26.03.2020

Wakacje kredytowe - złóż wniosek

Aby skorzystać z wakacji kredytowych niezbędne jest złożenie wniosku - szczegóły znajdziesz na stronie dedykowanej ofercie "Wakacje kredytowe"
25.03.2020

Komunikat ws. prac serwisowych systemu autoryzacyjnego

28 marca 2020 r. w godzinach 0:01 - 5:00 będą realizowane prace serwisowe. W tym czasie nie będzie możliwości przeprowadzenia transakcji kartą w internecie z użyciem 3D Secure.  Wypłaty z bankomatów oraz płatności kartami w sklepach stacjonarnych będą działały bez zmian.  

Pozdrawiamy
Zespół Nest Banku
18.03.2020

Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19), które nakłaniają klientów banków do dokonywania transakcji finansowych.

Drodzy klienci,
 
Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19), które nakłaniają klientów banków do dokonywania transakcji finansowych. 
 
Przestępcy podszywają się pod instytucje zaufania publicznego takie jak banki, urzędy państwowe, centralne oraz lokalne. Posługują się fałszywymi komunikatami i informacjami związanymi z epidemią koronawirusa (COVID-19).
W przesyłanych wiadomościach zawarte są linki prowadzące do stron przestępców. Ich zadaniem jest wyłudzanie loginów i haseł do bankowości internetowej, a także kodów autoryzacyjnych, dających możliwość zatwierdzenia przelewów na rachunek przestępców. W niektórych przypadkach linki mogą prowadzić do stron zawierających złośliwy kod powodujący przejęcie urządzenia klienta, na którym otrzymał wiadomość.
Zobacz przykłady SMS i stron www wykorzystywanych przy oszustwach tutaj
  • Przypominamy, że jedynymi i prawdziwymi źródłami informacji są komunikaty przekazywane przez służby lub/i zamieszczane na oficjalnych stronach internetowych.
  • W związku z koniecznością ograniczenia rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19, wywoływanej przez koronawirusa, na bieżąco komunikaty przekazują również przedstawiciele najwyższych władz Państwa w mediach masowych.
 
  • Sprawdź w pasku przeglądarki, czy adres internetowy podanej w wiadomości strony zgadza się z adresem strony banku. Jeśli adres jest inny niż zwykle, nie loguj się na tej stronie - nie podawaj tam swoich danych oraz powiadom o tym bank.
  • Zawsze czytaj bardzo uważnie treść każdego SMSa z kodem autoryzacyjnym lub treść komunikatu autoryzacyjnego przesłanego za pośrednictwem bankowej aplikacji mobilnej.
 
Pozdrawiamy
Nest Bank
13.03.2020

Specjalne środki ochronne w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19

Drodzy klienci,

zastosowaliśmy specjalne środki ochronne w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19. Większość naszych placówek funkcjonuje normalnie, jednak niektóre mogą być czasowo zamknięte lub mieć zmienione godziny otwarcia.

Zachęcamy do korzystania:
  • bezpłatnie ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą
  • z wpłatomatów sieci Euronet, również bezpłatnie
  • z bankowości internetowej i mobilnej Nest Banku, która jest dostępna 24/7
Jeśli wybieracie się do naszych placówek to sprawdźcie aktualne godziny pracy TUTAJ.

Jeżeli masz jakikolwiek problem lub pytanie to skontaktuj się z nami przez:
09.01.2020

Utrudnienia w realizacji płatności kartą w internecie

12 stycznia w godzinach 02:00 - 06:00 mogą wystąpić czasowe utrudnienia w realizacji płatności kartą w internecie spowodowane pracami serwisowymi.

Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.

27.12.2019

Zmiana godzin pracy infolinii w okresie świątecznym

Drodzy Klienci,

31 grudnia 2019 r. nasza infolinia będzie czynna od 7.00 do 18:00. 1 stycznia 2020 r. oraz 6 stycznia 2020 r. (Święto Trzech Króli) nasza infolinia będzie nieczynna. W tych dniach nie będzie także możliwości założenia Nest Konta w trakcie rozmowy wideo z konsultantem.

Kartę płatniczą mogą Państwo zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora) i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności,

Zespół Nest Banku

17.12.2019

Zmiana godzin pracy infolinii w okresie świątecznym

Drodzy Klienci,

24 grudnia 2019 r. (Wigilia) nasza infolinia będzie czynna od 7.00 do 14.00. 25 i 26 grudnia 2019 r. infolinia będzie nieczynna. Od 24 do 26 grudnia 2019 r. nie będzie możliwości założenia Nest Konta w trakcie rozmowy wideo z konsultantem.

Kartę płatniczą mogą Państwo zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora) i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

Życzymy wesołych oraz spokojnych Świąt Bożego Narodzenia,
Zespół Nest Banku

15.11.2019

Utrudnienia w realizacji płatności kartą w internecie

W dniu 17.11.2019 w godzinach 02:00 - 06:00 mogą wystąpić utrudnienia w realizacji płatności kartą w internecie spowodowane pracami serwisowymi.
05.11.2019

Niedostępność infolinii 11 listopada 2019

11 listopada 2019 r. infolinia oraz placówki Nest Banku będą nieczynne. W tych dniach nie będzie również możliwości złożenia wniosku o konto za pośrednictwem rozmowy wideo. Zapraszamy do naszych zdalnych kanałów obsługi – bankowości internetowej i mobilnej oraz na stronę www.nestbank.pl.

Kartę płatniczą mogą Państwo zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

28.10.2019

Niedostępność infolinii 1 listopada 2019

1 listopada 2019 r. infolinia oraz placówki Nest Banku będą nieczynne. W tych dniach nie będzie również możliwości złożenia wniosku o konto za pośrednictwem rozmowy wideo. Zapraszamy do naszych zdalnych kanałów obsługi – bankowości internetowej i mobilnej oraz na stronę www.nestbank.pl.

Kartę płatniczą mogą Państwo zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

20.09.2019

Utrudnienia w wypłacie środków z bankomatów i realizacji płatności kartowych

Informujemy, że w dniu 22.09.2019 w godzinach 01:00 - 06:00 mogą wystąpić utrudnienia w wypłatach środków z bankomatów oraz płatnościach kartowych w Internecie spowodowane pracami serwisowymi. 
07.09.2019

Brak dostępności wniosków internetowych

Informujemy, że w dniu 07.09.2019 w godzinach 04:00-11:00 nie będzie możliwe składanie wniosków przez internet dotyczących nowych kont bankowych, lokat oraz Nest Gotówki na KLIK.
14.08.2019

Niedostępność infolinii i oddziałów

W dniu 15.08.2019 infolinia oraz oddziały i placówki partnerskie Nest Banku będą nieczynne. W dniu 16.08.2019 nie będzie możliwości złożenia wniosku o konto za pośrednictwem rozmowy wideo, a oddziały i większość placówek partnerskich będzie nieczynna. Karty płatnicze można zastrzec całodobowo pod numerem telefonu 801 800 188 lub 22 438 41 41.
17.06.2019

Niedostępność infolinii w Boże Ciało

Z uwagi na to, że 20 czerwca 2019 r. jest dniem ustawowo wolnym od pracy, infolinia Nest Banku będzie nieczynna. Nie będzie również możliwości złożenia wniosku o konto za pośrednictwem rozmowy video.

Karty płatnicze można zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

17.05.2019

Skrócone godziny pracy infolinii w związku z inicjatywą "Dwie Godziny dla Rodziny"

Nest Bank jest partnerem inicjatywy „Dwie Godziny dla Rodziny” dlatego w najbliższy piątek (17.05.) godziny pracy infolinii są skrócone do 22:00. Zastrzeżenie kart płatniczych będzie dostępne bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numer 801-800-188 lub 22 438-41-41 i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".
01.05.2019

Niedostępność infolinii i wideokonsultantów w okresie długiego weekendu majowego

Informujemy, że w dniach świąt 1 oraz 3 maja 2019 r. nasza infolinia będzie nieczynna, nie będą dostępni również nasi wideokonsultanci (nie będzie możliwości złożenia wniosku o konto za pośrednictwem rozmowy wideo). W dniu 2 maja 2019 r. nasza infolinia oraz obsługa wniosków za pośrednictwem rozmowy wideo będą dostępne do godziny 18.00. Oddziały oraz placówki partnerskie będą tego dnia nieczynne, zapraszamy od poniedziałku 6 maja. Karty płatnicze można zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

Zobacz, co jeszcze dla Ciebie mamy

Nest Oszczędności

Oszczędnościowy rachunek online z wysokim oprocentowaniem.

Nest Konto

Nr 1 w rankingu* kont osobistych Bankier.pl 2019. Prowadzisz niezmiennie za 0 zł.
 

BIZnest Konto

Darmowe konto firmowe. Nr 1 wg rankingu Bankier.pl 2019 r.