Bramka płatnicza
Pozwól klientom płacić wygodnie

w Twoim sklepie internetowym

Co to jest bramka płatnicza?
Jeżeli prowadzisz swój sklep internetowy i szukasz wygodnego rozwiązania do przyjmowania płątności - to jest coś dla Ciebie. Dzięki bramce płatniczej, Twój klient może zapłacić za usługę lub produkty na wiele sposobów: szybkim przelewem, kartą Visa lub Mastercard oraz BLIKIEM, a Ty otrzymasz środki na swoje konto już następnego dnia roboczego.
Dostawcą bramki płatniczej jest PayTel S.A.
Dlaczego warto?
Wiele metod płatności
Płacąc online, Twój klient ma pełną dowolność. Może zapłacić szybkim przelewem, kartą Visa lub Mastercard, BLIKIEM i za pomocą płatności cyklicznych.
Szybkie rozliczenie
Klient robi u Ciebie zakupy, a Ty otrzymujesz środki już następnego dnia roboczego.
Wszystko w jednym miejscu
Masz dostęp do dedykowanego portalu, gdzie sprawdzisz historię i szczegóły płatności. Możesz też zrealizować zwrot konkretnej płatności lub ją anulować.
Prosta integracja ze sklepem
Bramkę samodzielnie dodasz do swojego sklepu online szybko i wygodnie. Jeżeli chcesz, żeby ktoś zrobił to za Ciebie – możesz poprosić o pomoc zespół PayTel.
 
0 zł
za rejestrację, zwrot i wypłatę pieniędzy
0%
prowizji od każdej płatności nawet przez 3 miesiące
24/7
wsparcie serwisowe PayTel S.A.
Cennik

Okres umowy:

12 miesięcy

24 miesiące

48 miesięcy

Prowizja:

1,20% od każdej płatności

0 zł przez 3 miesiące, a potem 1,10% od każdej płatności

0 zł przez 3 miesiące, a potem 0,99% od każdej płatności

Jak płaci klient?
image
Podczas zakupów w Twoim sklepie internetowym klient dodaje do koszyka produkt lub usługę
image
Klient wybiera formę płatności i płaci za zamówienie
image
Ty i klient otrzymujecie potwierdzenie płatności
image
Następnego dnia roboczego pieniądze z tej płatności są na Twoim koncie w Nest!
Jak złożyć wniosek o bramkę płatniczą?
Zaloguj się do aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej. Kliknij w N!Oferty i wypełnij wniosek o bramkę płatniczą.
Zadzwoni do Ciebie przedstawiciel PayTel
Wspólnie podpiszecie umowę o bramkę płatniczą. Umowę dostaniesz w wybrany przez Ciebie sposób
Gotowe! Możesz już przyjmować płatności kartą, BLIKIEM i przelewem
Pytania i odpowiedzi

Bramka płatnicza to bezpieczne, wszechstronne rozwiązanie, które pozwala klientom e-Commerce na płatności online. Doskonale sprawdzi się w przypadku wielkich platform, jak i małych sklepów eCommerce, bez względu na profil czy skalę działalności.

Bramka płatnicza pozwala na korzystanie z:

- płatności BLIKIEM,

- płatności kartami Visa i Mastercard,

- szybkich przelewów realizowanych przez najpopularniejsze polskie banki,

- płatności cykliczne (subskrypcje).

Dostawcą aplikacji Bramki Płatniczej jest PayTel S.A. z siedzibą w Warszawie (02-230), przy ul. Żwirki i Wigury 14, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000332228, o numerze identyfikacji podatkowej (NIP) 527-260-66-18, REGON 141802150.

Chcesz wiedzieć więcej?
Skontaktuj się z pracownikami firmy PayTel SA - dostawcy bramki płatniczej

Napisz: teleserwis@PayTel.pl lub zadzwoń pod nr 18 521 18 00

Nota prawna

Podmiotem świadczącym usługę bramki płatniczej jest PayTel S.A. z siedzibą w Warszawie (02-092), przy ul. Żwirki i Wigury 14, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000332228, o numerze identyfikacji podatkowej (NIP) 527-260-66-18, REGON 141802150 i kapitale zakładowym: 74.999.916,00 zł opłacony w całości.

Rozwiń

Bramka płatnicza oferowana jest przez PayTel S.A. przedsiębiorcom. Umowa o świadczenie bramki płatniczej zawierana jest między PayTel S.A. a przedsiębiorcą zainteresowanym korzystaniem z tej usługi. Nest Bank S.A. nie jest stroną umowy o świadczenie usługi ani nie uczestniczy w świadczeniu ww. usługi. W oparciu o zawartą z PayTel S.A. umowę o współpracy Nest Bank S.A. jedynie przedstawia informację o możliwości korzystania przez przedsiębiorców z bramki płatniczej, świadczonej przez PayTel S.A.

Zwiń
22 103 18 18
Aktualny numer infolinii.
Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci
22 438 41 41
Zmiana numeru infolinii.
Wkrótce ten numer będzie nieaktywny.
 
Skorzystaj z formularza dostępnego na naszej stronie internetowej
image
Dokumenty i informacje
Bezpieczeństwo
Inne
Konta
Kredyty
Oszczędności i inwestycje
Usługi

© 2024 | Nest BankSWIFT/BIC: NESBPLPW
fbIconlinkedinIcon