Dokończ proces zakładania konta.

Wprowadź kod SMS, który otrzymałeś podczas składania wniosku i rozpocznij rozmowę wideo z konsultantem.

image

Podczas oczekiwania na konsultanta nie otwieraj nowej karty
w przeglądarce.

image

Przygotuj dowód osobisty (nie aplikację mObywatel). Rozmowę możesz przeprowadzić z komputera lub z telefonu. Upewnij się, że masz włączoną kamerę i dźwięk.

image

W trakcie rozmowy wideo musisz przebywać sam w pomieszczeniu dobrze oświetlonym, bez innych osób (nie dotyczy dzieci, które wymagają opieki osoby dorosłej).

image

Nie możesz przeprowadzać rozmowy z miejsca publicznego (np. park, kawiarnia, galeria).

image

W przypadku komputera skorzystaj z przeglądarki Google Chrome (od wersji 57), Mozilla Firefox (od wersji 52), Edge (od wersji 79) lub Opera (od wersji 44).

image

Jeżeli korzystasz z telefonu (smartfonu) to użyj przeglądarki Chrome (od wersji 67) Samsung Internet (od wersji 9.0.2).

Rozmowa wideo dostępna jest 

od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00

image
Dokumenty i informacje
Bezpieczeństwo
Inne
Konta
Kredyty
Oszczędności i inwestycje
Usługi

© 2024 | Nest BankSWIFT/BIC: NESBPLPW
fbIconlinkedinIcon