quantix 6 quantix 6 Titanium quantix 6x Solar
Forerunner 745
tactix Delta Solar Edition
Approach S62
Fenix 6 Solar Fenix 6s Solar Fenix 6 Pro Solar Fenix 6s Pro Solar Fenix 6X Pro Solar
vívomove Luxe vívomove Style
vívoactive 3 vívoactive 3 Music
vívoactive 4S vívoactive 4
Venu Venu Sq Venu Sq Music
MARQ Athlete MARQ Aviator MARQ Captain MARQ Driver MARQ Expedition MARQ Driver Performance Edition MARQ Aviator Performance Edition MARQ Commander MARQ Adventurer MARQ Golfer
Forerunner 645 Forerunner 645 Music
Forerunner 945
fēnix 5S Plus fēnix 5 Plus fēnix 5X Plus
fēnix 6S fēnix 6 fēnix 6X
D2 Delta S D2 Delta D2 Delta PX
Na czym polega usługa Garmin Pay?
Co jest potrzebne do korzystania z Garmin Pay?
Co zrobić jeśli podczas parowania telefonu z zegarkiem Garmin w aplikacji Garmin Connect Mobile pojawił się na ekranie telefonu komunikat „Nie można odnaleźć urządzenia”?
Które zegarki Garmin posiadają funkcję Garmin Pay?
Jak dodać kartę do Garmin Pay?
Jak korzystać z Garmin Pay?
Gdzie mogę płacić Garmin Pay?
Nie mogę odnaleźć ikony portfela na zegarku Garmin. Co mogę zrobić?
Jak mogę sprawdzić historię transakcji?
Zgubiłem kartę. Czy mogę nadal płacić zegarkiem Garmin?
Chcę zablokować kartę (nie jestem pewien czy ją zgubiłem). Czy mogę nadal płacić zegarkiem Garmin?
Zgubiłem zegarek Garmin z podpiętą kartą – co muszę zrobić?
Ile kart mogę dodać do aplikacji Garmin Connect Mobile na jednym zegarku Garmin?
Czy po wykonaniu płatności Garmin Pay zobaczę w aplikacji Garmin Connect Mobile zrealizowane transakcje?
Podczas próby wykonania transakcji przy użyciu terminala w sklepie, transakcja została odrzucona, natomiast na zegarku Garmin wyświetlił się komunikat, że płatność wykonana. Czy transakcja finalnie doszła do skutku?
Czy transakcje przy użyciu Garmin Pay mogą być na dowolną kwotę?
Czy przy każdej płatności konieczne jest podawanie 4-cyfrowego hasła?
Czy muszę mieć dostęp do internetu, żeby korzystać z Garmin Pay?
Jeśli zmienię zegarek Garmin, czy nadal będę mógł korzystać z Garmin Pay?