Najczęściej zadawane pytania

  • Co zrobić, gdy zapomniałem danych do logowania – hasła, loginu, awatara?
    ZAPOMNIAŁEM HASŁA
    Najszybszą ścieżką jest wypełnienie Wniosku o odblokowanie Elektronicznych Kanałów Dostępu. Po jego weryfikacji, zresetujemy dane Twojego hasła i umożliwimy Ci ustawienie nowego hasła podczas kolejnego logowania w Bankowości internetowej.

    ZAPOMNIAŁEM LOGINU
    Jeżeli zdarzy się, że zapomnisz zdefiniowanego przez siebie loginu, pamiętaj, że zawsze możesz użyć ośmiocyfrowego loginu nadanego przez Bank. Pamiętaj, że login znajdziesz w treści Umowy ramowej lub przesyłce kurierskiej otrzymanej z Banku. Gdy nie jesteś w stanie odtworzyć tych danych, zadzwoń na Infolinię Banku lub skontaktuj się z najbliższym oddziałem.

    ZAPOMNIAŁEM AWATARA
    • Sposób nr 1 - Zadzwoń  na numer infolinii Banku. Po potwierdzeniu Twojej tożsamości w serwisie telefonicznym, pracownik Banku wykona reset danych Twojego awatara.
    • Sposób nr 2 - Odwiedź nasz oddział, którego pracownik po zweryfikowaniu Twojej tożsamości wykona reset danych Twojego awatara. Bez względu na wybraną ścieżkę kontaktu z Bankiem, po realizacji dyspozycji, podczas kolejnego logowania w serwisie bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej, zdefiniujesz nowego awatara.
  • Jak aktywować Bankowość internetową?
    Przed pierwszym użyciem Bankowości internetowej niezbędne jest dokonanie jej aktywacji. W tym celu będzie Ci potrzebny ośmiocyfrowy login, który otrzymałeś z Nest Banku podczas zawierania umowy rachunku bankowego oraz telefon komórkowy, którego numer zarejestrowałeś w Banku.

    Krok 1. Wpisz w przeglądarce adres strony logowania do Bankowości internetowej: https://login.nestbank.pl/login.
    Krok 2. Na ekranie logowania wpisz login otrzymany z Nest Banku, a następnie kliknij przycisk Dalej. Pamiętaj, że login znajdziesz w treści umowy ramowej lub przesyłce kurierskiej otrzymanej z Nest Banku. Na ekranie zobaczysz również przypomnienie o konieczności przygotowania telefonu komórkowego, którego numer zarejestrowałeś w Banku. Podczas procesu aktywacji możliwe jest przeniesienie odbiorców przelewów z innego banku. Jeżeli chciałbyś skorzystać z tej opcji, przygotuj plik z wyciągiem lub historią ze swojego rachunku w formacie PDF.
    Krok 3. Po podaniu loginu, na telefon komórkowy zarejestrowany w Banku przesyłany jest kod SMS z 6-cyfrowym kodem aktywacyjnym, który należy wprowadzić na stronie, a następnie kliknąć przycisk Dalej.
    Krok 4. W kolejnym kroku ustawisz swój własny login. Po zakończeniu aktywacji będziesz mógł korzystać z niego podczas następnych logowań zamiast loginu nadanego przez Bank. Pamiętaj, że login musi mieć składać się z co najmniej 5 znaków, rozróżniane są duże i małe litery.
    Krok 5. Następnym krokiem jest ustawienie własnego hasła do logowania. Wpisz i zapamiętaj swoje hasło. Zwróć uwagę na to, by nie było ono zbyt proste do odgadnięcia, ale jednocześnie łatwe do zapamiętania dla Ciebie. Hasło musi składać się z co najmniej 10 znaków, wśród których znajdą się trzy z czterech elementów: małe litery, wielkie litery, cyfry, znaki specjalne.

    Dla zwiększenia bezpieczeństwa przy wprowadzaniu hasła można użyć klawiatury ekranowej. Jest to szczególnie ważne, gdy ustawiasz hasło na komputerze współdzielonym z innymi osobami.

    Krok 6. W kolejnym kroku wybierzesz awatara. Awatar to obrazek, który należy wskazać przy każdym logowaniu w Bankowości internetowej oraz w aplikacji mobilnej. Wybierz i zapamiętaj swojego awatara spośród obrazków prezentowanych na ekranie. Awatara ustawia się raz przy pierwszej aktywacji bankowości internetowej lub bankowości mobilnej. Krok ten jest pomijany, jeżeli ustawiłeś już swojego awatara w Bankowości mobilnej.

    Twój dostęp jest już aktywny. Od tej pory możesz logować się korzystając z własnego loginu, hasła i awatara. W kolejnym kroku możesz jeszcze ustawić opcje dodatkowe.
    • Powiadomienia - możesz ustawić powiadomienia o wpływach na rachunek oraz wybrać sposób ich otrzymywania (SMS lub e-mail). Ustawienia oraz zakres powiadomień możesz zawsze zmienić po zalogowaniu w bankowości internetowej z poziomu zakładki Ustawienia > Powiadomienia.
    • Import Twoich odbiorców z innego Banku - masz również możliwość importu danych odbiorców z innego banku. Wystarczy, że przygotujesz plik PDF z wyciągiem lub historią rachunku i zaczytasz go do systemu. Aplikacja automatycznie rozpozna odbiorców Twoich płatności i zapisze ich dane w bazie odbiorców. Otrzymasz komunikat, ilu odbiorców zostało dodanych do systemu. Pamiętaj, że przeniesieni z innych banków odbiorcy zawsze zapisują się w bazie odbiorców jako niezaufani. Możesz edytować ich dane, w tym zmienić status zaufania odbiorcy na „zaufany” oraz usunąć dane odbiorców, z których nie chcesz korzystać. Jeżeli potrzebujesz informacji na temat tego, w jaki sposób przygotować plik z obecnego banku kliknij i skorzystaj z instrukcji. Przeniesienie odbiorców z innego banku może być wykonane również później. Opcja jest dostępna zawsze po zalogowaniu w menu: Płatności > Odbiorcy > Przenieś odbiorców.

    Po ustawieniu opcji dodatkowych wystarczy wybrać przycisk Gotowe. Skorzystaj z niego również, jeżeli nie chcesz w tej chwili z nich korzystać. System potwierdzi zakończenie procesu aktywacji, wyświetlając Ci odpowiedni komunikat. Wybierz przycisk Przejdź do serwisu, aby rozpocząć pracę w bankowości internetowej.
  • W jaki sposób mogę zaktualizować numer telefonu?
    Dyspozycję zmiany numeru telefonu możesz złożyć w następujący sposób:
    • Z poziomu bankowości internetowej w sekcji Ustawienia/Dane osobowe.
    • Za pomocą aplikacji mobilnej w sekcji Ustawienia/Dane kontaktowe i zgody.
    • Telefonicznie - kontaktując się z pracownikiem Biura Obsługi Klientów (autoryzacja przy użyciu hasła do TeleSerwisu IVR). Sprawdź gdzie znajdziesz Telepin.
    • Bezpośrednio - składając wniosek w Oddziale lub Placówce Partnerskiej Banku.
  • W jaki sposób mogę zamknąć konto w Nest Banku?
    1. telefonicznie - kontaktując się z Infolinią (autoryzacja przy użyciu TelePINu);
    2. korespondencyjnie, przesyłając własnoręcznie podpisany wniosek, na adres:

    Nest Bank SA
    ul. Wołoska 24
    02-675 Warszawa

    3. drogą mailową: kontakt@nestbank.pl (skan własnoręcznie podpisanego wniosku);
    4. bezpośrednio - składając wniosek w formie pisemnej w placówce Nest Bank SA.

Produkty

Funkcjonalność

Bankowość internetowa i mobilna

Płatności mobilne w Nest Banku

Wystarczy, że masz konto w Nest Banku, ściągniesz odpowiednią aplikację mobilną i możesz płacić smartfonem lub zegarkiem za zakupy!

  • Apple Pay to proste i bezpieczne zakupy. Wystarczy Ci urządzenie Apple.
  • Google Pay możesz płacić wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.
  • Garmin Pay - dotknij zegarkiem terminalu płatniczego i przekonaj się jakie to proste.
Dowiedz się więcej

Inne tematy

Baza dokumentów

Potrzebujesz odnaleźć regulamin, tabelę opłat albo inni archiwalny dokument? Skorzystaj z naszej wyszukiwarki dokumentów i znajdź w kilka chwil to, co potrzebujesz.

Lista dokumentów dla:

{# DYNAMIC CONTENT CREATED IN JS FILE #}