Aplikacja mobilna

Gdziekolwiek jesteś, aplikacja mobilna dostępna 24/7

Poznaj korzyści

Wygodne i bezpieczne logowanie biometryczne

Odciskiem palca na telefonach Android/Apple lub za pomocą skanu twarzy na urządzeniach Apple z technologią Face ID.

Wygodny dostęp do finansów firmowych i osobistych

Bez potrzeby osobnego logowania. Dla porządku i przejrzystości finanse osobiste i firmowe pokazywane są w odrębnych zakładkach.

Pełna transakcyjność

W tym: przelewy natychmiastowe, własne, obsługa lokat, kupno i sprzedaż walut, przelewy podatkowe, przelew Podzielony VAT (Split Payment), doładowania telefonów, przelewy walutowe (SEPA i SWIFT), zlecenia stałe, przelewy z datą przyszłą.

Użyteczne funkcje wspierające

Baza odbiorców z podpowiedzią ostatnich operacji do odbiorcy i funkcją „Ponów”, akcje kontekstowe w historii rachunku np. „Przelew zwrotny”. Przyciski zapewniające szybki dostęp do najczęściej używanych funkcji.

Widget przed zalogowaniem

Możliwość szybkiego podglądu salda konta i ostatniej wykonanej operacji bez konieczności logowania do aplikacji.

Użyteczne i darmowe powiadomienia Push

Wpływy i obciążenia konta, pakiet powiadomień o bezpieczeństwie, m.in. o nieudanych próbach logowania, aktywacji aplikacji, zmianie danych logowania i danych osobistych.

Składaj wnioski i dyspozycje online bez wychodzenia z domu.

W aplikacji mobilnej możesz samodzielnie złożyć wniosek lub dyspozycję. Wśród dostępnych wniosków znajdują się m.in: 
  • Wnioski dotyczące wydania kart płatniczych,
  • Wnioski dotyczące kont – zmiana sposobu dostarczenia wyciągów, otwarcie nowego konta, zamówienie zbiorczej informacji o kontach czy zgłoszenie śmierci klienta, 
  • Wnioski dotyczące kredytów – wniosek o zmianę terminu płatności raty, wydłużenie okresu kredytowania, wakacje kredytowe 
  • Wnioski dotyczące danych osobowych – sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, wniosek o udostępnienie danych czy ograniczenie przetwarzania danych osobowych.
  • Pomoc COVID-19 – wnioski dotyczące Tarczy PFR (umorzenia, przekazanie dokumentów) - dotyczy klientów biznesowych.

Jak złożyć wniosek w bankowości internetowej?

Wnioski i dyspozycje

Zaloguj się do aplikacji mobilnej i wybierz Centrum Kontaktu, a następnie Wniosek.

Wnioski i dyspozycje

Wybierz Nowy wniosek, a następnie odpowiednią zakładkę oraz wniosek lub dyspozycję, która chcesz złożyć. 

Pobierz aplikację

Płatności mobilne

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy mogę zmienić już raz nadany PIN, hasło mobilne i awatar do aplikacji mobilnej?

    Tak, możesz je samodzielnie zmienić. Wystarczy, że zalogujesz się do bankowości mobilnej i wejdziesz w „Ustawienia” następnie „Bezpieczeństwo”.

    Pamiętaj, że awatar jest wspólny dla bankowości mobilnej i internetowej. PIN służący do logowania jest taki sam dla wszystkich Twoich urządzeń, na których używasz aplikacji Nest Banku. Hasło mobilne może być inne na każdym urządzeniu.
  • Czy mogę korzystać z logowania odciskiem palca lub biometrią twarzy do aplikacji mobilnej?

    Logowanie odciskiem palca dostępne jest na urządzeniach z systemem Android i iOS, które obsługują technologię Touch ID. Logowanie za pomocą skanu twarzy dostępne jest na urządzeniach Apple z technologią Face ID. Logowanie biometryczne możesz włączyć w ustawieniach aplikacji.
  • Na czym polega autoryzacja mobilna?

    Dzięki niej autoryzujesz swoje płatności 4-cyfrowym hasłem mobilnym, a nie hasłem z SMS-a. Do korzystania z autoryzacji mobilnej niezbędny jest telefon z zainstalowaną aplikacją mobilną Banku. Po utworzeniu operacji w serwisie internetowym, np. wprowadzeniu danych przelewu, automatycznie wysyłamy na Twój telefon komórkowy wiadomość o operacji do zatwierdzenia. Po uruchomieniu na telefonie aplikacji Banku zobaczysz szczegóły operacji i zatwierdzisz ją wprowadzając 4-cyfrowe hasło mobilne. 
  • Korzystam z kodów SMS. Czy mogę zmienić metodę autoryzacji na autoryzację mobilną?

    Tak, w dowolnym momencie możesz samodzielnie zmienić używaną metodę autoryzacji. Wystarczy, że zalogujesz się w bankowości internetowej i wybierzesz opcję: Ustawienia > Bezpieczeństwo > Metoda autoryzacji > Zmień. Następnie spośród swoich urządzeń z zainstalowaną aplikacją mobilną, wybierz to, którego chcesz używać do autoryzacji operacji zlecanych w bankowości internetowej. Zmiana wymaga autoryzacji kodem SMS.
  • Zgubiłem telefon z zainstalowaną aplikacją mobilną, którego używam do autoryzacji mobilnej. Co zrobić?

    W takiej sytuacji należy skontaktować się z infolinią Banku. Po potwierdzeniu Twojej tożsamości, pracownik zmieni metodę autoryzacji na kody SMS. Po realizacji dyspozycji, podczas kolejnego logowania do bankowości internetowej, będziesz musiał ponownie przejść proces aktywacji. Po ponownej aktywacji będziesz mógł znowu włączyć autoryzację mobilną na innym telefonie lub korzystać z kodów SMS.
  • Mam w Nest Banku konto firmowe i osobiste – czy będę je widział logując się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej?

    Tak. Za pomocą bankowości online możesz zarządzać wszystkimi kontami, które posiadasz w naszym banku. Nawet jeżeli masz konto osobiste oraz np. dwa firmowe to po zalogowaniu masz dostęp do wszystkich produktów. Dla porządku i przejrzystości każde z Twoich kont pokazywane jest w osobnym kontekście (zakładce). 

    Podczas pracy w bankowości internetowej, w górnej części ekranu widoczna jest informacja o tym, na którym z kont pracujesz. Masz również możliwość szybkiego przełączenia się na inne konto, poprzez wskazanie kafla z nazwą konta, które chcesz aktualnie widzieć na ekranie.

  • Jak aktywować aplikację mobilną?

    Uruchom aplikację. Wybierz „AKTYWACJA APLIKACJI”.

    Krok 1. Podaj login. Login to niepowtarzalny, ośmiocyfrowy numer, który otrzymujesz od Banku. Znajdziesz go na umowie o konto bankowe. Gdy nie jesteś w stanie odtworzyć tych danych, zadzwoń na Infolinię Banku  lub skontaktuj się z najbliższą placówką Nest Banku.

    Krok 2. Po podaniu loginu wyślemy Ci wiadomość SMS z kodem aktywacyjnym. Wprowadź kod w aplikacji i wybierz „DALEJ”.

    Krok 3. Ustaw PIN. PIN ustawiasz raz, przy pierwszej aktywacji aplikacji. Krok ten nie występuje, jeśli aktywujesz aplikację po raz kolejny. Jeżeli używasz aplikacji Banku na kilku smartfonach to na każdym obowiązuje ten sam PIN.

    Krok 4. Ustaw awatar. Awatar to obrazek bezpieczeństwa, który wskazujesz przy logowaniu w aplikacji oraz w bankowości internetowej. Awatar ustawiasz raz przy pierwszej aktywacji bankowości mobilnej lub internetowej. Krok ten pomijasz, jeżeli ustawiłeś już swój awatar np. w bankowości internetowej.

    Krok 5. Ustaw hasło mobilne, którym będziesz zatwierdzał operacje. Jeśli używasz aplikacji Banku na kilku smartfonach to na każdym możesz ustawić inne hasło mobilne.

    Krok 6. Podczas pierwszej aktywacji bankowości mobilnej możesz ustawić powiadomienia, które będą przesyłane na telefon oraz przenieść odbiorców przelewów z historii rachunku w innym banku. W celu przeniesienia odbiorców należy załączyć wyciąg lub historię rachunku zapisaną w pliku PDF. System automatycznie odczyta i zapisze odbiorców. Listę zapisanych odbiorców będziesz mógł przejrzeć po zalogowaniu w aplikacji.

    Na tym aktywacja się kończy.
  • Na jakie telefony dedykowana jest aplikacja mobilna Nest Banku?

    Na telefony z systemem iOS, Android oraz wybrane urządzenia marki Huawei. 

    Aplikację dostępną na smartfony z systemem iOS możesz pobrać ze sklepu App Store dla smartfonów z systemem Android ze Sklepu Play lub dla wybranych urządzeń marki Huawei ze strony AppGalery.
  • Jak zainstalować aplikację?

    Po pobraniu aplikacji zostanie ona automatycznie zainstalowana na Twoim telefonie. Aplikację dostępną na smartfony z systemem iOS możesz pobrać ze sklepu App Store dla smartfonów z systemem Android ze Sklepu Play lub dla wybranych urządzeń marki Huawei ze strony AppGalery.
  • Co to jest Login i czy mogę go zmienić?

    Login to niepowtarzalny, ośmiocyfrowy numer, który otrzymujesz od Banku. Znajdziesz go na umowie o konto bankowe.

    Podczas pierwszego logowania (aktywacji) bankowości mobilnej zostaniesz poproszony o podanie tego numeru (loginu). Jeśli logowałeś się już do bankowości internetowej możesz w tym celu również użyć aliasu, czyli własnego loginu, nadawanego podczas pierwszego logowania do bankowości internetowej.

    Pamiętaj, że Login znajdziesz w treści Umowy ramowej. Gdy nie jesteś w stanie odtworzyć tych danych, zadzwoń na Infolinię Banku lub skontaktuj się z najbliższą placówką Nest Banku.
  • Co to jest kod PIN i jak go otrzymać?

    Kod PIN służy do logowania w aplikacji. Kod PIN ustawiasz samodzielnie przy pierwszej aktywacji aplikacji. Krok ten nie występuje, jeśli aktywujesz aplikację na kolejnych urządzeniach. Jeśli używasz aplikacji Banku na kilku smartfonach, na każdym obowiązuje ten sam PIN. Ze względów bezpieczeństwa pamiętaj:
    • PIN nie powinien być zbyt prosty (np. nie powinien to być 1234 albo rok urodzenia).
    • PIN-u nie należy nigdzie zapisywać, aby nie wszedł w posiadanie osób nieuprawnionych.
    • 3-krotne błędne podanie PIN-u blokuje bankowość mobilną.
  • Co to jest Hasło mobilne i jak je otrzymać?

    Podczas pierwszej aktywacji bankowości mobilnej (aplikacji) poprosimy Cię o ustawienie Hasła mobilnego. Hasło mobilne służy do zatwierdzania operacji. Jeśli używasz aplikacji Banku na kilku smartfonach, na każdym możesz ustawić inne hasło mobilne. 

    Ze względów bezpieczeństwa pamiętaj:
    • hasło nie powinno być zbyt proste (np. nie powinno to być 1234 albo rok urodzenia),
    • hasła nie należy nigdzie zapisywać aby nie weszło w posiadanie osób nieuprawnionych.
  • Co to jest awatar i do czego służy?

    Awatar to inaczej obrazek bezpieczeństwa. Jest to grafika, którą wybierasz podczas aktywacji bankowości internetowej lub mobilnej. Awatar wybierasz raz - podczas pierwszego logowania, niezależnie czy robisz to w bankowości internetowej czy aplikacji. Ten sam awatar będzie służył do logowania w obu kanałach. Jeżeli 3 razy podasz niepoprawny PIN lub awatar to zablokujesz sobie dostęp do aplikacji mobilnej.
  • Co zrobić, gdy zablokowałem sobie dostęp do aplikacji mobilnej?

    Dostęp do bankowości mobilnej zostaje automatycznie zablokowany gdy:
    • 3 razy wybierzesz błędny PIN lub niewłaściwy Awatar, 
    • 3 razy błędnie wpiszesz hasło autoryzacyjne, 
    • Aby go odblokować skontaktuj się z naszą infolinią
  • Z jakich funkcjonalności mogę skorzystać w aplikacji mobilnej?

    Sprawdź w DEMO lub pobierz PDF z mapą funkcjonalności tutaj.
  • Jak zmienić limity przelewów?

    Zmiany limitu przelewów możesz dokonać w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Opcja jest dostępna w Ustawieniach, w sekcji Limity transakcji. Pamiętaj, że zmiany limitów dla bankowości internetowej dokonasz logując za pośrednictwem aplikacji mobilnej, zaś limity dla aplikacji mobilnej zmienisz w bankowości internetowej.
 

Przydatne dokumenty do pobrania

Zobacz, co jeszcze dla Ciebie mamy

Apple Pay

To proste i bezpieczne zakupy.

Garmin Pay

Płać zbliżeniowo zegarkiem i przekonaj się jakie to proste! 

Google Pay

Używasz telefonu prawie do wszystkiego. Teraz możesz płacić nim także za zakupy.