telefonie aplikacji Banku zobaczysz szczegóły operacji i zatwierdzisz ją wprowadzając 4-cyfrowe hasło mobilne. 
  • Jak zmienić numer telefonu dla kodów SMS?

    Numer telefonu możesz zmienić w bankowości internetowej lub mobilnej:    
    • w bankowości mobilnej -  w zakładce Ustawienia > Dane kontaktowe i zgody,    
    • w bankowości internetowej – w zakładce Ustawienia > Dane osobowe.
    Na Twój dotychczasowy i nowy numer telefonu wyślemy kod SMS, który należy wprowadzić do systemu.

    Po zatwierdzeniu zmiany otrzymasz powiadomienie SMS na Twój stary i nowy numer telefonu. Jeżeli otrzymałeś taki SMS, a nie dokonywałeś żadnych zmian to niezwłocznie skontaktuj się z Infolinią Banku.
  • Czy kody SMS są płatne?

    Wszystkie autoryzacyjne kody SMS, które otrzymujesz od Nest Banku są bezpłatne.
  • Czy kody SMS będą działać zagranicą?

    Kody SMS przyjdą na twój telefon wszędzie tam gdzie będziesz mieć dostęp do sieci komórkowej. Nie pobieramy za to żadnej dodatkowej opłaty.
  • Czy będę otrzymywać powiadomienia oraz kody SMS podczas pobytu za granicą?

    Tak. 

    Jeżeli będziesz za granicą, w niektórych krajach będziesz otrzymywać powiadomienia oraz kody SMS z numerów telefonów nieopisanych nazwą banku. Numery telefonów mogą się różnić - w zależności od kraju, w którym będziesz przebywać. 
 

Zobacz, co jeszcze dla Ciebie mamy

Visa Oferty

Dołącz do programu Visa Oferty i otrzymuj część zwrotu pieniędzy za zakupy.

BIZnest Lokata

Lokata dla przedsiębiorców ze stałym oprocentowaniem.
Ciastko

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych i reklamowych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów.
Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Polityka prywatności