Blokada dostępu do bankowości online i karty powoduje, że nie zalogujesz się do aplikacji mobilnej i bankowości internetowej, nie zrobisz przelewu przez bankowość online, ani nie zapłacisz kartą płatniczą (ani stacjonarnie, ani w internecie), nie wpłacisz i nie wypłacisz gotówki we wpłatomatach i bankomatach. Nie będziesz mieć dostępu do swoich pieniędzy przez bankowość online na wszystkich kontach, które u nas posiadasz (do czasu ich odblokowania).
Wystarczy, że skorzystasz z wniosku, który dostępny jest tutaj: złóż wniosek.
Tak, po wypełnieniu wniosku zablokujesz całkowicie dostęp do bankowości online, a więc do wszystkich kont. Nie ma możliwości wskazania, dostęp do którego konta powinien zostać zablokowany.
Aby złożyć wniosek o blokadę dostępu do bankowości online i karty, musisz podać poniższe dane:
PESEL,
numer telefonu,
adres e-mail,
login lub NIK.
Wniosek zatwierdzisz kodem SMS, który wyślemy na numer telefonu przypisany do Twojego konta.
Wszystkie potrzebne dane znajdziesz w dowodzie osobistym lub w umowie.
PAMIĘTAJ! Jeśli od momentu założenia konta zmieniałeś/aś np. login lub numer telefon, we wniosku wpisz aktualne dane.
Dostęp do bankowości online i karty zostanie zablokowany do momentu odblokowania go przez Ciebie.
Aby odblokować dostęp do bankowości online i karty, skontaktuj się z infolinią 22 438 41 41. Infolinia pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku, od 8.00 do 20.00. Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci.
Dostęp odblokujesz również w placówce. Listę placówek i godziny ich otwarcia znajdziesz powyżej.
Każdy ze współwłaścicieli wniosku ma możliwość zablokowania własnego dostępu do bankowości online i karty. Dostęp współwłaściciela do konta i karty pozostaje bez zmian.
Warunkiem jest podanie we wniosku poprawnych danych oraz zatwierdzenie złożenia wniosku kodem SMS, który wyślemy na numer telefonu przypisany do konta.
Tak. Na numer telefonu oraz adres e-mail (przypisane do Twojego konta) wyślemy Ci potwierdzenie blokady dostępu do bankowości online i karty.
W mailu znajdziesz również instrukcję „Jak odblokować dostęp do bankowości online i karty”.
Złożyłeś wniosek, ale nie udało się zablokować dostępu do bankowości online i karty?
Zweryfikuj, czy wszystkie dane są poprawne i spróbuj jeszcze raz.
Nie składałeś wniosku o zablokowanie dostępu do bankowości online i karty?
Skontaktuj się z infolinią w celu wyjaśnienia sytuacji: 22 438 41 41.
Infolinia pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku, od 8.00 do 20.00. Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci.
Wszystkie transakcje online, płatności kartą, BLIK oraz kartą wirtualną zostaną zablokowane. Nie będziesz mógł wypłacić gotówki z bankomatu.
Zgadza się, wszystkie Twoje karty przestaną działać.
Nie ma takiej możliwości, jeśli skorzystasz z tego wniosku.
Możesz natomiast zrobić to samodzielnie.
Jak najszybciej zablokować dostęp do aplikacji mobilnej i bankowości internetowej?
Aby zablokować dostęp do aplikacji mobilnej, podczas logowania wpisz 3 razy błędny PIN.
Aby zablokować dostęp do bankowości internetowej, podczas logowania wpisz 3 razy błędne hasło.
Tak, po odblokowaniu dostępu do bankowości online Twoja karta płatnicza będzie działać.
Kiedy dostęp do Twojej bankowości online i karty jest zablokowany, stan konta możesz sprawdzić na infolinii oraz w oddziale po zweryfikowaniu tożsamości.
Tak, Twoje zaplanowane zlecenia będą zrealizowane.
Tak.
Wszystkie niezaksięgowane transakcje wykonane przed zleceniem blokady (również te zrealizowane kartą), zostaną zaksięgowane.
W placówce zlecisz przelew bez zdejmowania blokady. W trakcie wizyty w placówce możesz też zdjąć blokadę.