Obsługa faktur

Proste narzędzie do dostarczania faktur księgowym bez wychodzenia z domu. Wygodnie i bezpiecznie.

 

Dlaczego warto skorzystać

0
Za przesyłanie faktur do księgowej/go do końca 2020 roku
0
Za możliwość wystawiania faktur z własnym logo, za darmo bez limitu
0
Za narzędzie do wspierania skutecznego ściągania należności przez 3 miesiące
Masz wszystkie faktury w jednym miejscu
Nie tracisz czasu na dojazdy do księgowej/go
Nie potrzebujesz skanera - wgrywasz faktury kosztowe ze smartfona, mailem, z dysku

Czym jest portal Obsługa faktur?

Obsługa faktur to narzędzie, dzięki któremu masz wszystkie faktury kosztowe i sprzedażowe uporządkowane automatycznie w jednym miejscu – na komputerze - widoczne zarówno dla Ciebie, jak i Twojej księgowości.
Możesz skorzystać z następujących funkcjonalności:

  • Wydatki - Wszystkie faktury kosztowe w jednym miejscu, na bieżąco widzisz status wszystkich faktur i działań Twojej księgowości
  • Fakturowanie – łatwe wystawianie faktur sprzedażowych z własnym logo, dostępne są różne szablony faktur oraz Faktury pro forma, korygujące i duplikaty.
  • Monitoring płatności – możesz oznaczać kto zapłacił fakturę, a kto Ci zalega. Widzisz zestawienie niezapłaconych faktur i wysyłasz przypomnienia o płatności bezpośrednio z systemu, mailem lub SMSem.

Dodatkowe korzyści

Bezpieczeństwo

Dostawca systemu (CashDirector) wdrożył system zarządzania bezpieczeństwem informacji wg międzynarodowych korporacyjnych standardów i posiada certyfikat ISO27001.

Monitoring faktur

Na bieżąco wprowadzasz faktury i widzisz status działań Twojej księgowej. W każdym momencie możesz sprawdzić czy dokument został pobrany.

Wygodne formy przesyłania faktur

Elastyczne formy przesyłania faktur np. poprzez zrobienie zdjęcia smartfonem, przesyłanie maili z pdf, wgrywanie plików z dysku

Skuteczne ściąganie należności

Oznaczasz kto zapłacił fakturę, a kto Ci zalega. Widzisz zestawienie niezapłaconych faktur i wysyłasz przypomnienia o płatności bezpośrednio z systemu, mailem lub Smsem.

Jak skorzystać?

  • 1
    Zarejestruj i zaloguj się do programu Obsługa faktur na komputerze
  • 2
    Pobierz aplikację mobilną
  • 3
    Połącz z systemem przez QR kod i zacznij korzystać

Dostawcą portalu Obsługa faktur jest CashDirector SA

CashDirector SA jest firmą świadcząca usługi informatyczne i księgowe. Założona w 2012 roku dziś zatrudnia 150 pracowników w 3 lokalizacjach: Warszawie, Lublinie i Toruniu.

Jest właścicielem min. marki superksiegowa.pl, a jako partner Nest Bank wprowadził dla klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw Nest Banku bezpłatną platformę Obsługa faktur.

CashDirector posiada kapitał zakładowy ponad 14 mln zł, certyfikat ISO 27001 i polisę ubezpieczeniową 1 mln zł.

Masz pytania do portalu Obsługa faktur? Napisz: pomoc@obslugafaktur.pl  lub zadzwoń
pod nr 22 300 52 52.

Więcej o CashDirector Więcej o portalu Obsługa faktur

Pytania i odpowiedzi

  • Co mogę robić w module Fakturowanie?

    Moduł Fakturowanie umożliwia wystawianie faktur (również proforma, walutowych oraz definiowanie ich cykliczności) z własnym logo Twojej firmy. Wystawianie faktur jest bardzo proste - wystarczy, że wpiszesz NIP swojego odbiorcy, a jego dane zostaną automatycznie zaprezentowane na fakturze. Wystawioną fakturę możesz wydrukować lub przesłać do kontrahenta mailem. Dodatkowo w module Fakturowanie możesz zapisywać swoich kontrahentów oraz wygenerować raport sprzedaży z danego miesiąca.
  • Jakie możliwości daje portal Obsługa faktur?

    Portal Obsługa Faktur składa się z dwóch elementów:
    1. Aplikacji mobilnej do wykonywania zdjęć faktur kosztowych
    2. Programu działającego w przeglądarce internetowej na komputerze.
    Program umożliwia:
    • wystawianie faktur przychodowych (program do fakturowania),
    •  wgrywanie faktur kosztowych lub innych dokumentów księgowych bądź umów
      z firmami oraz zdalne przekazywanie tych faktur do księgowej/-ego lub biura rachunkowego, przesyłanie informacji do kontrahentów o nieopłaconych fakturach.
  • Kto może korzystać z portalu Obsługa faktur?

    Portal przeznaczony jest dla przedsiębiorców, którzy szukają wygodnego narzędzia do wystawiania faktur oraz zdalnego (online) przekazywania dokumentów do swojej księgowej / biura rachunkowego.
  • Jak aktywować usługę?

    1. Wejdź na stronę:https://portal.obslugafaktur.pl
    2. Zarejestruj się w programie.
    3. Pobierz i aktywuj aplikację mobilną Obsługa faktur.
    4. Zaproś swoją księgową/księgowego do pobierania faktur.
  • Czego potrzebuję aby korzystać z programu?

    Aby korzystać z programu wystarczy Twój komputer połączony z siecią Internet oraz
    z zainstalowaną przeglądarką internetową (Mozilla FireFox, Google Chrome lub Internet Explorer) oraz aplikacja mobilna Obsługa Faktur zainstalowana na Twoim telefonie (jeśli będziesz chciał wykonywać zdjęcia faktur kosztowych i zdalnie przekazywać je do swojej księgowej/księgowego).
    Do rejestracji w programie będziesz musiał podać również numer telefonu oraz adres e-mail.
     
  • Czy moje dane są bezpieczne?

    Twoje dane są w pełni bezpieczne. Dostawca systemu (firma CashDirector) wdrożył system zarządzania bezpieczeństwem informacji wg międzynarodowych korporacyjnych standardów i posiada certyfikat ISO27001.
  • Jak udostępnić zdalnie dokumenty księgowym?

    Na zakładce Wydatki Kliknij “Zaproś księgową”. Następnie wprowadź dane Twojego biura oraz księgowej/-ego. Księgowa/y otrzyma zaproszenie do systemu e-mailem. Po jego zaakceptowaniu będzie miał/a dostęp do dokumentów, które umieściłeś w systemie.
    Po pobraniu przez Twoją księgową/ego faktury, otrzymasz potwierdzenie pobrania dokumentu e-mailem, a w zakładce Wydatki zobaczysz zmieniony status oznaczony zieloną ikonką. Dzięki temu masz pewność, które dokumenty zostały pobrane, a które nadal czekają na pobranie.
  • Po zalogowaniu do systemu widzę zakładki. Co one oznaczają?

    Po zalogowaniu się do systemu dostępne są 3 moduły:
    1.Wydatki - możliwość wprowadzenia za pomocą opcji wgraj skan, jak i możliwość przesłania bezpośrednio maila na odpowiedni adres faktur kosztowych.
    2. Fakturowanie: możliwość wystawiania faktur sprzedażowych, wystawianie faktur cyklicznych , wprowadzanie danych kontrahenta oraz generowanie raportów związanych ze sprzedażą.
    3. Monitoring płatności : wysyłanie monitów , łączenie dokumentów z przelewami.
     
  • Co mogę robić w module Wydatki?

    W module Wydatki masz wszystkie faktury kosztowe w jednym miejscu.
    Otrzymane do zapłaty faktury przekazać możesz do programu w najwygodniejszy dla Ciebie sposób:
    • za pośrednictwem aplikacji mobilnej Obsługa Faktur, robisz zdjęcie faktury, która od razu widoczna będzie w zakładce Wydatki
    • prześlij mailem fakturę na Twój unikalny adres stworzony w programie,
    • wgraj z dysku komputera fakturę (przycisk "wgraj skan")
  • Co mogę zrobić w module Monity płatności?

    W module Monity płatności oznaczasz kto zapłacił fakturę, a kto Ci zalega. Widzisz zestawienie niezapłaconych faktur i wysyłasz przypomnienia o płatności bezpośrednio z systemu, mailem lub SMS-em. Możesz także zdefiniować własny, automatyczny proces windykacji. Dzięki tej funkcjonalności masz realne wsparcie w skutecznym ściąganiu należności od kontrahentów.
  • Czy mogę w dowolnym momencie dezaktywować usługę?

    Tak z programu możesz zrezygnować w każdym momencie, bez żadnych zobowiązań. Wystarczy, przejść do zakładki ustawień i zrezygnować z usługi/serwisu.
  • Ile kosztuje portal Obsługa faktur?

    Moduł Fakturowanie jest za darmo. Moduł Wydatki oferowany jest bezpłatnie do 31.12.2020 roku, potem zapłacisz jedynie 15 zł miesięcznie. Moduł Monity płatności oferowany jest bezpłatnie przez okres 3 miesięcy od momentu zarejestrowania się Klienta w programie, potem kosztuje 30 zł miesięcznie. W zakresie funkcjonalności Wydatki, w przypadku, gdy wgrane do programu pliki/zdjęcia/skany dokumentów przekroczą 1GB,  za każde dodatkowe 1GB przestrzeni na pliki/zdjęcia/skany zapłącisz jedyne 5 zł miesięcznie.
  • Gdzie mam się zgłosić gdy będę miał problemy z aktywacją?

    W przypadku problemów z aktywacją programu, możesz skontaktować się z pracownikami dostawcy portalu przez e-mail: pomoc@obslugafaktur.pl bądź telefonicznie pod nr 22 300 52 52 od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 -17:00.
  • Jakie przeglądarki są rekomendowane do pracy z systemem?

    Do prawidłowego funkcjonowania programu zalecane jest korzystanie z najaktualniejszych wersji przeglądarek Mozilla FireFox lub Google Chrome lub Internet Explorer.
  • Jak mogę skontaktować się z działem technicznym w razie pytań dotyczących programu/aplikacji?

    Kontakt z dostawcą programu firmą Cash Director S.A możesz nawiązać telefonicznie: 22 300 52 52 lub mailowo: pomoc@obslugafaktur.pl od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 17:00.
  • Kto jest właścicielem portalu Obsługa faktur?

    Portal Obsługa faktur stworzył Partner Nest Banku - firma Cash Director S.A. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa, NIP: 5222885734, REGON: 141400865. Zajmuje się ona również utrzymaniem programu i jego rozwojem.
  • Ile skanów/zdjęć dokumentów mieści się w programie w ramach 1 GB darmowej przestrzeni?

    1 GB przestrzeni na zdjęcia/skany faktur to bardzo dużo. Przykładowo pozwala to na umieszczenie ok. 20.000 plików pdf, lub 400 zdjęć wysokiej jakości. Jak każdy przedsiębiorca część faktur otrzymujesz na adres e-mail w formacie *pdf (np. faktury za media, wynajem), a część faktur otrzymujesz tradycyjnie w wersji papierowej. Zakładając, że 50% faktur  będziesz otrzymywał w formacie *pdf, a pozostałym fakturom otrzymanym tradycyjnie będziesz robił zdjęcia aplikacją Obsługa faktur, to w systemie możesz umieścić aż 1300 dokumentów (1000 plików pdf i 300 zdjęć wysokiej jakości).
 

Przydatne dokumenty do pobrania

Zobacz co jeszcze dla Ciebie mamy

Finansowanie faktur w Faktorii

Prosta droga do zapewnienia płynności finansowej Twoje firmy.

BIZnest Oszczędności

Konto lokacyjne dla firm w PLN z wysokim oprocentowaniem.

Strefa porad

Najpopularniejsze formy zabezpieczenia kredytu firmowego

W przypadku zaciągnięcia kredytu w banku – instytucja finansowa, która udzieliła nam pożyczki – musi zabezpieczyć pokrycie zadłużenia. Banki dążą do zminimalizowania ryzyka związanego m.in. z brakiem spłaty kredytu. Z tego powodu wszystkie instytucje bankowe badają zdolność kredytową podmiotu starającego się o udzielenie wsparcia finansowego oraz szukają sposobów na dodatkowe zabezpieczenie pożyczki.

Sposoby na finansowanie działalności biznesowej

W Nest Banku przygotowaliśmy dla Ciebie kilka możliwości kredytowych. Każda nasza propozycja odpowiada innym potrzebom, a oferta została przygotowana z myślą o wsparciu przedsiębiorców w rozwoju ich działalności.

Kredyt dla firm rodzinnych – czyli dla kogo?

Nest Bank przygotował dla firm rodzinnych specjalną ofertę, która ma na celu wsparcie przedsiębiorców  w niezwykle istotnym temacie, jakim jest sukcesja.