19.12.2025
Okres świąteczny | Sprawdź możliwe utrudnienia oraz jak będą księgowane przelewy
Nasza bankowość online
Pamiętaj, że przez cały okres świąteczny możesz korzystać z przelewów BLIK oraz Express Elixir. Jeśli chcesz wysłać inne przelewy, sprawdź daty księgowań. 
W nocy z 31 grudnia na 1 stycznia (w godzinach 21:00–8:00) aplikacja mobilna i bankowość elektroniczna będą działać w trybie przyjmowania zleceń. Co to oznacza?
Zlecenia (np. zlecenie przelewu) zostaną zapisane w systemie, ale zrealizowane dopiero po zakończeniu prac.
Niedostępna będzie usługa płatności BLIKIEM, Visa Mobile, jak również zarządzanie oszczędnościami i operacje na saszetkach.
Nie zrealizujesz przelewów natychmiastowych, nie doładujesz telefonu i nie zasilisz rachunku.
Niedostępne będą też płatności za zakupy internetowe.
W tym czasie nie otworzysz nowego konta ani nie złożysz wniosku o wydanie karty (do systemu obsługi wniosków zapraszamy po zakończeniu prac).
Transakcje kartowe będą realizowane standardowo.
Przepraszamy za utrudnienia.
Kartę płatniczą możesz zastrzec całodobowo pod numerem 22 103 18 18.
Dostęp do bankowości online oraz karty możesz tymczasowo zablokować tutaj: https://nestbank.pl/blokada.
