Wyciągi bankowe

  • Gdzie znajdę mój wyciąg bankowy?
    Wyciągi bankowe dostępne są bezpośrednio w nowej Bankowości Iinternetowej i mobilnej Nest Banku.
    Po wybraniu z menu głównego danego produktu np. konta płatniczego lub oszczędnościowego, znajdziesz je w Szczegółach (w Bankowości mobilnej są dostępne pod ikoną "trzech kropek").
  • Jak długo przechowywane są wyciągi?
    Aplikacja umożliwia dostęp do wyciągów bankowych, z okresu ostatnich 12 miesięcy.
  • Jak mogę odzyskać dane dostępu do systemu pobierania wyciągów?
    W przypadku problemów z logowaniem do systemu wyciągów bankowych, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi klientów pod numerem 801 800 188 lub (22) 438 41 41 od poniedziałku do soboty w godzinach od 7.00 do 24.00 oraz w niedziele od 8.00 do 20.00.