Specjalizacja IT
Do najlepszych dołączają najlepsi. Zostań częścią IT w Nest!
Mobile first, cloud ready! Automatyzujemy produkcję i wdrożenia zgodne z CI/CD oraz oparte o Azure DevOps.
Nasz zespół liczy ponad 120 osób, ale wiemy, że najlepiej pracuje się w mniejszych zespołach. Prowadzimy agile teamy, które pracują w 2-3 tygodniowych sprintach. Wszystkie zespoły, na każdym etapie adaptacji, wspiera DevOps.
Działamy spójnie, dlatego dla każdej z technologii mamy wskazanego Senior Platform Engineera (.NET, JAVA, mobile). To kluczowa osoba w naszym dziale – koordynuje pracę i podejmuje kluczowe decyzje. Dzięki niej pracujemy sprawnie, a nasze kompetencje są wykorzystane w stu procentach.
Okiem pracownika
 
Aleksandra Brzozowska
Kierownik Wydziału Analiz Systemowych IT
Remek Górtowski
Kierownik Wydziału Systemów Wewnętrznych
Damian Komorowski
Dyrektor Biura Devops
Aleksandra Kunowska
Kierownik Wydziału Bankowości Internetowej i Mobilnej
Daniel Walendzewicz
Senior FrontEnd Platform Engineer
Mariusz Bukowski
Dyrektor Departamentu Ai i Inżynierii Danych
Siła technologii w Nest!
Front-end
React, Next.JS, Typescript, Azure, Material UI, SASS
Back-end
Java, Microsoft Framework (.NET 6, .NET 7), Event-Driven Architecture, Event Hub, REST, gRPC, ptotobuf, Azure
Mobile
Kotlin + Flow, Swift + Combine, RxJava, Jetpack Compose, Swift UI, MVVM, Espresso, XCUITest
AI & Data Engineering
Databricks, Python, Terraform, Azure DevOps, Azure SQL, Event Hub
W stronę mobilnej rewolucji
  • Budujemy rozwiązania z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
    Wdrożyliśmy m.in asystenta pracownika, który dzięki wykorzystaniu ChataGPT ułatwia nam codzienną pracę

  • Data Lake i Big Data w chmurze publicznej
    Dzięki nim mamy bezpieczny i natychmiastowy dostęp do danych w czasie rzeczywistym

  • Marketing Cloud od Salesforce'a
    Jesteśmy pierwszym bankiem w Polsce, który go wdrożył

  • Onboarding klienta
    Jako pierwszy w Polsce wdrożony w chmurze publicznej

  • Puchacz to nasz wewnętrzny asystent pracownika
    Dzięki temu pracownicy mogą między innymi łatwo generować treści lub kod, znaleźć odpowiedzi na pytania dot. wewnętrznej dokumentacji banku, tłumaczyć dokumenty czy skorzystać z funkcjonalności OCR. A to wszystko dzięki modelowi ChatGPT.

Te projekty już zrealizowaliśmy - kolejne przed nami!

Jesteśmy pierwszym bankiem na świecie, który wdrożył płatności Visa Mobile

Aby zapłacić, wystarczy wpisać swój numer telefonu podczas płatności na stronie sklepu czy w aplikacji i zatwierdzić płatność na smartfonie. Rozwiązanie zostało oparte na usłudze Click to Pay (Visa). Wszystkie płatności dokonane z wykorzystaniem Visa Mobile są równie dobrze chronione jak standardowa transakcja kartą. Klienci Nest Banku korzystają z Visa Mobile od maja 2022 roku.
Karta wirtualna
Z karty wirtualnej klienci Nest Banku mogą skorzystać niemal natychmiast.
Sprawdź
Karta wirtualna
Z karty wirtualnej klienci Nest Banku mogą skorzystać niemal natychmiast. Wystarczy, że zalogują się do aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej, wejdą w zakładkę „Karty” i klikną „Aktywuj”. Projekt powstał we współpracy z Visa, jednym ze światowych liderów płatności cyfrowych oraz przy wsparciu procesora kart płatniczych – firmy Fiserv Polska.
Wróć
Nest Kantor
Nasi klienci mogą wymieniać waluty szybko, wygodnie i bezpiecznie.
Sprawdź
Nest Kantor
Dla klientów Nest Banku przygotowaliśmy usługę Nest Kantor, dzięki której mogą wygodnie, szybko i bezpiecznie wymieniać jedną z 10 walut po atrakcyjnym kursie. Wymiana walut działa jak przelew wewnętrzny i jest dostępna 24/7.
Wróć
Współpraca z Microsoftem
Wdrażamy duże projekty chmurowe. I nie tylko!
Sprawdź
Współpraca z Microsoftem
Nasza strategia chmurowa opiera się o zaawansowane rozwiązania Microsoft. Korzystamy z Azure – Azure DevOps, SaaS i Event Hub.
Wróć
Nowy onboarding klienta
W pełni rozwinęliśmy proces zakładania konta na selfie.
Sprawdź
Nowy onboarding klienta
W pełni rozwinęliśmy proces zakładania konta na selfie. To udogodnienie dla wszystkich, którzy wolą załatwiać bankowe formalności z domowej kanapy. Dzięki takiemu rozwiązaniu, klient może założyć konto w banku w zaledwie kilka minut, 24/7. Z usługi mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i przedsiębiorcy. Proces, opiera się na automatycznej weryfikacji dokumentu tożsamości klienta i jego wideoweryfikacji.
Wróć
Kogo szukamy?
Jesteśmy zespołem, który uwielbia widzieć efekty swojej pracy. Śledzimy wszystkie nowinki i wprowadzamy te technologie, które ułatwiają i przyspieszają naszą pracę. Jeżeli pasjonuje Cię programowanie, lubisz wyzwania i chcesz się rozwijać – czekamy na Ciebie! Sprawdź nasze otwarte rekrutacje.
Jak rekrutujemy?
image
Spośród opublikowanych przez nas ogłoszeń wybierz interesujące Cię oferty pracy.
image
Jeżeli pierwszy etap rekrutacji przejdziesz pomyślnie to z pewnością zadzwonimy do Ciebie celem zaproszenia na spotkanie rekrutacyjne.
image
Podczas rozmowy online poznamy się lepiej. Opowiesz nam więcej o sobie i Twoich projektach. Opowiemy Ci, jak pracuje się w N! i odpowiemy na Twoje pytania. Może się zdarzyć, że zaprosimy Cię na kolejną rozmowę, tym razem z menedżerem.
image
Niezależnie od wyniku rekrutacji, wrócimy do Ciebie z odpowiedzią. Poprosimy Cię też o wypełnienie ankiety, dzięki której będziemy mogli ulepszać nasz proces rekrutacji.
Co na Ciebie czeka?
Różnorodność technologii
Od Javy 17 do .NET 7. Śledzimy wszystkie nowinki.
Chmura
Na co dzień pracujemy w Azure i jesteśmy w tym ekspertami.
Praca zdalna
Oczywiście jeśli masz na to ochotę. W Nest! to Ty decydujesz, czy kod lepiej pisze się w biurze czy w domu.
Imprezy integracyjne
Jesteśmy zgraną ekipą, dlatego lubimy spotykać się nie tylko na kick offach i follow upach.
 
22 103 18 18
Aktualny numer infolinii.
Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci
22 438 41 41
Zmiana numeru infolinii.
Wkrótce ten numer będzie nieaktywny.
 
Skorzystaj z formularza dostępnego na naszej stronie internetowej
image
Dokumenty i informacje
Bezpieczeństwo
Inne
Konta
Lokaty
Inwestycje
Usługi

© 2024 | Nest BankSWIFT/BIC: NESBPLPW
fbIconlinkedinIcon