Krok 1. Aktywacja dostępna jest na ekranie startowym, prezentowanym po uruchomieniu aplikacji. Wybierz „AKTYWACJA APLIKACJI” i następnie w pierwszym kroku podaj login.
Krok 2. Po podaniu loginu wysyłana jest wiadomość SMS z kodem aktywacyjnym. Kod należy wprowadzić w aplikacji i wybrać „DALEJ”.
Krok 3. W następnym kroku należy ustawić PIN do logowania do aplikacji. PIN ustawia się raz przy pierwszej aktywacji aplikacji Banku. Krok ten nie występuje, jeśli aktywujesz aplikację po raz kolejny. Jeżeli używasz aplikacji Banku na kilku smartfonach, na każdym obowiązuje ten sam PIN.
Krok 4. W następnym kroku należy ustawić awatara. Awatar to obrazek bezpieczeństwa, który należy wskazać przy logowaniu w aplikacji oraz w bankowości internetowej. Awatar ustawia się raz przy pierwszej aktywacji bankowości mobilnej lub internetowej. Krok ten jest pomijany, jeżeli ustawiłeś już swój awatar np. w bankowości internetowej.
Krok 5. W następnym kroku należy ustawić hasło mobilne, którym będziesz zatwierdzał operacje. Jeśli używasz aplikacji Banku na kilku smartfonach, na każdym możesz ustawić inne hasło mobilne.
Krok 6. Podczas pierwszej aktywacji bankowości mobilnej można ustawić powiadomienia, które będą przesyłane na telefon oraz przenieść odbiorców przelewów z historii rachunku w innym banku. W celu przeniesienia odbiorców należy załączy ć wyciąg lub historię rachunku zapisaną w pliku PDF. System automatycznie odczyta i zapisze odbiorców. Listę zapisanych odbiorców będziesz mógł przejrzeć po zalogowaniu w aplikacji.
Na tym aktywacja się kończy.