18.06.2020

W niedzielę 21 czerwca 2020 r. w godzinach 0:01 - 6:00 nie będzie możliwości przeprowadzenia transakcji kartą w Internecie z użyciem 3D Secure.

W niedzielę 21 czerwca 2020 r. w godzinach 0:01 - 6:00 będą realizowane prace konserwacyjne w systemie autoryzacyjnym. W tym czasie nie będzie możliwości przeprowadzenia transakcji kartą w Internecie z użyciem 3D Secure.
10.06.2020

12 czerwca 2020 r. (piątek) niedostępna wideo rozmowa w celu potwierdzenia tożsamości przy otwarciu rachunku.

12 czerwca 2020 r. (piątek) nie będzie dostępna możliwość złożenia wniosku o otwarcie rachunku z potwierdzeniem tożsamości w trakcie wideo rozmowy.

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

Pozdrawiamy

Zespół Nest Banku

09.06.2020

11 czerwca 2020 r. (Boże Ciało) nasza infolinia będzie nieczynna.

11 czerwca 2020 r. (Boże Ciało) nasza infolinia będzie nieczynna.

Kartę płatniczą można zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numer 22 438-41-41 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora) i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

Pozdrawiamy

Zespół Nest Banku

15.05.2020

17 maja 2020 r. w godzinach 0:01 - 6:00 będą realizowane prace konserwacyjne w systemie autoryzacyjnym.

W niedzielę 17 maja 2020 r. w godzinach 0:01 - 6:00 będą realizowane prace konserwacyjne w systemie autoryzacyjnym. W tym czasie nie będzie możliwości przeprowadzenia transakcji kartą w Internecie z użyciem 3D
Secure.  
29.04.2020

Tarcza finansowa Polskiego Funduszu Rozwoju - start programu

29.04.2020 Nest Bank uruchomi procedurę składania wniosków o subwencje finansowe w ramach tarczy finansowej PFR
28.04.2020

Ostrzegamy, przed nowym scenariuszem phishingowym bazującym na zachęcaniu do skorzystania przez odbiorcę SMS z tarczy antykryzysowej i pozyskania 10 000 zł.

Szanowni Państwo,

ostrzegamy, przed nowym scenariuszem phishingowym bazującym na zachęcaniu do skorzystania przez odbiorcę SMS z tarczy antykryzysowej i pozyskania 10 000 zł.

Prosimy o szczególną ostrożność w związku z pojawieniem się linków w wiadomościach SMS wysyłanych przez oszustów. SMS prowadzą do fałszywej bramki płatności. Pod pozorem konieczności weryfikacji danych wyłudzane są dane o loginie, haśle, nazwisku panieńskim matki oraz numer PESEL. Dane te mogą być wykorzystane np. do przejęcia bankowości elektronicznej oraz resetu dostępów do niej. Wszystkie informacje dotyczące Tarczy Finansowej PFR dostępne są wyłącznie na stronach www, w oficjalnej komunikacji i w bankowości elektronicznej Nest Banku oraz pozostałych banków, które przyjmują wnioski.

28.04.2020

Ostrzegamy przed połączeniami od osób podszywających się pod Policjantów, które informują o konieczności podania danych do logowania

Ostrzegamy przed połączeniami od osób podszywających się pod Policjantów, które informują o konieczności podania danych do logowania do bankowości elektronicznej. Mogą też nakłaniać do instalowania aplikacji pozwalającej na zdalny dostęp do Twojego komputera.

Pamiętaj! Policja i Bank nie kontaktują się z klientami prosząc o instalowanie aplikacji na komputerze lub telefonie. Policja i Bank nigdy nie proszą o podanie haseł do bankowości ani kodów do dokonania przelewu. Nigdy nie podawaj nikomu takich informacji.

Jeśli będziesz uczestnikiem podobnej rozmowy prosimy o niezwłoczny kontakt z infolinią Banku.

28.04.2020

Niedostępność infolinii 1 maja 2020

1 maja 2020 r. (Święto Pracy) nasza infolinia będzie nieczynna.

Kartę płatniczą można zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numer 22 438-41-41 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora) i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

Pozdrawiamy

Zespół Nest Banku

09.04.2020

Niedostępność infolinii 13 kwietnia 2020 (Poniedziałek Wielkanocny)

13 kwietnia 2020 r. (Poniedziałek Wielkanocny) nasza infolinia będzie nieczynna.
Kartę płatniczą można zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numer 22 438-41-41 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora) i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności. 

Pozdrawiamy
Zespół Nest Banku
25.03.2020

Komunikat ws. prac serwisowych systemu autoryzacyjnego

28 marca 2020 r. w godzinach 0:01 - 5:00 będą realizowane prace serwisowe. W tym czasie nie będzie możliwości przeprowadzenia transakcji kartą w internecie z użyciem 3D Secure.  Wypłaty z bankomatów oraz płatności kartami w sklepach stacjonarnych będą działały bez zmian.  

Pozdrawiamy
Zespół Nest Banku
18.03.2020

Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19), które nakłaniają klientów banków do dokonywania transakcji finansowych.

Drodzy klienci,
 
Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19), które nakłaniają klientów banków do dokonywania transakcji finansowych. 
 
Przestępcy podszywają się pod instytucje zaufania publicznego takie jak banki, urzędy państwowe, centralne oraz lokalne. Posługują się fałszywymi komunikatami i informacjami związanymi z epidemią koronawirusa (COVID-19).
W przesyłanych wiadomościach zawarte są linki prowadzące do stron przestępców. Ich zadaniem jest wyłudzanie loginów i haseł do bankowości internetowej, a także kodów autoryzacyjnych, dających możliwość zatwierdzenia przelewów na rachunek przestępców. W niektórych przypadkach linki mogą prowadzić do stron zawierających złośliwy kod powodujący przejęcie urządzenia klienta, na którym otrzymał wiadomość.
Zobacz przykłady SMS i stron www wykorzystywanych przy oszustwach tutaj
  • Przypominamy, że jedynymi i prawdziwymi źródłami informacji są komunikaty przekazywane przez służby lub/i zamieszczane na oficjalnych stronach internetowych.
  • W związku z koniecznością ograniczenia rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19, wywoływanej przez koronawirusa, na bieżąco komunikaty przekazują również przedstawiciele najwyższych władz Państwa w mediach masowych.
 
  • Sprawdź w pasku przeglądarki, czy adres internetowy podanej w wiadomości strony zgadza się z adresem strony banku. Jeśli adres jest inny niż zwykle, nie loguj się na tej stronie - nie podawaj tam swoich danych oraz powiadom o tym bank.
  • Zawsze czytaj bardzo uważnie treść każdego SMSa z kodem autoryzacyjnym lub treść komunikatu autoryzacyjnego przesłanego za pośrednictwem bankowej aplikacji mobilnej.
 
Pozdrawiamy
Nest Bank
13.03.2020

Specjalne środki ochronne w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19

Drodzy klienci,

zastosowaliśmy specjalne środki ochronne w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19. Większość naszych placówek funkcjonuje normalnie, jednak niektóre mogą być czasowo zamknięte lub mieć zmienione godziny otwarcia.

Zachęcamy do korzystania:
  • bezpłatnie ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą
  • z wpłatomatów sieci Euronet, również bezpłatnie
  • z bankowości internetowej i mobilnej Nest Banku, która jest dostępna 24/7
Jeśli wybieracie się do naszych placówek to sprawdźcie aktualne godziny pracy TUTAJ.

Jeżeli masz jakikolwiek problem lub pytanie to skontaktuj się z nami przez:
09.01.2020

Utrudnienia w realizacji płatności kartą w internecie

12 stycznia w godzinach 02:00 - 06:00 mogą wystąpić czasowe utrudnienia w realizacji płatności kartą w internecie spowodowane pracami serwisowymi.

Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.

27.12.2019

Zmiana godzin pracy infolinii w okresie świątecznym

Drodzy Klienci,

31 grudnia 2019 r. nasza infolinia będzie czynna od 7.00 do 18:00. 1 stycznia 2020 r. oraz 6 stycznia 2020 r. (Święto Trzech Króli) nasza infolinia będzie nieczynna. W tych dniach nie będzie także możliwości założenia Nest Konta w trakcie rozmowy wideo z konsultantem.

Kartę płatniczą mogą Państwo zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora) i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności,

Zespół Nest Banku

17.12.2019

Zmiana godzin pracy infolinii w okresie świątecznym

Drodzy Klienci,

24 grudnia 2019 r. (Wigilia) nasza infolinia będzie czynna od 7.00 do 14.00. 25 i 26 grudnia 2019 r. infolinia będzie nieczynna. Od 24 do 26 grudnia 2019 r. nie będzie możliwości założenia Nest Konta w trakcie rozmowy wideo z konsultantem.

Kartę płatniczą mogą Państwo zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora) i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

Życzymy wesołych oraz spokojnych Świąt Bożego Narodzenia,
Zespół Nest Banku

15.11.2019

Utrudnienia w realizacji płatności kartą w internecie

W dniu 17.11.2019 w godzinach 02:00 - 06:00 mogą wystąpić utrudnienia w realizacji płatności kartą w internecie spowodowane pracami serwisowymi.
05.11.2019

Niedostępność infolinii 11 listopada 2019

11 listopada 2019 r. infolinia oraz placówki Nest Banku będą nieczynne. W tych dniach nie będzie również możliwości złożenia wniosku o konto za pośrednictwem rozmowy wideo. Zapraszamy do naszych zdalnych kanałów obsługi – bankowości internetowej i mobilnej oraz na stronę www.nestbank.pl.

Kartę płatniczą mogą Państwo zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

28.10.2019

Niedostępność infolinii 1 listopada 2019

1 listopada 2019 r. infolinia oraz placówki Nest Banku będą nieczynne. W tych dniach nie będzie również możliwości złożenia wniosku o konto za pośrednictwem rozmowy wideo. Zapraszamy do naszych zdalnych kanałów obsługi – bankowości internetowej i mobilnej oraz na stronę www.nestbank.pl.

Kartę płatniczą mogą Państwo zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

20.09.2019

Utrudnienia w wypłacie środków z bankomatów i realizacji płatności kartowych

Informujemy, że w dniu 22.09.2019 w godzinach 01:00 - 06:00 mogą wystąpić utrudnienia w wypłatach środków z bankomatów oraz płatnościach kartowych w Internecie spowodowane pracami serwisowymi. 
07.09.2019

Brak dostępności wniosków internetowych

Informujemy, że w dniu 07.09.2019 w godzinach 04:00-11:00 nie będzie możliwe składanie wniosków przez internet dotyczących nowych kont bankowych, lokat oraz Nest Gotówki na KLIK.
14.08.2019

Niedostępność infolinii i oddziałów

W dniu 15.08.2019 infolinia oraz oddziały i placówki partnerskie Nest Banku będą nieczynne. W dniu 16.08.2019 nie będzie możliwości złożenia wniosku o konto za pośrednictwem rozmowy wideo, a oddziały i większość placówek partnerskich będzie nieczynna. Karty płatnicze można zastrzec całodobowo pod numerem telefonu 801 800 188 lub 22 438 41 41.
17.06.2019

Niedostępność infolinii w Boże Ciało

Z uwagi na to, że 20 czerwca 2019 r. jest dniem ustawowo wolnym od pracy, infolinia Nest Banku będzie nieczynna. Nie będzie również możliwości złożenia wniosku o konto za pośrednictwem rozmowy video.

Karty płatnicze można zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

17.05.2019

Skrócone godziny pracy infolinii w związku z inicjatywą "Dwie Godziny dla Rodziny"

Nest Bank jest partnerem inicjatywy „Dwie Godziny dla Rodziny” dlatego w najbliższy piątek (17.05.) godziny pracy infolinii są skrócone do 22:00. Zastrzeżenie kart płatniczych będzie dostępne bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numer 801-800-188 lub 22 438-41-41 i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".
01.05.2019

Niedostępność infolinii i wideokonsultantów w okresie długiego weekendu majowego

Informujemy, że w dniach świąt 1 oraz 3 maja 2019 r. nasza infolinia będzie nieczynna, nie będą dostępni również nasi wideokonsultanci (nie będzie możliwości złożenia wniosku o konto za pośrednictwem rozmowy wideo). W dniu 2 maja 2019 r. nasza infolinia oraz obsługa wniosków za pośrednictwem rozmowy wideo będą dostępne do godziny 18.00. Oddziały oraz placówki partnerskie będą tego dnia nieczynne, zapraszamy od poniedziałku 6 maja. Karty płatnicze można zastrzec bez zmian, całodobowo, dzwoniąc pod numery 801-800-188 lub 22 438-41-41 i wybierając w teleserwisie automatycznym opcję "1".

Zobacz, co jeszcze dla Ciebie mamy

Nest Oszczędności

Zyskaj 1,5% w okresie promocji w skali roku do 50 tys. złotych.
 

Nest Konto

Nr 1 w rankingu* kont osobistych Bankier.pl 2019. Prowadzisz niezmiennie za 0 zł.
 

BIZnest Konto

Darmowe konto firmowe. Nr 1 wg rankingu Bankier.pl 2019 r.