Nie ryzykuj blokady konta!
Sprawdź, czy Twoje dane są aktualne. Jeśli nie są, zaktualizuj je jak najszybciej, aby uniknąć problemów.
Nie ryzykuj blokady konta!Sprawdź, czy Twoje dane są aktualne. Jeśli nie są, zaktualizuj je jak najszybciej, aby uniknąć problemów.
 

Kontakt

Jeśli chcesz się z nami skontaktować skorzystaj z aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej.
Zaloguj się i przejdź do Centrum Kontaktu.
Zaloguj się
w bankowości internetowej
 
Kontaktuj się szybciej
w aplikacji Nest Bank
Zeskanuj kod QR i pobierz aplikację już teraz.
 
 
 
 
 
Potrzebujesz pomocy
z logowaniem?

Zadzwoń do nas

8.00-20.00 poniedziałek-piątek.
Karty można zastrzec całodobowo.
Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci.

Nasze placówki

Jak zastrzec kartę?

Dostępne przez całą dobę
 
Telefonicznie
Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci
 
W bankowości internetowej
Zaloguj się i przejdź do zakładki Karty. Wybierz Podsumowanie kart, a następnie zastrzeż kartę
 
W aplikacji mobilnej
Zaloguj się i przejdź do zakładki Karty. Wybierz kartę, a następnie Szczegóły karty i na dole strony wybierz przycisk Zastrzeż kartę

Chętnie Ci pomożemy

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Nie pamiętasz hasła lub zablokowałeś dostęp?

Wypełnij wniosek o odblokowanie dostępu i reset hasła do bankowości internetowej . Podczas kolejnego logowania SMS-em otrzymasz od nas sześciocyfrowy kod aktywacyjny i będziesz mógł znowu zalogować się na swoje konto.

Ważne! Tym wnioskiem nie odblokujesz zablokowanej aplikacji mobilnej i nie zresetujesz awatara. W tym celu zadzwoń do na naszą infolinię.

Nie pamiętasz własnego loginu (aliasu)?

Pamiętaj, że zawsze możesz użyć ośmiocyfrowego loginu nadanego przez bank. Login znajdziesz w treści Umowy o prowadzenie konta. Jeżeli nie znasz tych danych, zadzwoń na naszą infolinię lub odwiedź najbliższą placówkę banku.

Nie pamiętasz awatara?

Zadzwoń na naszą infolinię lub odwiedź najbliższą placówkę banku. Zresetujemy Twój awatar, a podczas kolejnego logowania w serwisie bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej ustawisz nowy.

Dyspozycję zmiany numeru telefonu możesz złożyć w następujący sposób:

  • bankowość internetowa - sekcja Ustawienia > Dane osobowe,

  • aplikacja mobilna - sekcja Ustawienia > Dane kontaktowe i zgody,

  • telefonicznie - kontaktując się z infolinią i autoryzując TelePINem,

  • korespondencyjnie - przesyłając własnoręcznie podpisany wniosek na adres Nest Bank SA, ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa,

  • bezpośrednio - składając wniosek w formie pisemnej w placówce banku.

Jeśli szybciej spłaciłeś kredyt, skontaktujemy się z Tobą z prośbą o wskazanie sposobu zwrotu prowizji/nadpłaty. W tym celu konieczne będzie złożenie wniosku w formie skanu/zdjęcia. Rekomendujemy złożenie wniosku mailowo lub korespondencyjnie. Prześlij wniosek na adres kontakt@nestbank.pl lub tradycyjnym listem na adres Nest Bank S.A. ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa.

Na wniosku wskaż numer rachunku, na jaki przelana ma zostać prowizja/nadpłata.

Szczegóły dotyczące zajęć egzekucyjnych znajdziesz pod linkiem: Centrum pomocy

Nest Bank SA

SWIFT/BIC: NESBPLPW

Nest Bank SA
ul. Wołoska 24
02-675 Warszawa

Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy

XIII Wydział Gospodarczy
KRS: 0000030330
REGON: 010928125
NIP: 526-10-21-021
Kapitał zakładowy: 319 357 000 zł


Inspektor Ochrony

Danych

lub kontakt na adres korespondencyjny banku z dopiskiem IOD

 

Rzecznik Klienta

 
 

Kontakt dla mediów