Centrum Informacji
Najczęściej zadawane pytania

Nie pamiętasz hasła lub masz zablokowany dostęp do bankowości internetowej?
  

Wypełnij wniosek o odblokowanie dostępu i reset hasła do bankowości internetowej. Możesz z niego skorzystać o każdej porze.

Jak to działa? Podczas kolejnego logowania otrzymasz od nas SMS-em 6-cyfrowy kod aktywacyjny, dzięki któremu zalogujesz się na swoje konto.
  

Ważne! Tym wnioskiem nie zresetujesz awatara. W tym celu zadzwoń na naszą infolinię.

  

Nie pamiętasz hasła lub masz zablokowany dostęp do aplikacji mobilnej?
  

Wypełnij wniosek o odblokowanie dostępu do aplikacji mobilnej. Możesz z niego skorzystać o każdej porze.

Jak to działa? Podczas kolejnego logowania otrzymasz od nas SMS-em 4-cyfrowy kod aktywacyjny, dzięki któremu zalogujesz się na swoje konto.

   

Ważne! Tym wnioskiem nie zresetujesz awatara. W tym celu zadzwoń na naszą infolinię.

  

Nie pamiętasz swojego loginu?
 

Wypełnij wniosek o przypomnienie loginu. Możesz z niego skorzystać o każdej porze.

Jak to działa? Wyślemy na Twojego maila wiadomość z zaszyfrowanym załącznikiem – znajdziesz tam swój 8-cyfrowy login.

Login znajdziesz też w umowie o prowadzenie konta oraz w swojej bankowości internetowej (wejdź w Ustawienia >> Bezpieczeństwo).

 

Jeżeli nie znasz potrzebnych danych, zadzwoń na naszą infolinię lub odwiedź najbliższą placówkę banku.

 

Nie pamiętasz awatara?
  

Zadzwoń na naszą infolinię lub odwiedź najbliższą placówkę banku. Zresetujemy Twojego awatara, a podczas kolejnego logowania w aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej ustawisz nowego.

Dyspozycję zmiany numeru telefonu możesz złożyć w następujący sposób:

  • bankowość internetowa - sekcja Ustawienia > Dane osobowe,

  • aplikacja mobilna - sekcja Ustawienia > Dane kontaktowe i zgody,

  • telefonicznie - kontaktując się z infolinią i autoryzując TelePINem,

  • korespondencyjnie - przesyłając własnoręcznie podpisany wniosek na adres Nest Bank SA, ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa,

  • mailowo - wysyłając skan własnoręcznie podpisanego wniosku na adres kontakt@nestbank.pl,

  • bezpośrednio - składając wniosek w formie pisemnej w placówce banku.

Jeśli szybciej spłaciłeś kredyt, skontaktujemy się z Tobą z prośbą o wskazanie sposobu zwrotu prowizji/nadpłaty. W tym celu konieczne będzie złożenie wniosku w formie skanu/zdjęcia. Rekomendujemy złożenie wniosku mailowo lub korespondencyjnie. Prześlij wniosek na adres kontakt@nestbank.pl lub tradycyjnym listem na adres Nest Bank S.A. ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa.

Na wniosku wskaż numer rachunku, na jaki przelana ma zostać prowizja/nadpłata.

Szczegóły dotyczące zajęć egzekucyjnych znajdziesz tutaj.

Produkty
 
 
Konta firmowe
 
 
Konta osobiste
 
 
Kredyty firmowe
 
 
Kredyty osobiste
 
 
Oszczędności firmowe
 
 
Oszczędności osobiste
 
Płatności
 
 
Przelew podzielony
 
 
Płatności mobilne
 
 
Karty
 
 
BLIK
 
 
3-D Secure
 
 
Przelewy
 
Bankowość elektroniczna
 
 
Bankowość internetowa
 
 
Bankowość mobilna
 
 
Wyciągi bankowe
 
 
Doładowania telefonu
 
 
Metody zatwierdzania przelewów
 
Inne tematy
 
 
Program 300+
 
 
Program 800+
 
 
Franczyza
 
 
Zajęcia egzekucyjne
 
 
Rozmowa wideo
 
 
Emerytury i renty zagraniczne
 

image
Dokumenty i informacje
Bezpieczeństwo
Inne
Konta
Lokaty
Inwestycje
Usługi

© 2024 | Nest BankSWIFT/BIC: NESBPLPW
fbIconlinkedinIcon