Nest Bank!




Zmieniamy się.

Będziemy wyglądać inaczej.

Nie zmieni się nasza nazwa. Pozostajemy Twoim Nest Bankiem i będziemy oferować atrakcyjne konta – zarówno firmowe, jak i osobiste, a także kredyty firmowe, lokaty, konta oszczędnościowe i inne produkty finansowe dla Ciebie i Twojej firmy.
logo

Do stworzenia nowego logo i hasła Nest Banku zainspirowały nas małe i średnie firmy, do których kierujemy większość swoich usług.

Nadal pozostajemy atrakcyjnym bankiem dla wszystkich klientów – także indywidualnych. Wiemy, jak bardzo lubicie nasze Nest Konto, lokaty i konta oszczędnościowe. Bez obaw – nie planujemy z nich rezygnować.
 

Inspirujemy się siłą przedsiębiorców. Wspieramy ich jako partner, któremu zależy na wspólnym osiąganiu celów.

Kto prowadzi firmę, ten wie, ile wysiłku to wymaga. Przedsiębiorcy, mimo wielu przeciwności, każdego dnia radzą sobie z tymi wyzwaniami, generując blisko 50% polskiego PKB.

To robi wrażenie! Dlatego należy ich wspierać.
logo
 
logo

W Nest Banku cenimy przedsiębiorców za codzienną, konsekwentną pracę. To współcześni bohaterowie naszej gospodarki. Tworzą nowe przedsięwzięcia, biznesy oraz miejsca pracy. Jako bank jesteśmy dla nich przede wszystkim partnerem, który pracuje na wspólny sukces.

Za słowami idą czyny: oferujemy przedsiębiorcom nowoczesne usługi finansowe, które zapewniają minimum formalności i maksimum korzyści. A to gwarantuje dalszy, efektywny rozwój ich biznesu.

Nest Bank. Siła przedsiębiorców.
Group-1112(1)-(1).png

Nowe logo to dopiero pierwszy krok naszej metamorfozy.

Już wkrótce całkowicie odmienimy także stronę internetową, bankowość internetową i aplikację mobilną, karty płatnicze, placówki oraz inne materiały informacyjne (w tym mailingi czy wnioski).

Już teraz możesz zobaczyć demo naszej nowej strony internetowej.
Zobacz demo

Kiedy się zmienimy?

  • Pod koniec pierwszego kwartału 2022 roku (dokładną datę podamy wkrótce) zmienią się: nasza strona www, bankowość online  internetowa i aplikacja mobilna.
  • W drugim kwartale 2022 roku wprowadzimy nowe wizerunki kart płatniczych    Nie musisz wymieniać swojej karty. Korzystaj z niej, aż skończy się jej ważność. Wtedy automatycznie prześlemy Ci nową.
  • Wygląd placówek zmieni się w drugiej połowie 2022 roku.

Dbaj o bezpieczeństwo!

  • Bądź ostrożny, oszuści mogą wykorzystać fakt, że się zmieniamy i próbować wyłudzić Twoje dane.
  • Pamiętaj, że wprowadzane przez nas zmiany nie mają wpływu na zawarte umowy z bankiem. Oznacza to, że nie będziesz musiał podpisywać nowych umów, ani aneksów.  
  • Dane logowania do bankowości online się nie zmienią. Nie podawaj ich nikomu!

Najczęściej zadawane pytania

  • Co się zmieni?

    Logo, wygląd strony www, bankowości internetowej i aplikacji mobilnej, kart płatniczych, wystrój placówek oraz innych materiałów (np. mailingów czy wniosków).
  • Kiedy zmieni się wygląd strony www, bankowości online i placówek?

    Pod koniec I kwartału 2022 roku (dokładną datę ogłosimy wkrótce) zmienią się: nasza strona internetowa oraz bankowość online i aplikacja mobilna. Wygląd placówek zmieni się w drugiej połowie 2022 roku. Zmienimy również wizerunki naszych kart płatniczych, ale najwcześniej w II kwartale 2022 roku.  Informujemy o zmianach z wyprzedzeniem, żeby uniknąć zaskoczenia wśród naszych klientów.
  • Czy w związku ze zmianą logo muszę podpisać z bankiem nową umowę?

    Nie. Twoje umowy są nadal ważne, nie musisz niczego zmieniać, ani aktualizować. Będziesz mógł nadal korzystać ze swojej bankowości na dotychczasowych zasadach.  
  • Czy nowa strona będzie miała ten sam adres?

    Tak, zarówno nasza strona www, jak i bankowość internetowa będą miały ten sam adres co dotychczas.
  • Czy muszę wymieniać kartę?

    Nie musisz wymieniać swojej karty. Korzystaj z niej, aż skończy się jej ważność. Wtedy automatycznie prześlemy Ci nową. Dbamy o ekologię, dlatego nie będziemy wymieniać kart płatniczych, które nie straciły ważności.
  • Czy mogę wypowiedzieć umowy dotychczasowych produktów?

    Zmiany, które wkrótce wprowadzimy dotyczą wyłącznie aspektów wizualnych banku. Warunki, na których prowadzimy Twoje produkty się nie zmieniają i nie ma podstaw do wypowiedzenia umowy z powodu zapowiadanych zmian. Umowę możesz wypowiedzieć na warunkach określonych w regulaminie.
  • Czy login i hasło do bankowości online się zmieniają?

    Twój login i hasło się nie zmienią, będziesz logować się tak jak dotychczas.