Bankowość internetowa

Usługi bankowe najwyższej jakości

Poznaj korzyści

Bezpieczeństwo i wygoda w logowaniu i autoryzacji

Zdefiniowanie własnego loginu, w tym aliasu oraz awatara (obrazka bezpieczeństwa), możliwość autoryzacji operacji z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Nest Banku.

Wygodny dostęp do finansów firmowych i osobistych

Wystarczy jeden klucz. Dla porządku i przejrzystości finanse osobiste i firmowe pokazywane są w odrębnych zakładkach.

Bankowość osobista szczegóły

Dostęp dla wielu użytkowników firmy

Wieloosobowa autoryzacja operacji, możliwość zdefiniowania indywidualnych uprawnień, limitów operacji dla użytkowników firmy.

Zarządzanie uprawnieniami pracowników firmy

Określasz zakres możliwych operacji i wglądu w dane rachunku dla wybranego pracownika.

Łatwe przenoszenie odbiorców z innego banku

Możliwość przeniesienia odbiorców z pliku PDF z historią konta lub z wyciągu z innego banku już na etapie pierwszego logowania lub później w systemie w zakładce Odbiorcy.

Szybki wgląd w zagregowane dane dotyczące finansów

Możliwość przejścia do szczegółów, informacja o najważniejszych danych głównego konta takich jak: saldo, dostępne środki, informacje o wartości blokad z możliwością przejścia do ich szczegółów oraz z sekcją ważnych komunikatów i ostrzeżeń wymagających uwagi użytkownika.

Pełna transakcyjność

W tym: przelewy natychmiastowe, własne, obsługa lokat, kupno i sprzedaż walut, przelewy podatkowe, przelewy Podzielony VAT (Split Payment), doładowania telefonów, przelewy walutowe (SEPA i SWIFT), zlecenia stałe, przelewy z datą przyszłą.

Obsługa paczek przelewów

Możliwość importu paczek przelewów w trzech formatach: ELIXIR-0, CSV i XML. Obsługa wielu operacji jest jeszcze łatwiejsza.

Poznaj szczegóły

Użyteczne powiadomienia SMS/e-mail

Wpływy i obciążanie konta, darmowy pakiet powiadomień o bezpieczeństwie, m.in. o nieudanych próbach logowania, zmianie danych logowania i zmianie danych osobistych.

Centrum kontaktu

Dedykowana sekcja do szybkiego kontaktu z bankiem. Znajdziesz tu bezpieczną pocztę wewnętrzną, dzięki której skontaktujesz się z nami oraz szeroką paletę wniosków i dyspozycji, które złożysz online bez konieczności wizyty w oddziale.

Składaj wnioski i dyspozycje online bez wychodzenia z domu

W bankowości internetowej możesz samodzielnie złożyć wniosek lub dyspozycję. Wśród dostępnych wniosków znajdują się m.in: 
  • Wnioski dotyczące wydania kart płatniczych,
  • Wnioski dotyczące kont – zmiana sposobu dostarczenia wyciągów, otwarcie nowego konta, zamówienie zbiorczej informacji o kontach czy zgłoszenie śmierci klienta, 
  • Wnioski dotyczące kredytów – wniosek o zmianę terminu płatności raty, wydłużenie okresu kredytowania, wakacje kredytowe 
  • Wnioski dotyczące danych osobowych – sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, wniosek o udostępnienie danych czy ograniczenie przetwarzania danych osobowych,
  • Pomoc COVID-19 – wnioski dotyczące Tarczy PFR (umorzenia, przekazanie dokumentów).  

Jak złożyć wniosek w bankowości internetowej?

Wnioski i dyspozycje

Zaloguj się do bankowości internetowej i wybierz Centrum Kontaktu. Następnie wybierz Wnioski i dyspozycje.

Wnioski i dyspozycje
Wybierz Nowy wniosek, a następnie odpowiednią zakładkę oraz wniosek lub dyspozycję, która chcesz złożyć. 

Aplikacja

Korzystaj z nowoczesnej bankowości

Rekomendowane przeglądarki

Logowanie do Bankowości internetowej możesz wykonać z dowolnego urządzania z systemem operacyjnym Windows (w wersji 7, 8 oraz 10) oraz macOS i iOS.

Aby zapewnić najwyższy komfort podczas korzystania z Bankowości internetowej, rekomendujemy używanie następujących przeglądarek internetowych:

  • Google Chrome od wersji 67.
  • Mozilla Firefox od wersji 60.
  • Internet Explorer od wersji 10.
  • Opera od wersji 53.
  • Microsoft Edge (dostępna na urządzeniach z Windows 10) od wersji 40.
  • Safari (dostępna na urządzeniach z systemami macOS i iOS) od wersji 9.


Ze względów bezpieczeństwa, rekomendujemy bieżącą aktualizację używanych przeglądarek do najnowszych wersji oferowanych przez ich producentów.

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak odblokować dostęp do bankowości elektronicznej? Jak odzyskać hasło, login lub awatar?

    Nie pamiętasz hasła lub zablokowałeś dostęp?

    Wypełnij wniosek o odblokowanie dostępu i reset hasła do bankowości internetowej. Podczas kolejnego logowania SMSem otrzymasz od nas sześciocyfrowy kod aktywacyjny i będziesz mógł znowu zalogować się na swoje konto.

    Ważne! Tym wnioskiem nie odblokujesz zablokowanej aplikacji mobilnej i nie zresetujesz awatara. W tym celu zadzwoń do na naszą infolinię.

    Nie pamiętasz własnego loginu (aliasu)?

    Pamiętaj, że zawsze możesz użyć ośmiocyfrowego loginu nadanego przez bank. Login znajdziesz w treści Umowy o prowadzenie konta. Jeżeli nie znasz tych danych zadzwoń na naszą infolinię lub odwiedź najbliższą placówkę banku.

    Nie pamiętasz awatara?

    Zadzwoń na naszą infolinię lub odwiedź najbliższą placówkę banku. Zresetujemy Twój awatar, a podczas kolejnego logowania w serwisie bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej ustawisz nowy.
     
  • Ile urządzeń mogę dodać do listy zaufanych urządzeń?

    Możesz dodać maksymalnie 5 urządzeń.
  • Mam w Nest Banku konto firmowe i osobiste – czy będę je widział logując się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej?

    Tak. Za pomocą bankowości online możesz zarządzać wszystkimi kontami, które posiadasz w naszym banku. Nawet jeżeli masz konto osobiste oraz np. dwa firmowe to po zalogowaniu masz dostęp do wszystkich produktów. Dla porządku i przejrzystości każde z Twoich kont pokazywane jest w osobnym kontekście (zakładce). 

    Podczas pracy w bankowości internetowej, w górnej części ekranu widoczna jest informacja o tym, na którym z kont pracujesz. Masz również możliwość szybkiego przełączenia się na inne konto, poprzez wskazanie kafla z nazwą konta, które chcesz aktualnie widzieć na ekranie.

  • Czy można zmienić hasło do logowania?

    W każdej chwili możesz zmienić swoje hasło do logowania. Zrobisz to po zalogowaniu w  bankowości internetowej: Ustawienia > Bezpieczeństwo > Hasło > Zmień.
  • Czy jest możliwość ustawienia hasła maskowanego?

    Tak, jeżeli chcesz, możesz włączyć maskowanie hasła podczas logowania. W tym celu, po zalogowaniu w bankowości internetowej, wybierz menu Ustawienia > Bezpieczeństwo > Hasło i ustaw opcję "Maskowanie hasła" na TAK. Zmiana wymaga autoryzacji. Począwszy od następnego logowania, hasło do logowania będzie pojawiać się na ekranie w formie maskowanej. Uzupełniasz tylko brakujące znaki, wskazane przez system. W dowolnym momencie możesz wyłączyć maskowanie hasła, wybierając opcję: Maskowanie hasła > NIE w menu Ustawienia > Bezpieczeństwo > Hasło.
  • Czy można zmienić wybrany awatar?

    Tak, w każdej chwili możesz zmienić wybrany awatar po zalogowaniu w serwisie bankowości internetowej, w opcji Ustawienia > Bezpieczeństwo > Awatar > Zmień.
  • Co zrobić, gdy zgubisz swój telefon komórkowy lub chcesz zmienić numer swojego telefonu komórkowego, zarejestrowanego w Banku?

    W takiej sytuacji skontaktuj się z Infolinią Banku w celu złożenia dyspozycji zmiany numeru telefonu komórkowego. Pamiętaj, że aby przyjąć od Ciebie taką zmianę, konieczne jest potwierdzenie Twojej tożsamości w serwisie telefonicznym.

    W każdej chwili możesz również samodzielnie zmienić numer telefonu komórkowego, na który przychodzą do Ciebie kody SMS. W tym celu zaloguj się w bankowości internetowej i wybierz opcję: Ustawienia > Dane osobowe > Numer telefonu komórkowego > Zmień. Pamiętaj, że aby wykonać tę operację, musisz mieć przy sobie dotychczasowy i nowy telefon – na oba numery wyślemy Ci kody SMS, które będziesz musiał wprowadzić w serwisie, aby przejść do ekranu autoryzacji zmiany.

  • Do czego służy TelePIN?

    TelePIN to sześciocyfrowy numer wykorzystywany do potwierdzenia Twojej tożsamości na naszej infolinii. Podczas pierwszego połączenia z naszą infolinią, po wprowadzeniu przez Ciebie loginu, wyślemy Ci wiadomość SMS z kodem startowym. Po jego wpisaniu, będziesz mógł nadać swój własny TelePIN.
  • Czy i w jaki sposób można zmienić TelePIN?

    W każdej chwili możesz zmienić swój TelePIN po zalogowaniu w Bankowości internetowej i wybraniu opcji: Ustawienia > Bezpieczeństwo > Metoda autoryzacji > Zmień.
  • Jak zmienić limity przelewów?

    Zmiany limitu przelewów możesz dokonać w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Opcja jest dostępna w Ustawieniach, w sekcji Limity transakcji. Pamiętaj, że zmiany limitów dla bankowości internetowej dokonasz logując za pośrednictwem aplikacji mobilnej, zaś limity dla aplikacji mobilnej zmienisz w bankowości internetowej.
  • Jak mogę usunąć urządzenie z listy urządzeń zaufanych?

    Aby usunąć urządzenie z listy urządzeń zaufanych należy, po zalogowaniu do bankowości internetowej, otworzyć „Ustawienia”, a następnie zakładkę „Urządzenia zaufane”, w której znajdują się informacje o wszystkich dodanych urządzeniach zaufanych. Aby usunąć wybrane urządzenie z listy wystarczy wybrać opcję „Usuń urządzenie”.
  • W jaki sposób mogę dodać urządzenie zaufane?

    Podczas korzystania z bankowości internetowej możesz zostać poproszony o dodatkowe uwierzytelnienie. Opcja „Zatwierdź i dodaj urządzenie zaufane” pozwoli Ci na dodanie urządzenia, z którego aktualnie korzystasz  w danej przeglądarce jako zaufanego. Podczas kolejnych logowań do bankowości internetowej na tym samym urządzeniu i tej samej  przeglądarce nie będzie wymagane dodatkowe uwierzytelnienie.
 

Przydatne dokumenty do pobrania

Zobacz, co jeszcze dla Ciebie mamy

Apple Pay

To proste i bezpieczne zakupy.

Garmin Pay

Płać zbliżeniowo zegarkiem i przekonaj się jakie to proste! 

Google Pay

Używasz telefonu prawie do wszystkiego. Teraz możesz płacić nim także za zakupy.