Szybkie i bezpieczne płatności BLIK
Płać wygodnie BLIKIEM, gdziekolwiek jesteś

Dlaczego warto korzystać?
image
0 zł za wygodne płatności w internecie i sklepach stacjonarnych.
image
Płać w internecie bez konieczności logowania się do bankowości internetowej i podawania danych z karty.
Wypłacaj i wpłacaj gotówkę bez karty, w większości bankomatów w Polsce.
image
Z przelewami na telefon BLIK nie musisz znać numeru konta, żeby przelać pieniądze - wystarczy numer telefonu.
Czym jest BLIK?

BLIK to sposób płatności dzięki, któremu prosto i szybko:

  • zapłacisz w sklepie internetowym i stacjonarnym,

  • wypłacisz lub wpłacisz gotówkę w bankomacie,

  • rozliczysz się ze znajomymi przelewem na telefon (nie potrzebujesz numeru konta - wystarczy, że znasz numer telefonu odbiorcy).

Pamiętaj! Transakcje potwierdzasz kodem PIN w aplikacji mobilnej Nest Banku. 

 
Czego potrzebuję żeby płacić BLIKIEM?

Wystarczy, że korzystasz z aplikacji mobilnej Nest Banku i masz dostęp do internetu. Nie potrzebujesz karty płatniczej.

Pobierz naszą aplikację:
Jak korzystać z BLIKA?
Co zrobić, aby zacząć odbierać przelewy na telefon BLIK?
image
Wejdź do ustawień aplikacji mobilnej
image
Wybierz BLIK -> Rejestracja do przelewu BLIK
image
Zaakceptuj oświadczenie i kliknij Zarejestruj. Gotowe! Od teraz możesz przyjmować przelewy na telefon BLIK
Jak wysłać przelew na telefon BLIK?
image
W aplikacji mobilnej wybierz BLIK -> Przelew na telefon BLIK
image
Uzupełnij dane odbiorcy
image
Potwierdź przelew
 
Czy BLIK jest bezpieczny?
 

Zarówno usługa płatności BLIK jak i sama aplikacja mobilna Nest Banku posiadają szereg niezbędnych zabezpieczeń:
 

  • Dokładna weryfikacja osoby aktywującej aplikację mobilną banku, aby przypisać ją do odpowiedniego rachunku bankowego.

  • Dostęp do aplikacji mobilnej możliwy jest tylko po podaniu kodu PIN i awatara, lub odcisku palca lub Face ID.

  • Kod BLIK jest generowany i zarządzany centralnie przez Polski Standard Płatności, operatora BLIKA. Zapewnia to unikalność jednorazowego kodu, który jest przypisany do użytkownika.

  • BLIK, jako usługa nie przechowuje żadnych danych użytkownika, które mogłyby zostać wykradzione, przechwycone i wykorzystane w innej transakcji.

  • Akceptacja płatności następuję w aplikacji mobilnej poprzez podanie kodu PIN. Na ekranie potwierdzającym transakcje otrzymasz jej krótkie podsumowanie zawierające m.in. nazwę sklepu oraz kwotę.

Ważne
 

Nie rekomendujemy udostępniania kodu BLIK poza płatnościami w sklepach internetowych i stacjonarnych, a także poza transakcjami w bankomacie.
Jeśli chcesz udostępnić kod osobie trzeciej zweryfikuj jej tożsamość np. telefonicznie.


Najczęściej zadawane pytania

Odbiorca otrzyma Twój przelew natychmiastowo – niezależnie od tego, w jakim banku ma konto.

Oczywiście. Każdy wychodzący przelew na telefon BLIK musisz zatwierdzić w aplikacji banku.

Nie, przelewu na telefon BLIK nie można cofnąć – działa on tak samo jak przelew natychmiastowy, a środki pojawiają się natychmiast u odbiorcy.

Limit pojedynczego przelewu to 1000 zł. Dziennie możesz wysłać maksymalnie 20 przelewów, które łącznie nie mogą przekroczyć 5000 zł. Limitów nie możesz zmienić.

Zobacz więcej ↗

Zaloguj się do aplikacji mobilnej Nest Banku i kliknij POKAŻ KOD BLIK. Pierwsze pobranie kodu wiąże się z automatyczną aktywacją płatności BLIK.

BLIKIEM zapłacisz w sklepie internetowym, sklepie stacjonarnym oraz wykonasz podstawowe transakcje w bankomacie - wpłacisz i wypłacisz gotówkę.

Skontaktuj się z naszą infolinią i zablokuj transakcje BLIK.

Bankomaty realizujące transakcje BLIK są oznaczone charakterystyczną ikonką BLIK.

Jeżeli posiadasz w naszym banku więcej niż 1 rachunek, to możesz wybrać rachunek, z którego pobierzemy płatność. Zrobisz to w aplikacji mobilnej >USTAWIENIA>BLIK.

Wysokość limitów dla transakcji BLIK sprawdzisz w aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Zmiany limitów możesz dokonać logując się do bankowości internetowej lub dzwoniąc na infolinię lub w oddziale banku. Domyślna wysokość limitów określona jest również w Tabeli Opłat i Prowizji.

Niestety nie, obecnie nie posiadamy takiej usługi.

22 103 18 18
Aktualny numer infolinii.
Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci
22 438 41 41
Zmiana numeru infolinii.
Wkrótce ten numer będzie nieaktywny.
kontakt@nestbank.pl
image
Dokumenty i informacje
Bezpieczeństwo
Inne
Konta
Lokaty
Inwestycje
Usługi

© 2024 | Nest BankSWIFT/BIC: NESBPLPW
fbIconlinkedinIcon