Dokończ proces zakładania konta.
Wprowadź kod SMS, który otrzymałeś podczas składania wniosku i rozpocznij rozmowę wideo z konsultantem.
Podczas oczekiwania na konsultanta nie otwieraj nowej karty
w przeglądarce.
Przygotuj dowód osobisty (nie aplikację mObywatel). Rozmowę możesz przeprowadzić z komputera lub z telefonu. Upewnij się, że masz włączoną kamerę i dźwięk.
W trakcie rozmowy wideo musisz przebywać sam w pomieszczeniu dobrze oświetlonym, bez innych osób (nie dotyczy dzieci, które wymagają opieki osoby dorosłej).
Nie możesz przeprowadzać rozmowy z miejsca publicznego (np. park, kawiarnia, galeria).
W przypadku komputera skorzystaj z przeglądarki Google Chrome (od wersji 57), Mozilla Firefox (od wersji 52), Edge (od wersji 79) lub Opera (od wersji 44).
Jeżeli korzystasz z telefonu (smartfonu) to użyj przeglądarki Chrome (od wersji 67) Samsung Internet (od wersji 9.0.2).
Rozmowa wideo dostępna jest
od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00