Aktualne dane osobowe to podstawa bezpiecznych finansów
Miło jest czuć się bezpiecznie i komfortowo. W bankowości oznacza to aktualne dane osobowe i kontaktowe. Sprawdź, co możesz zrobić, żeby bezproblemowo korzystać ze wszystkich naszych usług. Zrobisz to za pomocą kilku kliknięć!
Co powinno być aktualne?
Dokument tożsamości
Z ważnym dokumentem (np. dowodem osobistym, paszportem) bezpiecznie zweryfikujesz swoją tożsamość i będziesz mieć dostęp do wszystkich usług banku. Nie zostawiaj tego na ostatnią chwilę!
Dane adresowe
Aktualny adres przyda się na przykład wtedy, kiedy wyślemy do Ciebie nową kartę. Warto, żeby dotarła jak najszybciej. Prosto do Twojej skrzynki.
Numer telefonu i adres e-mail
Na adres mailowy wysyłamy Ci wyciągi. Z kolei numer telefonu wykorzystujemy do autoryzacji niektórych operacji. Możemy też do Ciebie zadzwonić, kiedy zobaczymy niepokojące aktywności na Twoim koncie.
Zgoda na kanał komunikacji
Zdecyduj w jaki sposób mamy się z Tobą skontaktować. Wolisz powiadomienia push, maile, a może SMS-y? Możesz wybrać jedną, kilka lub wszystkie opcje. Dzięki nim będziesz na bieżąco z naszą ofertą. Tak jak Ci wygodnie!
Sprawdź jak zmienić dane w aplikacji mobilnej
Aby zmienić dane dowodu osobistego:
Rozwiń menu i kliknij "Wnioski"
Wybierz „Nowy wniosek” -> „Zmiana danych” -> „Zmiana danych osobowych”
Wprowadź aktualne dane i przejdź dalej
Podaj hasło mobilne, aby zatwierdzić zmianę
Aby zaktualizować dane innego dokumentu niż polski dowód osobisty: