Dyspozycje

  • Zmarł współkredytobiorca mojego kredytu, co powinienem zrobić?

    Musisz przedłożyć w banku akt zgonu. Możesz to zrobić odwiedzając naszą placówkę lub przesyłając oryginał aktu zgonu na adres Nest Bank S.A. ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa. 

    Jeśli obsługa kredytu będzie terminowa możesz kontynuować jego spłatę na pierwotnych zasadach.
     
  • Spłaciłem szybciej kredyt, jak mogę uzyskać zwrot prowizji/nadpłaty?

    Jeśli szybciej spłaciłeś kredyt skontaktujemy się z Tobą z prośbą o wskazanie sposobu zwrotu prowizji/nadpłaty. W tym celu konieczne będzie złożenie wniosku w formie skanu/zdjęcia. Rekomendujemy złożenie wniosku mailowo lub korespondencyjnie. Prześlij wniosek na adres kontakt@nestbank.pl lub tradycyjnym listem na adres Nest Bank S.A. ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa.

    Na wniosku wskaż numer rachunku, na jaki przelana ma zostać prowizja/nadpłata. 
     
  • Chciałbym przesunąć o miesiąc spłatę raty, jak mogę to zrobić?

    Aby przesunąć o miesiąc spłatę raty złóż wniosek w formie skanu/zdjęcia. Rekomendujemy złożenie wniosku mailowo lub korespondencyjnie. Prześlij wniosek na adres
    kontakt@nestbank.pl lub tradycyjnym listem na adres Nest Bank S.A. ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa. 

    Pamiętaj, jeśli kredyt jest kredytem wspólnym na wniosku muszą znajdować się podpisy obu kredytobiorców.
     
  • Chciałbym zmienić dzień płatności raty, jak mogę to zrobić?

    Aby zmienić dzień płatności raty złóż wniosek w formie skanu/zdjęcia. Rekomendujemy złożenie wniosku mailowo lub korespondencyjnie. Prześlij wniosek na adres kontakt@nestbank.pl lub tradycyjnym listem na adres Nest Bank S.A. ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa. 

    Pamiętaj, jeśli kredyt jest kredytem wspólnym na wniosku musza znajdować się podpisy obu kredytobiorców.

    Maksymalny termin na jaki możemy przesunąć płatność Twojej raty to 20 dzień każdego miesiąca.
     
  • Spłaciłem swój kredyt, czy bank poinformuje mnie o jego zamknięciu?

    Nie wysyłamy informacji o spłacie i zamknięciu kredytu. Jeśli potrzebujesz potwierdzenia spłaty kredytu skontaktuj się z nasza infolinią
  • Chciałbym nadpłacić swój kredyt, co muszę zrobić?

    Wystarczy, że przelejesz większą kwotę na kredyt. Pamiętaj, że domyślnym sposobem rozliczenia Twojej nadpłaty jest spłata ostatnich rat kredytu. Jeśli chcesz by Twoja wpłata została zaksięgowana w inny sposób złóż wniosek w formie skanu/zdjęcia. Rekomendujemy złożenie wniosku mailowo lub korespondencyjnie. Prześlij wniosek na adres kontakt@nestbank.pl lub tradycyjnym listem na adres Nest Bank S.A. ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa. 

    Pamiętaj, jeśli kredyt jest kredytem wspólnym na wniosku muszą znajdować się podpisy obu kredytobiorców.
     
  • Posiadam limit w koncie, jak mogę z niego zrezygnować?

    W pierwszej kolejności musisz w całości spłacić limit w koncie. Następnie prześlij  własnoręcznie podpisany wniosek o zamknięcie limitu odnawialnego w formie skanu/zdjęcia. Rekomendujemy złożenie wniosku mailowo lub korespondencyjnie. Prześlij wniosek na adres kontakt@nestbank.pl lub tradycyjnym listem na adres Nest Bank S.A. ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa. 
  • Czy mogę spłacić wcześniej kredyt gotówkowy?

    Tak, w dowolnym momencie możesz dokonać wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, bez ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu.
  • Co to jest RRSO?

    RRSO, czyli Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania, to całkowity koszt kredytu ponoszony przez klienta, wyrażony jako wartość procentowa całkowitej kwoty kredytu w stosunku rocznym.
 

BIK i BIG

  • Co to jest BIK?

    Biuro Informacji Kredytowej zostało powołane przez Związek Banków Polskich w celu gromadzenia, przechowywania oraz przetwarzania informacji o zobowiązaniach i historii zobowiązań klientów banków oraz Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych. BIK gromadzi dane zarówno klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców.
  • Kiedy dane trafiają do BIK?

    Dane są przesyłane do BIK w momencie składania wniosku kredytowego oraz po zaciągnięciu zobowiązania w banku. Aktualizacja bazy danych BIK dokonywana jest dwa razy w tygodniu.
  • Jakie dane trafiają do BIK?

    Biuro Informacji Kredytowej przechowuje dane osobowe kredytobiorców, a także szczegóły dotyczące kredytów, m.in. datę ich udzielenia, rodzaj kredytu – np. hipoteczny – liczbę i wysokość rat, saldo do spłaty, walutę itp. Dane klienta są przesyłane do BIK również za każdym razem, kiedy klient składa wniosek o kredyt lub pożyczkę w instytucji finansowej współpracującej z BIK.
    Po udzieleniu kredytu lub pożyczki do BIK spływają informacje o tym, jak klient spłaca swoje zobowiązania (terminowo czy z opóźnieniami). Dane te są aktualizowane w terminie nie dłuższym niż 7 dni od momentu całkowitej spłaty zobowiązania, jego wygaśnięcia, korekty wysokości, aktualizacji innych informacji czy powstania nowego zobowiązania.
    Do BIK trafiają informacje wpływające na historię klienta pozytywnie (te o ratach spłacanych w terminie), jak i negatywnie (o opóźnieniach, podjętych działaniach windykacyjnych lub egzekucji należności).
  • Jak długo BIK przechowuje dane o kredycie, który nie został spłacony w terminie?

    Jeżeli kredyt nie był spłacany w terminie, dane na jego temat mogą być przetwarzane w BIK bez zgody klienta przez 5 lat, jeśli spełnione są dwa warunki: opóźnienie w spłacie kredytu wynosiło ponad 60 dni, a także minęło 30 dni od czasu, kiedy instytucja finansowa, w której klient zalega ze spłatą, poinformowała klienta o zamiarze przetwarzania danych na temat tego kredytu.
  • Co najbardziej wpływa na pozytywną historię kredytową?

    Największy wpływ na pozytywną historię kredytową ma terminowa spłata kredytów.
  • Co to jest BIG?

    Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. (BIG InfoMonitor), prowadzi Rejestr Dłużników i zgodnie z Ustawą o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych przyjmuje, przechowuje i udostępnia informacje o przeterminowanym zadłużeniu osób i firm (informacje negatywne) oraz informacje o zobowiązaniach płaconych w terminie (informacje pozytywne)
  • Jak często przesyłane są informacje do BIG

    Informacje z BIG pobierane i wykorzystywane są przez bank w procesie kredytowym, jednak bank nie przesyła informacji do BIG.
 

Nest Karta Optimium

  • Ile muszę płacić miesięcznie?

    Bez względu na wykorzystaną kwotę limitu minimalna kwota spłaty jest stała. Na 14 dni przed datą spłaty otrzymasz przypomnienie SMSem. Bieżącą należność odnajdziesz również na wyciągu i umowie.
  • Czy mogę spłacić wcześniej całość zadłużenia?

    Tak, limit możesz spłacić w dowolnym momencie, dowolnymi kwotami. Pamiętaj, że co miesiąc na rachunek karty musi wpłynąć minimalna kwota spłaty.
  • Co się stanie, gdy spłacę całe zadłużenie?

    Po spłacie zadłużenia, przyznany limit się odnowi i będzie dla Ciebie dostępny.
  • Co muszę zrobić, żeby zamknąć kartę?

    Musisz spłacić cały wykorzystany limit oraz swoje zobowiązania (np. transakcje oczekujące na rozliczenie) oraz złożyć wniosek o zamknięcie umowy w jeden z poniżej wymienionych sposobów:
    • drogą mailową - kontakt@nestbank.pl (skan własnoręcznie podpisanego wniosku),
    • korespondencyjnie - przesyłając własnoręcznie podpisany wniosek na adres: Nest Bank SA, ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa,
    • bezpośrednio - składając wniosek w formie pisemnej w placówce banku. 
     Pamiętaj jednak, aby dokonać tego przed wygenerowaniem kolejnego wyciągu.
  • Gdzie sprawdzę swoje limity kredytowe?

    Limity sprawdzisz w najbliższej placówce Nest Banku lub na infolinii.
 
Ciastko

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych i reklamowych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów.
Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Polityka prywatności