Podstawa prawna
Sprawdź, jak zaktualizować informacje o sobie
- Zaloguj się. Kliknij w kopertę w prawym górnym rogu i wybierz Wnioski.
- Kliknij w okrągły czarny przycisk w prawym dolnym rogu, przejdź do sekcji Pozostałe.
- Wybierz wniosek Cel prowadzenia rachunku i odpowiedz na pytania.
A co, jeśli masz nieaktualne dane?
- ograniczyć Ci dostęp do bankowości online,
- ograniczyć realizację przelewów oraz płatności kartą i wypłat gotówki z Twojego konta lub konta Twojej firmy,
- w ostateczności będziemy mogli również rozwiązać Twoją umowę w trybie natychmiastowym (bez okresu wypowiedzenia).
Masz problem z logowaniem do bankowości online?
Wnioski w aplikacji mobilnej
- Jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej sekcję Problem z logowaniem znajdziesz pod przyciskiem Zaloguj się.
- Wybierz wniosek, który Cię interesuje i wypełnij go.
Wnioski w bankowości internetowej
- Jeśli korzystasz z przeglądarki wejdź na nestbank.pl i w prawym górnym rogu kliknij Zaloguj się.
- Na ekranie logowania wybierz Problem z logowaniem.
- Wybierz wniosek, który Cię interesuje i wypełnij go.
Ważne!
- Zaloguj się do aplikacji Nest Banku.
- Wejdź w Ustawienia, a następnie w Bezpieczeństwo i kliknij Pokaż login.
- Umowę przesłaliśmy na Twój adres e-mail podany przy zakładaniu konta, lub
- Dostarczyliśmy Ci ją fizycznie za pośrednictwem kuriera, lub w oddziale banku.
Zaktualizowałem dane, a nadal otrzymuję powiadomienia
- Zaloguj się. Kliknij w kopertę w prawym górnym rogu i wybierz Wnioski.
- W sekcji złożone, obok daty złożenia wniosku zobaczysz jego status.
- Zaloguj się i wejdź do zakładki Wnioski i dyspozycje.
- Na górze strony w sekcji Twoje bieżące wnioski, w kafelku dotyczącym wniosku, pod datą i nazwą, znajdziesz jego status.
Jesteś klientem firmowym? Sprawdź jak zaktualizujesz dane swojej firmy
- Zaloguj się i kliknij w Ustawienia
- Wybierz Dane osobowe lub Dane firmy
- Jeśli Twoje dane są aktualne, kliknij Potwierdzam dane
- Jeśli Twoje dane są nieaktualne, kliknij Zmień dane i zaktualizuj informacje. Po zmianie kliknij Potwierdzam dane.
Dokumenty, które akceptujemy
- polski dowód osobisty 
- dowód osobisty z kraju Unii Europejskiej (dotyczy tylko osobistej wizyty w placówce) 
- paszport (polski lub zagraniczny - dotyczy tylko osobistej wizyty w placówce) 
- karta pobytu (dotyczy tylko osobistej wizyty w placówce) 
- mDowód (dotyczy tylko osobistej wizyty w placówce) 
Jeśli będziemy potrzebowali potwierdzić źródło pochodzenia Twoich pieniędzy, możemy poprosić Cię o dostarczenie jednego z poniższych dokumentów;
- umowa o pracę lub deklaracja podatkowa, 
- akt notarialny (np. potwierdzający zakup nieruchomości), 
- sprawozdanie finansowe, 
- akt darowizny lub spadku (lub jego sądowe poświadczenie). 
Możemy odmówić podjęcia współpracy lub wypowiedzieć Twoją umowę rachunku w przypadku, gdy:
- prowadzisz działalność w branży, której nie akceptujemy (zgodnie z polityką AML banku), 
- mamy uzasadnione podejrzenie, że na konto wpływają pieniądze pochodzące z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł, 
- otrzymujesz przelewy z kraju zabronionego (listę znajdziesz poniżej) 
Decyzję możemy podjąć na podstawie wewnętrznej oceny ryzyka, a ocena ta nie wymaga uzasadnienia.
Kraje i terytoria objęte ograniczeniami
Afryka:
- Burkina Faso 
- Demokratyczna Republika Kongo 
- Kamerun 
- Mali 
- Mozambik 
- Nigeria 
- Republika Południowej Afryki (Południowa Afryka) 
- Sudan Południowy 
- Tanzania 
- Algieria 
- Angola 
- Wybrzeże Kości Słoniowej 
- Kenia 
- Namibia 
Azja:
- Afganistan 
- Mjanma / Birma / Myanmar / Burma 
- Iran 
- Jemen 
- Pakistan 
- Syria 
- Laotańska Republika Ludowo-Demokratyczna 
- Nepal 
- Korea Północna (Koreańska Republika Ludowo – Demokratyczna) 
- Wietnam 
- Liban 
Ameryka:
- Haiti 
- Kuba 
- Trynidad i Tobago 
- Wenezuela 
Europa:
- Księstwo Monako 
Oceania:
- Vanuatu 





