Moc N!Asystenta

Poznaj inteligentnego asystenta, który doładuje Twoją bankowość sztuczną inteligencją.

N!Asystent przeanalizuje Twoje finanse, zleci przelewy, umówi spotkanie z doradcą, a także zrozumie polecenia głosowe.

Prawdziwie inteligentny asystent
Kontekst rozmowy
Kontekst rozmowy
Bez gubienia wątków. N!Asystent utrzyma kontekst rozmowy, którą będziecie prowadzić.
GPT4
GPT-4
N!Asystent jest zaawansowanym 
i inteligentnym systemem opartym 
na GPT-4.
Inteligentne
 odpowiedzi
Inteligentne
 odpowiedzi
N!Asystent nie korzysta z gotowych szablonów. Rozmowa jest płynna, a odpowiedzi dostosowane do kontekstu rozmowy.
N!Asystent rozumie Twoje polecenia głosowe
 
gif
Odkrywanie sztucznej inteligencji zaczęliśmy od siebie. Zobacz rozwiązania, których w Nest! używamy na co dzień.
 
image
 
Microsoft 365 Copilot
Asystent oparty na AI, który usprawnia codzienne zadania pracowników w programach Microsoft 365 (Excel, Outlook, PowerPoint, Word).
Puchacz
Nasz wewnętrzny asystent dla pracowników jest nie tylko ekspertem od procedur. Zna też tone of voice naszej marki.
N!Asystent
Wirtualny inteligentny asystent klienta. Podsumuje wydatki i zleci przelew. Podpowie, jak zarządzić budżetem 
i opowie o ofercie banku.
Pytania i odpowiedzi



N!Asystent to inteligentny asystent klienta, który na Twoją prośbę analizuje historię Twoich operacji, opowiada o ofercie Nest Banku i podpowiada jak załatwić sprawę w banku. Wszystko to dzięki wykorzystaniu zaawansowanej sztucznej inteligencji.

Funkcjonalności N!Asystenta będą stopniowo rozbudowywane. Wkrótce jego umiejętności będą rozszerzone m.in. o znajdowanie i realizację wniosków i dyspozycji, takich jak np. zlecenie przelewu czy pomoc w zastrzeganiu dokumentu.



N!Asystent nie jest prostym chatbotem, ponieważ odpowiada na zadane pytania w języku naturalnym i utrzymuje kontekst rozmowy. Oznacza to, że nie działa na podstawie z góry ustalonych odpowiedzi.



N!Asystent jest zaawansowanym i inteligentnym systemem opartym na GPT-4. Analizuje pytanie, które zadasz, a następnie odpowie w oparciu o Twoją historię operacji i informacje ze strony banku.

Porozmawiasz z nim w języku naturalnym – oznacza to, że N!Asystent zrozumie Cię wtedy, kiedy napiszesz do niego nieformalnie, bez specyficznych pojęć bankowych.



N!Asystenta udostępniliśmy wybranym klientom, którzy aktywnie korzystają z aplikacji mobilnej Nest Banku na telefonach z systemem Android oraz iOS. Jeśli jesteś w grupie, która może wziąć udział w pilotażu, to po zalogowaniu w aplikacji mobilnej zobaczysz baner zachęcający do udziału.

Zobacz więcej ↗



Nie, w najbliższym czasie nie planujemy N!Asystenta w bankowości internetowej. Skorzystasz z niego wyłącznie w aplikacji mobilnej.



Tak, N!Asystent zapamiętuje pytania, które zadałeś/aś podczas jednej sesji logowania w aplikacji mobilnej. Po wylogowaniu asystent „zapomina” o Twoich poprzednich pytaniach i ich kontekście.



Tak, sztuczna inteligencja może się mylić. N!Asystent może źle interpretować fakty i popełniać błędy. Jeśli zauważysz nieprawidłowości, wskaż nam błędną odpowiedź poprzez zaznaczenie kciuka w dół przy danej odpowiedzi.



N!Asystent zawsze będzie się starał, aby zapewnić Ci jak najdokładniejsze informacje. Jak każda nowa technologia generatywnej sztucznej inteligencji, może czasami udzielać nieoczekiwanych lub niedokładnych odpowiedzi.

N!Asystent jest obecnie dostępny w wersji pilotażowej, którą ciągle udoskonalamy. Dzięki korzystaniu z kciuka w górę lub w dół przy każdej odpowiedzi, pomożesz nam go poprawić.



Nie, N!Asystent nie jest doradcą finansowym ani doradcą inwestycyjnym.



W pierwszej fazie pilotażu N!Asystent dostarcza informacji dotyczących tylko rachunku głównego. Nie odpowiada na pytania dotyczące lokat, oszczędności, konta dla nastolatka czy kantoru walut.



Bezpieczeństwo Twoich danych jest dla nas kluczowe. N!Asystent jest objęty tymi samymi systemami bezpieczeństwa co aplikacja mobilna.



N!Asystent bezpiecznie przetwarza Twoje dane. Dane osobowe będą przetwarzane przede wszystkim w celu korzystania z N!Asystenta, w tym udzielania odpowiedzi na zadane N!Asystentowi pytania.

Każdy typ danych to osobna baza, w której przechowujemy informacje o użytkowniku. Dlatego w ten sposób możemy pobierać tylko te dane, które są niezbędne do odpowiedzi na Twoje pytanie. N!Asystent nie zapamiętuje ani nie wykorzystuje Twoich danych poza rozmowami, które z nim przeprowadziłeś/aś. Twoje dane osobowe nie są wykorzystywane do „trenowania” N!Asystenta. Danych nie używamy później do żadnych innych celów. Dokładne cele przetwarzania danych osobowych zostały wskazane w regulaminie usługi.



Twoje dane są bezpiecznie przetwarzane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego dzięki wydzielonej infrastrukturze Microsoft Azure. Twoje dane osobowe nie są wykorzystywane do „trenowania” N!Asystenta.



Nie. N!Asystent wykorzystuje tylko Twoje własne dane, aby odpowiedzieć na Twoje pytania. Nie może ich użyć do odpowiadania na zapytania innych użytkowników.



N!Asystent nie odpowie na żadne treści obraźliwe, wulgarne, naruszające prawa osób trzecich, propagujące przemoc, dyskryminację. Nie odpowie też na inne, nieodpowiednie pytania. Został zbudowany tak, aby przez cały czas zachowywać profesjonalizm.

Przydatne dokumenty do pobrania
Regulamin pilotażu usługi N!Asystent
22 103 18 18
Aktualny numer infolinii.
Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci
22 438 41 41
Zmiana numeru infolinii.
Wkrótce ten numer będzie nieaktywny.
 
Skorzystaj z formularza dostępnego na naszej stronie internetowej
image
Dokumenty i informacje
Bezpieczeństwo
Inne
Konta
Kredyty
Oszczędności i inwestycje
Usługi

© 2024 | Nest BankSWIFT/BIC: NESBPLPW
fbIconlinkedinIcon