Specjalizacja IT
Do najlepszych dołączają najlepsi.Zostań częścią IT w Nest!
Mobile first, cloud ready! Automatyzujemy produkcję i wdrożenia zgodne z CI/CD oraz oparte o Azure DevOps.
Nasz zespół liczy ponad 120 osób, ale wiemy, że najlepiej pracuje się w mniejszych zespołach. Prowadzimy agile teamy, które pracują w 2-3 tygodniowych sprintach. Wszystkie zespoły, na każdym etapie adaptacji, wspiera DevOps.
Działamy spójnie, dlatego dla każdej z technologii mamy wskazanego Senior Platform Engineera (.NET, JAVA, mobile). To kluczowa osoba w naszym dziale – koordynuje pracę i podejmuje kluczowe decyzje. Dzięki niej pracujemy sprawnie, a nasze kompetencje są wykorzystane w stu procentach.

Okiem pracownika

 
Aleksandra Brzozowska
Kierownik Wydziału Analiz Systemowych IT
Remek Górtowski
Kierownik Wydziału Systemów Wewnętrznych
Damian Komorowski
Dyrektor Biura Devops
Aleksandra Kunowska
Kierownik Wydziału Bankowości Internetowej i Mobilnej
Daniel Walendzewicz
Senior FrontEnd Platform Engineer
Mariusz Bukowski
Dyrektor Departamentu Ai i Inżynierii Danych
Siła technologii w Nest!
Front-end
React, Next.JS, Typescript, Azure, Material UI, SASS
Back-end
Java, .NET, Event-Driven Architecture, Event Hub, REST, gRPC, protobuf, Azure, AWS
Mobile
Kotlin + Flow, Swift + Combine, RxJava, Jetpack Compose, Swift UI, MVVM, Espresso, XCUITest
AI & Data Engineering
Databricks, Python, Terraform, Azure DevOps, Azure SQL, Event Hub
Moc N!Asystenta

Poznaj inteligentnego asystenta, który doładuje Twoją bankowość sztuczną inteligencją.
N!Asystent przeanalizuje Twoje finanse, zleci przelewy, umówi spotkanie z doradcą, a także zrozumie polecenia głosowe.

W stronę mobilnejrewolucji

  • Budujemy rozwiązania z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
    Wdrożyliśmy m.in asystenta pracownika, który dzięki wykorzystaniu ChataGPT ułatwia nam codzienną pracę

  • Data Lake i Big Data w chmurze publicznej
    Dzięki nim mamy bezpieczny i natychmiastowy dostęp do danych w czasie rzeczywistym

  • Marketing Cloud od Salesforce'a
    Jesteśmy pierwszym bankiem w Polsce, który go wdrożył

  • Onboarding klienta
    Jako pierwszy w Polsce wdrożony w chmurze publicznej

  • Puchacz to nasz wewnętrzny asystent pracownika
    Dzięki temu pracownicy mogą między innymi łatwo generować treści lub kod, znaleźć odpowiedzi na pytania dot. wewnętrznej dokumentacji banku, tłumaczyć dokumenty czy skorzystać z funkcjonalności OCR. A to wszystko dzięki modelowi ChatGPT.

Te projekty już zrealizowaliśmy - kolejne przed nami!

Jesteśmy pierwszym bankiem na świecie, który wdrożył płatności Visa Mobile
Aby zapłacić, wystarczy wpisać swój numer telefonu podczas płatności na stronie sklepu czy w aplikacji i zatwierdzić płatność na smartfonie. Rozwiązanie zostało oparte na usłudze Click to Pay (Visa). Wszystkie płatności dokonane z wykorzystaniem Visa Mobile są równie dobrze chronione jak standardowa transakcja kartą. Klienci Nest Banku korzystają z Visa Mobile od maja 2022 roku.

Karta wirtualna
Z karty wirtualnej klienci Nest Banku mogą skorzystać niemal natychmiast.
Sprawdź
Karta wirtualna
Z karty wirtualnej klienci Nest Banku mogą skorzystać niemal natychmiast. Wystarczy, że zalogują się do aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej, wejdą w zakładkę „Karty” i klikną „Aktywuj”. Projekt powstał we współpracy z Visa, jednym ze światowych liderów płatności cyfrowych oraz przy wsparciu procesora kart płatniczych – firmy Fiserv Polska.
Wróć
Nest Kantor
Nasi klienci mogą wymieniać waluty szybko, wygodnie i bezpiecznie.
Sprawdź
Nest Kantor
Dla klientów Nest Banku przygotowaliśmy usługę Nest Kantor, dzięki której mogą wygodnie, szybko i bezpiecznie wymieniać jedną z 10 walut po atrakcyjnym kursie. Wymiana walut działa jak przelew wewnętrzny i jest dostępna 24/7.
Wróć
Współpraca z Microsoftem
Wdrażamy duże projekty chmurowe. I nie tylko!
Sprawdź
Współpraca z Microsoftem
Nasza strategia chmurowa opiera się o zaawansowane rozwiązania Microsoft. Korzystamy z Azure – Azure DevOps, SaaS i Event Hub.
Wróć
Nowy onboarding klienta
W pełni rozwinęliśmy proces zakładania konta na selfie.
Sprawdź
Nowy onboarding klienta
W pełni rozwinęliśmy proces zakładania konta na selfie. To udogodnienie dla wszystkich, którzy wolą załatwiać bankowe formalności z domowej kanapy. Dzięki takiemu rozwiązaniu, klient może założyć konto w banku w zaledwie kilka minut, 24/7. Z usługi mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i przedsiębiorcy. Proces, opiera się na automatycznej weryfikacji dokumentu tożsamości klienta i jego wideoweryfikacji.
Wróć

Kogo szukamy?

Jesteśmy zespołem, który uwielbia widzieć efekty swojej pracy. Śledzimy wszystkie nowinki i wprowadzamy te technologie, które ułatwiają i przyspieszają naszą pracę. Jeżeli pasjonuje Cię programowanie, lubisz wyzwania i chcesz się rozwijać – czekamy na Ciebie! Sprawdź nasze otwarte rekrutacje.
Proces rekrutacji

Spośród nadesłanych aplikacji nasi rekruterzy wybierają kandydatów, których wiedza i doświadczenie są zgodne z naszymi aktualnymi potrzebami

Jeżeli przejdziesz pomyślnie etap selekcji, skontaktujemy się z Tobą, aby umówić się na spotkanie rekrutacyjne.

Podczas rozmowy online poznamy się lepiej. Opowiesz nam więcej o sobie i Twoich projektach. Opowiemy Ci, jak pracuje się w N! i odpowiemy na Twoje pytania. Może się zdarzyć, że zaprosimy Cię na kolejną rozmowę, tym razem z menedżerem.

Naszą decyzję przekażemy Ci telefonicznie lub mailowo tak szybko, jak będzie to możliwe. Regularnie prowadzimy badania satysfakcji kandydatów, dlatego poprosimy Cię także o wypełnienie ankiety oceniającej nasz proces rekrutacji.
Co na Ciebie czeka?
Różnorodność technologii
Od Javy 17 do .NET 7. Śledzimy wszystkie nowinki.
Chmura
Na co dzień pracujemy w Azure i jesteśmy w tym ekspertami.
Praca zdalna
Oczywiście jeśli masz na to ochotę. W Nest! to Ty decydujesz, czy kod lepiej pisze się w biurze czy w domu.
Imprezy integracyjne
Jesteśmy zgraną ekipą, dlatego lubimy spotykać się nie tylko na kick offach i follow upach.