Centrum Informacji
BLIK

Odbiorca otrzyma Twój przelew natychmiastowo – niezależnie od tego, w jakim banku ma konto.

Oczywiście. Każdy wychodzący przelew na telefon BLIK musisz zatwierdzić w aplikacji banku.

Nie, przelewu na telefon BLIK nie można cofnąć – działa on tak samo jak przelew natychmiastowy, a środki pojawiają się natychmiast u odbiorcy.

Limit pojedynczego przelewu to 1000 zł. Dziennie możesz wysłać maksymalnie 20 przelewów, które łącznie nie mogą przekroczyć 5000 zł. Limitów nie możesz zmienić.

Zobacz więcej ↗

Zaloguj się do aplikacji mobilnej Nest Banku i kliknij POKAŻ KOD BLIK. Pierwsze pobranie kodu wiąże się z automatyczną aktywacją płatności BLIK.

BLIKIEM zapłacisz w sklepie internetowym, sklepie stacjonarnym oraz wykonasz podstawowe transakcje w bankomacie - wpłacisz i wypłacisz gotówkę.

Skontaktuj się z naszą infolinią i zablokuj transakcje BLIK.

Bankomaty realizujące transakcje BLIK są oznaczone charakterystyczną ikonką BLIK.

Jeżeli posiadasz w naszym banku więcej niż 1 rachunek, to możesz wybrać rachunek, z którego pobierzemy płatność. Zrobisz to w aplikacji mobilnej >USTAWIENIA>BLIK.

Wysokość limitów dla transakcji BLIK sprawdzisz w aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Zmiany limitów możesz dokonać logując się do bankowości internetowej lub dzwoniąc na infolinię lub w oddziale banku. Domyślna wysokość limitów określona jest również w Tabeli Opłat i Prowizji.

Niestety nie, obecnie nie posiadamy takiej usługi.

 

image
Dokumenty i informacje
Bezpieczeństwo
Inne
Konta
Lokaty
Inwestycje
Usługi

© 2024 | Nest BankSWIFT/BIC: NESBPLPW
fbIconlinkedinIcon