Nest Konto Waluta dostępne jest w trzech walutach: EUR, USD, GBP.
Możesz odzyskać swój login dzwoniąc na naszą Infolinię.
Podczas rozmowy konsultant przeprowadzi weryfikację Twoich danych osobowych i przekaże Ci Twój login. Pamiętaj, by wykonać połączenie z numeru telefonu, który jest podany do wiadomości banku.
Za otwarcie i prowadzenie rachunków w Nest Banku nie pobieramy żadnych opłat. Nie musisz regularnie zasilać konta, czy dokonywać określonej ilości transakcji za pomocą karty płatniczej – gwarantujemy bezwarunkowe zero, dzięki czemu prowadzisz darmowo konto w banku. Za resztę usług bank pobiera opłaty zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji.
Możesz w pełni korzystać z rachunku prowadzonego w Nest Banku, bez konieczności posiadania karty płatniczej. Pamiętaj jednak, że za wydanie i obsługę pierwszej karty płatniczej nie pobieramy opłat. Dodatkowo nie pobieramy opłaty za wypłaty gotówki z bankomatów sieci Euronet w Polsce. Możesz ją zamówić w każdej chwili – wystarczy, że złożysz wniosek po zalogowaniu do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
Wystarczy, że odwiedzicie wspólnie z małżonkiem wybraną placówkę banku i złożycie wniosek o uwspólnienie rachunku (niezbędne będzie okazanie dokumentów tożsamości). Oboje będziecie wówczas posiadać za darmo konto w naszym banku.
Jeśli posiadasz już konto firmowe możesz w każdej chwili otworzyć konto osobiste. Wystarczy, że wypełnisz wniosek o otwarcie rachunku płatniczego Nest Konto, który jest dostępny na stronie internetowej oraz w placówkach Nest Bank SA.
Login jest nadawany podczas zakładania konta. Jest to czynność jednorazowa i nie ma możliwości zmiany loginu.
Tak, wystarczy że zalogujesz się do swojego konta w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej. Następnie wypełnisz wniosek o zmianę danych osobowych, wpisując nowy numer dowodu osobistego. Wniosek ten odnajdziesz w bankowości internetowej przechodząc do Centrum kontaktu i dyspozycji -> Wnioski i dyspozycje -> Nowy wniosek -> Zmiana danych -> Zmiana danych osobowych. W bankowości mobilnej wniosek znajduje się pod menu, które się rozwija z lewej strony ekranu aplikacji i tam należy kliknąć: Wnioski -> Nowy wniosek -> Zmiana danych -> Zmiana danych osobowych. Później pracownik banku sprawdzi zgodność zmienianych danych z Rejestrem Dowodów Osobistych. Po pozytywnej weryfikacji zaktualizujemy Twój numer dowodu.
Osoba niepełnoletnia nie może samodzielnie otworzyć rachunku w Nest Banku. Natomiast rodzic, który posiada konto w Nest Banku może założyć rachunek dla dziecka w ramach oferty Nest Konta Samodzielnego. Właścicielem takiego konta będzie dziecko. Rodzic będzie miał podgląd do konta dziecka. W dedykowanej zakładce Moja Rodzina będzie mógł ustalać limity dla przelewów i karty nastolatka oraz będzie widział jego wydatki.
Jedna osoba może posiadać wyłącznie jedno konto osobiste w danej walucie. Obecnie Nest Bank oferuje rachunki w czterech walutach (PLN, EUR, USD oraz GBP).
Dane korespondencyjne oraz adres zamieszkania przypisane do Twojego konta bankowego możesz zmienić samodzielnie w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
W celu zmiany adresu korespondencyjnego:
w bankowości internetowej należy wejść w Ustawienia -> Dane osobowe -> wybrać przycisk Zmień przy Adres korespondencyjny;
w bankowości mobilnej należy wejść w Ustawienia -> Dane kontaktowe i zgody -> wybrać przycisk Zmień przy Adres korespondencyjny.
W celu zmiany adresu zamieszkania:
w bankowości internetowej należy przejść do Centrum kontaktu i dyspozycji-> Wnioski i dyspozycje-> Nowy wniosek -> Zmiana danych-> Zmiana danych osobowych;
w bankowości mobilnej wniosek znajduje się pod menu, które się rozwija z lewej strony ekranu aplikacji i tam należy kliknąć: Wnioski -> Nowy wniosek -> Zmiana danych -> Zmiana danych osobowych.
Otwarcie konta w Nest Banku jest szybkie i proste! Możesz to zrobić na dwa sposoby:
1. Aplikacja Nest Banku:
Pobierz naszą aplikację i wykonaj krótkie nagranie gestów (selfie), a następnie potwierdź swoją tożsamość za pomocą aplikacji mObywatel lub przyłóż dowód osobisty (wydany po 4.03.2019). Twoje konto będzie aktywne w ciągu kilku minut!
2.Strona internetowa:
Jeśli wolisz, możesz złożyć wniosek bezpośrednio na naszej stronie internetowej. W tym przypadku potwierdzenie tożsamości odbywa się również za pomocą aplikacji mObywatel, ale pamiętaj, że wymagana będzie dodatkowa weryfikacja. Możesz ją zrobić poprzez przelew weryfikacyjny, rozmowę wideo lub osobistą wizytę w placówce banku.
Nie masz aplikacji mObywatel? Żaden problem! Możesz otworzyć Nest Konto, potwierdzając swoją tożsamość podczas rozmowy wideo lub w placówce banku.
Po zatwierdzeniu wniosku przeniesiemy Cię na stronę internetową z płatnością w Twoim banku. Po zalogowaniu się będziesz musiał zatwierdzić przelew w wysokości 1 zł (pieniądze zostaną Ci zwrócone). Ważne: przelewu nie można potwierdzić w aplikacji mobilnej Twojego banku. Konto zostanie otwarte, jeśli adres zamieszkania podany we wniosku będzie zgodny z adresem, który otrzymamy z przelewu.
Przelew autoryzacyjny wykonasz z następujących banków: Alior Bank, Bank Pekao SA, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank.
Hasło dostępu do konta online możesz zmienić z poziomu bankowości internetowej edytując swoje dane profilowe. W celu zmiany hasła należy wejść w Ustawienia -> zakładka Bezpieczeństwo -> wybrać przycisk Zmień przy Hasło. Każda zmiana hasła jest autoryzowana jednorazowym kodem SMS lub za pomocą potwierdzenia operacji w aplikacji mobilnej.
Jeśli chcesz otworzyć rachunek osobisty w Nest Banku przygotuj dowód osobisty (polski).
Jeżeli nie posiadasz ważnego dowodu osobistego, możesz wykorzystać aktualny paszport lub dowód osobisty wydany przez kraj Unii Europejskiej. Pamiętaj jednak, że za ich pomocą konto osobiste otworzysz wyłącznie w placówce banku.
Aby założyć rachunek płatniczy Nest Konto wystarczy, że wpiszesz we wniosku online dane z polskiego dowodu osobistego oraz dane kontaktowe (adres korespondencyjny w Polsce, polski numer telefonu komórkowego, adres e-mail). Podczas wizyty w oddziale podajesz te same dane. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą swój dokument tożsamości.
Konto w Nest Banku może otworzyć każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz posiadająca miejsce zamieszkania na terytorium RP.
Po złożeniu przez Ciebie wniosku o przeniesienie rachunku płatniczego do Nest Banku, rozpoczniemy działania mające na celu:
a) przeniesienie z dotychczasowego Banku Twoich środków pieniężnych znajdujących się na dotychczasowym rachunku płatniczym oraz zleceń stałych i poleceń zapłaty,
b) rozpoczęcie procesu zamknięcia rachunku płatniczego, w Twoim dotychczasowym Banku,
c) powiadomienie płatników, od których otrzymujesz regularnie polecenia przelewów na rachunek płatniczy, np. wynagrodzenie lub inne świadczenia.
Niestety obecnie nie posiadamy takiej usługi.
Nie pobieramy opłat za przeniesienie rachunku płatniczego do Nest Banku.
Na cały proces potrzebujemy około 12 dni roboczych. Jednak czas oczekiwania może się wydłużyć, jeżeli pojawią się przeszkody w przeniesieniu rachunku płatniczego.
Niestety nie. Na Twój wniosek możemy poinformować płatników, od których otrzymujesz regularnie polecenia przelewów np. wynagrodzenie lub inne świadczenia o Twoim nowym numerze rachunku płatniczego (numerze konta bankowego).
Przeniesienie rachunku płatniczego z innego banku nie będzie możliwe w przypadku rachunku płatniczego:
na który została nałożona blokada środków,
który jest powiązanym z kredytem,
który został zajęty przez komornika,
który jest obciążony zaległymi opłatami,
który ma ujemne saldo na rachunku.
Dziecko nie może samodzielnie zwiększyć limitów dla swojej karty i przelewów. Może jedynie je zmniejszyć.
Nie, ponieważ to dziecko jest posiadaczem Nest Konta Samodzielnego.
Nie ma takiej konieczności. Rodzic składa wniosek o konto i podpisuje umowę w imieniu dziecka.
Podczas wypełniania wniosku w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej potrzebny będzie jeden z dokumentów dziecka: dowód osobisty lub paszport. Niektórych przypadkach możemy również wymagać skanu aktu urodzenia dziecka.
W przypadku otwierania konta w placówce banku potrzebny będzie również dokument tożsamości rodzica.
Konto nie zostanie zablokowane, jeżeli w ciągu 60 dni od dnia osiągnięcia pełnoletności przez dziecko, zostanie złożony wniosek o przekształcenie konta. Będzie można tego dokonać po zalogowaniu się na konto w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej lub odwiedzając jedną z naszych placówek.
Rodzic po zalogowaniu się na swoje konto ma dostęp do zakładki Moja Rodzina. Będą w niej widoczne wszystkie rachunki dziecka/dzieci. W tym miejscu znajdzie ich historię transakcji, ustawi limity transakcyjne oraz będzie mógł skorzystać z interesujących funkcjonalności np. automatyczne przelewanie kieszonkowego czy koło ratunkowe.