Podstawa prawna
Sprawdź, jak zaktualizować informacje o sobie
- Zaloguj się. Kliknij w kopertę w prawym górnym rogu i wybierz Wnioski.
- Kliknij w okrągły czarny przycisk w prawym dolnym rogu, przejdź do sekcji Pozostałe.
- Wybierz wniosek Cel prowadzenia rachunku i odpowiedz na pytania.
A co, jeśli masz nieaktualne dane?
- ograniczyć Ci dostęp do bankowości online,
- ograniczyć realizację przelewów oraz płatności kartą i wypłat gotówki z Twojego konta lub konta Twojej firmy,
- w ostateczności będziemy mogli również rozwiązać Twoją umowę w trybie natychmiastowym (bez okresu wypowiedzenia).
Masz problem z logowaniem do bankowości online?
Wnioski w aplikacji mobilnej
- Jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej sekcję Problem z logowaniem znajdziesz pod przyciskiem Zaloguj się.
- Wybierz wniosek, który Cię interesuje i wypełnij go.
Wnioski w bankowości internetowej
- Jeśli korzystasz z przeglądarki wejdź na nestbank.pl i w prawym górnym rogu kliknij Zaloguj się.
- Na ekranie logowania wybierz Problem z logowaniem.
- Wybierz wniosek, który Cię interesuje i wypełnij go.
Ważne!
- Zaloguj się do aplikacji Nest Banku.
- Wejdź w Ustawienia, a następnie w Bezpieczeństwo i kliknij Pokaż login.
- Umowę przesłaliśmy na Twój adres e-mail podany przy zakładaniu konta, lub
- Dostarczyliśmy Ci ją fizycznie za pośrednictwem kuriera, lub w oddziale banku.
Zaktualizowałem dane, a nadal otrzymuję powiadomienia
- Zaloguj się. Kliknij w kopertę w prawym górnym rogu i wybierz Wnioski.
- W sekcji złożone, obok daty złożenia wniosku zobaczysz jego status.
- Zaloguj się i wejdź do zakładki Wnioski i dyspozycje.
- Na górze strony w sekcji Twoje bieżące wnioski, w kafelku dotyczącym wniosku, pod datą i nazwą, znajdziesz jego status.
Dokumenty, które akceptujemy
polski dowód osobisty
dowód osobisty z kraju Unii Europejskiej (dotyczy tylko osobistej wizyty w placówce)
paszport (polski lub zagraniczny - dotyczy tylko osobistej wizyty w placówce)
karta pobytu (dotyczy tylko osobistej wizyty w placówce)
mDowód (dotyczy tylko osobistej wizyty w placówce)
Jeśli będziemy potrzebowali potwierdzić źródło pochodzenia Twoich pieniędzy, możemy poprosić Cię o dostarczenie jednego z poniższych dokumentów;
umowa o pracę lub deklaracja podatkowa,
akt notarialny (np. potwierdzający zakup nieruchomości),
sprawozdanie finansowe,
akt darowizny lub spadku (lub jego sądowe poświadczenie).
Możemy odmówić podjęcia współpracy lub wypowiedzieć Twoją umowę rachunku w przypadku, gdy:
prowadzisz działalność w branży, której nie akceptujemy (zgodnie z polityką AML banku),
mamy uzasadnione podejrzenie, że na konto wpływają pieniądze pochodzące z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł,
otrzymujesz przelewy z kraju zabronionego (listę znajdziesz poniżej)
Decyzję możemy podjąć na podstawie wewnętrznej oceny ryzyka, a ocena ta nie wymaga uzasadnienia.
Kraje i terytoria objęte ograniczeniami
Afryka:
Burkina Faso
Demokratyczna Republika Kongo
Kamerun
Mali
Mozambik
Nigeria
Republika Południowej Afryki (Południowa Afryka)
Sudan Południowy
Tanzania
Algieria
Angola
Wybrzeże Kości Słoniowej
Kenia
Namibia
Azja:
Afganistan
Mjanma / Birma / Myanmar / Burma
Iran
Jemen
Pakistan
Syria
Laotańska Republika Ludowo-Demokratyczna
Nepal
Korea Północna (Koreańska Republika Ludowo – Demokratyczna)
Wietnam
Liban
Ameryka:
Haiti
Kuba
Trynidad i Tobago
Wenezuela
Europa:
Księstwo Monako
Oceania:
Vanuatu