Tak, wystarczy, że na nowym urządzeniu Apple dodasz kartę w aplikacji Wallet.
Nie ma takiej konieczności.
Tak. Niezależnie od kwoty transakcji jej potwierdzenie w terminalu polega jedynie na odblokowaniu telefonu (bez konieczności wprowadzenia PINu do karty). Płatność mobilna jest traktowana dokładnie tak jak tradycyjna płatność kartą – obowiązują limity transakcji dla danego produktu.
Sprawdź poprawność zeskanowanych/wprowadzonych danych karty wprowadzonych do Walleta z danymi zapisanymi na fizycznej karcie (poprawność imienia/nazwiska/daty ważności karty/numeru/ CVV) i popraw rozbieżności.
Nie, karty posiadają dwa odrębne tokeny na każdym z urządzeń Apple.
Na urządzeniu Apple zobaczysz komunikat o wykonanej transakcji niezależnie, czy zostanie ona zaakceptowana lub odrzucona. Stan swoich środków możesz sprawdzić po zalogowaniu się na konto w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
Na urządzeniu Apple pojawi się komunikat o wykonanej transakcji bez względu na to, czy płatność została zaakceptowana czy odrzucona przez terminal płatniczy. Stan swoich środków możesz sprawdzić po zalogowaniu się na konto w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
Tak, w aplikacji Wallet będziesz widział 10 ostatnich transakcji wykonanych Apple Pay. Możesz zobaczyć miejsce wykonania płatności, kwotę oraz datę transakcji (nie będzie widać historii transakcji dokonanych Apple Watch /ipad/MacBook Pro with Touch ID).
Możesz dodać maksymalnie 8 kart do aplikacji Wallet na jednym urządzeniu Apple.
Możesz dodać tą samą kartę do aplikacji Wallet aż na 9 swoich urządzeniach Apple.
Niezwłocznie skontaktuj się z naszą Infolinią aby zablokować lub usunąć token.
Skontaktuj się z naszą Infolinią aby zablokować kartę i token. Do momentu odblokowania karty nie będziesz mógł płacić telefonem.
Niezwłocznie skontaktuj się z naszą Infolinią aby zamówić nową kartę, co zagwarantuje Ci możliwość dalszego korzystania z płatności przy użyciu Apple Pay. Do momentu otrzymania nowej karty nie będziesz mógł płacić telefonem.
Tak, karta, która została usunięta z aplikacji Wallet, może być ponownie dodana.
W pierwszej kolejności sprawdź, czy możesz dodać kartę w obecnie używanym przez Ciebie regionie. Jeśli nie, wówczas wejdź w Ustawienia -> Ogólne -> Język i region -> Region i zmień na Polskę.
W aplikacji Wallet wybierz kartę, której historię transakcji chcesz poznać. Następnie wybierz ikonę „i”, a następnie zakładkę „Transakcje”. Widocznych jest 10 ostatnich transakcji wykonanych Apple Pay przy użyciu telefonu iPhone (nie będzie widać historii transakcji dokonanych przy użyciu urządzeń Apple Watch/iPad/MacBook Pro z Touch ID).
Wszędzie tam, gdzie dostępna jest opcja płatności zbliżeniowych. Poznasz to po charakterystycznej ikonce. Możesz także płacić w aplikacjach oraz w Internecie, jeśli jest dostępna opcja „Kup za pomocą Apple Pay” lub „Apple Pay”.
Możesz płacić w sklepach i punktach usługowych wyposażonych w terminale płatnicze podobnie jak przy płaceniu kartą płatniczą, z tym że zamiast karty przyłóż do terminala swojego iPhone’a. Płatności Apple Pay są potwierdzone odblokowaniem urządzenia, a nie za pomocą PINu do karty – to pierwsza różnica pomiędzy płatnością kartą a urządzeniem Apple. Druga to taka, że takie potwierdzenie jest niezależne od kwoty transakcji czyli inaczej jak w przypadku tradycyjnych kart, gdzie płatność jest potwierdzana kodem PIN powyżej 100 PLN. Możesz też płacić za pomocą Apple Pay w aplikacjach oraz przez Internet.
Postępuj zgodnie z instrukcją dostępną tutaj.
Pełna lista urządzeń Apple dostępna jest pod tym linkiem.
Możesz dodać wszystkie aktywne karty płatnicze Nest Banku, które posiadasz.
Do korzystania z Apple Pay potrzebujesz:
a) urządzenia Apple (iPhone), iWatch ze zaktualizowanym oprogramowaniem iOS,
b) konto Apple ID i aktywną usługę iCloud,
c) aktywną kartę debetową lub kredytową Nest Banku.
Dzięki Apple Pay możesz płacić za zakupy bezpośrednio z Twojego iPhone’a. Musisz tylko wcześniej dodać swoją kartę debetową lub kredytową do aplikacji Apple Pay.
Tokenizacja płatności to proces zamiany tradycyjnego numeru karty płatniczej na unikalny cyfrowy token wykorzystywany podczas płatności internetowych i mobilnych. Tokeny mogą być ograniczone do transakcji przeprowadzanych określonym urządzeniem mobilnym lub u określonego akceptanta oraz posiadać ograniczenie rodzaju dozwolonych transakcji. Proces tokenizacji odbywa się „w tle” i jest niezauważalny dla konsumenta.