ikona płatności blik na ekranie telefonu
Nowa metoda płatności w internecie

Nowość! Raz, dwa i zapłacone. Tylko z Visa Mobile.

Ważne

Aktualnie trwa pilotaż usługi Visa Mobile. Uczestniczy w nim określona grupa klientów Nest Banku. Pilotaż trwa od 31 sierpnia 2021 roku do 30 września 2021 roku. Poniżej znajdziesz informacje o usłudze Visa Mobile w okresie pilotażu, przeznaczone dla uczestniczących w nim klientów Nest Banku. W przyszłości usługa będzie dostępna dla wszystkich naszych klientów. O dacie udostępnienia poinformujemy wkrótce. Podczas pilotażu usługa Visa Mobile jest dostępna w systemie płatności internetowych Przelewy24 (w wybranych sklepach, ich listę znajdziesz poniżej).

Co to jest Visa Mobile?

Dzięki Visa Mobile  szybko i bezpiecznie zapłacisz kartą za zakupy w internecie. Nie musisz podawać danych karty. Wystarczy tylko Twój numer telefonu i hasło mobilne.

Korzyści

Wygodnie

Płacisz wpisując numer telefonu, który większość z nas zna na pamięć.
Bez przepisywania kodów i podawania danych z karty. 

Szybko

 

Zapłacisz w prostych krokach:
  • wpisujesz numer telefonu,
  • zatwierdzasz płatność w aplikacji mobilnej Nest Banku.
 Gotowe! 

 

Bezpiecznie

Każdą transakcję potwierdzasz hasłem mobilnym w aplikacji mobilnej Nest Banku. Twoje dane są zabezpieczone w systemach Visa.

 

Chargeback

Jeśli nie otrzymasz zamówienia lub coś będzie z nim nie tak, nie martw się. Płacąc z Visa Mobile możesz odzyskać pieniędze od nierzetelnego sprzedawcy online.

Dyskretnie

Korzystasz ze wszystkich zalet płatności z Visa i nie zostawiasz danych karty w sklepach online.

Bezpłatnie

Usługa Visa Mobile jest całkowicie darmowa. Bez prowizji i bez miesięcznych opłat.

Czego potrzebuje, aby zacząć korzystać z Visa Mobile?

Wystarczy, że posiadasz aktywną kartę płatniczą Visa, korzystasz z aplikacji mobilnej Nest Banku i masz dostęp do internetu. 

Jeśli jeszcze nie korzystasz z aplikacji mobilnej pobierz ją teraz:
 
 

Jak zarejestrować się w usłudze Visa Mobile?

wygeneruj kod

Zaloguj się do aplikacji i wybierz w menu głównym KARTY. Następnie kliknij "Dodaj kartę do Visa Mobile".

wygeneruj kod

Zaakceptuj regulamin oraz potwierdź swoje dane osobowe.

wygeneruj kod

Na adres e-mail otrzymasz jednorazowy, sześciocyfrowy kod, który przepisz we wskazane pole w aplikacji.

wygeneruj kod

Potwierdź dodanie karty do Visa Mobile wpisując swoje hasło mobilne. I gotowe!

Visa Mobile jest jedną z usług Click to Pay udostępnionych w ramach Visa Solutions. Tym samym, aby korzystać z Visa Mobile musisz być zarejestrowany w usłudze Click to Pay. Dlatego zarejestrujemy Cię automatycznie (jeśli dotychczas nie byłeś użytkownikiem Click to Pay) - nie musisz nic robić. Po rejestracji w usłudze Visa Mobile dostaniesz maila od Visa potwierdzającego, że możesz korzystać z usługi Click to Pay.

Czy usługa Visa Mobile jest bezpieczna?

Visa Mobile i aplikacja mobilna Nest Banku posiadają szereg niezbędnych zabezpieczeń:
 
  • Dokładna weryfikacja osoby aktywującej aplikację mobilną banku, aby przypisać ją do odpowiedniego konta. Proces aktywacji poznasz tutaj
  • Dostęp do aplikacji mobilnej możliwy jest tylko po podaniu kodu PIN i awatara, lub odcisku palca lub Face ID.
  • Płatność w internecie nie wymaga od Ciebie podania danych karty, wystarczy numer telefonu zarejestrowany w usłudze.
  • Ponieważ Visa Mobile jest płatnością przy użyciu karty płatniczej przysługują Ci te same prawa jak przy użyciu fizycznej karty m.in. chargeback.
  • Płatność akceptujesz w aplikacji mobilnej podając hasło mobilne. Na ekranie potwierdzającym transakcje otrzymasz jej krótkie podsumowanie zawierające m.in. nazwę sklepu oraz kwotę.
Ważne!  Zanim zatwierdzisz transakcję, zweryfikuj dane płatności. Sprawdzisz to na ekranie aplikacji mobilnej. Jeśli zobaczysz, że są to dane płatności, której nie zleciłeś, to odrzuć transakcję.

Jak to działa?

  • 1
    Podczas płatności w sklepie internetowym kliknij w Przelewy24 i wybierz metodę płatności Visa Mobile.
  • 2
    Podaj swój numer telefonu.
  • 3
    Zatwierdź transakcję hasłem mobilnym w aplikacji mobilnej Nest Banku.

Przydatne dokumenty do pobrania

Najczęściej zadawane pytania

  • Gdzie mogę zapłacić Visa Mobile?

    Podczas pilotażu Visa Mobile zapłacisz za zakupy w wybranych sklepach internetowych, które udostępniają tę metodę płatności. Pełną listę znajdziesz tutaj.
    Wspieramy przedsiębiorców i dlatego razem z Visa wybraliśmy na czas pilotażu lokalne sklepy internetowe.
  • Czy mogę korzystać z wielu kart?

    Tak, pamiętaj jednak, że każda karta musi zostać dodana osobno. Jeśli korzystasz z wielu kart przy potwierdzeniu płatności będziesz mógł wybrać kartę, którą zapłacisz za zakupy.
  • Co zrobić, gdy zgubię lub ktoś ukradnie mi telefon?

    Skontaktuj się z nami i zastrzeż kartę.
  • Czy mogę zmienić adres e-mail zarejestrowany w Visa Mobile?

    Nie ma możliwości zmiany adresu e-mail zarejestrowanego w usłudze. Możesz wyrejestrować się z usługi i zarejestrować ponownie z użyciem nowego adresu e-mail.
  • W jaki sposób zrezygnować z usługi?

    Aby zrezygnować z Visa Mobile zaloguj się do aplikacji mobilnej, następnie z menu wybierz opcję Ustawienia. Na liście ustawień znajdziesz opcję Visa Mobile, po wskazaniu której będziesz mógł wyrejestrować się z usługi.
     
  • Czy mogę zmienić numer telefonu zarejestrowany w Visa Mobile?

    Tak, numer telefonu możesz zmienić w dowolnej chwili. Aby to zrobić zaloguj się do aplikacji mobilnej, następnie w menu wybierz opcję Ustawienia. Na liście ustawień znajdziesz opcję Visa Mobile, po wskazaniu której będziesz mógł zmienić numer telefonu.
     
  • Jakie są limity dla płatności Visa Mobile?

    Limity płatności w Visa Mobile są takie same jak dla płatności kartą w internecie. Możesz je zmienić w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej Nest Banku.
     
  • Gdzie mogę sprawdzić moje płatności z Visa Mobile?

    Wszystkie zrealizowane płatności znajdziesz w historii rachunku karty. Ponadto do Twojej dyspozycji dostępna jest pełna lista operacji (zrealizowane, odrzucone, anulowane) wykonanych z Visa Mobile – znajdziesz ją w aplikacji mobilnej wybierając z menu KARTY. Dostępna tam będzie opcja Ustawienia Visa Mobile po wybraniu której uzyskasz dostęp do listy operacji.    
 

Zobacz, co jeszcze dla Ciebie mamy

Apple Pay

To proste i bezpieczne zakupy.

Garmin Pay

Płać zbliżeniowo zegarkiem i przekonaj się jakie to proste! 

Google Pay

Używasz telefonu prawie do wszystkiego. Teraz możesz płacić nim także za zakupy.
Ciastko

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych i reklamowych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów.
Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Polityka prywatności