Garmin Pay ™
Płatności bezgotówkowe za pomocą Garmin Pay

na wyciągnięcie ręki

Jak rozpocząć korzystanie z usługi?


1‌‌‌    

Pobierz na swój telefon aplikację Garmin Connect Mobile.

2    

Otwórz aplikację, wyszukaj swój zegarek i kliknij opcję "Synchronizuj".

3    

W aplikacji wybierz opcję Garmin Pay ™, wybierz opcję "Utwórz portfel" i utwórz czterocyfrowe hasło.

Jak dodać kartę do usługi?


1‌‌‌    

Wybierz opcję "Dodaj kartę" i wprowadź dane karty, takie jak numer, data ważności i kod CVV2.

2    

Zaakceptuj warunki użytkowania.

3    

Odbierz SMS z kodem weryfikacyjnym. Wpisz go w aplikacji. Gotowe!

Jak zapłacić w sklepie zegarkiem Garmin?


1‌‌‌    

Naciśnij i przytrzymaj na zegarku przycisk akcji lub menu, po czym kliknij ikonę portfela.

2    

Wybierz kartę, którą chcesz zapłacić (jeśli w Garmin Connect Mobile skonfigurowałeś więcej niż jedną kartę płatniczą). Wpisz czterocyfrowe hasło do portfela kart.

3    

Zbliż zegarek do czytnika kart w sklepie. Zapłacone!Jeśli będziesz chciał dokonać płatności w ciągu 24h, nie musisz ponownie wpisywać hasła, chyba że w tym czasie ściągniesz zegarek lub wyłączysz monitorowanie tętna.
Pytania i odpowiedzi

Tak, wystarczy, że na nowym zegarku Garmin dodasz kartę w aplikacji Garmin Connect Mobile.

Potrzebujesz dostępu do Internetu tylko podczas rejestracji karty. Podczas płatności nie potrzebujesz dostępu do Internetu.  

Wprowadzone hasło na zegarku Garmin ważne jest 24 godziny i jego ponowne wprowadzanie może nie być wymagane przy autoryzacji płatności pod warunkiem że zegarek Garmin nie zostanie ściągnięty z nadgarstka lub nie zostanie wyłączona funkcja monitorowania tętna.

Tak. Płatność mobilna jest traktowana dokładnie tak jak tradycyjna płatność kartą – obowiązują limity transakcji dla danego produktu.

Zobacz więcej ↗

Komunikat na zegarku oznacza wyłącznie poprawny odczyt karty. Nie jest to potwierdzenie autoryzacji udzielone przez Bank. Autoryzacja transakcji jest realizowana przez terminal POS i wyświetlona na nim informacja o akceptacji lub odrzuceniu płatności jest wiążąca. Natomiast w aplikacji Garmin Connect Mobile po kliknięciu w kartę w historii ostatnich transakcji zobaczysz informację o odrzuceniu transakcji.

Tak, możesz zobaczyć ostatnie transakcje po kliknięciu w kartę.

Maksymalnie 10 kart.

Niezwłocznie skontaktuj się z naszą infolinią aby zablokować kartę w portfelu mobilnym.

Skontaktuj się z nasza infolinią aby zablokować kartę. Do momentu odblokowania karty lub zamówienia nowej nie będziesz mógł płacić zegarkiem. 

Niezwłocznie skontaktuj się z naszą infolinią aby zablokować kartę w portfelu mobilnym (zarówno Garmin Pay jak i Apple Pay czy Google Pay) i zamówić nową kartę. Do momentu otrzymania nowej karty nie będziesz mógł płacić zegarkiem. 

Z poziomu zegarka Garmin nie możesz sprawdzić historii transakcji. Wszystkie płatności możesz zobaczyć w historii transakcji Twojego konta w Nest Banku, do którego została wydana karta Visa, podpięta przez Ciebie do zegarka Garmin. Ostatnie transakcje możesz również sprawdzić w aplikacji Garmin Connect Mobile po kliknięciu w kartę.

Naciśnij i przytrzymaj na zegarku przycisk akcji (znajdujący się z boku zegarka). Po chwili zobaczysz menu, z którego możesz wybrać ikonę portfela.

Wszędzie tam, gdzie jest oznaczenie akceptacji płatności zbliżeniowych i widnieje logo Visa.

Płać w sklepach i punktach usługowych wyposażonych w terminale płatnicze podobnie jak kartą płatniczą, z tym że zamiast karty przyłóż do terminala zegarek Garmin. Naciśnij i przytrzymaj klawisz „akcji”, aby wybrać portfel, wpisz 4-cyfrowe hasło i w ciągu 60 sekund przyłóż zegarek do terminala.

Postępuj zgodnie z instrukcją dostępną tutaj.

Pełna lista zegarków Garmin dostępna jest na stronie producenta.

Wyłącz i ponownie włącz w telefonie usługę Bluetooth i spróbuj jeszcze raz wykonać konfigurację.

Do korzystania z Garmin Pay potrzebne Ci będą:

  • telefon z systemem Android w wersji minimum Kit Kat 4.4 lub iOS,

  • zegarek Garmin z funkcją Garmin Pay,

  • aktywna karta debetowa lub kredytowa Nest Banku.

Dzięki Garmin Pay możesz płacić za zakupy przy pomocy zegarka marki Garmin.  Musisz tylko wcześniej dodać swoją kartę debetową lub kredytową (z wyjątkiem Nest Karty Optimum) do aplikacji Garmin Pay.

Tokenizacja płatności to proces zamiany tradycyjnego numeru karty płatniczej na unikalny cyfrowy token wykorzystywany podczas płatności internetowych i mobilnych. Tokeny mogą być ograniczone do transakcji przeprowadzanych określonym urządzeniem mobilnym lub u określonego akceptanta oraz posiadać ograniczenie rodzaju dozwolonych transakcji. Proces tokenizacji odbywa się „w tle” i jest niezauważalny dla konsumenta.  

22 103 18 18
Aktualny numer infolinii.
Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci
22 438 41 41
Zmiana numeru infolinii.
Wkrótce ten numer będzie nieaktywny.
 
Skorzystaj z formularza dostępnego na naszej stronie internetowej
image
Dokumenty i informacje
Bezpieczeństwo
Inne
Konta
Lokaty
Inwestycje
Usługi

© 2024 | Nest BankSWIFT/BIC: NESBPLPW
fbIconlinkedinIcon