Nowa metoda płatności w internecie
Nowość!
Raz, dwa i zapłacone.
Tylko z Visa Mobile.
Dzięki Visa Mobile szybko i bezpiecznie zapłacisz kartą za zakupy w internecie. Nie musisz podawać danych karty. Wystarczy tylko Twój numer telefonu i hasło mobilne.
 
Korzyści
 
Wygodnie
Płacisz wpisując numer telefonu, który większość z nas zna na pamięć. Bez przepisywania kodów i podawania danych z karty.
 
Szybko
Zapłacisz w prostych krokach: wpisujesz numer telefonu, zatwierdzasz płatność w aplikacji mobilnej Nest Banku. Gotowe!
 
Bezpiecznie
Każdą transakcję potwierdzasz hasłem mobilnym w aplikacji mobilnej Nest Banku. Twoje dane są zabezpieczone w systemach Visa.
 
Chargeback
Jeśli nie otrzymasz zamówienia lub coś będzie z nim nie tak, nie martw się. Płacąc z Visa Mobile możesz odzyskać pieniędze od nierzetelnego sprzedawcy online.
 
Dyskretnie
Korzystasz ze wszystkich zalet płatności z Visa i nie zostawiasz danych karty w sklepach online.
 
Bezpłatnie
Usługa Visa Mobile jest całkowicie darmowa. Bez prowizji i bez miesięcznych opłat.
Zacznij korzystać z Visa Mobile

Wystarczy, że posiadasz aktywną kartę płatniczą Visa, korzystasz z aplikacji mobilnej Nest Banku i masz dostęp do internetu. 

 
Pobierz aplikację Nest Banku:
Jak zarejestrować się w usłudze Visa Mobile?
 
Zaloguj się do aplikacji i wybierz w menu głównym KARTY. Następnie kliknij "Dodaj kartę do Visa Mobile".
Zaakceptuj regulamin oraz potwierdź swoje dane osobowe.
Na adres e-mail otrzymasz jednorazowy, sześciocyfrowy kod, który przepisz we wskazane pole w aplikacji.
Potwierdź dodanie karty do Visa Mobile wpisując swoje hasło mobilne. I gotowe!
Dodatkowe informacje
 

Visa Mobile jest jedną z usług Click to Pay udostępnionych w ramach Visa Solutions. Tym samym, aby korzystać z Visa Mobile musisz być zarejestrowany w usłudze Click to Pay. Dlatego zarejestrujemy Cię automatycznie (jeśli dotychczas nie byłeś użytkownikiem Click to Pay) - nie musisz nic robić. Po rejestracji w usłudze Visa Mobile dostaniesz maila od Visa potwierdzającego, że możesz korzystać z usługi Click to Pay.


Czy usługa Visa Mobile jest bezpieczna?
 

Visa Mobile i aplikacja mobilna Nest Banku posiadają szereg niezbędnych zabezpieczeń:
 

  • Dokładna weryfikacja osoby aktywującej aplikację mobilną banku, aby przypisać ją do odpowiedniego konta.

  • Dostęp do aplikacji mobilnej możliwy jest tylko po podaniu kodu PIN i awatara, lub odcisku palca lub Face ID.

  • Płatność w internecie nie wymaga od Ciebie podania danych karty, wystarczy numer telefonu zarejestrowany
    w usłudze.

  • Ponieważ Visa Mobile jest płatnością przy użyciu karty płatniczej przysługują Ci te same prawa jak przy użyciu fizycznej karty m.in. chargeback.

  • Płatność akceptujesz w aplikacji mobilnej podając hasło mobilne. Na ekranie potwierdzającym transakcje otrzymasz jej krótkie podsumowanie zawierające m.in. nazwę sklepu oraz kwotę.

Ważne!  Zanim zatwierdzisz transakcję, zweryfikuj dane płatności. Sprawdzisz to na ekranie aplikacji mobilnej.
Jeśli zobaczysz, że są to dane płatności, której nie zleciłeś, to odrzuć transakcję.

Jak to działa?
Podczas płatności w sklepie internetowym wybierz metodę płatności Visa Mobile.
Podaj swój numer telefonu.
Zatwierdź transakcję hasłem mobilnym w aplikacji mobilnej Nest Banku.
Przydatne dokumenty do pobrania
Regulamin korzystania z kart płatniczych Nest Bank w ramach cyfrowego portfela Visa Mobile
Warunki usługi Visa Solution (Click to Pay)
Informacja o globalnej polityce prywatności Visa
Pytania i odpowiedzi

Możesz płacić Visa Mobile wszędzie, gdzie widnieje logo Visa Mobile.

Tak, pamiętaj jednak, że każda karta musi zostać dodana osobno. Jeśli korzystasz z wielu kart przy potwierdzeniu płatności będziesz mógł wybrać kartę, którą zapłacisz za zakupy.

Skontaktuj się z nami i zastrzeż kartę.

Nie ma możliwości zmiany adresu e-mail zarejestrowanego w usłudze. Możesz wyrejestrować się z usługi i zarejestrować ponownie z użyciem nowego adresu e-mail.

Zobacz więcej ↗

Aby zrezygnować z Visa Mobile zaloguj się do aplikacji mobilnej, następnie z menu wybierz opcję Ustawienia. Na liście ustawień znajdziesz opcję Visa Mobile, po wskazaniu której będziesz mógł wyrejestrować się z usługi.

Limity płatności w Visa Mobile są takie same jak dla płatności kartą w internecie. Możesz je zmienić w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej Nest Banku.
 

Wszystkie zrealizowane płatności znajdziesz w historii rachunku karty. Ponadto do Twojej dyspozycji dostępna jest pełna lista operacji (zrealizowane, odrzucone, anulowane) wykonanych z Visa Mobile – znajdziesz ją w aplikacji mobilnej wybierając z menu KARTY. Dostępna tam będzie opcja Ustawienia Visa Mobile po wybraniu której uzyskasz dostęp do listy operacji.    

22 103 18 18
Aktualny numer infolinii.
Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci
22 438 41 41
Zmiana numeru infolinii.
Wkrótce ten numer będzie nieaktywny.
kontakt@nestbank.pl
image
Dokumenty i informacje
Bezpieczeństwo
Inne
Konta
Lokaty
Inwestycje
Usługi

© 2024 | Nest BankSWIFT/BIC: NESBPLPW
fbIconlinkedinIcon