Codzienna bankowość zawsze pod ręką
Nie trać czasu, bankuj w apce
Bezpieczenie i nowocześnie
Poznaj aplikacje Nest! Pozwól sobie na nową jakość zarządzania finansami
 
Moc N!Asystenta
Poznaj bankowość doładowaną AI
N!Asystent przeanalizuje Twoje finanse,
zleci przelew, umówi rozmowę z doradcą
Dostępny na iOS i Androida
Wygoda i bezpieczeństwo
Twoje bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze. Korzystamy z najnowszych standardów ochrony danych i nowoczesnych technologii, które zabezpieczają Twoje finanse.
Bezpieczne bankowanie
Twoje pieniądze są bezpieczne
Operacje, które zlecisz w bankowości internetowej, możesz wygodnie zatwierdzać w naszej aplikacji.

Dzwoni do Ciebie pracownik banku? Zweryfikuj jego tożsamość powiadomieniem PUSH.
Biometria
Biometria
Loguj się i potwierdzaj transakcje wygodnie 
i bezpiecznie dzięki biometrii.



Możesz skorzystać z odcisku palca lub skanu twarzy – w zależności, z jakiego urządzenia korzystasz.
Prosty proces aktywacji
Aktywuj aplikację i przypisz urządzenie mobilne do swojego konta.
Zeskanuj kod QR
i pobierz aplikację
Bankowość na wyciągnięcie ręki
Pełna transakcyjność
Zarządzaj finansami z poziomu aplikacji. Przelewy natychmiastowe, własne oraz międzynarodowe SEPA/SWIFT, lokaty, Nest Kantor, karta wirtualna, podzielony VAT, doładowania telefonów, zlecenia stałe i przelewy 
z datą przyszłą – wszystko w jednym miejscu!
Wsparcie w działaniu
W aplikacji możesz skorzystać z bazy odbiorców z podpowiedzią ostatnich operacji i funkcją Ponów. W historii rachunku znajdziesz możesz skorzystać m.in. z przelewu zwrotnego. Dopasujesz też skróty do tych funkcji, z których najczęściej korzystasz. Wszystko dla Twojej wygody!
Widget przed zalogowaniem
Saldo konta i ostatnią wykonaną operację możesz zobaczyć w formie szybkiego podglądu – bez konieczności logowania w aplikacji.
Darmowe powiadomienia PUSH
Wpływy i obciążenia konta, pakiet powiadomień o bezpieczeństwie, m.in. o nieudanych próbach logowania, aktywacji aplikacji, zmianie danych logowania 
i danych osobistych. Jesteśmy w kontakcie na bieżącobistych
Składaj wnioski i dyspozycje online bez wychodzenia z domu
Wnioski dotyczące kont – zmiana sposobu dostarczenia wyciągów, otwarcie nowego konta, zamówienie zbiorczej informacji o kontach czy zgłoszenie śmierci klienta
Wnioski dotyczące danych osobowych – sprzeciw, udostępnienie lub ograniczenie przetwarzania danych osobowych
Wnioski dotyczące wydania kart płatniczych
Wnioski dotyczące aktualizacji Twoich danych – dokument tożsamości, dane adresowe, numer telefonu, adres e-mail, zgody marketingowe
Szczegóły ↗
Wnioski dotyczące kredytów – wniosek o zmianę terminu płatności raty, wydłużenie okresu kredytowania, wakacje kredytowe
Wnioski i dyspozycje możesz złożyć w aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej w zakładce Centrum Kontaktu.
Pieniądze masz zawsze
przy sobie. Płać tak, jak Ci wygodnie!
Telefonem, zegarkiem
lub BLIKIEM.
Dostępne płatności mobilne
image
Visa Mobile
image
Google Pay
image
Apple Pay
image
BLIK
image
Garmin Pay
image
SwatchPAY!
image
Xiaomi Pay
Zeskanuj kod QR
i pobierz aplikację
Przydatne dokumenty do pobrania
Mapa funkcjonalności Bankowości internetowej i mobilnej
Instrukcja importu paczek przelewów
Pytania i odpowiedzi

Tak, możesz je samodzielnie zmienić. Wystarczy, że zalogujesz się do bankowości mobilnej i wejdziesz w „Ustawienia” następnie „Bezpieczeństwo”.

Pamiętaj, że awatar jest wspólny dla bankowości mobilnej i internetowej. PIN służący do logowania jest taki sam dla wszystkich Twoich urządzeń, na których używasz aplikacji Nest Banku. Hasło mobilne może być inne na każdym urządzeniu.

Sprawdź jak to zrobić tutaj.

Logowanie odciskiem palca dostępne jest na urządzeniach z systemem Android i iOS, które obsługują technologię Touch ID. Logowanie za pomocą skanu twarzy dostępne jest na urządzeniach Apple z technologią Face ID. Logowanie biometryczne możesz włączyć w ustawieniach aplikacji.

Dzięki niej autoryzujesz swoje płatności 4-cyfrowym hasłem mobilnym, a nie hasłem z SMS-a. Do korzystania z autoryzacji mobilnej niezbędny jest telefon z zainstalowaną aplikacją mobilną Banku. Po utworzeniu operacji w serwisie internetowym, np. wprowadzeniu danych przelewu, automatycznie wysyłamy na Twój telefon komórkowy wiadomość o operacji do zatwierdzenia. Po uruchomieniu na telefonie aplikacji Banku zobaczysz szczegóły operacji i zatwierdzisz ją wprowadzając 4-cyfrowe hasło mobilne. 

Zobacz więcej ↗

Tak, w dowolnym momencie możesz samodzielnie zmienić używaną metodę autoryzacji. Wystarczy, że zalogujesz się w bankowości internetowej i wybierzesz opcję: Ustawienia > Bezpieczeństwo > Metoda autoryzacji > Zmień. Następnie spośród swoich urządzeń z zainstalowaną aplikacją mobilną, wybierz to, którego chcesz używać do autoryzacji operacji zlecanych w bankowości internetowej. Zmiana wymaga autoryzacji kodem SMS.

W takiej sytuacji należy skontaktować się z naszą infolinią. Po potwierdzeniu Twojej tożsamości, pracownik zmieni metodę autoryzacji na kody SMS. Po realizacji dyspozycji, podczas kolejnego logowania do bankowości internetowej, będziesz musiał ponownie przejść proces aktywacji. Po ponownej aktywacji będziesz mógł znowu włączyć autoryzację mobilną na innym telefonie lub korzystać z kodów SMS.

Tak. Za pomocą bankowości online możesz zarządzać wszystkimi kontami, które posiadasz w naszym banku. Nawet jeżeli masz konto osobiste oraz np. dwa firmowe to po zalogowaniu masz dostęp do wszystkich produktów. Dla porządku i przejrzystości każde z Twoich kont pokazywane jest w osobnym kontekście (zakładce). 

Podczas pracy w bankowości internetowej, w górnej części ekranu widoczna jest informacja o tym, na którym z kont pracujesz. Masz również możliwość szybkiego przełączenia się na inne konto, poprzez wskazanie kafla z nazwą konta, które chcesz aktualnie widzieć na ekranie.


Krok 1. Uruchom aplikację Nest Banku. 

Krok 2. Wybierz opcję "Zaloguj się". Wpisz swój ośmiocyfrowy login z umowy lub login, który zwykle używasz do logowania się w serwisie internetowym. 

Jeżeli nie masz dostępu do umowy, zapoznaj się z sekcją "Nie pamiętam loginu". 

Krok 3. Wprowadź 4-cyfrowy kod, który otrzymasz poprzez wiadomość SMS. 

Uwaga! Jeżeli nie otrzymałeś wiadomości SMS, sprawdź poprawność wprowadzonego loginu lub zweryfikuj numer telefonu, który podałeś bankowi. Możesz to zrobić dzwoniąc na infolinię banku lub odwiedzając najbliższy oddział Nest Banku. 

Krok 4. Wyślij wiadomość SMS do Nest Banku. 

Uwaga! Nie wprowadzaj żadnych zmian do treści SMS-a. 
Koszt SMS-a według taryfy Twojego operatora 

Krok 5. Ustaw swój PIN. 

Uwaga! Ten krok nie jest wymagany, jeśli aktywujesz aplikację na dodatkowym urządzeniu. Jeżeli korzystasz z aplikacji Nest Banku na wielu urządzeniach, na każdym z nich obowiązuje ten sam PIN. 

Krok 6. Ustaw swój awatar. 

Krok 7. Ustaw hasło mobilne, które będzie wykorzystywane do zatwierdzania operacji. 

Jeżeli korzystasz z aplikacji Nest Banku na kilku smartfonach, możesz ustawić różne hasło mobilne na każdym urządzeniu. 

W niektórych przypadkach podczas aktywacji aplikacji możemy Cię poprosić o zeskanowanie kodu QR z drugiego urządzenia.

Możesz to zrobić na dwa sposoby:

  1. Zeskanuj kodu QR z innego urządzenia

  2. Skontaktuj się z naszą infolinią

  1. Przygotuj drugie urządzenie, na którym masz aktywowaną aplikację

  2. Zaloguj się do aplikacji, która działa w trybie ograniczonego dostępu i wybierz przycisk „Odblokuj”, a następnie “Zaczynamy”

  3. Udziel aplikacji zgody na dostęp do aparatu

  4. Na Twoim drugim urządzeniu zobaczysz powiadomienie PUSH o treści „Rozpoczęto proces nadawania pełnego dostępu nowej aplikacji”. Kliknij w nie, aby kontynuować. W przypadku zalogowania do drugiej aplikacji ekran za pomocą kodu QR pojawi się automatycznie i nie ma potrzeby klikania w powiadomienie PUSH.

  5. Włącz aparat na urządzeniu z aplikacją z ograniczonym dostępem i zeskanuj QR kod z drugiego urządzenia.

  6. Po zeskanowaniu sprawdź dane na drugim rządzeniu. Jeśli są poprawne, potwierdź nadanie pełnego dostępu nowej aplikacji mobilnej

  7. Po potwierdzeniu danych wprowadź hasło mobilne na drugim urządzeniu

Gotowe! W przypadku problemów z nadaniem pełnego dostępu skontaktuj się z infolinią.

Na telefony z systemem iOS, Android oraz wybrane urządzenia marki Huawei. 

Aplikację dostępną na smartfony z systemem iOS możesz pobrać ze sklepu App Store dla smartfonów z systemem Android ze Sklepu Play lub dla wybranych urządzeń marki Huawei ze strony AppGalery.

Po pobraniu aplikacji zostanie ona automatycznie zainstalowana na Twoim telefonie. Aplikację dostępną na smartfony z systemem iOS możesz pobrać ze sklepu App Store dla smartfonów z systemem Android ze Sklepu Play lub dla wybranych urządzeń marki Huawei ze strony AppGalery.

Login to niepowtarzalny, ośmiocyfrowy numer, który otrzymujesz od Banku. Znajdziesz go na umowie o konto bankowe.

Podczas pierwszego logowania (aktywacji) bankowości mobilnej zostaniesz poproszony o podanie tego numeru (loginu). Jeśli logowałeś się już do bankowości internetowej możesz w tym celu również użyć aliasu, czyli własnego loginu, nadawanego podczas pierwszego logowania do bankowości internetowej.

Pamiętaj, że Login znajdziesz w treści Umowy ramowej. Jeśli nie masz dostępu do umowy, sprawdź opcję Pokaż login w aplikacji mobilnej lub internetowej (Ustawienia-Bezpieczeństwo), wypełnij wniosek o przypomnienie loginu, zadzwoń na infolinię banku lub skontaktuj się z najbliższym oddziałem.

Kod PIN służy do logowania w aplikacji. Kod PIN ustawiasz samodzielnie przy pierwszej aktywacji aplikacji. Krok ten nie występuje, jeśli aktywujesz aplikację na kolejnych urządzeniach. Jeśli używasz aplikacji Banku na kilku smartfonach, na każdym obowiązuje ten sam PIN. Ze względów bezpieczeństwa pamiętaj:

  • PIN nie powinien być zbyt prosty (np. nie powinien to być 1234 albo rok urodzenia).

  • PIN-u nie należy nigdzie zapisywać, aby nie wszedł w posiadanie osób nieuprawnionych.

  • 3-krotne błędne podanie PIN-u blokuje bankowość mobilną.

Podczas pierwszej aktywacji bankowości mobilnej (aplikacji) poprosimy Cię o ustawienie Hasła mobilnego. Hasło mobilne służy do zatwierdzania operacji. Jeśli używasz aplikacji Banku na kilku smartfonach, na każdym możesz ustawić inne hasło mobilne. 

Ze względów bezpieczeństwa pamiętaj:

  • hasło nie powinno być zbyt proste (np. nie powinno to być 1234 albo rok urodzenia),

  • hasła nie należy nigdzie zapisywać aby nie weszło w posiadanie osób nieuprawnionych.

Awatar to inaczej obrazek bezpieczeństwa. Jest to grafika, którą wybierasz podczas aktywacji bankowości internetowej lub mobilnej. Awatar wybierasz raz - podczas pierwszego logowania, niezależnie czy robisz to w bankowości internetowej czy aplikacji. Ten sam awatar będzie służył do logowania w obu kanałach. Jeżeli 3 razy podasz niepoprawny PIN lub awatar to zablokujesz sobie dostęp do aplikacji mobilnej.

Dostęp do bankowości mobilnej zostaje automatycznie zablokowany gdy:

  • 3 razy wybierzesz błędny PIN lub niewłaściwy Awatar, 

  • 3 razy błędnie wpiszesz hasło autoryzacyjne, 

Aby go odblokować skontaktuj się z naszą infolinią

W przypadku błędnego PIN-u lub niewłaściwego Awatara możesz też skorzystać z przycisku Odblokuj, dostępnego w bankowości internetowe w Ustawienia>Bezpieczeństwo>Kanały Dostępu.

Nazwa wg przepisów prawa 
Nasza nazwa
Definicja wg przepisów prawa

prowadzenie rachunku płatniczego

prowadzenie konta

usługa polegająca na prowadzeniu rachunku płatniczego na rzecz konsumenta, umożliwiająca przechowywanie środków pieniężnych konsumenta oraz wykonywanie transakcji płatniczych, łącznie z usługą otwarcia lub zamknięcia rachunku płatniczego konsumenta 

wypłata gotówki

wypłata

usługa polegająca na wypłacie gotówki z rachunku płatniczego konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy

wpłata gotówki

wpłata

usługa polegająca na wpłacie gotówki na rachunek płatniczy konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wpłatę lub w placówce dostawcy

wydanie karty płatniczej

wydanie karty

usługa polegająca na wydaniu karty płatniczej, uprawniającej do wypłaty gotówki lub umożliwiającej złożenie zlecenia płatniczego za pośrednictwem akceptanta lub agenta rozliczeniowego, akceptowanej przez akceptanta w celu otrzymania przez niego należnych mu środków, w tym karty debetowej lub kredytowej

obsługa karty debetowej

korzystanie z karty, używanie karty

usługa umożliwiająca płatnikowi korzystanie z karty płatniczej, jeżeli kwota każdej transakcji dokonanej przy użyciu karty obciąża saldo rachunku płatniczego płatnika

usługa bankowości elektronicznej

bankowość elektroniczna, bankowość online, aplikacja mobilna i bankowość internetowa

usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku

usługa bankowości telefonicznej 

infolinia

usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku;

polecenie przelewu

przelew krajowy, przelew standardowy, przelew Elixir

usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku

polecenie przelewu wewnętrznego  

przelew wewnętrzny, przelew pomiędzy kontami w Nest!

usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę 

polecenie przelewu SEPA  

internetowy przelew europejski SEPA, przelew SEPA

usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych w euro z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy, jeżeli obaj dostawcy lub jeden z dostawców wykonują działalność na obszarze jednolitego obszaru płatności w euro (SEPA)  

sporządzenie zestawienia transakcji płatniczych

historia transakcji, historia operacji, zestawienie transakcji, zestawienie operacji

usługa inicjowana przez płatnika polegająca na sporządzeniu przez dostawcę prowadzącego rachunek płatniczy zestawienia transakcji wykonanych w ramach rachunku płatniczego w danym okresie, w postaci papierowej albo elektronicznej

powiadamianie SMS 

powiadomienia SMS

usługa polegająca na przekazywaniu komunikatów dotyczących rachunku płatniczego za pośrednictwem wiadomości SMS 

transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych 

płatność kartą za granicą, płatność zbliżeniowa za granicą 

usługa polegająca na wykonywaniu bezgotówkowych transakcji płatniczych przy użyciu karty debetowej na terytorium innego państwa członkowskiego z fizycznym wykorzystaniem karty oraz bez fizycznego wykorzystania karty 

transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych 

wypłata gotówki za granicą

usługa polegająca na wypłacie środków pieniężnych z rachunku płatniczego konsumenta na terytorium innego państwa członkowskiego za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy 

polecenie przelewu w walucie obcej

przelew SWIFT w danej walucie, przelew walutowy

usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków z krajowego rachunku płatniczego płatnika u dostawcy na krajowy rachunek płatniczy odbiorcy u dostawcy w walucie innej niż złoty oraz euro 

22 103 18 18
Aktualny numer infolinii.
Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci
22 438 41 41
Zmiana numeru infolinii.
Wkrótce ten numer będzie nieaktywny.
 
Skorzystaj z formularza dostępnego na naszej stronie internetowej
image
Dokumenty i informacje
Bezpieczeństwo
Inne
Konta
Lokaty
Inwestycje
Usługi

© 2024 | Nest BankSWIFT/BIC: NESBPLPW
fbIconlinkedinIcon