19.12.2025


Okres świąteczny | Sprawdź możliwe utrudnienia oraz jak będą księgowane przelewy


Nasza bankowość online

Pamiętaj, że przez cały okres świąteczny możesz korzystać z przelewów BLIK oraz Express Elixir. Jeśli chcesz wysłać inne przelewy, sprawdź daty księgowań. 

W nocy z 31 grudnia na 1 stycznia (w godzinach 21:00–8:00) aplikacja mobilna i bankowość elektroniczna będą działać w trybie przyjmowania zleceń. Co to oznacza? 

 

  • Zlecenia (np. zlecenie przelewu) zostaną zapisane w systemie, ale zrealizowane dopiero po zakończeniu prac. 

  • Niedostępna będzie usługa płatności BLIKIEM, Visa Mobile, jak również zarządzanie oszczędnościami i operacje na saszetkach. 

  • Nie zrealizujesz przelewów natychmiastowych, nie doładujesz telefonu i nie zasilisz rachunku. 

  • Niedostępne będą też płatności za zakupy internetowe. 

  • W tym czasie nie otworzysz nowego konta ani nie złożysz wniosku o wydanie karty (do systemu obsługi wniosków zapraszamy po zakończeniu prac). 

  • Transakcje kartowe będą realizowane standardowo. 
     
    Przepraszamy za utrudnienia. 
     
    Kartę płatniczą możesz zastrzec całodobowo pod numerem 22 103 18 18. 
    Dostęp do bankowości online oraz karty możesz tymczasowo zablokować tutaj: https://nestbank.pl/blokada. 

Kontakt dla mediów
Dorota Ordon
biuro.prasowe@nestbank.pl