Portfel Google

Płatności bezgotówkowe za pomocą Portfel Google

na urządzeniach Fitbit

Jak rozpocząć korzystanie z usługi?

1‌‌‌    

Pobierz na swój telefon aplikację FitBit.

2    

Otwórz aplikacje, kliknij na ikonę użytkownika w lewym górnym rogu.

3    

Następnie wyszukaj zgodne urządzenia, wybierz Wallet i utwórz czterocyfrowe hasło.

Jak dodać kartę do usługi?

1‌‌‌    

Wybierz opcję "Dodaj kartę" i wprowadź dane karty, takie jak numer, data ważności i kod CVV2.

2    

Zaakceptuj warunki użytkowania.

3    

Odbierz SMS z kodem weryfikacyjnym. Wpisz go w aplikacji. Gotowe!

Jak zapłacić w sklepie zegarkiem Fitbit?

1‌‌‌    

Naciśnij i przytrzymaj na urządzeniu przycisk akcji lub menu, aż poczujesz wibracje. Wpisz czterocyfrowe hasło do portfela kart.

2    

Wybierz kartę, którą chcesz zapłacić (jeśli w aplikacji Fitbit skonfigurowałeś więcej niż jedną kartę płatniczą).

3    

Zbliż zegarek do czytnika kart w sklepie. Zapłacone!Jeśli będziesz chciał dokonać płatności w ciągu 24h, nie musisz ponownie wpisywać hasła, chyba że w tym czasie ściągniesz zegarek lub wyłączysz monitorowanie tętna.
Pytania i odpowiedzi

Potrzebujesz dostępu do Internetu tylko podczas rejestracji karty. Podczas płatności nie potrzebujesz dostępu do Internetu. 

Tak. Płatność mobilna jest traktowana dokładnie tak jak tradycyjna płatność kartą – obowiązują limity transakcji dla danego produktu.

Skontaktuj się z nasza infolinią aby zablokować kartę. Do momentu odblokowania karty lub zamówienia nowej nie będziesz mógł płacić zegarkiem. 

Niezwłocznie skontaktuj się z naszą infolinią aby zablokować kartę w portfelu mobilnym (zarówno Fitbit Pay jak i Garmin Pay, Apple Pay czy Google Pay) i zamówić nową kartę. Do momentu otrzymania nowej karty nie będziesz mógł płacić zegarkiem. 

Z poziomu urządzenia Fitbit nie możesz sprawdzić historii transakcji. Wszystkie płatności możesz zobaczyć w historii transakcji Twojego konta w Nest Banku, do którego została wydana karta Visa, podpięta przez Ciebie do urządzenia Fitbit. Ostatnie transakcje możesz również sprawdzić w aplikacji Fitbit po kliknięciu w kartę.

Wszędzie tam, gdzie jest oznaczenie akceptacji płatności zbliżeniowych i widnieje logo Visa.

Postępuj zgodnie z instrukcją dostępną tutaj.

Pełna lista urządzeń Fitbit dostępna jest na stronie producenta.

Do korzystania z Fitbit Pay potrzebne Ci będą:

  • telefon z systemem Android w wersji minimum 7.0 lub iOS 11,

  • urządzenie Fitbit z funkcją FItbit Pay,

  • aktywna karta debetowa lub kredytowa Nest Banku.

Urządzenia kompatybilne z produktami Fitbit można sprawdzić na stronie producenta.

Tokenizacja płatności to proces zamiany tradycyjnego numeru karty płatniczej na unikalny cyfrowy token wykorzystywany podczas płatności internetowych i mobilnych. Tokeny mogą być ograniczone do transakcji przeprowadzanych określonym urządzeniem mobilnym lub u określonego akceptanta oraz posiadać ograniczenie rodzaju dozwolonych transakcji. Proces tokenizacji odbywa się „w tle” i jest niezauważalny dla konsumenta.  

Aktualny numer infolinii.
Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci
Zmiana numeru infolinii.
Wkrótce ten numer będzie nieaktywny.
 
Skorzystaj z formularza dostępnego na naszej stronie internetowej