Szybkie i bezpieczne płatności BLIK
Płać wygodnie BLIKIEM, gdziekolwiek jesteś

Dlaczego warto korzystać?
image
0 zł za wygodne płatności w internecie i sklepach stacjonarnych.
image
Płać w internecie bez konieczności logowania się do bankowości internetowej i podawania danych z karty.
Wypłacaj i wpłacaj gotówkę bez karty, w większości bankomatów w Polsce.
image
Z przelewami na telefon BLIK nie musisz znać numeru konta, żeby przelać pieniądze - wystarczy numer telefonu.
Czym jest BLIK?

BLIK to sposób płatności dzięki, któremu prosto i szybko:

  • zapłacisz w sklepie internetowym i stacjonarnym,

  • wypłacisz lub wpłacisz gotówkę w bankomacie,

  • rozliczysz się ze znajomymi przelewem na telefon (nie potrzebujesz numeru konta - wystarczy, że znasz numer telefonu odbiorcy).

Pamiętaj! Transakcje potwierdzasz kodem PIN w aplikacji mobilnej Nest Banku. 

 
Czego potrzebuję żeby płacić BLIKIEM?

Wystarczy, że korzystasz z aplikacji mobilnej Nest Banku i masz dostęp do internetu. Nie potrzebujesz karty płatniczej.

Pobierz naszą aplikację:
Jak korzystać z BLIKA?
Co zrobić, aby zacząć odbierać przelewy na telefon BLIK?
image
Wejdź do ustawień aplikacji mobilnej
image
Wybierz BLIK -> Rejestracja do przelewu BLIK
image
Zaakceptuj oświadczenie i kliknij Zarejestruj. Gotowe! Od teraz możesz przyjmować przelewy na telefon BLIK
Jak wysłać przelew na telefon BLIK?
image
W aplikacji mobilnej wybierz BLIK -> Przelew na telefon BLIK
image
Uzupełnij dane odbiorcy
image
Potwierdź przelew
 
Czy BLIK jest bezpieczny?
 

Zarówno usługa płatności BLIK jak i sama aplikacja mobilna Nest Banku posiadają szereg niezbędnych zabezpieczeń:
 

  • Dokładna weryfikacja osoby aktywującej aplikację mobilną banku, aby przypisać ją do odpowiedniego rachunku bankowego.

  • Dostęp do aplikacji mobilnej możliwy jest tylko po podaniu kodu PIN i awatara, lub odcisku palca lub Face ID.

  • Kod BLIK jest generowany i zarządzany centralnie przez Polski Standard Płatności, operatora BLIKA. Zapewnia to unikalność jednorazowego kodu, który jest przypisany do użytkownika.

  • BLIK, jako usługa nie przechowuje żadnych danych użytkownika, które mogłyby zostać wykradzione, przechwycone i wykorzystane w innej transakcji.

  • Akceptacja płatności następuję w aplikacji mobilnej poprzez podanie kodu PIN. Na ekranie potwierdzającym transakcje otrzymasz jej krótkie podsumowanie zawierające m.in. nazwę sklepu oraz kwotę.

Ważne
 

Nie rekomendujemy udostępniania kodu BLIK poza płatnościami w sklepach internetowych i stacjonarnych, a także poza transakcjami w bankomacie.
Jeśli chcesz udostępnić kod osobie trzeciej zweryfikuj jej tożsamość np. telefonicznie.


Najczęściej zadawane pytania

Odbiorca otrzyma Twój przelew natychmiastowo – niezależnie od tego, w jakim banku ma konto.

Oczywiście. Każdy wychodzący przelew na telefon BLIK musisz zatwierdzić w aplikacji banku.

Nie, przelewu na telefon BLIK nie można cofnąć – działa on tak samo jak przelew natychmiastowy, a środki pojawiają się natychmiast u odbiorcy.

Limit pojedynczego przelewu to 1000 zł. Dziennie możesz wysłać maksymalnie 20 przelewów, które łącznie nie mogą przekroczyć 5000 zł. Limitów nie możesz zmienić.

Zobacz więcej ↗

Zaloguj się do aplikacji mobilnej Nest Banku i kliknij POKAŻ KOD BLIK. Pierwsze pobranie kodu wiąże się z automatyczną aktywacją płatności BLIK.

BLIKIEM zapłacisz w sklepie internetowym, sklepie stacjonarnym oraz wykonasz podstawowe transakcje w bankomacie - wpłacisz i wypłacisz gotówkę.

Skontaktuj się z naszą infolinią i zablokuj transakcje BLIK.

Bankomaty realizujące transakcje BLIK są oznaczone charakterystyczną ikonką BLIK.

Jeżeli posiadasz w naszym banku więcej niż 1 rachunek, to możesz wybrać rachunek, z którego pobierzemy płatność. Zrobisz to w aplikacji mobilnej >USTAWIENIA>BLIK.

Wysokość limitów dla transakcji BLIK sprawdzisz w aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Zmiany limitów możesz dokonać logując się do bankowości internetowej lub dzwoniąc na infolinię lub w oddziale banku. Domyślna wysokość limitów określona jest również w Tabeli Opłat i Prowizji.

Niestety nie, obecnie nie posiadamy takiej usługi.

22 438 41 41
Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci
kontakt@nestbank.pl
image
Dokumenty i informacje
Bezpieczeństwo
Inne
Konta
Lokaty
Inwestycje
Usługi

© 2024 | Nest BankSWIFT/BIC: NESBPLPW
fbIconlinkedinIcon