Aktualne dane osobowe to podstawa bezpiecznych finansów

Miło jest czuć się bezpiecznie i komfortowo. W bankowości oznacza to aktualne dane osobowe i kontaktowe. Sprawdź, co możesz zrobić, żeby bezproblemowo korzystać ze wszystkich naszych usług. Zrobisz to za pomocą kilku kliknięć!
Co powinno być aktualne?
Dokument tożsamości
Z ważnym dokumentem (np. dowodem osobistym, paszportem) bezpiecznie zweryfikujesz swoją tożsamość i będziesz mieć dostęp do wszystkich usług banku. Nie zostawiaj tego na ostatnią chwilę!
Dane adresowe
Aktualny adres przyda się na przykład wtedy, kiedy wyślemy do Ciebie nową kartę. Warto, żeby dotarła jak najszybciej. Prosto do Twojej skrzynki.
Numer telefonu i adres e-mail
Na adres mailowy wysyłamy Ci wyciągi. Z kolei numer telefonu wykorzystujemy do autoryzacji niektórych operacji. Możemy też do Ciebie zadzwonić, kiedy zobaczymy niepokojące aktywności na Twoim koncie.
Zgoda na kanał komunikacji
Zdecyduj w jaki sposób mamy się z Tobą skontaktować. Wolisz powiadomienia push, maile, a może SMS-y? Możesz wybrać jedną, kilka lub wszystkie opcje. Dzięki nim będziesz na bieżąco z naszą ofertą. Tak jak Ci wygodnie!
Sprawdź jak zmienić dane w aplikacji mobilnej
Aby zmienić dane dowodu osobistego:
  • Rozwiń menu i kliknij "Wnioski"
  • Wybierz „Nowy wniosek” -> „Zmiana danych” -> „Zmiana danych osobowych”
  • Wprowadź aktualne dane i przejdź dalej
  • Podaj hasło mobilne, aby zatwierdzić zmianę
Aby zaktualizować dane innego dokumentu niż polski dowód osobisty:
  • Rozwiń menu i kliknij "Wnioski"
  • Wybierz „Nowy wniosek” -> „Pozostałe”-> „Pozostałe wnioski”
  • Następnie wybierz z listy dyspozycji „Inne”
  • Napisz treść zgłoszenia i załącz skan dokumentu potwierdzonego notarialnie
  • Podaj hasło mobilne, aby wysłać wniosek
Sprawdź jak zmienić dane w bankowości internetowej
Aby zmienić dane dowodu osobistego:
  • Wejdź w „Centrum kontaktu i dyspozycji”
  • Wybierz „Wnioski i dyspozycje” -> „Nowy wniosek” -> „Zmiana danych”
  • Wybierz „Zmianę danych osobowych”
  • Zaktualizuj dane i przejdź dalej
  • Potwierdź zmianę autoryzacją mobilną w aplikacji lub kodem sms
Aby zaktualizować dane innego dokumentu niż polski dowód osobisty:
  • Wejdź w „Centrum kontaktu i dyspozycji”
  • Wybierz „Wnioski i dyspozycje” -> „Nowy wniosek”
  • Przejdź do sekcji „Pozostałe” i kliknij w „Pozostałe wnioski”
  • Następnie wybierz z listy dyspozycji „Inne”
  • Napisz treść zgłoszenia i załącz skan dokumentu potwierdzonego notarialnie
  • Potwierdź zmianę autoryzacją mobilną w aplikacji lub kodem sms
Swoje dane kontaktowe i osobowe możesz również zmienić w naszych placówkach.
22 103 18 18
Aktualny numer infolinii.
Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci
22 438 41 41
Zmiana numeru infolinii.
Wkrótce ten numer będzie nieaktywny.
 
Skorzystaj z formularza dostępnego na naszej stronie internetowej
image
Dokumenty i informacje
Bezpieczeństwo
Inne
Konta
Lokaty
Inwestycje
Usługi

© 2024 | Nest BankSWIFT/BIC: NESBPLPW
fbIconlinkedinIcon