BLIK to sposób płatności dzięki, któremu prosto i szybko zapłacisz w sklepie internetowym i stacjonarnym, a także możesz wypłacić lub wpłacić gotówkę w bankomacie. To wszystko zrealizujesz przy pomocy jednorazowego, 6-cyfrowego kodu, który jednym kliknięciem wygenerujesz w aplikacji mobilnej Nest Banku.
Pamiętaj! Transakcję potwierdzasz kodem PIN w aplikacji mobilnej Nest Banku.
Wystarczy, że korzystasz z aplikacji mobilnej Nest Banku i masz dostęp do internetu. Nie potrzebujesz karty płatniczej.
Zarówno usługa płatności BLIK jak i sama aplikacja mobilna Nest Banku posiadają szereg niezbędnych zabezpieczeń:
Dokładna weryfikacja osoby aktywującej aplikację mobilną banku, aby przypisać ją do odpowiedniego rachunku bankowego.
Dostęp do aplikacji mobilnej możliwy jest tylko po podaniu kodu PIN i awatara, lub odcisku palca lub Face ID.
Kod BLIK jest generowany i zarządzany centralnie przez Polski Standard Płatności, operatora BLIKA. Zapewnia to unikalność jednorazowego kodu, który jest przypisany do użytkownika.
BLIK, jako usługa nie przechowuje żadnych danych użytkownika, które mogłyby zostać wykradzione, przechwycone i wykorzystane w innej transakcji.
Akceptacja płatności następuję w aplikacji mobilnej poprzez podanie kodu PIN. Na ekranie potwierdzającym transakcje otrzymasz jej krótkie podsumowanie zawierające m.in. nazwę sklepu oraz kwotę.
Nie rekomendujemy udostępniania kodu BLIK poza płatnościami w sklepach internetowych i stacjonarnych, a także poza transakcjami w bankomacie.
Jeśli chcesz udostępnić kod osobie trzeciej zweryfikuj jej tożsamość np. telefonicznie.
BLIKIEM zapłacisz w sklepie internetowym, sklepie stacjonarnym oraz wykonasz podstawowe transakcje w bankomacie - wpłacisz i wypłacisz gotówkę.
Skontaktuj się z naszą infolinią i zablokuj transakcje BLIK.
Bankomaty realizujące transakcje BLIK są oznaczone charakterystyczną ikonką BLIK.
Jeżeli posiadasz w naszym banku więcej niż 1 rachunek, to możesz wybrać rachunek, z którego pobierzemy płatność. Zrobisz to w aplikacji mobilnej >USTAWIENIA>BLIK.
Wysokość limitów dla transakcji BLIK sprawdzisz w aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Zmiany limitów możesz dokonać logując się do bankowości internetowej lub dzwoniąc na infolinię lub w oddziale banku. Domyślna wysokość limitów określona jest również w Tabeli Opłat i Prowizji.
Niestety nie, obecnie nie posiadamy takiej usługi.
Niestety nie, obecnie nie posiadamy takiej usługi.