Konta osobiste

  • Co zrobić jeśli zgubię lub zapomnę swój login?
    Możesz odzyskać swój login dzwoniąc na naszą Infolinię (801-800-188 lub 22 438-41-41 – Infolinia działa w godzinach: 7.00-24.00 poniedziałek-sobota oraz 8.00-20.00 niedziela). Podczas rozmowy konsultant przeprowadzi weryfikację Twoich danych osobowych i przekaże Ci Twój login.
  • Czy konto jest za darmo?
    Za otwarcie i prowadzenie rachunków w Nest Banku nie pobieramy żadnych opłat. Nie musisz regularnie zasilać konta, czy dokonywać określonej ilości transakcji za pomocą karty płatniczej – gwarantujemy bezwarunkowe zero. Za resztę usług bank pobiera opłaty zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji.
     
  • Czy mogę mieć konto bez karty płatniczej?
    Możesz w pełni korzystać z rachunku prowadzonego w Nest Banku, bez konieczności posiadania karty płatniczej. Pamiętaj jednak, że za wydanie i obsługę pierwszej karty płatniczej nie pobieramy opłat. Dodatkowo nie pobieramy opłaty za wypłaty gotówki z każdego bankomatu w Polsce. Możesz ją zamówić w każdej chwili – wystarczy, że złożysz wniosek po zalogowaniu do Bankowości internetowej lub mobilnej Nest Banku.
  • W jaki sposób zmienić konto osobiste na konto wspólne z małżonkiem?
    Wystarczy, że odwiedzicie wspólnie z małżonkiem wybrany Oddział lub Placówkę Partnerską banku i złożycie wniosek o uwspólnienie rachunku (niezbędne będą Wasze dowody osobiste).
  • Czy mogę załączyć zdjęcia, które zrobiłem już wcześniej?
    Niestety nie. Do otwarcia konta wymagane jest wykonanie zdjęć dokumentu tożsamości i twarzy w trakcie składania wniosku.
  • Czy mogę założyć konto osobiste posiadając już konto firmowe?
    Jeśli posiadasz już konto firmowe możesz w każdej chwili otworzyć konto osobiste.  Wystarczy, że wypełnisz wniosek o otwarcie rachunku płatniczego Nest Konto, który jest dostępny na stronie internetowej oraz w placówkach Nest Bank SA.
  • Czy mogę zmienić login?
    Login jest nadawany podczas zakładania konta. Jest to czynność jednorazowa i nie ma możliwości zmiany loginu.
  • Czy mogę zmienić dane z dowodu tożsamości (np. po wymianie na nowy) bez odwiedzania placówki banku?
    Tak, wystarczy że zalogujesz się do swojego konta w Bankowości internetowej lub mobilnej i wypełnisz wniosek o zmianę danych osobowych, wpisując nowy numer dowodu osobistego. Następnie pracownik banku sprawdzi zgodność zmienianych danych z Rejestrem Dowodów Osobistych - po pozytywnej weryfikacji Twój numer dowodu zostanie zmieniony. Jeżeli pomyliłeś się wypełniając wniosek i numer dowodu nie zostanie pozytywnie zweryfikowany, wówczas otrzymasz informację, że zmiana numeru dokumentu nie może zostać wprowadzona. Dyspozycję zmiany numeru dowodu osobistego możesz także złożyć w Oddziale lub Placówce Partnerskiej Nest Banku.
  • Czy osoba niepełnoletnia może założyć konto w Nest Banku?
    Osoba niepełnoletnia nie może samodzielnie otworzyć rachunku w Nest Banku. Natomiast rodzic, który posiada konto w Nest Banku może założyć rachunek dla dziecka w ramach oferty Nest Konto Samodzielne. Właścicielem Nest Konta Samodzielnego będzie rodzic. Dziecko będzie mogło dysponować rachunkiem w ramach przyznanego mu pełnomocnictwa. Więcej o Nest Koncie Samodzielnym tu:
  • Czy po wideoweryfikacji muszę jeszcze iść do placówki banku, żeby podpisać umowę?
    Nie. Po zakończeniu składania wniosku – czyli po potwierdzeniu Twojej tożsamości w trakcie rozmowy wideo z naszym konsultantem – Twoje konto jest już otwarte i aktywne. Możesz z niego od razu korzystać, także poprzez Bankowowość internetową i mobilną.
  • Ile kont osobistych mogę posiadać?
    Jedna osoba może posiadać wyłącznie jedno konto osobiste w danej walucie. Obecnie Nest Bank oferuje rachunki w czterech walutach (PLN, EUR, USD oraz GBP).
  • Jak mogę zmienić swoje dane adresowe?
    Dane korespondencyjne możesz zmienić w bankowości internetowej lub mobilnej. Adres zamieszkania możesz zmienić przez naszą infolinie lub w placówce.
  • Jak otworzyć konto?
    Aby otworzyć konto w Nest Banku złóż wniosek dostępny na stronie internetowej, a następnie wybierz wygodną dla siebie formę zawarcia umowy:
    • poprzez rozmowę wideo,
    • wykonanie przelewu autoryzacyjnego (opcja dostępna dla posiadaczy konta z listy banków dostępnych we wniosku),
    • spotkanie z kurierem,
    • podpisanie umowy w wybranej przez Ciebie placówce banku.
    Pamiętaj, że składając wniosek możesz otworzyć kilka rachunków. W każdej dostępnej walucie możesz posiadać jedno konto osobiste.

    Jeśli masz już inny rachunek w Nest Banku wystarczy, że zalogujesz się do swojej Bankowości mobilnej lub internetowej, a następnie złożysz wniosek o dodatkowe konto osobiste.
  • Jak zmienić hasło dostępu do konta?
    Hasło dostępu możesz zmienić z poziomu bankowości internetowej edytując swoje dane profilowe. Każda zmiana hasła jest autoryzowana jednorazowym kodem SMS.
  • Jakie dane są potrzebne do założenia konta osobistego w Nest Banku?
    Aby założyć rachunek płatniczy Nest Konto wystarczy, że wpiszesz we wniosku dane z dowodu osobistego oraz dane kontaktowe (adres korespondencyjny, numer telefonu komórkowego, adres e-mail).
  • Jakie dokumenty potrzebuję do otwarcia konta osobistego w Nest Banku?
    Jedynym dokumentem potrzebnym do otwarcia rachunku płatniczego Nest Konto jest ważny dowód osobisty (polski) lub paszport. Jeżeli posiadasz dowód osobisty wydany przez kraj Unii Europejskiej, a nie posiadasz paszportu, konto osobiste możesz otworzyć wyłącznie w oddziale (nie dotyczy placówek partnerskich).
  • Kto może otworzyć konto w Nest Banku?
    Konto w Nest Banku może otworzyć każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz posiadająca miejsce zamieszkania na terytorium RP.
  • W jaki sposób mogę zamknąć konto w Nest Banku?
    Konto w Nest Banku można zamknąć:
    • telefonicznie - kontaktując się z infolinią i autoryzując TelePINem
    • korespondencyjnie - przesyłając własnoręcznie podpisany wniosek na adres Nest Bank SA, ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa
    • mailowo - wysyłając skan własnoręcznie podpisanego wniosku na adres kontakt@nestbank.pl
    • bezpośrednio - składając wniosek w formie pisemnej w placówce banku
  • W jaki sposób wykonać przelew autoryzacyjny?
    Wybierz bank z którego chcesz wykonać przelew na wniosku o otwarcie rachunku. Po złożeniu wniosku zostaniesz automatycznie przekierowany do strony swojego banku. Dane do przelewu na kwotę 1 zł zostaną automatycznie wypełnione - wystarczy zaakceptować przelew.