Nie. Jeśli płacisz z Portfel Google, nie musisz wpisywać kodu PIN również w przypadku transakcji na kwotę powyżej 100 PLN. Wystarczy, że odblokujesz swój telefon za pomocą hasła, odcisku palca, rozpoznawania twarzy lub innego zabezpieczenia i zbliżysz telefon do terminala płatniczego.
Tak, możesz go zmienić tylko wtedy, kiedy zmienisz PIN do plastikowej karty.
Tak, zarówno rozliczone transakcje jak i blokady będą widoczne w aplikacji mobilnej banku, bankowości internetowej i na wyciągach jak standardowe transakcje kartą.
Natomiast w aplikacji Portfel Google jest widoczne 10 ostatnich transakcji.
Do aplikacji możesz dodać wszystkie aktywne karty Nest Banku, debetowe i kredytowe, we wszystkich walutach.
Tak, tokeny utworzone dla zablokowanej karty nie pozwolą na dokonanie transakcji. Pamiętaj, ze Bank udzielając autoryzacji bierze pod uwagę numer fizycznej karty.
Nie. Nie będziesz mógł tylko używać tokena na zablokowanym urządzeniu.
Możesz użyć przycisku „usuń kartę” w aplikacji lub skorzystać z Menadżera urządzeń Android. Karta dodatkowo zostanie usunięta z aplikacji, jeżeli w ciągu 90 dni nie wykonasz żadnej aktywności.
Musisz ponownie dodać kartę do Google Pay.
Możesz zdalnie zablokować urządzenie z poziomu swojego konta Google (menadżer urządzeń Android).
Będziesz potrzebować połączenia z Internetem, aby dodać kartę do Portfel Google. W większości przypadków nie jest potrzebne połączenie z Internetem, aby korzystać z płatności Portfel Google. Jednak od czasu do czasu może być konieczne połączenie się z Internetem, na przykład po ponownym uruchomieniu urządzenia. Dodatkowo przy włączonej transmisji danych wysłane są powiadomienia o wykonanych transakcjach.
Płatność mobilna jest traktowana dokładnie tak jak tradycyjna płatność kartą – obowiązują limity transakcji dla danego produktu.
Tak, karta może zostać dodana i działać na wielu urządzeniach. Na każdym z urządzeń, ze względów bezpieczeństwa, zostanie jej nadany oddzielny token, który będzie prezentowany podczas dokonywania płatności. Użytkownik karty powinien być jedynym użytkownikiem urządzenia mobilnego na którym dodana jest jego karta.
Tokenizacja płatności to proces zamiany tradycyjnego numeru karty płatniczej na unikalny cyfrowy token wykorzystywany podczas płatności internetowych i mobilnych. Tokeny mogą być ograniczone do transakcji przeprowadzanych określonym urządzeniem mobilnym lub u określonego akceptanta oraz posiadać ograniczenie rodzaju dozwolonych transakcji. Proces tokenizacji odbywa się „w tle” i jest niezauważalny dla konsumenta.
Ze względów bezpieczeństwa obecnie nie jest możliwe dodanie karty do Portfel Google na smartwatch z systemem Wearos.