Bankowość internetowa

Usługi bankowe najwyższej jakości

Poznaj korzyści

Bezpieczeństwo i wygoda w logowaniu i autoryzacji

Zdefiniowanie własnego loginu, w tym aliasu oraz awatara (obrazka bezpieczeństwa), możliwość autoryzacji operacji z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Nest Banku.

Wygodny dostęp do finansów firmowych i osobistych

Wystarczy jeden klucz. Dla porządku i przejrzystości finanse osobiste i firmowe pokazywane są w odrębnych zakładkach.

Bankowość osobista szczegóły

Dostęp dla wielu użytkowników firmy

Wieloosobowa autoryzacja operacji, możliwość zdefiniowania indywidualnych uprawnień, limitów operacji dla użytkowników firmy.

Zarządzanie uprawnieniami pracowników firmy

Określasz zakres możliwych operacji i wglądu w dane rachunku dla wybranego pracownika.

Łatwe przenoszenie odbiorców z innego banku

Możliwość przeniesienia odbiorców z pliku PDF z historią konta lub z wyciągu z innego banku już na etapie pierwszego logowania lub później w systemie w zakładce Odbiorcy.

Szybki wgląd w zagregowane dane dotyczące finansów

Możliwość przejścia do szczegółów, informacja o najważniejszych danych głównego konta takich jak: saldo, dostępne środki, informacje o wartości blokad z możliwością przejścia do ich szczegółów oraz z sekcją ważnych komunikatów i ostrzeżeń wymagających uwagi użytkownika.

Pełna transakcyjność

W tym: przelewy natychmiastowe, własne, obsługa lokat, kupno i sprzedaż walut, przelewy podatkowe, przelewy Podzielony VAT (Split Payment), doładowania telefonów, przelewy walutowe (SEPA i SWIFT), zlecenia stałe, przelewy z datą przyszłą.

Obsługa paczek przelewów

Możliwość importu paczek przelewów w trzech formatach: ELIXIR-0, CSV i XML. Obsługa wielu operacji jest jeszcze łatwiejsza.

Poznaj szczegóły

Użyteczne powiadomienia SMS/e-mail

Wpływy i obciążanie konta, darmowy pakiet powiadomień o bezpieczeństwie, m.in. o nieudanych próbach logowania, zmianie danych logowania i zmianie danych osobistych.

Centrum kontaktu

Dedykowana sekcja do szybkiego kontaktu z bankiem. Znajdziesz tu bezpieczną pocztę wewnętrzną, dzięki której skontaktujesz się z nami oraz szeroką paletę wniosków i dyspozycji, które złożysz online bez konieczności wizyty w oddziale.

Aplikacja

Sprawdź wersję demonstracyjną nowej aplikacji
Korzystaj z nowoczesnej bankowości

Rekomendowane przeglądarki

Logowanie do Bankowości internetowej możesz wykonać z dowolnego urządzania z systemem operacyjnym Windows (w wersji 7, 8 oraz 10) oraz macOS i iOS.

Aby zapewnić najwyższy komfort podczas korzystania z Bankowości internetowej, rekomendujemy używanie następujących przeglądarek internetowych:

  • Google Chrome od wersji 67.
  • Mozilla Firefox od wersji 60.
  • Internet Explorer od wersji 10.
  • Opera od wersji 53.
  • Microsoft Edge (dostępna na urządzeniach z Windows 10) od wersji 40.
  • Safari (dostępna na urządzeniach z systemami macOS i iOS) od wersji 9.


Ze względów bezpieczeństwa, rekomendujemy bieżącą aktualizację używanych przeglądarek do najnowszych wersji oferowanych przez ich producentów.

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak odblokować dostęp do bankowości elektronicznej? Jak odzyskać hasło, login lub awatar?
    Nie pamiętasz hasła lub zablokowałeś dostęp?
    Wypełnij wniosek o odblokowanie Elektronicznych Kanałów Dostępu. Zresetujemy Twoje hasło i będziesz mógł ustawić nowe podczas kolejnego logowania w bankowości internetowej.

    Nie pamiętasz loginu?
    Pamiętaj, że zawsze możesz użyć ośmiocyfrowego loginu nadanego przez bank. Login znajdziesz w treści Umowy ramowej lub przesyłce kurierskiej otrzymanej z banku. Jeżeli nie znasz tych danych zadzwoń na naszą infolinię lub odwiedź najbliższy oddział banku.

    Nie pamiętasz awatara?
    Zadzwoń na naszą infolinię lub odwiedź najbliższy oddział banku. Zresetujemy Twój awarat, a podczas kolejnego logowania w serwisie bankowości internetowej lub mobilnej ustawisz nowy.
  • Jak aktywować bankowość internetową?
    Krok 1. Kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ na stronie internetowej Nest Banku

    Krok 2. Wpisz swój login, a następnie kliknij przycisk DALEJ. Login znajdziesz w treści Umowy Ramowej lub w przesyłce kurierskiej otrzymanej z Nest Banku.

    Krok 3. Na twój telefon komórkowy zarejestrowany w banku otrzymasz sześciocyfrowy kod aktywacyjny przesłany SMSem. Wprowadź go na stronie i kliknij przycisk DALEJ.

    Krok 4. Ustaw w tym kroku wlasny login. Będzie mógł z niego korzystać podczas następnych logowań do bankowości internetowej. 

    Krok 5. Następnie ustaw własne hasło do logowania. Wskazówki o tworzeniu bezpiecznego hasła znajdziesz na naszej stronie internetowej.

    Krok 6. Teraz możesz wybrać swój awatar.  Awatar to obrazek, który należy wskazać przy każdym logowaniu. Wybierz i zapamiętaj swój awatar spośród obrazków prezentowanych na ekranie.
     
  • Czy można zmienić hasło do logowania?
    W każdej chwili możesz zmienić swoje hasło do logowania po zalogowaniu w serwisie bankowości internetowej w opcji: Ustawienia > Bezpieczeństwo > Hasło > Zmień.
  • Czy jest możliwość ustawienia hasła maskowanego?
    Tak, jeżeli chcesz, możesz włączyć maskowanie hasła podczas logowania. W tym celu, po zalogowaniu w bankowości internetowej, wybierz menu Ustawienia > Bezpieczeństwo > Hasło i ustaw opcję "Maskowanie hasła" na TAK. Zmiana wymaga autoryzacji. Począwszy od następnego logowania, hasło do logowania będzie pojawiać się na ekranie w formie maskowanej. Uzupełniasz tylko brakujące znaki, wskazane przez system. W dowolnym momencie możesz wyłączyć maskowanie hasła, wybierając opcję: Maskowanie hasła > NIE w menu Ustawienia > Bezpieczeństwo > Hasło.
  • Czy można zmienić wybrany awatar?
    Tak, w każdej chwili możesz zmienić wybrany awatar po zalogowaniu w serwisie bankowości internetowej, w opcji Ustawienia > Bezpieczeństwo > Awatar > Zmień.
  • Co zrobić, gdy zgubisz swój telefon komórkowy lub chcesz zmienić numer swojego telefonu komórkowego, zarejestrowanego w Banku?

    W takiej sytuacji skontaktuj się z Infolinią Banku w celu złożenia dyspozycji zmiany numeru telefonu komórkowego. Pamiętaj, że aby przyjąć od Ciebie taką zmianę, konieczne jest potwierdzenie Twojej tożsamości w serwisie telefonicznym.

    W każdej chwili możesz również samodzielnie zmienić numer telefonu komórkowego, na który przychodzą do Ciebie kody SMS. W tym celu zaloguj się w bankowości internetowej i wybierz opcję: Ustawienia > Dane osobowe > Numer telefonu komórkowego > Zmień. Pamiętaj, że aby wykonać tę operację, musisz mieć przy sobie dotychczasowy i nowy telefon – na oba numery wyślemy Ci kody SMS, które będziesz musiał wprowadzić w serwisie, aby przejść do ekranu autoryzacji zmiany.

  • Mam w Nest Banku konto firmowe i osobiste – czy będę je widział logując się do bankowości internetowej i mobilnej?

    Funkcjonalność zarówno bankowości internetowej, jak i mobilnej, pozwala Ci na dostęp do wszystkich Twoich produktów posiadanych w Banku, przy wykorzystaniu jednego dostępu, niezależnie od tego czy są to rachunki osobiste czy firmowe. Jeżeli jesteś posiadaczem konta osobistego i rachunków np. dwóch firm w Nest Banku, logując się swoim pakietem bezpieczeństwa zobaczysz wszystkie posiadane produkty. Dla porządku i przejrzystości informacji każdy z Klientów, tzn. każda Twoja firma oraz Twoje rachunki osobiste pokazywane są w formie odrębnych kontekstów.

    Podczas pracy w bankowości internetowej, w górnej części ekranu widoczna jest informacja o tym, w jakim kontekście pracujesz. Masz również możliwość szybkiej zmiany kontekstu, poprzez wskazanie kafla z nazwą Klienta, którego produkty chcesz aktualnie widzieć na ekranie.

  • Do czego służy TelePIN?
    TelePIN to sześciocyfrowy numer wykorzystywany do potwierdzenia tożsamości użytkownika za pośrednictwem serwisu telefonicznego (Infolinii Banku). Podczas pierwszego połączenia z Infolinią Banku, po wprowadzeniu przez Ciebie loginu, wyślemy Ci wiadomość SMS z kodem startowym. Po jego wpisaniu, będziesz mógł nadać swój własny TelePIN.
  • Czy i w jaki sposób można zmienić TelePIN?
    Tak. W każdej chwili możesz zmienić swój TelePIN po zalogowaniu w Bankowości internetowej i wybraniu opcji: Ustawienia > Bezpieczeństwo > Metoda autoryzacji > Zmień.
  • Jak zmienić limity przelewów?
    Zmiany limitu przelewów możesz dokonać w Bankowości Internetowej oraz Mobilnej. Opcja jest dostępna w Ustawieniach, w sekcji Limity transakcji.
 

Przydatne dokumenty do pobrania

Zobacz, co jeszcze dla Ciebie mamy

Apple Pay

To proste i bezpieczne zakupy.

Garmin Pay

Płać zbliżeniowo zegarkiem i przekonaj się jakie to proste! 

Google Pay

Używasz telefonu prawie do wszystkiego. Teraz możesz płacić nim także za zakupy.