Wystarczy, że posiadasz aktywną kartę płatniczą Visa, korzystasz z aplikacji mobilnej Nest Banku i masz dostęp do internetu.
Visa Mobile jest jedną z usług Click to Pay udostępnionych w ramach Visa Solutions. Tym samym, aby korzystać z Visa Mobile musisz być zarejestrowany w usłudze Click to Pay. Dlatego zarejestrujemy Cię automatycznie (jeśli dotychczas nie byłeś użytkownikiem Click to Pay) - nie musisz nic robić. Po rejestracji w usłudze Visa Mobile dostaniesz maila od Visa potwierdzającego, że możesz korzystać z usługi Click to Pay.
Visa Mobile i aplikacja mobilna Nest Banku posiadają szereg niezbędnych zabezpieczeń:
Dokładna weryfikacja osoby aktywującej aplikację mobilną banku, aby przypisać ją do odpowiedniego konta.
Dostęp do aplikacji mobilnej możliwy jest tylko po podaniu kodu PIN i awatara, lub odcisku palca lub Face ID.
Płatność w internecie nie wymaga od Ciebie podania danych karty, wystarczy numer telefonu zarejestrowany
w usłudze.
Ponieważ Visa Mobile jest płatnością przy użyciu karty płatniczej przysługują Ci te same prawa jak przy użyciu fizycznej karty m.in. chargeback.
Płatność akceptujesz w aplikacji mobilnej podając hasło mobilne. Na ekranie potwierdzającym transakcje otrzymasz jej krótkie podsumowanie zawierające m.in. nazwę sklepu oraz kwotę.
Ważne! Zanim zatwierdzisz transakcję, zweryfikuj dane płatności. Sprawdzisz to na ekranie aplikacji mobilnej.
Jeśli zobaczysz, że są to dane płatności, której nie zleciłeś, to odrzuć transakcję.
Możesz płacić Visa Mobile wszędzie, gdzie widnieje logo Visa Mobile.
Tak, pamiętaj jednak, że każda karta musi zostać dodana osobno. Jeśli korzystasz z wielu kart przy potwierdzeniu płatności będziesz mógł wybrać kartę, którą zapłacisz za zakupy.
Skontaktuj się z nami i zastrzeż kartę.
Nie ma możliwości zmiany adresu e-mail zarejestrowanego w usłudze. Możesz wyrejestrować się z usługi i zarejestrować ponownie z użyciem nowego adresu e-mail.
Aby zrezygnować z Visa Mobile zaloguj się do aplikacji mobilnej, następnie z menu wybierz opcję Ustawienia. Na liście ustawień znajdziesz opcję Visa Mobile, po wskazaniu której będziesz mógł wyrejestrować się z usługi.
Limity płatności w Visa Mobile są takie same jak dla płatności kartą w internecie. Możesz je zmienić w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej Nest Banku.
Wszystkie zrealizowane płatności znajdziesz w historii rachunku karty. Ponadto do Twojej dyspozycji dostępna jest pełna lista operacji (zrealizowane, odrzucone, anulowane) wykonanych z Visa Mobile – znajdziesz ją w aplikacji mobilnej wybierając z menu KARTY. Dostępna tam będzie opcja Ustawienia Visa Mobile po wybraniu której uzyskasz dostęp do listy operacji.