Bankowość elektroniczna - pomoc

Łatwo sprawdź m.in. jak odblokować dostęp do bankowości elektronicznej niezbędnej do uzyskania wsparcia np. w ramach Tarczy Finansowej PFR.

Najczęściej zadawane pytania

  • Pierwsza aktywacja dostępu do bankowości elektronicznej

    Do aktywacji dostępu potrzebujesz:
    - login - ośmiocyfrowy kod, który znajdziesz na umowie,
    - numeru telefonu, który podałeś w banku,
    Jeśli nie możesz znaleźć loginu lub zmieniłeś numer telefonu komórkowego skontaktuj się z infolinią.
     
    Aktywacja krok po kroku:
    1. Wejdź na www.nestbank.pl i kliknij ZALOGUJ SIĘ, w prawym, górnym rogu.
    2. Wpisz swój ośmiocyfrowy login i kliknij DALEJ.
    3. Na numer telefonu zarejestrowany z banku otrzymasz smsem sześciocyfrowy kod aktywacyjny. Wprowadź go na stronie i kliknij DALEJ.
    4. Ustaw nowy/własny login, który będziesz wykorzystywał podczas następnych logowań. Nowy login musi składać się z min 5 znaków (rozróżniane są wielkie i małe litery).
    5. Ustaw własne hasło do logowania. Wskazówki dotyczące tworzenia bezpiecznego hasła znajdziesz na naszej stronie. Pamiętaj! Hasło musi zawierać od 10 do 15 znaków, wśród których znajdą się trzy z czterech elementów: małe litery, wielkie litery, cyfry, znaki specjalne.
    6. Wybierz i zapamiętaj swój awatar. Awatar to obrazek, który będziesz wskazywał spośród innych obrazków przy każdym logowaniu.
    Szczegółowe informacje znajdziesz w demo bankowości elektronicznej.
  • Nie pamiętam loginu

    Ośmiocyfrowy login znajdziesz na umowie. Jeśli nie możesz znaleźć loginu skontaktuj się z infolinią.
  • Nie pamiętam hasła

    Wypełnij wniosek o odblokowanie. W kilka minut zresetujemy Twoje hasło, a nowe będziesz mógł ustawić podczas kolejnego logowania w bankowości internetowej.
  • Nie pamiętam awatara

    Skontaktuj się z infolinią. Twój awatar zostanie zresetowany, a nowy będziesz mógł ustawić podczas kolejnego logowania do bankowości elektronicznej.
  • Mam zablokowany dostęp

    Wypełnij wniosek o odblokowanie. Odblokujemy Twój dostęp i zresetujemy hasło, a nowe będziesz mógł ustawić podczas kolejnego logowania w bankowości internetowej.
  • Zmieniłem numer telefonu komórkowego

    Skontaktuj się z infolinia w celu zaktualizowania numeru telefonu w naszym systemie.
  • Nie pamiętam jak mam się zalogować

    Szczegółowe informacje znajdziesz w demo bankowości elektronicznej.
     
  • Zgubiłem telefon, którego używałem do autoryzacji mobilnej

    Skontaktuj się z infolinia w celu zaktualizowania urządzenia. Zmienimy metodę autoryzacji na kody sms, dzięki czemu będziesz mógł uruchomić autoryzację mobilna na nowym telefonie.
  • Czy każdy z reprezentantów firmy musi mieć dostęp do bankowości elektronicznej?

    Jeżeli zawieranie umów przez firmę wymaga wieloosobowej reprezentacji, to każdy z reprezentantów musi mieć dostęp do bankowości elektronicznej. W takim przypadku wnioski w bankowości elektronicznej również muszą być zatwierdzone przez wszystkie wymagane osoby.

Sprawdź również

Tarcza finansowa Polskiego Funduszu Rozwoju

Zapoznaj się z poradnikiem wsparcia finansowego dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
Sprawdź szczegóły