Bezpieczeństwo i komfort zaczynają się od aktualnych danych. Zaktualizuj swoje dane w kilka kliknięć i ciesz się pełnią naszych usług.
Co powinno być aktualne?
Dokument tożsamości
Sprawdź ważność dokumentu (np. dowód osobisty, paszport). To Twój klucz do bezpiecznej weryfikacji i pełnego dostępu do usług bankowych. Działaj już teraz!
Dane adresowe
Upewnij się, że Twój adres jest aktualny – dzięki temu nowe karty i dokumenty dotrą do Ciebie szybko i bez opóźnień.
Numer telefonu i adres e-mail
Podaj aktualny numer telefonu i adres e-mail. Dzięki nim otrzymasz wyciągi, powiadomienia oraz natychmiastowe alerty w razie podejrzanej aktywności.
Zgoda na kanał komunikacji
Zdecyduj w jaki sposób mamy się z Tobą kontaktować. Powiadomienia push, e-mail lub SMS - wybierz jeden preferowany sposób lub korzystaj ze wszytskich. Dzięki temu będziesz otrzymywać kluczowe informacje na bieżąco.
Wypełnij ankietę w kilka kliknięć
Sprawdż, jak uzupełnić ankietę o wykorzystaniu produktów bankowych
Zaloguj się do aplikacji mobilnej
Kliknij w kopertę w prawym górnym rogu i wybierz Wnioski
Kliknij w okrągły czarny przycisk w prawym dolnym rogu, przejdź do sekcji Kliknij w okrągły czarny przycisk w prawym dolnym rogu, przejdź do sekcji Pozostałe
Wybierz wniosek Cel prowadzenia rachunku i odpowiedz na pytania
Podaj hasło mobilne, aby zatwierdzić wniosek
Sprawdź jak zmienić dane w aplikacji mobilnej
Polski dowód osobisty:
Zaloguj się, kliknij w kopertę w prawym górnym rogu i wybierz Wnioski
Kliknij w okrągły czarny przycisk w prawym dolnym rogu, przejdź do sekcji Zmiana danych
Wybierz wniosek Zmiana danych dokumentu tożsamości
Sprawdź i uzupełnij wszystkie dane, przejdź dalej
Podaj hasło mobilne, aby zatwierdzić zmianę
Zagraniczny dokument tożsamości:
Udaj się do najbliższej placówki Nest Banku. Pamiętaj o zabraniu ze sobą aktualnych dokumentów
Sprawdź jak zmienić dane w bankowości internetowej
Polski dowód osobisty:
Wejdź do zakładki Wnioski i dyspozycje
Wybierz wniosek Zmiana danych dokumentu tożsamości
Sprawdź i uzupełnij wszystkie dane, przejdź dalej
Potwierdź zmianę autoryzacją mobilną w aplikacji lub kodem SMS
Zagraniczny dokument tożsamości:
Udaj się do najbliższej placówki Nest Banku. Pamiętaj o zabraniu ze sobą aktualnych dokumentów
Swoje dane kontaktowe i osobowe możesz również zmienić w naszych placówkach. Listę placówek znajdziesz w zakładce Kontakt.
22 103 18 18
Aktualny numer infolinii.
Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci
22 438 41 41
Zmiana numeru infolinii.
Wkrótce ten numer będzie nieaktywny.
Skorzystaj z formularza dostępnego na naszej stronie internetowej