06.07.2021

Uważaj na fałszywe ogłoszenia dotyczące Nest Banku.

Uważaj na fałszywe ogłoszenia dotyczące Nest Banku. Oszuści zachęcają do zakładania „rachunku audytorskiego”. Sprawdź jak się chronić.
06.07.2021

Przerwa w dostępie do bankowości elektronicznej w nocy 10 lipca 2021 (sobota) w godz. 0:30 - 8:00

Nie będziesz mógł się zalogować do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej w nocy od godz. 0:30 do 8:00 10 lipca 2021 (sobota).
 
W tych godzinach będziemy prowadzić prace serwisowe.
 
Dziękujemy za wyrozumiałość.
 
24.06.2021

26 i 27 czerwca planujemy prace techniczne.

​W ten weekend (26 i 27 czerwca) będziemy intensywnie pracować nad usprawnieniem naszych systemów.
W tym czasie pojawią się utrudnienia w korzystaniu z niektórych usług:  
w sobotę:  
  • Od godz. 00:30 do godz. 06.00 nie będzie można zalogować się do naszej bankowości internetowej i aplikacji mobilnej 
w niedzielę:  
  • Od 8.00 do godz. 14.00 nie będzie można płacić kartą w Internecie z użyciem 3D-Secure, mogą również wystąpić chwilowe problemy z aktywacją karty, zmianą limitów oraz zmianą kodu PIN.  
Kartę możesz zastrzec całodobowo przez naszą infolinię.  Wszystkie pozostałe usługi będą działały bez zmian. Przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość. 
01.06.2021

W długi weekend (3 i 4 czerwca) nasze placówki będą nieczynne. Sprawdź inne utrudnienia.

3 czerwca 2021 r., nasze placówki, infolinia i obsługa wideoweryfikacji nie pracują.
4 czerwca 2021 r., nie pracują nasze placówki i obsługa wideoweryfikacji.

Kartę płatniczą możesz zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numer 22 438-41-41 i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1" (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora).

Przepraszamy za utrudnienia.

Pozdrawiamy
Nest Bank

19.05.2021

Niedostępność wniosków – prace techniczne 20-22.05.21

Od 20 do 22 maja nie złożysz żadnego wniosku na stronie www, w bankowości online ani na infolinii.
  • Nie założysz konta czy lokaty i nie złożysz wniosku o kredyt
  • Nie otworzysz również dodatkowego konta, nie będziesz mógł zamówić karty do konta, nie złożysz wniosku o 500+, odwołania w ramach Tarczy PFR czy innego wniosku dostępnego w zakładkach Centrum Kontaktu i Pasaż Produktów.
Płatności, przelewy oraz inne funkcje będą działy bez zmian.
19.05.2021

21 maja 2021 r. nasze placówki będą nieczynne

21 maja 2021 r. nasze placówki będą nieczynne. Infolinia oraz usługa wideoweryfikacji pracują bez zmian.

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

Pozdrawiamy
Nest Bank
18.05.2021

Chwilowe utrudnienia podczas płatności kartami

19 maja 2021r. w godzinach 00:00 – 06:00 mogą występować chwilowe utrudnienia podczas płatności kartami w terminalach oraz wypłat w bankomatach. Wszystkie pozostałe usługi będą działały bez zmian. Przepraszamy za utrudnienia”
12.05.2021

14 maja 2021 r. nasze placówki będą czynne do godziny 15:00. Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

14 maja 2021 r. nasze placówki będą czynne do godziny 15:00, ponieważ bierzemy udział w akcji 2 godziny dla rodziny.

Placówki partnerskie, infolinia oraz usługa wideoweryfikacji pracują bez zmian.

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.
Pozdrawiamy
Nest Bank
 
28.04.2021

3 maja 2021 r. nasze placówki i infolinia będą nieczynne.

3 maja 2021 r. nasze placówki będą nieczynne. Infolinia oraz usługa wideoweryfikacji będą niedostępne.
Kartę płatniczą można zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numer 22 438-41-41 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora) i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

Pozdrawiamy
Nest Bank
23.04.2021

Prace serwisowe 25.04.2021r. w godzinach 08:00 – 14:00 - utrudnienia przy aktywacji karty, nadaniu / zmiany kodu PIN i zmiany limitów płatności.

25 kwietnia 2021r. w godzinach 08:00 – 14:00 będziemy prowadzić prace serwisowe. W tym czasie mogą występować chwilowe utrudnienia podczas aktywacji karty, nadania lub zmiany kodu PIN oraz zmiany limitów płatności. Przepraszamy za utrudnienia.
31.03.2021

5 kwietnia 2021 r. (Poniedziałek Wielkanocny) nasze placówki będą nieczynne. Infolinia oraz usługa wideoweryfikacji będą niedostępne.

5 kwietnia 2021 r. (Poniedziałek Wielkanocny) nasze placówki będą nieczynne. Infolinia oraz usługa wideoweryfikacji będą niedostępne.

Kartę płatniczą można zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numer 22 438-41-41 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora) i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

Pozdrawiamy
Zespół Nest Banku
31.03.2021

2 kwietnia 2021 r. (Wielki Piątek) nasze placówki będą nieczynne.

2 kwietnia 2021 r. (Wielki Piątek) nasze placówki będą nieczynne.

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

Pozdrawiamy
Nest Bank
30.03.2021

Oszuści podszywają się pod pracowników Nest Banku.

WAŻNE! Oszuści podszywają się pod pracowników Nest Banku. Wyłudzają kody SMS, kody BLIK, dane do logowania i dane karty płatniczej. Zapoznaj się z zasadami bezpieczeństwa.
19.03.2021

W sobotę 20 marca w godzinach 00:00 - 6:00 oraz w niedzielę 21 marca w godzinach 00:00 - 4:00  będziemy prowadzić prace konserwacyjne w systemie autoryzacyjnym.

W sobotę 20 marca w godzinach 00:00 - 6:00 oraz w niedzielę 21 marca w godzinach 00:00 - 4:00  będziemy prowadzić prace konserwacyjne w systemie autoryzacyjnym.
W tym czasie mogą występować problemy z  przeprowadzeniem transakcji kartą w Internecie z użyciem 3D Secure, aktywacją karty oraz zmianą kodu PIN. 
W przypadku konieczności zmiany limitów na karcie zapraszamy do kontaktu z infolinią banku.
08.03.2021

8 marca od godziny 12:00 mogą wystąpić problemy związane z aktywacją karty, nadaniem kodu PIN oraz zmianą kodu pin do karty

8 marca od godziny 12:00 mogą wystąpić problemy związane z aktywacją karty, nadaniem kodu PIN oraz zmianą kodu pin do karty. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Przepraszamy za utrudnienia.
05.03.2021

Prace Serwisowe – wniosek kredytowy online

Dziś od godziny 15:00 ze względu na prace serwisowe wyłączymy możliwość złożenia wniosku kredytowego online. Zachęcamy Cię do skorzystania z rozmowy z doradcą, który skontaktuje się z Tobą i złoży wniosek kredytowy telefonicznie. Aby zamówić rozmowę z doradcą skorzystaj z formularza kontaktowego dostępnego na stronie. Ponowne uruchomienie możliwości złożenia wniosku online nastąpi w poniedziałek (8.03.2021) o godzinie 8:00.  
Przepraszamy za utrudnienia.
Zespół Nest Bank S.A
01.03.2021

Prace techniczne od 4 do 8 marca 2021r. – kliknij tutaj i sprawdź możliwe utrudnienia

Zmieniamy się dla Was. Dlatego od 4 do 8 marca 2021 roku będziemy prowadzić prace techniczne w naszych systemach. W weekend (6-7 marca) nie będzie dostępny BLIK, nie zrobisz przelewów natychmiastowych oraz w ograniczony sposób będziesz mógł korzystać z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. W poniedziałek (8 marca) mogą występować chwilowe utrudnienia w płatności kartą.  

Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje nt. niedostępnych funkcji w najbliższych dniach.

  1. Od 4 do 8 marca w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej nie będziesz mógł:

  • zmienić kodu PIN, zmienić limitu na karcie, zastrzec karty oraz aktywować nowej karty i nadać dla niej kodu PIN,
  • złożyć wniosku o otwarcie Nest Konta Samodzielnego dla swojego dziecka, o pełnomocnictwo do rachunku oraz o wydanie nowej karty.

 
W każdym momencie możesz zastrzec kartę dzwoniąc na naszą infolinię.

  1. 6 marca 2021 r. (sobota) w godzinach 00:30 do 02:00 bankowość internetowa i aplikacja mobilna będą niedostępne – nie będzie możliwości zalogowania się.

  2. Od 6 marca od godziny 2.00 do 7 marca do godz.18.00 bankowość internetowa i aplikacja mobilna będą działały w ograniczonym zakresie. Oznacza to, że:

  • BLIK będzie całkowicie niedostępny – nie zapłacisz za zakupy internetowe ani stacjonarne, nie wypłacisz z bankomatu ani nie wpłacisz gotówki.

W tym czasie nadal będziesz mógł wypłacać gotówkę kartą z dowolnych bankomatów oraz płacić kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych.

  • Nie złożysz żadnego wniosku (np. o otwarcie konta).
  • Twoje zlecenia (np. przelewy) zostaną zapisane w systemie, ale zrealizujemy je po zakończeniu prac.
  • Nie doładujesz telefonu w bankowości online.
  • Możesz wpłacić gotówkę we wpłatomacie (przy użyciu karty), jednak środki pojawią się na Twoim koncie po zakończeniu prac.
  • Nie będziesz mógł wykonać, ani otrzymać  przelewu natychmiastowego.
  • Niedostępne będą operacje na saszetkach (zasilenie, zmiana kwoty, usunięcie saszetki) oraz zarządzanie celami oszczędnościowymi.
  1. 8 marca 2021 r.  (poniedziałek) w godzinach 11:00 do 12:00 mogą występować chwilowe problemy w trakcie płatności kartami.

Za wszystkie niedogodności przepraszamy.
Dodatkowe źródła informacji i kontaktu z nami:

  • śledź naszą stronę nestbank.pl – znajdziesz tam wszystkie aktualne informacje
  • sprawdź zakładkę pomoc - znajdziesz tam odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
  • skontaktuj się poprzez formularz kontaktowy dostępny TUTAJ
  • skontaktuj się z naszą infolinią nr. 22 438 41 41 lub napisz na kontakt@nestbank.pl
21.12.2020

Krótsze godziny pracy placówek 31 grudnia

31 grudnia placówki pracują do godziny 15:00. Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

Pozdrawiamy

Zespół Nest Banku

21.12.2020

Niedostępność placówek, infolinii i usługi wideoweryfikacji 1 i 6 stycznia 2021 r.

W dniu 31.12.2020 usługę wideoweryfikacji będziemy świadczyć w godzinach 8:00 – 16:00. Od 4 stycznia usługa będzie ponownie dostępna w godzinach 9:00 – 18:00.

1.01.2021 i 6.01.2021 placówki Nest Banku będą nieczynne. Infolinia oraz usługa wideoweryfikacji będą w tych dniach niedostępne. 

Kartę płatniczą można zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numer 22 438-41-41 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora) i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

Pozdrawiamy

Zespół Nest Banku

21.12.2020

Niedostępność placówek, infolinii i usługi wideoweryfikacji w Święta Bożego Narodzenia

Od 24 do 26 grudnia 2020 r. placówki Nest Banku będą nieczynne. Infolinia oraz usługa wideoweryfikacji będą w tych dniach niedostępne.

Kartę płatniczą można zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numer 22 438-41-41 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora) i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

Pozdrawiamy
Zespół Nest Banku

11.12.2020

W sobotę 12 grudnia 2020 r. w godzinach 00:00 - 5:00 będą realizowane prace konserwacyjne w systemie autoryzacyjnym.

W sobotę 12 grudnia 2020 r. w godzinach 00:00 - 5:00 będą realizowane prace konserwacyjne w systemie autoryzacyjnym. W tym czasie nie będzie możliwości przeprowadzenia transakcji kartą w Internecie z użyciem 3D
Secure.  
05.11.2020

Niedostępność oddziałów, placówek i infolinii Nest Banku 11 listopada 2020

11 listopada 2020 r. oddziały i placówki Nest Banku będą nieczynne. Infolinia oraz usługa wideoweryfikacji będą w tym dniu niedostępne.

Kartę płatniczą można zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numer 22 438-41-41 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora) i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

Pozdrawiamy
Zespół Nest Banku

09.10.2020

W niedzielę 11 października 2020 r. w godzinach 00:01 - 4:30 będą realizowane prace konserwacyjne w systemie autoryzacyjnym.

W niedzielę 11 października 2020 r. w godzinach 00:01 - 4:30 będą realizowane prace konserwacyjne w systemie autoryzacyjnym. W tym czasie nie będzie możliwości przeprowadzenia transakcji kartą w Internecie z użyciem 3D Secure.  
04.09.2020

W poniedziałek 7 września 2020 r. w godzinach 02:00 - 6:00 będą realizowane prace konserwacyjne w systemie autoryzacyjnym

W poniedziałek 7 września 2020 r. w godzinach 02:00 - 6:00 będą realizowane prace konserwacyjne w systemie autoryzacyjnym. W tym czasie nie będzie możliwości przeprowadzenia transakcji kartą w Internecie z
użyciem 3D Secure.  
21.08.2020

Od piątku (21.08 godz. 18.00) do niedzieli (23.08 do godziny 9.00) niedostępne będą wnioski online o otwarcie Nest Konta i Biznest Konta.

Od piątku (21.08 godz. 18.00) do niedzieli (23.08 do godziny 9.00) niedostępne będą wnioski online o otwarcie Nest Konta i Biznest Konta.  Za utrudnienia przepraszamy.
11.08.2020

14 sierpnia nasze oddziały i placówki partnerskie będą zamknięte

14 sierpnia 2020 r. (piątek) nasze oddziały i placówki partnerskie będą nieczynne.

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

Pozdrawiamy

Zespół Nest Banku

15.07.2020

17 lipca 2020 r. w godzinach 02:00 - 5:00 będą realizowane prace konserwacyjne w systemie autoryzacyjnym

W piątek 17 lipca 2020r. w godzinach 02:00 - 5:00 będą realizowane prace konserwacyjne w systemie autoryzacyjnym. W tym czasie nie będzie możliwości przeprowadzenia transakcji kartą w Internecie z użyciem 3D Secure.
18.06.2020

W niedzielę 21 czerwca 2020 r. w godzinach 0:01 - 6:00 nie będzie możliwości przeprowadzenia transakcji kartą w Internecie z użyciem 3D Secure.

W niedzielę 21 czerwca 2020 r. w godzinach 0:01 - 6:00 będą realizowane prace konserwacyjne w systemie autoryzacyjnym. W tym czasie nie będzie możliwości przeprowadzenia transakcji kartą w Internecie z użyciem 3D Secure.
10.06.2020

12 czerwca 2020 r. (piątek) niedostępna wideo rozmowa w celu potwierdzenia tożsamości przy otwarciu rachunku.

12 czerwca 2020 r. (piątek) nie będzie dostępna możliwość złożenia wniosku o otwarcie rachunku z potwierdzeniem tożsamości w trakcie wideo rozmowy.

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

Pozdrawiamy

Zespół Nest Banku

09.06.2020

11 czerwca 2020 r. (Boże Ciało) nasza infolinia będzie nieczynna.

11 czerwca 2020 r. (Boże Ciało) nasza infolinia będzie nieczynna.

Kartę płatniczą można zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numer 22 438-41-41 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora) i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

Pozdrawiamy

Zespół Nest Banku

15.05.2020

17 maja 2020 r. w godzinach 0:01 - 6:00 będą realizowane prace konserwacyjne w systemie autoryzacyjnym.

W niedzielę 17 maja 2020 r. w godzinach 0:01 - 6:00 będą realizowane prace konserwacyjne w systemie autoryzacyjnym. W tym czasie nie będzie możliwości przeprowadzenia transakcji kartą w Internecie z użyciem 3D
Secure.  
29.04.2020

Tarcza finansowa Polskiego Funduszu Rozwoju - start programu

29.04.2020 Nest Bank uruchomi procedurę składania wniosków o subwencje finansowe w ramach tarczy finansowej PFR
28.04.2020

Ostrzegamy, przed nowym scenariuszem phishingowym bazującym na zachęcaniu do skorzystania przez odbiorcę SMS z tarczy antykryzysowej i pozyskania 10 000 zł.

Szanowni Państwo,

ostrzegamy, przed nowym scenariuszem phishingowym bazującym na zachęcaniu do skorzystania przez odbiorcę SMS z tarczy antykryzysowej i pozyskania 10 000 zł.

Prosimy o szczególną ostrożność w związku z pojawieniem się linków w wiadomościach SMS wysyłanych przez oszustów. SMS prowadzą do fałszywej bramki płatności. Pod pozorem konieczności weryfikacji danych wyłudzane są dane o loginie, haśle, nazwisku panieńskim matki oraz numer PESEL. Dane te mogą być wykorzystane np. do przejęcia bankowości elektronicznej oraz resetu dostępów do niej. Wszystkie informacje dotyczące Tarczy Finansowej PFR dostępne są wyłącznie na stronach www, w oficjalnej komunikacji i w bankowości elektronicznej Nest Banku oraz pozostałych banków, które przyjmują wnioski.

28.04.2020

Ostrzegamy przed połączeniami od osób podszywających się pod Policjantów, które informują o konieczności podania danych do logowania

Ostrzegamy przed połączeniami od osób podszywających się pod Policjantów, które informują o konieczności podania danych do logowania do bankowości elektronicznej. Mogą też nakłaniać do instalowania aplikacji pozwalającej na zdalny dostęp do Twojego komputera.

Pamiętaj! Policja i Bank nie kontaktują się z klientami prosząc o instalowanie aplikacji na komputerze lub telefonie. Policja i Bank nigdy nie proszą o podanie haseł do bankowości ani kodów do dokonania przelewu. Nigdy nie podawaj nikomu takich informacji.

Jeśli będziesz uczestnikiem podobnej rozmowy prosimy o niezwłoczny kontakt z infolinią Banku.

28.04.2020

Niedostępność infolinii 1 maja 2020

1 maja 2020 r. (Święto Pracy) nasza infolinia będzie nieczynna.

Kartę płatniczą można zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numer 22 438-41-41 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora) i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

Pozdrawiamy

Zespół Nest Banku

09.04.2020

Niedostępność infolinii 13 kwietnia 2020 (Poniedziałek Wielkanocny)

13 kwietnia 2020 r. (Poniedziałek Wielkanocny) nasza infolinia będzie nieczynna.
Kartę płatniczą można zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numer 22 438-41-41 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora) i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności. 

Pozdrawiamy
Zespół Nest Banku
25.03.2020

Komunikat ws. prac serwisowych systemu autoryzacyjnego

28 marca 2020 r. w godzinach 0:01 - 5:00 będą realizowane prace serwisowe. W tym czasie nie będzie możliwości przeprowadzenia transakcji kartą w internecie z użyciem 3D Secure.  Wypłaty z bankomatów oraz płatności kartami w sklepach stacjonarnych będą działały bez zmian.  

Pozdrawiamy
Zespół Nest Banku
18.03.2020

Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19), które nakłaniają klientów banków do dokonywania transakcji finansowych.

Drodzy klienci,
 
Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19), które nakłaniają klientów banków do dokonywania transakcji finansowych. 
 
Przestępcy podszywają się pod instytucje zaufania publicznego takie jak banki, urzędy państwowe, centralne oraz lokalne. Posługują się fałszywymi komunikatami i informacjami związanymi z epidemią koronawirusa (COVID-19).
W przesyłanych wiadomościach zawarte są linki prowadzące do stron przestępców. Ich zadaniem jest wyłudzanie loginów i haseł do bankowości internetowej, a także kodów autoryzacyjnych, dających możliwość zatwierdzenia przelewów na rachunek przestępców. W niektórych przypadkach linki mogą prowadzić do stron zawierających złośliwy kod powodujący przejęcie urządzenia klienta, na którym otrzymał wiadomość.
Zobacz przykłady SMS i stron www wykorzystywanych przy oszustwach tutaj
  • Przypominamy, że jedynymi i prawdziwymi źródłami informacji są komunikaty przekazywane przez służby lub/i zamieszczane na oficjalnych stronach internetowych.
  • W związku z koniecznością ograniczenia rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19, wywoływanej przez koronawirusa, na bieżąco komunikaty przekazują również przedstawiciele najwyższych władz Państwa w mediach masowych.
 
  • Sprawdź w pasku przeglądarki, czy adres internetowy podanej w wiadomości strony zgadza się z adresem strony banku. Jeśli adres jest inny niż zwykle, nie loguj się na tej stronie - nie podawaj tam swoich danych oraz powiadom o tym bank.
  • Zawsze czytaj bardzo uważnie treść każdego SMSa z kodem autoryzacyjnym lub treść komunikatu autoryzacyjnego przesłanego za pośrednictwem bankowej aplikacji mobilnej.
 
Pozdrawiamy
Nest Bank
13.03.2020

Specjalne środki ochronne w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19

Drodzy klienci,

zastosowaliśmy specjalne środki ochronne w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19. Większość naszych placówek funkcjonuje normalnie, jednak niektóre mogą być czasowo zamknięte lub mieć zmienione godziny otwarcia.

Zachęcamy do korzystania:
  • bezpłatnie ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą
  • z wpłatomatów sieci Euronet, również bezpłatnie
  • z bankowości internetowej i mobilnej Nest Banku, która jest dostępna 24/7
Jeśli wybieracie się do naszych placówek to sprawdźcie aktualne godziny pracy TUTAJ.

Jeżeli masz jakikolwiek problem lub pytanie to skontaktuj się z nami przez:
09.01.2020

Utrudnienia w realizacji płatności kartą w internecie

12 stycznia w godzinach 02:00 - 06:00 mogą wystąpić czasowe utrudnienia w realizacji płatności kartą w internecie spowodowane pracami serwisowymi.

Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.

27.12.2019

Zmiana godzin pracy infolinii w okresie świątecznym

Drodzy Klienci,

31 grudnia 2019 r. nasza infolinia będzie czynna od 7.00 do 18:00. 1 stycznia 2020 r. oraz 6 stycznia 2020 r. (Święto Trzech Króli) nasza infolinia będzie nieczynna. W tych dniach nie będzie także możliwości założenia Nest Konta w trakcie rozmowy wideo z konsultantem.

Kartę płatniczą mogą Państwo zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora) i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności,

Zespół Nest Banku

17.12.2019

Zmiana godzin pracy infolinii w okresie świątecznym

Drodzy Klienci,

24 grudnia 2019 r. (Wigilia) nasza infolinia będzie czynna od 7.00 do 14.00. 25 i 26 grudnia 2019 r. infolinia będzie nieczynna. Od 24 do 26 grudnia 2019 r. nie będzie możliwości założenia Nest Konta w trakcie rozmowy wideo z konsultantem.

Kartę płatniczą mogą Państwo zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora) i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

Życzymy wesołych oraz spokojnych Świąt Bożego Narodzenia,
Zespół Nest Banku

15.11.2019

Utrudnienia w realizacji płatności kartą w internecie

W dniu 17.11.2019 w godzinach 02:00 - 06:00 mogą wystąpić utrudnienia w realizacji płatności kartą w internecie spowodowane pracami serwisowymi.
05.11.2019

Niedostępność infolinii 11 listopada 2019

11 listopada 2019 r. infolinia oraz placówki Nest Banku będą nieczynne. W tych dniach nie będzie również możliwości złożenia wniosku o konto za pośrednictwem rozmowy wideo. Zapraszamy do naszych zdalnych kanałów obsługi – bankowości internetowej i mobilnej oraz na stronę www.nestbank.pl.

Kartę płatniczą mogą Państwo zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

28.10.2019

Niedostępność infolinii 1 listopada 2019

1 listopada 2019 r. infolinia oraz placówki Nest Banku będą nieczynne. W tych dniach nie będzie również możliwości złożenia wniosku o konto za pośrednictwem rozmowy wideo. Zapraszamy do naszych zdalnych kanałów obsługi – bankowości internetowej i mobilnej oraz na stronę www.nestbank.pl.

Kartę płatniczą mogą Państwo zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

20.09.2019

Utrudnienia w wypłacie środków z bankomatów i realizacji płatności kartowych

Informujemy, że w dniu 22.09.2019 w godzinach 01:00 - 06:00 mogą wystąpić utrudnienia w wypłatach środków z bankomatów oraz płatnościach kartowych w Internecie spowodowane pracami serwisowymi. 
07.09.2019

Brak dostępności wniosków internetowych

Informujemy, że w dniu 07.09.2019 w godzinach 04:00-11:00 nie będzie możliwe składanie wniosków przez internet dotyczących nowych kont bankowych, lokat oraz Nest Gotówki na KLIK.
14.08.2019

Niedostępność infolinii i oddziałów

W dniu 15.08.2019 infolinia oraz oddziały i placówki partnerskie Nest Banku będą nieczynne. W dniu 16.08.2019 nie będzie możliwości złożenia wniosku o konto za pośrednictwem rozmowy wideo, a oddziały i większość placówek partnerskich będzie nieczynna. Karty płatnicze można zastrzec całodobowo pod numerem telefonu 801 800 188 lub 22 438 41 41.
17.06.2019

Niedostępność infolinii w Boże Ciało

Z uwagi na to, że 20 czerwca 2019 r. jest dniem ustawowo wolnym od pracy, infolinia Nest Banku będzie nieczynna. Nie będzie również możliwości złożenia wniosku o konto za pośrednictwem rozmowy video.

Karty płatnicze można zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

17.05.2019

Skrócone godziny pracy infolinii w związku z inicjatywą "Dwie Godziny dla Rodziny"

Nest Bank jest partnerem inicjatywy „Dwie Godziny dla Rodziny” dlatego w najbliższy piątek (17.05.) godziny pracy infolinii są skrócone do 22:00. Zastrzeżenie kart płatniczych będzie dostępne bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numer 801-800-188 lub 22 438-41-41 i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".
01.05.2019

Niedostępność infolinii i wideokonsultantów w okresie długiego weekendu majowego

Informujemy, że w dniach świąt 1 oraz 3 maja 2019 r. nasza infolinia będzie nieczynna, nie będą dostępni również nasi wideokonsultanci (nie będzie możliwości złożenia wniosku o konto za pośrednictwem rozmowy wideo). W dniu 2 maja 2019 r. nasza infolinia oraz obsługa wniosków za pośrednictwem rozmowy wideo będą dostępne do godziny 18.00. Oddziały oraz placówki partnerskie będą tego dnia nieczynne, zapraszamy od poniedziałku 6 maja. Karty płatnicze można zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

Zobacz, co jeszcze dla Ciebie mamy

Nest Oszczędności

Zyskaj 1,1% w okresie promocji w skali roku do 10 tys. złotych.
 

Nest Konto

Nr 1 w rankingu* kont osobistych Bankier.pl 2020. Prowadzisz niezmiennie za 0 zł.
 

BIZnest Konto

Darmowe konto firmowe. Nr 1 wg rankingu Bankier.pl 2020 r.