• Jak odblokować dostęp do bankowości elektronicznej? Jak odzyskać hasło, login lub awatar?
    Nie pamiętasz hasła lub zablokowałeś dostęp?
    Wypełnij wniosek o odblokowanie Elektronicznych Kanałów Dostępu. Zresetujemy Twoje hasło i będziesz mógł ustawić nowe podczas kolejnego logowania w bankowości internetowej.

    Nie pamiętasz loginu?
    Pamiętaj, że zawsze możesz użyć ośmiocyfrowego loginu nadanego przez bank. Login znajdzieś w treści Umowy ramowej lub przesyłce kurierskiej otrzymanej z banku. Jeżeli nie znasz tych danych zadzwoń na naszą infolinię lub odwiedź najbliższy oddział banku.

    Nie pamiętasz awatara?
    Zadzwoń na naszą infolinię lub odwiedź najbliższy oddział banku. Zresetujemy Twój awarat, a podczas kolejnego logowania w serwisie bankowości internetowej lub mobilnej ustawisz nowy.
  • Jak aktywować bankowość internetową?
    Krok 1. Kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ na stronie internetowej Nest Banku

    Krok 2. Wpisz swój login, a następnie kliknij przycisk DALEJ. Login znajdziesz w treści Umowy Ramowej lub w przesyłce kurierskiej otrzymanej z Nest Banku.

    Krok 3. Na twój telefon komórkowy zarejestrowany w banku otrzymasz sześciocyfrowy kod aktywacyjny przesłany SMSem. Wprowadź go na stronie i kliknij przycisk DALEJ.

    Krok 4. Ustaw w tym kroku wlasny login. Będzie mógł z niego korzystać podczas następnych logowań do bankowości internetowej. 

    Krok 5. Następnie ustaw własne hasło do logowania. Wskazówki o tworzeniu bezpiecznego hasła znajdziesz na naszej stronie internetowej.

    Krok 6. Teraz możesz wybrać swój awatar.  Awatar to obrazek, który należy wskazać przy każdym logowaniu. Wybierz i zapamiętaj swój awatar spośród obrazków prezentowanych na ekranie.
     
  • W jaki sposób mogę zaktualizować numer telefonu?
    Dyspozycję zmiany numeru telefonu możesz złożyć w następujący sposób:
    • bankowość internetowa - sekcja Ustawienia > Dane osobowe
    • aplikacja mobilna - sekcja Ustawienia > Dane kontaktowe i zgody
    • telefonicznie - kontaktując się z infolinią i autoryzując TelePINem
    • korespondencyjnie - przesyłając własnoręcznie podpisany wniosek na adres Nest Bank SA, ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa
    • mailowo - wysyłając skan własnoręcznie podpisanego wniosku na adres kontakt@nestbank.pl
    • bezpośrednio - składając wniosek w formie pisemnej w placówce banku
  • W jaki sposób mogę zamknąć konto w Nest Banku?
    Konto w Nest Banku można zamknąć:
    • telefonicznie - kontaktując się z infolinią i autoryzując TelePINem
    • korespondencyjnie - przesyłając własnoręcznie podpisany wniosek na adres Nest Bank SA, ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa
    • mailowo - wysyłając skan własnoręcznie podpisanego wniosku na adres kontakt@nestbank.pl
    • bezpośrednio - składając wniosek w formie pisemnej w placówce banku
 

Formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy

Pola oznaczone * są wymagane

Podaj prawidłowe imię i nazwisko.
Podaj prawidłowy numel PESEL lub REGON.
Wybierz rodzaj
wybierz temat
Wprowadź numer umowy
Proszę podać poprawny tekst (maksymalnie 1000 znaków)
Podaj prawidłowy e-mail.

Do formularza należy załączyć zeskanowany dokument (pisemny wniosek lub dyspozycję) opatrzony podpisem zgodnym z kartą wzorów podpisów złożoną w Nest Banku. Maksymalny rozmiar pliku to 5MB.

Prosze o wyrażenie zgody

Do formularza możesz załączyć dokument. Maksymalny rozmiar pliku to 5MB

Możesz zapoznać się, ze szczegółowymi informacjami o rozpatrywaniu reklamacji.


Wybierz format odpowiedzi

Wybierz format odpowiedzi
Treść błędu
Treść błędu
Treść błędu
Treść błędu

Zmieniłeś adres e-mail lub korespondencyjny? Zaznacz ten checkbox. Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie w ciągu 1 dnia roboczego, by dokonać zmian.

Bezpieczeństwo informacji

W trosce o bezpieczeństwo prosimy nie podawać informacji poufnych (np.: szczegółów dotyczących finansów, PIN, numer karty, hasło dostępu itd.)

* - pola oznaczone gwiazdką są wymagane

Infolinia

Złóż reklamację, zapytanie, dyspozycję
dzwoniąc na naszą infolinię

801-800-188

22 438-41-41

7.00-24.00 poniedziałek-sobota, 8.00-20.00 niedziela. Karty można zastrzec całodobowo.

Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci

 

Interaktywna Obsługa osoby dzwoniącej (IVR)

Po połączeniu się z infolinią usłyszysz następujący komunikat:

„Witaj w Nest Banku. Jesteśmy po to, aby dbać o finanse Twoje i Twojej rodziny. Zapraszamy od poniedziałku do soboty w godz.: 07:00 do 24:00, a w niedzielę od 08:00 do 20:00. W trosce o Twoje bezpieczeństwo, rozmowa będzie rejestrowana. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zakończenie połączenia.”

Wybierz
Wybierz

Chcesz połączyć się z konsultantem

0

Następnie wybierz produkt który Cię interesuje:

  1. Rachunki
  2. Pozostałe produkty

Chcesz zastrzec kartę

1

Jeśli posiadasz hasło do Teleserwisu IVR

2

Chcesz odzyskać dostęp do Bankowości internetowej

3

Jesteś zainteresowany nowymi produktami i usługami

4

Następnie wybierz produkt, który Cię interesuje:

  1. Kredyty
  2. Depozyty
  3. Rachunki
  4. Finansowanie faktur

Dzwonisz w sprawie zaległości w spłacie

5
 

Dla klientów NestBanku:

Logowanie klienta krok po kroku

Wybierz

Jeśli posiadasz hasło do Teleserwisu IVR

2

Podaj Numer Identyfikacyjny Klienta

(NIK - ośmiocyfrowy numer znajdziesz na pierwszej stronie Umowy Ramowej) #

Wpisz na klawiaturze odpowiednie cyfry z hasła do Teleserwisu IVR

(otrzymane hasło w SMS podczas pierwszego logowania)

Dziękujemy za autoryzację. Możemy przejść dalej.

Opcje dostępne po zalogowaniu (autoryzacji) klienta:

Wybierz

Połączenie z konsultantem

0
  1. Rachunki
  2. Pozostałe produkty

Jeżeli chcesz zmienić lub zablokować zdalny dostęp do banku

1

Po wybraniu tej opcji uzyskujesz dostęp do następujących opcji IVR:

  1. Możliwość zablokowania bankowości internetowej
  2. Możliwość zmiany hasła do Teleserwisu IVR
  3. Możliwość zablokowania dostępu do Teleserwisu IVR
  4. Możliwość zablokowania dostępu do bankowości mobilnej
  5. Połączenie z konsultanten jako klient zautoryzowany
 

Zastrzeż kartę - całodobowo

Telefonicznie

801-800-188*

22 438-41-41*

Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci

W bankowości internetowej

Zaloguj się, następnie przejdź do zakładki Karty, a następnie wybierz Podsumowanie kart. Tam będziesz miał możliwość Zastrzeżenia karty.

W aplikacji mobilnej

Zaloguj się, następnie przejdź do zakładki Karty - wybierz kartę, a następnie Szczegóły karty i na dole strony wybierz przycisk Zastrzeż kartę.

Nest Bank SA

SWIFT/BIC: NESBPLPW

Nest Bank SA
ul. Wołoska 24
02-675 Warszawa

kontakt@nestbank.pl

Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy,
XIII Wydział Gospodarczy
KRS: 0000030330
REGON: 010928125
NIP: 526-10-21-021
Kapitał zakładowy: 319 357 000 zł