Obsługa faktur

Proste narzędzie do zarządzania fakturami. Wygodnie i bezpiecznie.

 

Dlaczego warto skorzystać

0
za możliwość wystawiania faktur z własnym logo, za darmo bez limitu
0
za funkcjonalność samodzielnej księgowości w promocji przez 2 miesiące
0
za narzędzie do wspierania skutecznego ściągania należności przez 2 miesiące
Masz wszystkie faktury przychodowe i kosztowe w jednym miejscu
Nie tracisz czasu na dojazdy do księgowej/go
Nie potrzebujesz skanera - wgrywasz faktury kosztowe ze smartfona, mailem, z dysku

Czym jest portal Obsługa faktur?

Obsługa faktur to narzędzie, które ułatwi Ci zarządzanie fakturami w Twojej firmie.
Wystarczy komputer i smartfon z dostępem do internetu, a wszystkie faktury kosztowe
i sprzedażowe będziesz miał uporządkowane w jednym miejscu.
Dodatkowo sam zdecydujesz czy chcesz je samodzielnie księgować czy udostępnić
swojej księgowej/-emu.

Dostarczanie faktur księgowym online

Możesz udostępniać faktury przychodowe i kosztowe swojej księgowej/-emu poprzez zrobienie zdjęcia smartfonem w aplikacji mobilnej Obsługa faktur, przesyłanie maili z pdf do portalu lub wgrywanie skanów faktur z dysku komputera. Po ich pobraniu zobaczysz w zakładkach Fakturowanie i Wgrane faktury zmieniony status przy dokumencie. Dzięki temu masz pewność, które dokumenty zostały pobrane do zaksięgowania.

Funkcjonalności

Fakturowanie

Łatwo wystawisz faktury sprzedażowe z własnym logo, za darmo i bez limtu. Dostępne są różne szablony faktur (faktury proforma, korygujące i duplikaty).

Kontroler płatności

Wysyłasz przypomnienia do kontrahentów o zaleganiu z płatnościami mailem lub SMS-em. Możesz oznaczyć kto zapłacił fakturę, a kto Ci zalega. Dzięki temu widzisz zestawienie niezapłaconych faktur.

Wgrane faktury

Masz wszystkie faktury koztowe w jednym miejscu, bez wzlędu na to czy prowadzisz księgowość samodzielnie czy masz swoją księgową/-ego. W ten sposób nie zgubisz żadnych dokumentów i zawsze masz je pod ręką.

Pulpit

Po zalogowaniu do portalu, już z pierwszego ekranu masz możliwość wystawienia faktury przychodowej, wgrania faktury kosztowej oraz zobaczysz podsumowanie Twoich przychodów i kosztów.

Samodzielna księgowość

Nie musisz być księgowym, żeby samodzielnie prowadzić księgowość swojego biznesu. Wprowadzaj faktury kosztowe w zakładce "Moje koszty",
a następnie w zakładce "KPiR i deklaracje" generuj automatycznie deklaracje podatkowe i ZUS, pliki JPK_VAT oraz odbieraj przypomnienia o konieczności regulacji zobowiązań.

Dedykowana księgowa

Nie korzystasz z biura rachunkowego, a obawiasz się samodzielnego prowadzenia księgowości?
Skorzystaj ze wsparcia doświadczonej księgowej/-ego z biura rachunkowego dostawcy portalu - CashDirector SA.

Asystent finansowy

Sprawdzisz stan finansowy Twojej firmy, czyli co i kiedy jest do zapłacenia, prognozę gotówki na najbliższe 4 tygodnie oraz będziesz otrzymywał alerty w przypadku przewidywanego braku środków na regulowanie zobowiązań.

Biała lista podatników

W łatwy sposób sprawdzisz, czy kontrahent jest zarejestrowany jako czynny podatnik VAT wystarczy wejść na fakturę kosztową w zakładce Moje koszty i kliknąć w przycisk "Sprawdź".

Jak zacząć korzystać?

  • 1
    Kliknij "Wypróbuj" i wpisz swój adres e-mail oraz nr telefonu
  • 2
    Otwórz maila, który otrzymałeś na wskazany adres e-mail i aktywuj dostęp do portalu
  • 3
    Od teraz możesz już korzystać z portalu i wystawiać faktury za darmo, bez limitu

Bezpieczeństwo

Dostawca portalu CashDirector SA wdrożył system zarządzania bezpieczeństwem informacji wg międzynarodowych korporacyjnych standardów
i posiada certyfikat ISO27001.

Już ponad 100 tys. Klientów skorzystało z rozwiązań dostawcy.

Opłaty

  • Opłaty
    Funkcjonalnosć Cena (miesięcznie)
    Fakturowanie 0 zł
    Wgrane faktury 0 zł
    Moje koszty

    0 zł w promocji przez 2 miesiące, potem 30 zł

    Kontroler płatności

    0 zł w promocji przez 2 miesiące, potem 30 zł

    Samodzielna księgowość

    0 zł w promocji przez 2 miesiące, potem 30 zł

    Asystent finansowy

    0 zł w promocji przez 2 miesiące, potem 30 zł

    Dedykowana księgowa

    już od 180 zł

    Dostęp dla księgowej do pobierania dokumentów do księgowania

    0 zł

    Pełny cennik usług znajdziesz w Tabeli Opłat dla Użytkowników funkcjonalności Obsługa faktur.
    Wszystkie podane ceny są cenami netto i zostanie do nich doliczony VAT w wysokości 23%.
     

Masz pytania?

Skontaktuj się z pracownikami portalu Obsługa faktur od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 17:00.
Napisz: pomoc@obslugafaktur.pl lub zadzwoń pod nr 22 300 52 52.

Dostawcą portalu Obsługa faktur jest CashDirector SA

CashDirector SA jest firmą świadcząca usługi informatyczne i księgowe. Założona w 2012 roku dziś zatrudnia 150 pracowników w 3 lokalizacjach: Warszawie, Lublinie i Toruniu.

Jest właścicielem min. marki superksiegowa.pl, a jako partner Nest Bank wprowadził dla klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw Nest Banku bezpłatną platformę Obsługa faktur.

CashDirector posiada kapitał zakładowy ponad 14 mln zł, certyfikat ISO 27001 i polisę ubezpieczeniową 1 mln zł.

Więcej o portalu Obsługa faktur Więcej o CashDirector

Pytania i odpowiedzi

  • Co mogę robić w module Fakturowanie?

    Moduł Fakturowanie umożliwia wystawianie faktur (również proforma, walutowych oraz definiowanie ich cykliczności) z własnym logo Twojej firmy. Wystawianie faktur jest bardzo proste - wystarczy, że wpiszesz NIP swojego odbiorcy, a jego dane zostaną automatycznie zaprezentowane na fakturze. Wystawioną fakturę możesz wydrukować lub przesłać do kontrahenta mailem. Dodatkowo w module Fakturowanie możesz zapisywać swoich kontrahentów oraz wygenerować raport sprzedaży z danego miesiąca.
  • Jakie możliwości daje portal Obsługa faktur?

    Portal Obsługa Faktur składa się z dwóch elementów:
    1. Aplikacji mobilnej do wykonywania zdjęć faktur kosztowych
    2. Programu działającego w przeglądarce internetowej na komputerze.
    Program umożliwia:
    • wystawianie faktur przychodowych (program do fakturowania),
    •  wgrywanie faktur kosztowych lub innych dokumentów księgowych bądź umów
      z firmami oraz zdalne przekazywanie tych faktur do księgowej/-ego lub biura rachunkowego, przesyłanie informacji do kontrahentów o nieopłaconych fakturach.
  • Kto może korzystać z portalu Obsługa faktur?

    Portal przeznaczony jest dla przedsiębiorców, którzy szukają wygodnego narzędzia do wystawiania faktur oraz zdalnego (online) przekazywania dokumentów do swojej księgowej / biura rachunkowego.
  • Jak aktywować usługę?

    1. Wejdź na stronę:https://portal.obslugafaktur.pl
    2. Zarejestruj się w programie.
    3. Pobierz i aktywuj aplikację mobilną Obsługa faktur.
    4. Zaproś swoją księgową/księgowego do pobierania faktur.
  • Czego potrzebuję aby korzystać z programu?

    Aby korzystać z programu wystarczy Twój komputer połączony z siecią Internet oraz
    z zainstalowaną przeglądarką internetową (Mozilla FireFox, Google Chrome lub Internet Explorer) oraz aplikacja mobilna Obsługa Faktur zainstalowana na Twoim telefonie (jeśli będziesz chciał wykonywać zdjęcia faktur kosztowych i zdalnie przekazywać je do swojej księgowej/księgowego).
    Do rejestracji w programie będziesz musiał podać również numer telefonu oraz adres e-mail.
     
  • Czy moje dane są bezpieczne?

    Twoje dane są w pełni bezpieczne. Dostawca systemu (firma CashDirector) wdrożył system zarządzania bezpieczeństwem informacji wg międzynarodowych korporacyjnych standardów i posiada certyfikat ISO27001.
  • Jak udostępnić zdalnie dokumenty księgowym?

    Na zakładce Wydatki Kliknij “Zaproś księgową”. Następnie wprowadź dane Twojego biura oraz księgowej/-ego. Księgowa/y otrzyma zaproszenie do systemu e-mailem. Po jego zaakceptowaniu będzie miał/a dostęp do dokumentów, które umieściłeś w systemie.
    Po pobraniu przez Twoją księgową/ego faktury, otrzymasz potwierdzenie pobrania dokumentu e-mailem, a w zakładce Wydatki zobaczysz zmieniony status oznaczony zieloną ikonką. Dzięki temu masz pewność, które dokumenty zostały pobrane, a które nadal czekają na pobranie.
  • Po zalogowaniu do systemu widzę zakładki. Co one oznaczają?

    Po zalogowaniu się do systemu dostępne są 3 moduły:
    1.Wydatki - możliwość wprowadzenia za pomocą opcji wgraj skan, jak i możliwość przesłania bezpośrednio maila na odpowiedni adres faktur kosztowych.
    2. Fakturowanie: możliwość wystawiania faktur sprzedażowych, wystawianie faktur cyklicznych , wprowadzanie danych kontrahenta oraz generowanie raportów związanych ze sprzedażą.
    3. Monitoring płatności : wysyłanie monitów , łączenie dokumentów z przelewami.
     
  • Co mogę robić w module Wydatki?

    W module Wydatki masz wszystkie faktury kosztowe w jednym miejscu.
    Otrzymane do zapłaty faktury przekazać możesz do programu w najwygodniejszy dla Ciebie sposób:
    • za pośrednictwem aplikacji mobilnej Obsługa Faktur, robisz zdjęcie faktury, która od razu widoczna będzie w zakładce Wydatki
    • prześlij mailem fakturę na Twój unikalny adres stworzony w programie,
    • wgraj z dysku komputera fakturę (przycisk "wgraj skan")
  • Co mogę zrobić w module Monity płatności?

    W module Monity płatności oznaczasz kto zapłacił fakturę, a kto Ci zalega. Widzisz zestawienie niezapłaconych faktur i wysyłasz przypomnienia o płatności bezpośrednio z systemu, mailem lub SMS-em. Możesz także zdefiniować własny, automatyczny proces windykacji. Dzięki tej funkcjonalności masz realne wsparcie w skutecznym ściąganiu należności od kontrahentów.
  • Czy mogę w dowolnym momencie dezaktywować usługę?

    Tak z programu możesz zrezygnować w każdym momencie, bez żadnych zobowiązań. Wystarczy, przejść do zakładki ustawień i zrezygnować z usługi/serwisu.
  • Ile kosztuje portal Obsługa faktur?

    Moduł Fakturowanie jest za darmo. Moduł Wydatki oferowany jest bezpłatnie do 31.12.2020 roku, potem zapłacisz jedynie 15 zł miesięcznie. Moduł Monity płatności oferowany jest bezpłatnie przez okres 3 miesięcy od momentu zarejestrowania się Klienta w programie, potem kosztuje 30 zł miesięcznie. W zakresie funkcjonalności Wydatki, w przypadku, gdy wgrane do programu pliki/zdjęcia/skany dokumentów przekroczą 1GB,  za każde dodatkowe 1GB przestrzeni na pliki/zdjęcia/skany zapłącisz jedyne 5 zł miesięcznie.
  • Gdzie mam się zgłosić gdy będę miał problemy z aktywacją?

    W przypadku problemów z aktywacją programu, możesz skontaktować się z pracownikami dostawcy portalu przez e-mail: pomoc@obslugafaktur.pl bądź telefonicznie pod nr 22 300 52 52 od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 -17:00.
  • Jakie przeglądarki są rekomendowane do pracy z systemem?

    Do prawidłowego funkcjonowania programu zalecane jest korzystanie z najaktualniejszych wersji przeglądarek Mozilla FireFox lub Google Chrome lub Internet Explorer.
  • Jak mogę skontaktować się z działem technicznym w razie pytań dotyczących programu/aplikacji?

    Kontakt z dostawcą programu firmą Cash Director S.A możesz nawiązać telefonicznie: 22 300 52 52 lub mailowo: pomoc@obslugafaktur.pl od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 17:00.
  • Kto jest właścicielem portalu Obsługa faktur?

    Portal Obsługa faktur stworzył Partner Nest Banku - firma Cash Director S.A. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa, NIP: 5222885734, REGON: 141400865. Zajmuje się ona również utrzymaniem programu i jego rozwojem.
  • Ile skanów/zdjęć dokumentów mieści się w programie w ramach 1 GB darmowej przestrzeni?

    1 GB przestrzeni na zdjęcia/skany faktur to bardzo dużo. Przykładowo pozwala to na umieszczenie ok. 20.000 plików pdf, lub 400 zdjęć wysokiej jakości. Jak każdy przedsiębiorca część faktur otrzymujesz na adres e-mail w formacie *pdf (np. faktury za media, wynajem), a część faktur otrzymujesz tradycyjnie w wersji papierowej. Zakładając, że 50% faktur  będziesz otrzymywał w formacie *pdf, a pozostałym fakturom otrzymanym tradycyjnie będziesz robił zdjęcia aplikacją Obsługa faktur, to w systemie możesz umieścić aż 1300 dokumentów (1000 plików pdf i 300 zdjęć wysokiej jakości).
 

Przydatne dokumenty do pobrania

Zobacz co jeszcze dla Ciebie mamy

BIZnest Kredyt w Ratach - Przedsiębiorca

Do 550 tys. zł na 96 miesięcy.
 

Finansowanie faktur w Faktorii

Prosta droga do zapewnienia płynności finansowej Twoje firmy.

BIZnest Oszczędności

Konto lokacyjne dla firm w PLN z wysokim oprocentowaniem.

Strefa porad

Najpopularniejsze formy zabezpieczenia kredytu firmowego

W przypadku zaciągnięcia kredytu w banku – instytucja finansowa, która udzieliła nam pożyczki – musi zabezpieczyć pokrycie zadłużenia. Banki dążą do zminimalizowania ryzyka związanego m.in. z brakiem spłaty kredytu. Z tego powodu wszystkie instytucje bankowe badają zdolność kredytową podmiotu starającego się o udzielenie wsparcia finansowego oraz szukają sposobów na dodatkowe zabezpieczenie pożyczki.

Sposoby na finansowanie działalności biznesowej

W Nest Banku przygotowaliśmy dla Ciebie kilka możliwości kredytowych. Każda nasza propozycja odpowiada innym potrzebom, a oferta została przygotowana z myślą o wsparciu przedsiębiorców w rozwoju ich działalności.

Kredyt dla firm rodzinnych – czyli dla kogo?

Nest Bank przygotował dla firm rodzinnych specjalną ofertę, która ma na celu wsparcie przedsiębiorców  w niezwykle istotnym temacie, jakim jest sukcesja.