Wyciągi bankowe

  • Gdzie znajdę mój wyciąg bankowy?
    Wyciągi bankowe dostępne będą bezpośrednio w nowej Bankowości Iinternetowej i mobilnej Nest Banku.

    W Bankowości internetowej znajdziesz je w Szczegółach danego produktu np. konta. Możesz je również znaleźć wybierając z menu głównego konto jakie Ciebie interesuje a następnie klikając na belkę „Operacje na koncie”.
  • Jak długo przechowywane są wyciągi?
    Aplikacja umożliwia dostęp do wyciągów bankowych, z okresu ostatnich 12 miesięcy.
  • Jak mogę odzyskać dane dostępu do systemu pobierania wyciągów?
    W przypadku problemów z logowaniem do systemu wyciągów bankowych, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi klientów pod numerem 801 800 188 lub (22) 438 41 41 od poniedziałku do soboty w godzinach od 7.00 do 24.00 oraz w niedziele od 8.00 do 20.00.
Ciastko

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych i reklamowych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów.
Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Polityka prywatności