Portfel Google
Płatności bezgotówkowe za pomocą Portfel Google

na urządzeniach Fitbit

Jak rozpocząć korzystanie z usługi?


1‌‌‌    

Pobierz na swój telefon aplikację FitBit.

2    

Otwórz aplikacje, kliknij na ikonę użytkownika w lewym górnym rogu.

3    

Następnie wyszukaj zgodne urządzenia, wybierz Wallet i utwórz czterocyfrowe hasło.

Jak dodać kartę do usługi?


1‌‌‌    

Wybierz opcję "Dodaj kartę" i wprowadź dane karty, takie jak numer, data ważności i kod CVV2.

2    

Zaakceptuj warunki użytkowania.

3    

Odbierz SMS z kodem weryfikacyjnym. Wpisz go w aplikacji. Gotowe!

Jak zapłacić w sklepie zegarkiem Fitbit?


1‌‌‌    

Naciśnij i przytrzymaj na urządzeniu przycisk akcji lub menu, aż poczujesz wibracje. Wpisz czterocyfrowe hasło do portfela kart.

2    

Wybierz kartę, którą chcesz zapłacić (jeśli w aplikacji Fitbit skonfigurowałeś więcej niż jedną kartę płatniczą).

3    

Zbliż zegarek do czytnika kart w sklepie. Zapłacone!Jeśli będziesz chciał dokonać płatności w ciągu 24h, nie musisz ponownie wpisywać hasła, chyba że w tym czasie ściągniesz zegarek lub wyłączysz monitorowanie tętna.
Pytania i odpowiedzi

Potrzebujesz dostępu do Internetu tylko podczas rejestracji karty. Podczas płatności nie potrzebujesz dostępu do Internetu. 

Tak. Płatność mobilna jest traktowana dokładnie tak jak tradycyjna płatność kartą – obowiązują limity transakcji dla danego produktu.

Skontaktuj się z nasza infolinią aby zablokować kartę. Do momentu odblokowania karty lub zamówienia nowej nie będziesz mógł płacić zegarkiem. 

Niezwłocznie skontaktuj się z naszą infolinią aby zablokować kartę w portfelu mobilnym (zarówno Fitbit Pay jak i Garmin Pay, Apple Pay czy Google Pay) i zamówić nową kartę. Do momentu otrzymania nowej karty nie będziesz mógł płacić zegarkiem. 

Zobacz więcej ↗

Z poziomu urządzenia Fitbit nie możesz sprawdzić historii transakcji. Wszystkie płatności możesz zobaczyć w historii transakcji Twojego konta w Nest Banku, do którego została wydana karta Visa, podpięta przez Ciebie do urządzenia Fitbit. Ostatnie transakcje możesz również sprawdzić w aplikacji Fitbit po kliknięciu w kartę.

Wszędzie tam, gdzie jest oznaczenie akceptacji płatności zbliżeniowych i widnieje logo Visa.

Postępuj zgodnie z instrukcją dostępną tutaj.

Pełna lista urządzeń Fitbit dostępna jest na stronie producenta.

Do korzystania z Fitbit Pay potrzebne Ci będą:

  • telefon z systemem Android w wersji minimum 7.0 lub iOS 11,

  • urządzenie Fitbit z funkcją FItbit Pay,

  • aktywna karta debetowa lub kredytowa Nest Banku.

Urządzenia kompatybilne z produktami Fitbit można sprawdzić na stronie producenta.

Tokenizacja płatności to proces zamiany tradycyjnego numeru karty płatniczej na unikalny cyfrowy token wykorzystywany podczas płatności internetowych i mobilnych. Tokeny mogą być ograniczone do transakcji przeprowadzanych określonym urządzeniem mobilnym lub u określonego akceptanta oraz posiadać ograniczenie rodzaju dozwolonych transakcji. Proces tokenizacji odbywa się „w tle” i jest niezauważalny dla konsumenta.  

22 103 18 18
Aktualny numer infolinii.
Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci
22 438 41 41
Zmiana numeru infolinii.
Wkrótce ten numer będzie nieaktywny.
 
Skorzystaj z formularza dostępnego na naszej stronie internetowej
image
Dokumenty i informacje
Bezpieczeństwo
Inne
Konta
Lokaty
Inwestycje
Usługi

© 2024 | Nest BankSWIFT/BIC: NESBPLPW
fbIconlinkedinIcon