Masz pytania?
Złóż reklamację, zapytanie, dyspozycję

Formularz kontaktowy

Bezpieczeństwo informacji

W trosce o bezpieczeństwo prosimy nie podawać informacji poufnych (np. szczegółów dot. finansów, PIN-u, numeru karty, hasła dostępu itd.).

Załącz dokument

Do formularza należy załączyć zeskanowany dokument (pisemny wniosek lub dyspozycję) opatrzony podpisem zgodnym z kartą wzorów podpisów złożoną w Nest Banku.
Maksymalny rozmiar pliku to 2MB.
Dozwolone formaty pliku: .doc, .docx, .odt, .rtf, .jpg, .png, .pdf.

Sposób udzielenia odpowiedzi

Forma odpowiedzi (opcjonalne)

Odpowiedź zostanie udzielona na Twój adres e-mail zarejestrowany w Nest Banku.

Rozpatrywanie reklamacji

Możesz zapoznać się, ze szczegółowymi informacjami o rozpatrywaniu reklamacji

Przetwarzanie danych osobowych

Informacja o administratorze danych osobowych dla osób zgłaszających zapytanie/reklamację

Zadzwoń do nas
22 103 18 18
8.00-20.00 poniedziałek-piątek.
Karty można zastrzec całodobowo.
Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci.
Nasze placówki
Loading...
Pamiętaj, że możesz wygodnie korzystać z bankowości online, płatności mobilnych oraz bankomatów i wpłatomatów. Pieniądze możesz wypłacać lub wpłacać bez wizyty w oddziale i za darmo - we wpłatomatach i bankomatach sieci Euronet. Możesz również za darmo skorzystać z wpłat i wypłat BLIK.
Jak zastrzec kartę?
Dostępne przez całą dobę
 
Telefonicznie
22 103 18 18
Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci
 
W bankowości internetowej
Zaloguj się i przejdź do zakładki Karty. Wybierz Podsumowanie kart, a następnie zastrzeż kartę
 
W aplikacji mobilnej
Zaloguj się i przejdź do zakładki Karty. Wybierz kartę, a następnie Szczegóły karty i na dole strony wybierz przycisk Zastrzeż kartę
Chętnie Ci pomożemy
Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Nie pamiętasz hasła lub zablokowałeś dostęp?

Wypełnij wniosek o odblokowanie dostępu i reset hasła do bankowości internetowej. Podczas kolejnego logowania SMS-em otrzymasz od nas sześciocyfrowy kod aktywacyjny i będziesz mógł znowu zalogować się na swoje konto.

Ważne! Tym wnioskiem nie odblokujesz zablokowanej aplikacji mobilnej i nie zresetujesz awatara. W tym celu zadzwoń do na naszą infolinię.

Nie pamiętasz własnego loginu (aliasu)?

Pamiętaj, że zawsze możesz użyć ośmiocyfrowego loginu nadanego przez bank. Login znajdziesz w treści Umowy o prowadzenie konta. Jeżeli nie znasz tych danych, zadzwoń na naszą infolinię lub odwiedź najbliższą placówkę banku.

Nie pamiętasz awatara?

Zadzwoń na naszą infolinię lub odwiedź najbliższą placówkę banku. Zresetujemy Twój awatar, a podczas kolejnego logowania w serwisie bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej ustawisz nowy.

Dyspozycję zmiany numeru telefonu możesz złożyć w następujący sposób:

  • bankowość internetowa - sekcja Ustawienia > Dane osobowe,

  • aplikacja mobilna - sekcja Ustawienia > Dane kontaktowe i zgody,

  • telefonicznie - kontaktując się z infolinią i autoryzując TelePINem,

  • korespondencyjnie - przesyłając własnoręcznie podpisany wniosek na adres Nest Bank SA, ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa,

  • mailowo - wysyłając skan własnoręcznie podpisanego wniosku na adres kontakt@nestbank.pl,

  • bezpośrednio - składając wniosek w formie pisemnej w placówce banku.

Jeśli szybciej spłaciłeś kredyt, skontaktujemy się z Tobą z prośbą o wskazanie sposobu zwrotu prowizji/nadpłaty. W tym celu konieczne będzie złożenie wniosku w formie skanu/zdjęcia. Rekomendujemy złożenie wniosku mailowo lub korespondencyjnie. Prześlij wniosek na adres kontakt@nestbank.pl lub tradycyjnym listem na adres Nest Bank S.A. ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa.

Na wniosku wskaż numer rachunku, na jaki przelana ma zostać prowizja/nadpłata.

Szczegóły dotyczące zajęć egzekucyjnych znajdziesz tutaj.

Nest Bank SA
SWIFT/BIC: NESBPLPW

Nest Bank SA
ul. Wołoska 24
02-675 Warszawa

Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy

XIII Wydział Gospodarczy
KRS: 0000030330
REGON: 010928125
NIP: 526-10-21-021
Kapitał zakładowy: 319 357 000 zł


Inspektor Ochrony
Danych
iod@nestbank.pl

lub kontakt na adres korespondencyjny banku z dopiskiem IOD

 
Rzecznik Klienta
 
kontakt@nestbank.pl
 
Kontakt dla mediów
 
biuro.prasowe@nestbank.pl
image
Dokumenty i informacje
Bezpieczeństwo
Inne
Konta
Kredyty
Oszczędności i inwestycje
Usługi

© 2024 | Nest BankSWIFT/BIC: NESBPLPW
fbIconlinkedinIcon