Odbiorca otrzyma Twój przelew natychmiastowo – niezależnie od tego, w jakim banku ma konto.
Oczywiście. Każdy wychodzący przelew na telefon BLIK musisz zatwierdzić w aplikacji banku.
Nie, przelewu na telefon BLIK nie można cofnąć – działa on tak samo jak przelew natychmiastowy, a środki pojawiają się natychmiast u odbiorcy.
Limit pojedynczego przelewu to 1000 zł. Dziennie możesz wysłać maksymalnie 20 przelewów, które łącznie nie mogą przekroczyć 5000 zł. Limitów nie możesz zmienić.
BLIKIEM zapłacisz w sklepie internetowym, sklepie stacjonarnym oraz wykonasz podstawowe transakcje w bankomacie - wpłacisz i wypłacisz gotówkę.
Skontaktuj się z naszą infolinią i zablokuj transakcje BLIK.
Bankomaty realizujące transakcje BLIK są oznaczone charakterystyczną ikonką BLIK.
Jeżeli posiadasz w naszym banku więcej niż 1 rachunek, to możesz wybrać rachunek, z którego pobierzemy płatność. Zrobisz to w aplikacji mobilnej >USTAWIENIA>BLIK.
Wysokość limitów dla transakcji BLIK sprawdzisz w aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Zmiany limitów możesz dokonać logując się do bankowości internetowej lub dzwoniąc na infolinię lub w oddziale banku. Domyślna wysokość limitów określona jest również w Tabeli Opłat i Prowizji.
Niestety nie, obecnie nie posiadamy takiej usługi.