Nie pamiętasz hasła lub masz zablokowany dostęp do bankowości internetowej?
Wypełnij wniosek o odblokowanie dostępu i reset hasła do bankowości internetowej. Możesz z niego skorzystać o każdej porze.
Jak to działa? Podczas kolejnego logowania otrzymasz od nas SMS-em 6-cyfrowy kod aktywacyjny, dzięki któremu zalogujesz się na swoje konto.
Ważne! Tym wnioskiem nie zresetujesz awatara. W tym celu zadzwoń na naszą infolinię.
Nie pamiętasz hasła lub masz zablokowany dostęp do aplikacji mobilnej?
Wypełnij wniosek o odblokowanie dostępu do aplikacji mobilnej. Możesz z niego skorzystać o każdej porze.
Jak to działa? Podczas kolejnego logowania otrzymasz od nas SMS-em 4-cyfrowy kod aktywacyjny, dzięki któremu zalogujesz się na swoje konto.
Ważne! Tym wnioskiem nie zresetujesz awatara. W tym celu zadzwoń na naszą infolinię.
Nie pamiętasz swojego loginu?
Wypełnij wniosek o przypomnienie loginu. Możesz z niego skorzystać o każdej porze.
Jak to działa? Wyślemy na Twojego maila wiadomość z zaszyfrowanym załącznikiem – znajdziesz tam swój 8-cyfrowy login.
Login znajdziesz też w umowie o prowadzenie konta oraz w swojej bankowości internetowej (wejdź w Ustawienia >> Bezpieczeństwo).
Jeżeli nie znasz potrzebnych danych, zadzwoń na naszą infolinię lub odwiedź najbliższą placówkę banku.
Nie pamiętasz awatara?
Zadzwoń na naszą infolinię lub odwiedź najbliższą placówkę banku. Zresetujemy Twojego awatara, a podczas kolejnego logowania w aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej ustawisz nowego.
Dyspozycję zmiany numeru telefonu możesz złożyć w następujący sposób:
bankowość internetowa - sekcja Ustawienia > Dane osobowe,
aplikacja mobilna - sekcja Ustawienia > Dane kontaktowe i zgody,
telefonicznie - kontaktując się z infolinią i autoryzując TelePINem,
korespondencyjnie - przesyłając własnoręcznie podpisany wniosek na adres Nest Bank SA, ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa,
bezpośrednio - składając wniosek w formie pisemnej w placówce banku.
Ze względów bezpieczeństwa na kartach plastikowych nie jest już drukowany kod CVV, znajdziesz go po zalogowaniu przy karcie płatniczej w swojej aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej.
Jeśli szybciej spłaciłeś kredyt, skontaktujemy się z Tobą z prośbą o wskazanie sposobu zwrotu prowizji/nadpłaty. W tym celu konieczne będzie złożenie wniosku w formie skanu/zdjęcia. Rekomendujemy złożenie wniosku mailowo lub korespondencyjnie. Prześlij wniosek na adres kontakt@nestbank.pl lub tradycyjnym listem na adres Nest Bank S.A. ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa.
Na wniosku wskaż numer rachunku, na jaki przelana ma zostać prowizja/nadpłata.