Potrzebujesz dostępu do Internetu tylko podczas rejestracji karty. Podczas płatności nie potrzebujesz dostępu do Internetu.
Tak. Płatność mobilna jest traktowana dokładnie tak jak tradycyjna płatność kartą – obowiązują limity transakcji dla danego produktu.
Skontaktuj się z nasza infolinią aby zablokować kartę. Do momentu odblokowania karty lub zamówienia nowej nie będziesz mógł płacić zegarkiem.
Niezwłocznie skontaktuj się z naszą infolinią aby zablokować kartę w portfelu mobilnym (zarówno Fitbit Pay jak i Garmin Pay, Apple Pay czy Google Pay) i zamówić nową kartę. Do momentu otrzymania nowej karty nie będziesz mógł płacić zegarkiem.
Z poziomu urządzenia Fitbit nie możesz sprawdzić historii transakcji. Wszystkie płatności możesz zobaczyć w historii transakcji Twojego konta w Nest Banku, do którego została wydana karta Visa, podpięta przez Ciebie do urządzenia Fitbit. Ostatnie transakcje możesz również sprawdzić w aplikacji Fitbit po kliknięciu w kartę.
Wszędzie tam, gdzie jest oznaczenie akceptacji płatności zbliżeniowych i widnieje logo Visa.
Postępuj zgodnie z instrukcją dostępną tutaj.
Pełna lista urządzeń Fitbit dostępna jest na stronie producenta.
Do korzystania z Fitbit Pay potrzebne Ci będą:
telefon z systemem Android w wersji minimum 7.0 lub iOS 11,
urządzenie Fitbit z funkcją FItbit Pay,
aktywna karta debetowa lub kredytowa Nest Banku.
Urządzenia kompatybilne z produktami Fitbit można sprawdzić na stronie producenta.
Tokenizacja płatności to proces zamiany tradycyjnego numeru karty płatniczej na unikalny cyfrowy token wykorzystywany podczas płatności internetowych i mobilnych. Tokeny mogą być ograniczone do transakcji przeprowadzanych określonym urządzeniem mobilnym lub u określonego akceptanta oraz posiadać ograniczenie rodzaju dozwolonych transakcji. Proces tokenizacji odbywa się „w tle” i jest niezauważalny dla konsumenta.