Jak możemy Ci pomóc?

Jesteś już naszym klientem?

Aby uzyskać dostęp do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej wystarczy zalogować się i aktywować konto

Coś przerwało rozmowę wideo?

Połącz się ponownie z konsultantem i dokończ proces zakładania konta.
image

Nie pamiętasz swojego loginu lub hasła?

Aby odblokować dostęp do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej wypełnij wniosek lub skontaktuj się z naszą infolinią
22 103 18 18
Aktualny numer infolinii.
Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci
22 438 41 41
Zmiana numeru infolinii.
Wkrótce ten numer będzie nieaktywny.
 
Skorzystaj z formularza dostępnego na naszej stronie internetowej
image
Dokumenty i informacje
Bezpieczeństwo
Inne
Konta
Lokaty
Inwestycje
Usługi

© 2024 | Nest BankSWIFT/BIC: NESBPLPW
fbIconlinkedinIcon