15.05.2025


Nest Bank laureatem Digital CX Awards 2024 za wykorzystanie AI w obsłudze klienta 


Nest Bank został wyróżniony przez The Digital Banker w ramach konkursu Digital CX Awards. Bank otrzymał nagrodę w kategorii Best Use of AI for Customer Experience za N!Asystenta, pierwszego w Polsce AI Agenta w aplikacji mobilnej. 

 



N!Asystent wspiera klientów 24/7, rozumie język naturalny (pisany i mówiony), pozwala m.in. zlecać przelewy, opłacać faktury na podstawie zdjęcia, analizować wydatki czy odnaleźć funkcje w aplikacji. Rozwiązanie konsekwentnie rozwijane jest jako element strategii bankowości konwersacyjnej – w której klient (z zachowaniem swojej prywatności) może załatwić każdą sprawę z pomocą inteligentnego agenta AI  

 

W przyszłości Nest Bank planuje kolejne wdrożenia z wykorzystaniem sztucznej inteligencji – zarówno w zakresie obsługi klienta, jak i wewnętrznych procesów operacyjnych.  

 

Czym są CX Awards? 

 

Digital CX Awards to globalny konkurs wyróżniający instytucje finansowe, które w przełomowy sposób wykorzystują technologię, by podnieść jakość doświadczeń klientów. Jury, składające się z ekspertów branżowych oceniało m.in. poziom innowacyjności, skalę wdrożenia oraz realny wpływ na wygodę i efektywność korzystania z usług. 

Kontakt dla mediów
Dorota Ordon
biuro.prasowe@nestbank.pl
image
Dokumenty i informacje
Bezpieczeństwo
Inne
Konta
Lokaty
Inwestycje
Usługi

© 2024 | Nest BankSWIFT/BIC: NESBPLPW
fbIconlinkedinIcon