Jak założyć lokatę?
W Bankowości Internetowej lub aplikacji mobilnej wybierz „+ Nowa Lokata” w menu Oszczędności. Jeżeli nie posiadasz konta w Banku, możesz założyć lokatę poprzez wniosek dostępny na stronie internetowej.
Czy moje pieniądze są bezpieczne?
Środki zgromadzone na rachunkach prowadzonych przez Nest Bank są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny zgodnie z Ustawą z dnia 10 czerwca 2016 r. o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji.
Kiedy i w jaki sposób mogę dokonać zmiany odnawialności lokaty?
Zmiana odnawialności lokaty jest możliwa za pośrednictwem naszej infolinii (+48 22 438 41 41).
Na jaki rachunek są zwracane środki z odsetkami?
Po okresie trwania lokaty środki zostaną przesłane na konto z którego zasilałeś lokatę.
Otwieram lokatę bez posiadania konta. Wpłaciłem za małą kwotę na lokatę. Czy mój wniosek zostanie odrzucony?
Możesz uzupełnić brakującą kwotę w ciągu 3 dni od daty złożenia wniosku (dostępnego na stronie internetowej). Pamiętaj, aby wykonać przelew z rachunku wskazanego we wniosku, podając w tytule numer wniosku.
Otwieram lokatę bez posiadania konta. Mój wniosek został odrzucony z powodu błędnej weryfikacji danych. Co to oznacza?
W tym przypadku odrzucenie wniosku jest spowodowane niezgodnością danych osobowych podanych we wniosku lub w przelewie lub w Nest Banku. Aby zaktualizować swoje dane, skontaktuj się z Infolinią +48 22 438 41 41 lub udaj się do placówki Nest Bank SA.
Chcę zrezygnować z lokaty. Jak mogę to zrobić i czy poniosę za to dodatkową opłatę?
Rezygnacji z lokaty możesz dokonać za pośrednictwem Infolinii +48 22 438 41 41 lub przez Bankowość internetową lub mobilną (jeśli posiadasz dostęp). Nie pobieramy z tego tytułu dodatkowych opłat.
Pamiętaj jednak, że zerwanie lokaty przed terminem wiąże się z utratą odsetek. Zwrot środków otrzymasz na konto bieżące PLN.
Ile mam czasu na wpłacenie środków na lokatę, jeśli składam wniosek przez stronę internetową?
Środki na lokatę powinieneś wpłacić w ciągu 3 dni od złożenia wniosku przez stronę internetową.
W jaki sposób wpłacić pieniądze na lokatę w oddziale?
Przed otwarciem lokaty w placówce Nest Bank SA musisz posiadać środki w deklarowanej kwocie lokaty na koncie osobistym lub firmowym w Nest Banku.
Jak wpłacić pieniądze na Nest Lokatę Witaj w oddziale?
Jeśli dopiero otwierasz Nest Konto i wnioskujesz o Nest Lokatę Witaj masz 30 dni od momentu złożenia wniosku na przelanie danej kwoty na Nest Konto.
Szczegółowe informacje znajdziesz na formularzu dyspozycji otwarcia lokaty wydanym przez doradcę Nest Bank SA.
Czy mogę założyć lokatę w Bankowości internetowej lub mobilnej?
Tak, w Bankowości internetowej i mobilnej możesz w szybki i łatwy sposób założyć lokatę pod warunkiem, że dysponujesz na swoim Nest Koncie środkami w wysokości otwieranej lokaty.
Czy mogę zasilić lokatę z rachunku oszczędnościowego?
Tak. Pamiętaj jednak, że jeśli nie jest to pierwszy przelew w miesiącu z konta oszczędnościowego to należy również uwzględnić opłatę za przelew w kwocie 10 zł.
Czy inne wpływy niż wynagrodzenie brane są pod uwagę do promocji Nest Lokaty Witaj (6-miesięczna) i Nest Lokaty Lojalnej?
Czy jeśli założę Nest Lokatę Nowe Środki, ale nie spełnię warunków nowych środków określonych w Regulaminie to czy oprocentowanie ulegnie zmianie?
Jeśli nie wpłacisz nowych środków na Nest Lokatę Nowe Środki, to oprocentowanie tej lokaty zostanie obniżone do stawki podanej w tabeli oprocentowania.
Czy jeśli założę Nest Lokatę Witaj na okres 6 miesięcy lub Nest Lokatę Lojalną, ale nie spełnię warunku promocji wpływu wynagrodzenia na Nest Konto to czy oprocentowanie się zmieni?
W przypadku nie dotrzymania warunków promocji, w tym wpływu wynagrodzenia na Nest Konto oprocentowanie lokaty zostanie obniżone do stawki podanej w tabeli oprocentowania.
W jakim terminie należy przelać wynagrodzenie, aby spełnić warunki promocji Nest Lokaty Witaj (zawartej na okres 6 miesięcy) lub Nest Lokaty Lojalnej?
W przypadku Nest Lokaty Witaj wynagrodzenie musi wpływać na rachunek nie później niż 60 dni od dnia otwarcia lokaty. W przypadku Nest Lokaty Lojalnej (z wpływem pensji) wynagrodzenie musi zacząć wpływać na rachunek najpóźniej od drugiego miesiąca kalendarzowego okresu deponowania.
Posiadam rachunek firmowy BIZnest Konto czy muszę otworzyć Nest Konto jeśli chcę założyć Nest Lokatę Lojalną?
Tak. Jeśli otrzymujesz dochody z działalności gospodarczej, aby utrzymać promocyjne oprocentowanie wystarczy, że zapewnisz w każdym miesiącu trwania lokaty wpływy na swoje BIZnest Konto (min. 6 tys. zł) i będziesz realizować z niego płatności do ZUS/US.
Jak założyć konto oszczędnościowe?
Czy przelew z konta oszczędnościowego na konto osobiste jest za darmo?
Czym różni się konto oszczędnościowe od lokaty terminowej?
Czy muszę dokonywać regularnych wpłat na na konto oszczędnościowe?
Jak założyć konto lokacyjne?
Aby założyć konto lokacyjne w Nest Banku, wystarczy, że podczas składania wniosku o otwarcie konta firmowego zaznaczysz opcję udostępnienia konta lokacyjnego. Jeśli wnioskując o konto firmowe nie zaznaczyłeś tej opcji wystarczy, że zadzwonisz na naszą Infolinię (+48 22 438 41 41).
Konsultant po weryfikacji Twojej tożsamości przyjmie dyspozycję otwarcia konta lokacyjnego. Infolinia Nest Banku działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 18.00.
Środki zgromadzone na rachunkach prowadzonych przez Nest Bank SA są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny zgodnie z Ustawą z dnia 10 czerwca 2016 r. o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji.
Szczegółowe informację znajdziesz tutaj.
Czy przelew z konta lokacyjnego na konto bieżące jest za darmo?
Czym różni się konto lokacyjne od lokaty terminowej?
Konto lokacyjne to propozycja dla osób, dla których liczy się swobodny dostęp do oszczędności. Konto lokacyjne BIZnest Oszczędności umożliwia wypłatę środków w każdej chwili bez utraty odsetek. Lokaty w Nest Banku przeznaczone są dla osób ceniących sobie stabilny, długoterminowy zysk.
Wybierając BIZnest Lokatę o stałym oprocentowaniu masz pewność, że oprocentowanie Twoich oszczędności nie ulegnie zmianie przez cały okres jej trwania.
Czy muszę dokonywać regularnych wpłat na konto oszczędnościowe?
Nie musisz dokonywać regularnych wpłat na konto oszczędnościowe. Pieniądze na koncie oszczędnościowym zarabiają na siebie już od pierwszej wpłaconej złotówki.
Kiedy należy dokonać pierwszej wpłaty na rachunek Nest Rodzinne Oszczędności?
Czy ustalony jest konkretny dzień księgowania wpłat np. do 10 każdego miesiąca?
Czy premia zostanie przyznana w danym roku oszczędzania, jeśli jednorazowo pod koniec roku przeleję na rachunek Nest Rodzinne Oszczędności całość środków za cały rok?
Na jakie konto wpłacane są odsetki i premia?
Ile musi mieć lat dziecko, aby można je był zarejestrować do Promocji?
Urodziło mi się dziecko. Czy mogę dodać je do posiadanych rachunków Nest Rodzinne Oszczędności?
Czy można wypłacić przyznaną premię i naliczone odsetki bez utraty możliwości otrzymania premii za kolejny rok?
Czy jest możliwe wpłacenie środków na rachunek w kwocie wyższej niż zadeklarowana na wniosku?
Czy niespełnienia warunków promocji w danym roku oszczędzania wiąże się z innymi konsekwencjami poza utratą premii?
Czy rodzice (ojciec oraz matka) mogą założyć osobne rachunki Nest Rodzinne Oszczędności i zgłosić do nich te same dzieci?
Czy do rachunku Nest Rodzinne Oszczędności wydawane są karty debetowe?
Ile kosztuje przelew wewnętrzny z rachunku Nest Rodzinne Oszczędności na Nest Konto?
Gdzie mogę uzyskać informację ile dzieci zostało pozytywnie zarejestrowanych do promocji?
Czy można założyć rachunek Nest Rodzinne Oszczędności na małoletnie dziecko?
Czy w trakcie okresu oszczędzania mogę zmienić kwotę deklarowanych wpłat?
Czy od przyznanej premii zostanie naliczony podatek?
Czy mogę zarejestrować do Promocji wnuczkę lub inne dziecko należące do osoby spokrewnionej z rodziny wobec której nie sprawuję opieki prawnej?
Czy Nest Bank jest w jakikolwiek sposób powiązany z NEST Corporation?
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych i reklamowych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów. Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Polityka prywatności