Centrum Informacji
Doładowania telefonu

Zaloguj się do swojej Bankowości Mobilnej lub Internetowej. Doładowanie telefonu znajdziesz w zakładce „Płatności”, która znajduje się w menu głównym systemu. Następnie:

  • wybierz odbiorcę z listy (o ile już wcześniej realizowałeś doładowanie lub odbiorca był zapisany w bazie odbiorców) lub wpisz nazwę odbiorcy,

  • wpisz numer telefonu odbiorcy(jeżeli nie uzupełnił się automatycznie)

  • wybierz operatora 

  • wpisz kwotę doładowania,

  • kliknij przycisk Dalej i zatwierdź zlecenie.

Doładowanie telefonu zostanie zrealizowane natychmiast, po zatwierdzeniu operacji w systemie i opłaceniu. Zasilenie telefonu zostanie potwierdzone wiadomością SMS wysłaną przez operatora.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, wątpliwości lub chcesz zgłosić reklamację, skontaktuj się z operatorem doładowań czyli Blue Media:

  • przez formularz reklamacyjny dostępny na stronie www.pomoc.bluemedia.pl;

  • telefonicznie pod nr tel. 58 7604 844 w godzinach 8:00 - 22.00 w dni robocze oraz w soboty i niedziele w godzinach 8:00 –16:00 (połączenie płatne według stawek właściwego dla użytkownika operatora telekomunikacyjnego);

  • na piśmie, pod adresem: Blue Media S.A., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot, z dopiskiem: Doładowania telefonów drogą pisemną.

Tak. 

Twoi odbiorcy są zapisywani  w systemie automatycznie (jako odbiorcy niezaufani), bez konieczności ich manualnego zapisywania. W każdej chwili możesz nadać im status „zaufanych” – wtedy nie będziesz musiał autoryzować zleceń. Baza odbiorców znajduje się w menu Płatności > Odbiorcy. Po kliknięciu na zakładkę odbiorcy są pogrupowani na: 

  • odbiorców do zleceń krajowych są to zwykłe przelewy realizowane do odbiorców w Polsce, 

  • doładowania telefonów,

  • odbiorców do zleceń zagranicznych.

Możesz skorzystać z wyszukiwarki odbiorców. Odbiorcy na liście są uszeregowani alfabetycznie.

Zobacz więcej ↗

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą i chcesz otrzymać fakturę VAT za zakupione doładowanie to zaznacz opcję „Chcę otrzymać fakturę”.

System automatycznie przekieruje Cię na stronę https://faktury.bluemedia.pl/, gdzie po rejestracji w prosty sposób wygenerujesz fakturę za doładowanie. 

Jeśli masz pytania w sprawie faktur za doładowania, skontaktuj się z Blue Media przez formularz kontaktowy dostępny na stronie: www.pomoc.bluemedia.pl lub telefonicznie pod nr tel. 58 7604 844 – od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 22:00, a w soboty i niedziele w godzinach od 8:00 do 16:00.

Realizatorem usługi doładowania telefonu jest firma Blue Media S.A. ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot http://www.bluemedia.pl.

W takiej sytuacji skontaktuj się z operatorem sieci komórkowej, w której działa doładowany numer telefonu. Zasady postępowania reklamacyjnego dotyczącego doładowań telefonów komórkowych znajdziesz w §VII Regulaminu świadczenia usługi natychmiastowych doładowań telefonów komórkowych w bankowości.

W takiej sytuacji skontaktuj się z Blue Media S.A. Zasady postępowania reklamacyjnego dotyczącego doładowań telefonów komórkowych znajdziesz w § VI „Regulaminu świadczenia usługi natychmiastowych doładowań telefonów komórkowych w bankowości elektronicznej".

 

image
Dokumenty i informacje
Bezpieczeństwo
Inne
Konta
Lokaty
Inwestycje
Usługi

© 2024 | Nest BankSWIFT/BIC: NESBPLPW
fbIconlinkedinIcon